In ieder geval kan je nu het spel pauzeren:quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:53 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Net update 1,1 binnen gesleept voor White Knight Chronicles![]()
Kan alleen nergens vinden wat het heeft verbeterd
quote:All I have to say is that there IS now a pause feature, released with Patch 1.10 last week.
Kijk, dát is nou nog eens een goeie update!quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:10 schreef Griebus het volgende:
[..]
In ieder geval kan je nu het spel pauzeren:
[..]
Een pauzefunctie hoort erin te zittenquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kijk, dát is nou nog eens een goeie update!
quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kijk, dát is nou nog eens een goeie update!
Prototype valt me eigenlijk een beetje tegen...quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:44 schreef Scarify het volgende:zware neerslag is ideaal voor een middag PS3
![]()
Ben bijna klaar met inFamous nu.. bijna de evil side ook al gehad.
Misschien ga ik Prototype kopen.. maar moet ik eerst van inFamous afanders blijft er weinig over van mn vakantiecentjes
How come?quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:18 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Prototype valt me eigenlijk een beetje tegen...
Teveel chaos, graphics zijn een beetje naatje (zelfs voor een sandboxgame), totaal geen structuur in de game en elbow droppen op tanks gaat na 3 keer toch echt wel vervelen. Bovendien is de omgeving echt TE statisch. Gooi een auto naar een raam en het raam blijft heel terwijl de auto in schroot verandert. Het leger is naar je op zoek, maar als je recht voor ze, terwijl ze je aankijken, tegen een muur op begint te rennen, hebben ze niet zoiets van "heeeeeeeeeeey, zou dat em zijn?". Nog iets: als ik ten overstaan van een complete legerbasis een commandant consumeer, worden ze pisnijdig, maar als ik dan wegren en 2 minuten later de basis binnen kom wandelen, vermomd als diezelfde commandant, dan reageert NIEMAND! Niemand die iets heeft van "hmmm, die ging toch net dood?" NIETS!!!!quote:
Kewl!!!quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:31 schreef Strolie75 het volgende:
Uiteraard komt er een Assassin's Creed 2 SE. Iets voor Cho?
[ afbeelding ]
http://kotaku.com/5286712(...)missions-music--toys
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |