Klopt, maar zo zou je heel FOK! wel kunnen analyseren.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet relevant. Denk gewoon even na, iemand met de nickname 'Afcjajos' die bij honderden mensen in Nederland bekend is vanwege een paar debiele verhalen over krukken boven zijn hoofd houden.!
Kan, Emimich deed een klein deel en analyseerde correct.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:55 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Klopt, maar zo zou je heel FOK! wel kunnen analyseren.
dat kan nog wel meevallen, meneer lijkt op de stereotype nerd my z'n fleece trui, puistjes, bril en verotte hoofd. alleen een beugel mist.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:52 schreef Lakitu het volgende:
Het zielige is dat de helft van dit topic er ook zo uit ziet!
Er zijn users op Fok die weten hoe spang ik ben, vraag het ze maar.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:54 schreef Biels het volgende:
[..]
Je mag hier niet posten zonder foto's in je fotoboek.
Waar woon je?quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:56 schreef Chai het volgende:
Tvp, ja ik heb een fotoboek en ja ik ben nep ik heb gewoon foto's van internet gehaald.
ik zou je gevenquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:56 schreef Chai het volgende:
Tvp, ja ik heb een fotoboek en ja ik ben nep ik heb gewoon foto's van internet gehaald.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:56 schreef Chai het volgende:
Zegt de man zonder foboquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:52 schreef Lakitu het volgende:
Ik heb het vooral over de mensen die niet hosselen, weetzelluf.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Er zijn users op Fok die weten hoe spang ik ben, vraag het ze maar.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:57 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier zie je er wel hitsig uit
Ik niet, ik ben kankerlekker.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:52 schreef Lakitu het volgende:
Haha, een neger die om lelijk komt lachenquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat een zieke community kent FOK! toch ook.
Emimich was een gefrusteerde nerd die zichzelf zelfvertrouwen in probeerde te praten door zich alleen te richten op MBO/HBO-mensen. Z'n opleidingsniveau is het enige in het leven wat ie heeft om nog enigszins mee te 'pronken'. Iemand die elke zaterdag hier zit en daarna alleen z'n bedje instapt en dat jarenlang heeft geen enkel recht van spreken, nergens over.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Kan, Emimich deed een klein deel en analyseerde correct.
Ik zeg niks.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:59 schreef Biels het volgende:
[..]
Haha, een neger die om lelijk komt lachen.
Truequote:
He watquote:
quote:
Een neger, waar?quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:59 schreef Biels het volgende:
[..]
Haha, een neger die om lelijk komt lachen.
Hoe is dit ironisch dan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:02 schreef phpmystyle het volgende:
Het ironische aan dit verhaal is dat 1 iemand dit al wist...Durf het niet met zekerheid te zeggen, maar yvonne wist het dacht ik ook al..
Omdat yvonne dat al is had gezegt dat we voor de lol emimich is moeste googlen, maar het was op dat moment een heftige discussie zeg maar dus niemand heeft dat toen doorgezet.quote:
En wie gaat als eerste deze patstelling doorbreken?quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:06 schreef Ritmo het volgende:
Types als hem zijn gewoon de reden dat niemand hier meer foto's in z'n FB plaatst. Op bijna elk ander forum kan dat zonder problemen, maar dankzij onze proleten-jager heeft niemand daar meer zin in.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat yvonne dat al is had gezegt dat we voor de lol emimich is moeste googlen, maar het was op dat moment een heftige discussie zeg maar dus niemand heeft dat toen doorgezet.
Mij boeit dat dan weer niet, maar ik doe het juist niet omdat ik bang ben dat bekenden mij herkennen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:06 schreef Ritmo het volgende:
Types als hem zijn gewoon de reden dat niemand hier meer foto's in z'n FB plaatst. Op bijna elk ander forum kan dat zonder problemen, maar mede dankzij onze proleten-jager heeft niemand daar meer zin in.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet relevant. Denk gewoon even na, iemand met de nickname 'Afcjajos' die bij honderden mensen in Nederland bekend is vanwege een paar debiele verhalen over krukken boven zijn hoofd houden.!
[..]
Omdat yvonne dat al is had gezegt dat we voor de lol emimich is moeste googlen, maar het was op dat moment een heftige discussie zeg maar dus niemand heeft dat toen doorgezet.
Noem je dat correct?quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Kan, Emimich deed een klein deel en analyseerde correct.
Etc.quote:Op maandag 24 november 2008 02:29 schreef Emimich het volgende:
[..]
Hahaha, wat een figuur!
[ afbeelding ]
Check deze pimp zijn ogen, onze proleet heet overigens Derek.
Dat telt bij mij ook wel enigszins mee idd.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mij boeit dat dan weer niet, maar ik doe het juist niet omdat ik bang ben dat bekenden mij herkennen.
DITquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mij boeit dat dan weer niet, maar ik doe het juist niet omdat ik bang ben dat bekenden mij herkennen.
Toen ik dat soort posts las zag ik altijd een trieste nerd voor me, maar dit overtreft zelfs mijn verwachtingen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:08 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Noem je dat correct?
Wat ben jij voor vuyg iemand?
[..]
Etc.
Hij krijgt zijn foto's nog vaak te zien in random topics, that's for sure.
[..]
Bedoel je dit?quote:
Types als wie?quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:06 schreef Ritmo het volgende:
Types als hem zijn gewoon de reden dat niemand hier meer foto's in z'n FB plaatst. Op bijna elk ander forum kan dat zonder problemen, maar mede dankzij onze proleten-jager heeft niemand daar meer zin in.
En bovendien kom je vaker dan 1 keer per week je deur uit.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:08 schreef afcajos het volgende:
[..]
En ik ben er nog trots op ook
Naja, ik heb in ieder geval een iets normale porum dan onze emimich
Sowieso is de definitie van ironisch hem nog niet helemaal duidelijk natuurlijkquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:11 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[..]
Bedoel je dit?
Dat zegt niks, namelijk.
Uhuquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:08 schreef Ritmo het volgende:
[..]Meen je dat? Dat zou wel geniaal zijn. Dan moet zij dus op de een of andere manier al meer info hebben gehad.
Jij bent precies hetzelfde, jij kankert ook over van alles, met name over metal gerelateerde onderwerpenquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Emimich was een gefrusteerde nerd die zichzelf zelfvertrouwen in probeerde te praten door zich alleen te richten op MBO/HBO-mensen. Z'n opleidingsniveau is het enige in het leven wat ie heeft om nog enigszins mee te 'pronken'. Iemand die elke zaterdag hier zit en daarna alleen z'n bedje instapt en dat jarenlang heeft geen enkel recht van spreken, nergens over.
Afcajos vertelt gewoon grappige verhalen over uitgaan, 'chickies' die voor normale mensen (lees: geen kut-kneusjes als Emmie) enigszins herkenbaar en vermakelijk zijn.
Natuurlijk. Zijn 2e account is ook al ontmaskerd dus hij zal binnekort wel een andere aanmaken en vrolijk verder posten. Weer zon teringmongool met een grote smoel op internet ontmaskerd, mijn dag is weer goedquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:12 schreef afcajos het volgende:
Ik vermoed dat hij wel mee zit te lezen trouwens.
Onzin, daarna zegt ze nog dat hij 47 is.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Uhu![]()
Elitaire internet helden.
Check'm maar is, er was een hevige discussie gaande en niemand had dus zin om echt goed door te googlen, anders was hij al eerder door de mant gevallen. Hoogstwaarschijnlijk is yvonne al het e.e.a opgevallen maar heeft dit stilletjes gehouden, ik bedoel een admin kan geen fok-user belachelijk maken.
Wel sarcastisch dat hij de betekenis van ironie niet kentquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:12 schreef Biels het volgende:
[..]
Sowieso is de definitie van ironisch hem nog niet helemaal duidelijk natuurlijk.
Straks gaan wij ook nog ontmaskerd wordenquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:13 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Natuurlijk. Zijn 2e account is ook al ontmaskerd dus hij zal binnekort wel een andere aanmaken en vrolijk verder posten. Weer zon teringmongool met een grote smoel op internet ontmaskerd, mijn dag is weer goed.
En dan klagen over Emimich die graag grote woorden in zijn zinnen wil gebruiken. Dat is pas ironischquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:15 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wel sarcastisch dat hij de betekenis van ironie niet kent!
Ze heeft niet goed door-gegoogled, maar een admin heeft sowieso meer permissie dan we weten, reken d'r maar op dat ze toen al het 1 en ander door had. Maar 50 ++ zijn doorgaans niet zo goed met computersquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:14 schreef Biels het volgende:
[..]
Onzin, daarna zegt ze nog dat hij 47 is.
Godverdomme en ik heb je nog wel op Hyves, je gaat toch niet al mijn krabbels enzo hier dumpen heh?quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:15 schreef afcajos het volgende:
[..]
Straks gaan wij ook nog ontmaskerd worden![]()
!!
Dan wist ze toch niksquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ze heeft niet goed door-gegoogled, maar een admin heeft sowieso meer permissie dan we weten, reken d'r maar op dat ze toen al het 1 en ander door had. Maar 50 ++ zijn doorgaans niet zo goed met computers
Oh, en wat heeft "meer permissie" op een forum als fok nou te maken met het achterhalen van de identiteit achter een user? Alsof je je adres moet invullen bij registratiequote:Op woensdag 10 juni 2009 18:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ze heeft niet goed door-gegoogled, maar een admin heeft sowieso meer permissie dan we weten, reken d'r maar op dat ze toen al het 1 en ander door had. Maar 50 ++ zijn doorgaans niet zo goed met computers
Het komt er hier op neer.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:16 schreef J.Herrer het volgende:
WAT IS ER GEBEURD DAN?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Ja, klopt, admins kunnen met één druk op de knop al je gegevens zien.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar ze heeft een keer zoiets ergens gezegd.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:18 schreef Biels het volgende:
[..]
Oh, en wat heeft "meer permissie" op een forum als fok nou te maken met het achterhalen van de identiteit achter een user? Alsof je je adres moet invullen bij registratie.
Dawast wel ongeveer. En nu is het klaar.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het komt er hier op neer.
Emimich bashen irriteren zuigen.
Users niet leuk vinden
Slimme user googlen en schokkende ontdekking doen, + foto
Heel fok zit te discussieren wie onze emimich is en te bashen
Peter r de vries zondag met extra lange uitzending.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |