Klopt, maar zo zou je heel FOK! wel kunnen analyseren.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet relevant. Denk gewoon even na, iemand met de nickname 'Afcjajos' die bij honderden mensen in Nederland bekend is vanwege een paar debiele verhalen over krukken boven zijn hoofd houden.!
Kan, Emimich deed een klein deel en analyseerde correct.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:55 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Klopt, maar zo zou je heel FOK! wel kunnen analyseren.
dat kan nog wel meevallen, meneer lijkt op de stereotype nerd my z'n fleece trui, puistjes, bril en verotte hoofd. alleen een beugel mist.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:52 schreef Lakitu het volgende:
Het zielige is dat de helft van dit topic er ook zo uit ziet!
Er zijn users op Fok die weten hoe spang ik ben, vraag het ze maar.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:54 schreef Biels het volgende:
[..]
Je mag hier niet posten zonder foto's in je fotoboek.
Waar woon je?quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:56 schreef Chai het volgende:
Tvp, ja ik heb een fotoboek en ja ik ben nep ik heb gewoon foto's van internet gehaald.
ik zou je gevenquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:56 schreef Chai het volgende:
Tvp, ja ik heb een fotoboek en ja ik ben nep ik heb gewoon foto's van internet gehaald.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:56 schreef Chai het volgende:
Zegt de man zonder foboquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:52 schreef Lakitu het volgende:
Ik heb het vooral over de mensen die niet hosselen, weetzelluf.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Er zijn users op Fok die weten hoe spang ik ben, vraag het ze maar.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:57 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier zie je er wel hitsig uit
Ik niet, ik ben kankerlekker.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:52 schreef Lakitu het volgende:
Haha, een neger die om lelijk komt lachenquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat een zieke community kent FOK! toch ook.
Emimich was een gefrusteerde nerd die zichzelf zelfvertrouwen in probeerde te praten door zich alleen te richten op MBO/HBO-mensen. Z'n opleidingsniveau is het enige in het leven wat ie heeft om nog enigszins mee te 'pronken'. Iemand die elke zaterdag hier zit en daarna alleen z'n bedje instapt en dat jarenlang heeft geen enkel recht van spreken, nergens over.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Kan, Emimich deed een klein deel en analyseerde correct.
Ik zeg niks.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:59 schreef Biels het volgende:
[..]
Haha, een neger die om lelijk komt lachen.
Truequote:
He watquote:
quote:
Een neger, waar?quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:59 schreef Biels het volgende:
[..]
Haha, een neger die om lelijk komt lachen.
Hoe is dit ironisch dan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:02 schreef phpmystyle het volgende:
Het ironische aan dit verhaal is dat 1 iemand dit al wist...Durf het niet met zekerheid te zeggen, maar yvonne wist het dacht ik ook al..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |