Ik ben wel erg benieuwd naar de oplossingen van links politiek Nederland. Die heb ik ook nog steeds niet gehoordquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:57 schreef ExTec het volgende:
Vrij voorspelbaar dit
Slecht van wilders & clan, beter je huiswerk doen.
QFT.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:11 schreef Mutant01 het volgende:
Elke partij heeft een oplossing. Alleen geen juiste.
Belachelijk, zo'n debat in Tweede Kamer. Laat ieder zijn standpunten oplepelen, stem erover, en klaar.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:36 schreef huhggh het volgende:
Het blijft me toch keer op keer verbazen dat Links zich zo op Wilders richt.
Men kan immers zelf ook met oplossingen komen, hoe onzinnig ze in de praktijk ook mogen uitpakken, in plaats van je alleen maar over anderen uit te spreken.
Je begrijpt dat dit komt door het Verdrag van Lissabon? Je weet wel "de Europese Grondwet"quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:03 schreef Harde_Kip het volgende:
hahahahahahahahahahha sorry linkse rakkers maar hier is wat slecht nieuws voor jullie
http://www.telegraaf.nl/b(...)verdrag__.html?p=2,1
Proost Geert, dat er nog vele mogen volgen
Je had ook gewoon kunnen kijken natuurlijk. Er komen bij zo'n debat dan geen blote tieten en een voetbal door het beeld, maar toch. Het had je deze vrij overbodige opmerking bespaard.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:59 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik ben wel erg benieuwd naar de oplossingen van links politiek Nederland. Die heb ik ook nog steeds niet gehoordZe lijken zich alleen maar met Wilders en consorten bezig te houden. Hebben niet wat beters te doen of zo..?
Op naar een dictatuurquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:01 schreef Montov het volgende:
[..]
Belachelijk, zo'n debat in Tweede Kamer. Laat ieder zijn standpunten oplepelen, stem erover, en klaar.
Maar goed, je hebt zelf niet eens door dat jij je nu ook weer op je politieke tegenstanders richt, en dat Wilders er ook erg goed in is met ageren tegen linkse partijen, Islam, kabinet, en willekeurige anderen. Nee, het is natuurlijk alleen de verderfelijke praktijk van Links, met Goddelijke hoofdletter nota bene.
Het gaat helemaal goedkomen met vrijheid van meningsuiting onder het bewind van Wilders en volgelingen zoals jij.
Correct.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat een waardeloze redenatie van Halsema. Als bedrijven failliet gaan door het verliezen van hun subsidie gaat het dus gewoon om ineffeciente bedrijven die het verdienen om failliet te gaan. En de extra belastingen die GL voor het bedrijfsleven in petto heeft zijn net zo schadelijk
Dat jij de deugden des leven niet kan waarderen was natuurlijk te verwachten.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:02 schreef gelly het volgende:
[..]
Je had ook gewoon kunnen kijken natuurlijk. Er komen bij zo'n debat dan geen blote tieten en een voetbal door het beeld, maar toch. Het had je deze vrij overbodige opmerking bespaard.
Lonen zijn een zaak tussen werknemers en werkgevers, daar moet de overheid zich niet mee bemoeien.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:58 schreef MaGNeT het volgende:
Wat is er volgens jou mis met een minimumloon?
Dat is het niet zo zeer.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:59 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik ben wel erg benieuwd naar de oplossingen van links politiek Nederland. Die heb ik ook nog steeds niet gehoordZe lijken zich alleen maar met Wilders en consorten bezig te houden. Hebben ze niet wat beters te doen of zo..?
Huh, dat is ditzelfde topic toch?quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
onderwerp komt hier al aan bod
PVV te kijk gezet
Doe maar lekker wel.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:08 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Lonen zijn een zaak tussen werknemers en werkgevers, daar moet de overheid zich niet mee bemoeien.
Maar met de sociale onlusten, mocht dat minimumloon verdwijnen, weer wel zeker ? Idealen zijn leuk, maar bekijk het eens pragmatisch.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:08 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Lonen zijn een zaak tussen werknemers en werkgevers, daar moet de overheid zich niet mee bemoeien.
Femke zit al jaren in een zeer makkelijk schuitje, lekker schreeuwen vanaf de zijkantquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:09 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat is het niet zo zeer.
Waar het om gaat is niet of je goeie of slechte ideeen hebt, maar of ze goed uitgewerkt zijn, of je ze doordacht hebt. Of ze consistent zijn.
En ik twijfel geen seconde dat we met Femke's fijne ideeen dit land ook binnen 6 maand aan de grond heeftMaar die ideeen zijn wel goed 'uitgedacht', Femke kan er 100uit over vertellen, enz.
Institutionele zwakte van de PVV. Wat op geen enkele manier verbazend is. Zo lang bestaat de PVV nog niet, en ik vraag me af of de gewezen woordvoerder van economische zaken veel snapt van economie. Als'ie dat namelijk had, had'ie prima rondjes kunnen rennen om Femke heen, die vast geen econoom, maar juist een generalist is.
Met als resultaat een happy few en de rest kan verrotten.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:08 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik vind het ook een notoire, verzuurde schreeuwlelijk, met haar onderwijzende vingertje erbij. Die kan ik echt niet meer serieus nemen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:11 schreef Frasier het volgende:
[..]
Femke zit al jaren in een zeer makkelijk schuitje, lekker schreeuwen vanaf de zijkant
Dan moeten zij een hoger loon claimen, er is vrijheid van vereniging dus maak van dat grondrecht gebruik door je bij een vakbond aan te sluiten.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:10 schreef ExTec het volgende:
Doe maar lekker wel.
Als je het niet doet komen de taferelen van de onderklasse die 2/3/4 banen nodig hebben om het hoofd boven water te houden.
Nou ja; het is niet zo zeer dat ik 'vind' dat Geertje nog maar een paar jaar aan de kant moet schreeuwen, maar als'ie in de tussentijd eens gaat zitten, lang gaat nadenken over de economie hoe of wat, dat op papier zet, daar nog veel meer over nadenkt, samen met z'n vrinden, kan er gewoon een beter verhaal uit komen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:11 schreef Frasier het volgende:
[..]
Femke zit al jaren in een zeer makkelijk schuitje, lekker schreeuwen vanaf de zijkant
En dan? Stel je hebt eindelijk een baan, maar je wordt onderbetaald. Vervolgens ga je oproer kraaien over je loon, desnoods met behulp van een vakbond. Wat gebeurt er dan als je proeftijd of jaarcontract verstreken is?quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:15 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dan moeten zij een hoger loon claimen, er is vrijheid van vereniging dus maak van dat grondrecht gebruik door je bij een vakbond aan te sluiten.
Het minimumloon heeft geen enkel effect op vrijwel alle mensen in de beroepsbevolking. Het heeft enkel effect op het groepje dat minder per uur kan produceren dan het geldende minimum, niemand anders.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:11 schreef gelly het volgende:
[..]
Maar met de sociale onlusten, mocht dat minimumloon verdwijnen, weer wel zeker ? Idealen zijn leuk, maar bekijk het eens pragmatisch.
History repeating.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:15 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dan moeten zij een hoger loon claimen, er is vrijheid van vereniging dus maak van dat grondrecht gebruik door je bij een vakbond aan te sluiten.
Waarschijnlijk blijf je gewoon in dienst want de werkgever is tevreden over je inzet (mede gemotiveerd door het hogere loon) die je levert in je werk, eindelijk eens iemand die hard werkt maar daarbij ook op de kwaliteit let, er is een duidelijk wederzijds belang ontstaan.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:20 schreef Lkw het volgende:
En dan? Stel je hebt eindelijk een baan, maar je wordt onderbetaald. Vervolgens ga je oproer kraaien over je loon, desnoods met behulp van een vakbond. Wat gebeurt er dan als je proeftijd of jaarcontract verstreken is?
Madame is blind voor het feit dat zij net als Wilders niet met concrete oplossingen komt. Heel vies, dat soort schijnheiligheid.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:14 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Ik vind het ook een notoire, verzuurde schreeuwlelijk, met haar onderwijzende vingertje erbij. Die kan ik echt niet meer serieus nemen.
Hoge inzet? Eindelijk iemand die op kwaliteit let? Waarom haal je deze dingen erbij? Ik denk dat je gedumpt wordt voor iemand die niet over z'n loon zeikt, zo simpel zal het zijn.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:23 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Waarschijnlijk blijf je gewoon in dienst want de werkgever is tevreden over je inzet die je levert in je werk, eindelijk eens iemand die hard werkt maar daarbij ook op de kwaliteit let, er is een duidelijk wederzijds belang ontstaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |