Natuurlijk. Zijn 2e account is ook al ontmaskerd dus hij zal binnekort wel een andere aanmaken en vrolijk verder posten. Weer zon teringmongool met een grote smoel op internet ontmaskerd, mijn dag is weer goedquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:12 schreef afcajos het volgende:
Ik vermoed dat hij wel mee zit te lezen trouwens.
Onzin, daarna zegt ze nog dat hij 47 is.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Uhu![]()
Elitaire internet helden.
Check'm maar is, er was een hevige discussie gaande en niemand had dus zin om echt goed door te googlen, anders was hij al eerder door de mant gevallen. Hoogstwaarschijnlijk is yvonne al het e.e.a opgevallen maar heeft dit stilletjes gehouden, ik bedoel een admin kan geen fok-user belachelijk maken.
Wel sarcastisch dat hij de betekenis van ironie niet kentquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:12 schreef Biels het volgende:
[..]
Sowieso is de definitie van ironisch hem nog niet helemaal duidelijk natuurlijk.
Straks gaan wij ook nog ontmaskerd wordenquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:13 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Natuurlijk. Zijn 2e account is ook al ontmaskerd dus hij zal binnekort wel een andere aanmaken en vrolijk verder posten. Weer zon teringmongool met een grote smoel op internet ontmaskerd, mijn dag is weer goed.
En dan klagen over Emimich die graag grote woorden in zijn zinnen wil gebruiken. Dat is pas ironischquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:15 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wel sarcastisch dat hij de betekenis van ironie niet kent!
Ze heeft niet goed door-gegoogled, maar een admin heeft sowieso meer permissie dan we weten, reken d'r maar op dat ze toen al het 1 en ander door had. Maar 50 ++ zijn doorgaans niet zo goed met computersquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:14 schreef Biels het volgende:
[..]
Onzin, daarna zegt ze nog dat hij 47 is.
Godverdomme en ik heb je nog wel op Hyves, je gaat toch niet al mijn krabbels enzo hier dumpen heh?quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:15 schreef afcajos het volgende:
[..]
Straks gaan wij ook nog ontmaskerd worden![]()
!!
Dan wist ze toch niksquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ze heeft niet goed door-gegoogled, maar een admin heeft sowieso meer permissie dan we weten, reken d'r maar op dat ze toen al het 1 en ander door had. Maar 50 ++ zijn doorgaans niet zo goed met computers
Oh, en wat heeft "meer permissie" op een forum als fok nou te maken met het achterhalen van de identiteit achter een user? Alsof je je adres moet invullen bij registratiequote:Op woensdag 10 juni 2009 18:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ze heeft niet goed door-gegoogled, maar een admin heeft sowieso meer permissie dan we weten, reken d'r maar op dat ze toen al het 1 en ander door had. Maar 50 ++ zijn doorgaans niet zo goed met computers
Het komt er hier op neer.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:16 schreef J.Herrer het volgende:
WAT IS ER GEBEURD DAN?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Ja, klopt, admins kunnen met één druk op de knop al je gegevens zien.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar ze heeft een keer zoiets ergens gezegd.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:18 schreef Biels het volgende:
[..]
Oh, en wat heeft "meer permissie" op een forum als fok nou te maken met het achterhalen van de identiteit achter een user? Alsof je je adres moet invullen bij registratie.
Dawast wel ongeveer. En nu is het klaar.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het komt er hier op neer.
Emimich bashen irriteren zuigen.
Users niet leuk vinden
Slimme user googlen en schokkende ontdekking doen, + foto
Heel fok zit te discussieren wie onze emimich is en te bashen
Peter r de vries zondag met extra lange uitzending.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |