quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:35 schreef Batsiaan het volgende:
verslafend
Tenzij, bedoel je denk ik.quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:42 schreef UncleSam het volgende:
All die coke aanbidders hier.
Stelletje junks.
Je moeder.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:42 schreef UncleSam het volgende:
All die coke aanbidders hier.
Stelletje junks.
Het gemiddelde biertopic in ONZ wel eens gelezen?quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:45 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Coke is gewoon lekker, af en toe. Kun je wel gelijk mensen uit gaan schelden voor junkies, maar dat slaat nergens op
20-25 eu voor een packje?quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:46 schreef JDI het volgende:
Hoeveel kost een gram coke? ¤ 50? Dan bedank ik.
Ik heb het ook een tijd veelvuldig gedaan en zonder problemen mee gestopt. Nu slechts zeer sporadisch.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:47 schreef genakt het volgende:
Heb tijd ook elk weekend gedaan. Als je dan heb gezopen moet je gewoon een nakkie
laatste tijd doe ik het weer wat minder![]()
maar het klopt wel voreger mijn vriendengroep deden het er maar een paar nu bijna iedereen
offtopicquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:57 schreef Ritmo het volgende:
Wel herkenbaar overigens, hoe snel dat altijd rondgaat in een vriendgroep als eenmaal 1 iemand enthousiast is.
Wat wel is erg zijn die boeren die 3 pakjes sjek per dag roken en 4 keer in de week totaal lam zijn van de alcohol die dan een preek geven hoe extreem slecht een jointje of een pilletje is. "Geen drugs voor mie, is ongezond".
omfgquote:
Hehehehe.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:57 schreef Nosh het volgende:
coke is overigens hyperirritant als je er zelf niet op zit.
"JA MAAR NEE LUISTER NOU, JE LUISTERT NIET, NÉÉ, ECHT NIET, ANDERS SNAPTE JE ME WEL'-gesprekken..
In hoeverre dat al niet bekend was natuurlijk.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:17 schreef NeverEatYellowSnow het volgende:
Maar dit wijst er wederom op dat cokegebruik gewoon veel en veel te gevaarlijk is wat betreft de verslavingsfactor.
dat is een halve gramquote:
Coke doet wonderen in je hoofd!quote:
Het is verslavend, maar enkel geestelijk. Roken, alcohol, koffie vind ik veel verslavender.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:17 schreef NeverEatYellowSnow het volgende:
Op z'n tijd een drugs gebruiken (alcohol, wiet, paddo's, xtc, etc) kan geen kwaad... Het heeft immers allemaal voor en nadelen. Maar dit wijst er wederom op dat cokegebruik gewoon veel en veel te gevaarlijk is wat betreft de verslavingsfactor. Weer een stapje dichterbij om zelf geen coke te snuiven
maar verslaafd zijn aan koffie en roken is niet zo erg.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:32 schreef teknomist het volgende:
[..]
Het is verslavend, maar enkel geestelijk. Roken, alcohol, koffie vind ik veel verslavender.
Koffie niet maar roken? Ik denk dat fulltime paffen veel slechter is dan een snuifje in het weekend!quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:34 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
maar verslaafd zijn aan koffie en roken is niet zo erg.
maar met een snuifje in het weekend ben je dan ook niet verslaafd als je t mij vraagt..quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:37 schreef teknomist het volgende:
[..]
Koffie niet maar roken? Ik denk dat fulltime paffen veel slechter is dan een snuifje in het weekend!
quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:42 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
maar met een snuifje in het weekend ben je dan ook niet verslaafd als je t mij vraagt..
Ontkenningsfase.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:42 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
maar met een snuifje in het weekend ben je dan ook niet verslaafd als je t mij vraagt..
Ook, ja.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:44 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
En jezelf wel elk weekend klemzuipen hè
het lijkt mij niet verstandig, maar je bent dan ook verslaafd als je ieder weekend wat gaat drinken..quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:44 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Als je elk weekend snuift ben je gewoon verslaafd.
Vreemde definitie van verslaving heb jij.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:44 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Als je elk weekend snuift ben je gewoon verslaafd.
Met coke treedt al heel snel die verslaving op. Als je naast het zuipen elk weekend een pakkie of meer leegsnuift kan je op een gegeven moment niet meer zonder, dat staat als een paal boven water.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:45 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
het lijkt mij niet verstandig, maar je bent dan ook verslaafs als je ieder weekend wat gaat drinken..
Dat, niets meer dan dat. Vervolgens ook maar eens op de woensdagavond, of bij feestdagen. Coke is wat dat betreft gevaarlijk, zeker voor de mensen die vatbaarder zijn voor verslavingen. Bij een keer of drie vier in het jaar ben je een incidentele gebruiker, ieder weekend is al een gevaarlijke regelmaat...quote:
dat is wel waar ja, zie ik om me heen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:47 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Met coke treedt al heel snel die verslaving op. Als je naast het zuipen elk weekend een pakkie of meer leegsnuift kan je op een gegeven moment niet meer zonder, dat staat als een paal boven water.
Maar als zoiets een keer maandje voorkomt is er niet gelijk een man overboord. Nu komen er weer een hoop festivals aan dus zal het gebruik weer een stuk frequenter zijn dan in de relatieve rustige winterperiode..quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:47 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Dat, niets meer dan dat. Vervolgens ook maar eens op de woensdagavond, of bij feestdagen. Coke is wat dat betreft gevaarlijk, zeker voor de mensen die vatbaarder zijn voor verslavingen. Bij een keer of drie vier in het jaar ben je een incidentele gebruiker, ieder weekend is al een gevaarlijke regelmaat...
ja en precies daarom zeg ik 'behalve coke'quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:51 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Juist coke. Daarom is het zo gevaarlijk.
Ik ben heel verslavingsgevoelig. Maar stoppen met coke was voor mij geen probleem.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:47 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Dat, niets meer dan dat. Vervolgens ook maar eens op de woensdagavond, of bij feestdagen. Coke is wat dat betreft gevaarlijk, zeker voor de mensen die vatbaarder zijn voor verslavingen. Bij een keer of drie vier in het jaar ben je een incidentele gebruiker, ieder weekend is al een gevaarlijke regelmaat...
quote:
En jij vertoeft in de Amsterdamse minimalscene?quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:51 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja en precies daarom zeg ik 'behalve coke'
Festivals, zoals je zegt, die er aankomen, dus niet het slechte wekelijkse muziekfeestje, dat is gewoon incidenteel gebruik, en ach, dan verneuk je je lichaam sowieso al compleet, toch?quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Maar als zoiets een keer maandje voorkomt is er niet gelijk een man overboord. Nu komen er weer een hoop festivals aan dus zal het gebruik weer een stuk frequenter zijn dan in de relatieve rustige winterperiode..
Keta wint ook behoorlijk aan populariteit de laatste tijd.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:55 schreef teknomist het volgende:
[..]
En jij vertoeft in de Amsterdamse minimalscene?
Of is het tegenwoordig G wat de klok slaat?
En wat voor gebruiker was je dan. Dagelijks meerdere lijnen? Want je rookt ook niet alleen op zaterdag een paar peuken, neem ik aan.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:52 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik ben heel verslavingsgevoelig. Maar stoppen met coke was voor mij geen probleem.
Dat in tegenstelling tot roken of nagelbijten.
G slaat de klok idd, bij t publiek iig. coke is meer voor de dj'squote:Op woensdag 10 juni 2009 13:55 schreef teknomist het volgende:
[..]
En jij vertoeft in de Amsterdamse minimalscene?
In hoge doses vind ik dat niet geschikt voor een (after)party. In lage doses is het maar saai...quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Keta wint ook behoorlijk aan populariteit de laatste tijd.
Bij jongere (18-22) meiden vooral merk ik om me heen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:55 schreef teknomist het volgende:
nee ik ook niet, je wordt er zo apatisch van.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:59 schreef teknomist het volgende:
[..]
In hoge doses vind ik dat niet geschikt voor een (after)party. In lage doses is het maar saai...
De hele ketahype heb ik nooit echt gesnapt...
nu doe je niet meer mee.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb nog nooit drugs gebruikt (buiten alcohol dan) en gerookt, wat nu?
In het weekend als ik uitging en thuis wel eens gewoon door de week.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:58 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
En wat voor gebruiker was je dan. Dagelijks meerdere lijnen? Want je rookt ook niet alleen op zaterdag een paar peuken, neem ik aan.
Nagelbijten is een eigenschap/tik, niet een verslaving.
Ja niks, als je het nooit gedaan hebt weet je ook niet wat je mist.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Nu kunnen we uit een grondig onderzoek concluderen dat je homo bentquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Er zijn wel zo veel dingen verboden. Dat heeft niet altijd met een vermeende slechtheid te maken.quote:
Gebruiken met beleid is helemaal niet levensgevaarlijkquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:04 schreef Icecold123 het volgende:
niet meer doen dus
het is harddrugs, levensgevaarlijk.
het is niet voor niets verboden.
Tenzij antropine.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:09 schreef fathank het volgende:
[..]
Gebruiken met beleid is helemaal niet levensgevaarlijk.
Wat een onzin. Coke is een recreatieve drugs. Daklozen zitten vooral aan de heroine, crack en/of alcohol.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:10 schreef Timmor het volgende:
Beste TS, ik zou nu al met enige regelmaat een Impuls daklozenkrant kopen en leer et waarderen zodat je over een tijdje ze gewoon van je "vrienden" kunt gaan kopen... ander voordeel is dat vrouwelijke "vrienden" voor een tientje opeens veel verder gaan dan eerst
is het daar niet meer acid? was het wel jaren geleden toen ik nog op dat soort feestjes kwam.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:01 schreef fathank het volgende:
Vooral populair op van die wazige underground krakersfeesten. Not my cup of tea, maar ik ken een paar van die gasten
.
Je zegt niet eens jood tegen mequote:Op woensdag 10 juni 2009 14:07 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nu kunnen we uit een grondig onderzoek concluderen dat je homo bent
Gefeliciteerd.
ja maar ze beginnen allemaal met coke.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:12 schreef teknomist het volgende:
[..]
Wat een onzin. Coke is een recreatieve drugs. Daklozen zitten vooral aan de heroine, crack en/of alcohol.
1 op de 4 mensen is gayquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:13 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Je zegt niet eens jood tegen me
Ik ken trouwens ook genoeg mensen die zelfs nog nooit alcohol gedronken hebben, dus zo gay ben ik nou ook weer niet, toch?
Bron?quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:14 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja maar ze beginnen allemaal met coke.
hehe ik klets maar watquote:
Daarom zelf importeren.quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:10 schreef Timmor het volgende:
Beste TS, ik zou nu al met enige regelmaat een Impuls daklozenkrant kopen en leer et waarderen zodat je over een tijdje ze gewoon van je "vrienden" kunt gaan kopen... ander voordeel is dat vrouwelijke "vrienden" voor een tientje opeens veel verder gaan dan eerst
quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:14 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja maar ze beginnen allemaal met coke. wiet op hun 14e.
Basecoke, ja.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:16 schreef jimjim1983 het volgende:
maar coke is natuurlijk veel te duur voor junkies, vandaar dat ze andere dingen gebruiken.
Ik denk dat de "junks" hier prima op de hoogte zijn van de gevaren, vandaar dat alleen recreatief gebruik wordt aanbevolen. Voor alle andere legale en illegale drugs kun je ook zo'n rampbijsluiter opstellen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:20 schreef Icecold123 het volgende:
Voor alle junks die cocaine verdedigen:
Risico's van Cocaine
Wie regelmatig en veel cocaïne gebruikt, verliest eetlust, vermagert en doet een aanslag op de lichamelijke conditie. De weerstand tegen infecties neemt af, er doen zich trillingen, bewegingsstoornissen en verstoringen van het hartritme voor.
Cocaïne neemt vermoeidheidsgevoelens weg. De gebruiker kan daardoor energie gaan gebruiken ten koste van zijn reserves, omdat hij de natuurlijke grens niet meer voelt. Samen met slapeloosheid leidt dat tot uitputting: voor een deel van de gebruikers een reden om opnieuw te gebruiken.
Dat risico speelt extra bij de combinatie cocaïne-alcohol. De alcohol verdooft en maakt dronken, de cocaïne pept weer op. Dat lijkt een welkome combinatie voor een lang avondje uit, maar gezond is anders: het is extra belastend voor het hart en de lever. Je voelt minder goed hoeveel je gedronken hebt en gaat dus gewoon door. Nodeloos te zeggen dat je je de dag volgende dag verre van gezond voelt.
Zwaar gebruik kan leiden tot waanvoorstellingen, die weer tot gevoelens van angst en paniek kunnen leiden. Ook kan de gebruiker achterdochtig worden en zich bedreigd voelen. Dat kan omslaan in agressie.
Wie vaak cocaïne gebruikt, kan het gevoel krijgen dat er beestjes onder zijn huid zitten en gaat tot bloedens toe krabben.
Door het snuiven van cocaïne trekken de bloedvaten in de neus samen. Bij frequent gebruik kan het slijmvlies in de neus hierdoor beschadigen. Dat geeft een heftige pijn in de neus. Als cocaïne bij het snuiven in de voorhoofdsholte terechtkomt, kan het daar verstoppingen en hoofdpijn veroorzaken.
Door het niet steriel spuiten van cocaïne kunnen spuitabcessen ontstaan.
Gebruik van basecoke brengt extra lichamelijke risico's met zich mee, zoals aantasting van de longen.
Mensen met een zwak hart, zwakke vaten, hoge bloeddruk, suikerziekte of epilepsie lopen extra risico's.
Voordat het bij de gebruiker terechtkomt, is cocaïne vaak vermengd met andere stoffen. Die zijn meestal niet gevaarlijk, maar het betekent wel dat een gebruiker niet krijgt waarvoor hij (veel) betaalt.
bron : http://www.drugsinfo.nl/default14962.html
hehe dit wil ik weleens zien, van t weekend maar wat pakkies aan mensen voeren.quote:Wie vaak cocaïne gebruikt, kan het gevoel krijgen dat er beestjes onder zijn huid zitten en gaat tot bloedens toe krabben.
Die beestjes heb ik nog nooit gezien. Dus ik snuif lekker door.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:20 schreef Icecold123 het volgende:
Voor alle junks die cocaine verdedigen:
Risico's van Cocaine
Wie regelmatig en veel cocaïne gebruikt, verliest eetlust, vermagert en doet een aanslag op de lichamelijke conditie. De weerstand tegen infecties neemt af, er doen zich trillingen, bewegingsstoornissen en verstoringen van het hartritme voor.
Cocaïne neemt vermoeidheidsgevoelens weg. De gebruiker kan daardoor energie gaan gebruiken ten koste van zijn reserves, omdat hij de natuurlijke grens niet meer voelt. Samen met slapeloosheid leidt dat tot uitputting: voor een deel van de gebruikers een reden om opnieuw te gebruiken.
Dat risico speelt extra bij de combinatie cocaïne-alcohol. De alcohol verdooft en maakt dronken, de cocaïne pept weer op. Dat lijkt een welkome combinatie voor een lang avondje uit, maar gezond is anders: het is extra belastend voor het hart en de lever. Je voelt minder goed hoeveel je gedronken hebt en gaat dus gewoon door. Nodeloos te zeggen dat je je de dag volgende dag verre van gezond voelt.
Zwaar gebruik kan leiden tot waanvoorstellingen, die weer tot gevoelens van angst en paniek kunnen leiden. Ook kan de gebruiker achterdochtig worden en zich bedreigd voelen. Dat kan omslaan in agressie.
Wie vaak cocaïne gebruikt, kan het gevoel krijgen dat er beestjes onder zijn huid zitten en gaat tot bloedens toe krabben.
Door het snuiven van cocaïne trekken de bloedvaten in de neus samen. Bij frequent gebruik kan het slijmvlies in de neus hierdoor beschadigen. Dat geeft een heftige pijn in de neus. Als cocaïne bij het snuiven in de voorhoofdsholte terechtkomt, kan het daar verstoppingen en hoofdpijn veroorzaken.
Door het niet steriel spuiten van cocaïne kunnen spuitabcessen ontstaan.
Gebruik van basecoke brengt extra lichamelijke risico's met zich mee, zoals aantasting van de longen.
Mensen met een zwak hart, zwakke vaten, hoge bloeddruk, suikerziekte of epilepsie lopen extra risico's.
Voordat het bij de gebruiker terechtkomt, is cocaïne vaak vermengd met andere stoffen. Die zijn meestal niet gevaarlijk, maar het betekent wel dat een gebruiker niet krijgt waarvoor hij (veel) betaalt.
bron : http://www.drugsinfo.nl/default14962.html
Nou, ik moet toegeven toen je lag te kotsen op dat YT filmpje kon ik wel om je lachenquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:13 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Je zegt niet eens jood tegen me
Ik ken trouwens ook genoeg mensen die zelfs nog nooit alcohol gedronken hebben, dus zo gay ben ik nou ook weer niet, toch?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:04 schreef Icecold123 het volgende:
niet meer doen dus
het is harddrugs, levensgevaarlijk.
het is niet voor niets verboden.
Die heb je gezien?quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:36 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nou, ik moet toegeven toen je lag te kotsen op dat YT filmpje kon ik wel om je lachen
Dus misschien ben je een grappige homo?
Ik zie alles.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:50 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Die heb je gezien?![]()
Ik heb trouwens een hele fanhyve, want dat was niet de eerste keer
Wordt aanbevolen. Inderdaad. Dat betekent niet dat je van cocaine geen junk kan wordenquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:23 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik denk dat de "junks" hier prima op de hoogte zijn van de gevaren, vandaar dat alleen recreatief gebruik wordt aanbevolen. Voor alle andere legale en illegale drugs kun je ook zo'n rampbijsluiter opstellen.
quote:Junk is een woord voor iemand die ernstig is verslaafd aan harddrugs en de daarbij horende levensstijl hanteert (verwaarloosd uiterlijk, vermagerd, wellicht ook dakloos).
quote:Met heroïne kun je gemakkelijk honderd worden, zegt teamleider René van den Bogaard. 'Verslaafden gaan vaak jong dood aan de bijverschijnselen zoals ondervoeding.' Een andere drug is volgens de behandelaars veel 'giftiger': cocaïne.
Nope, dat ligt aan jezelf.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:37 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Wordt aanbevolen. Inderdaad. Dat betekent niet dat je van cocaine geen junk kan worden
[..]
Ook. Er zijn genoeg recreatieve gebruikers van heroine.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:43 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
En waarom ligt dat bij Heroine niet aan jezelf? Leg eens uit?
schijntquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:48 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ook. Er zijn genoeg recreatieve gebruikers van heroine.
Dat spul wat turners altijd op hun handen doen dat kan je ook goed snuivenquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:50 schreef xyz147 het volgende:
Ik snuif trouwens ook wel eens poedersuiker
Magnesium?quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:54 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dat spul wat turners altijd op hun handen doen dat kan je ook goed snuiven
Werkt goed tegen je klapperkaak als je aan de pillen zit.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:12 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Magnesium?
Dat kun je ook gewoon in pilvorm slikken
Kunnen je vriendjes er niet mee omgaan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:17 schreef alsem het volgende:
echt eentopic
coke is cool, maar de gebruiker niet
Jaja, bij speciale gelegenheden zeker?quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:22 schreef Afwazig het volgende:
Coke
Mits niet vaker dan 1x in de zoveel tijd.
Oh jij herkent het probleem?quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:24 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Jaja, bij speciale gelegenheden zeker?
Ik alleen om 11:00 uur, 's avonds of ' s ochtends is me om het even. Ligt eraan welke het eerst komt.quote:
Homo's gebruiken nooit drugs iddquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:07 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nu kunnen we uit een grondig onderzoek concluderen dat je homo bent
Gefeliciteerd.
Blue 69 is als ik het goed heb MDMA, Blue Curacau en Amfitamine. Maar MDMA Is bijna nergens meer te krijgen heb ik vernomen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:31 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Gister nog met 2 oude vrienden jointje roken en had ik het ook met ze erover.
Mensen die vroeger zeiden nooit harddrugs te gebruiken hebben allemaal wel eens een lijntje gesnoven.
Bij velen was het in begin ''af en toe'' maarja je weet hoe dat gaat he..
Bij andere zelfs verder gegaan (blue 69 ofzoiets?) geen verstand van.
Die andere 2 jongens en ik waren eigelijk de enige 3 van allen, die bij dat standpunt zijn gebleven.
Wiet, Hash, Paddo's.
Nothing more, nothing less.
Wátquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:48 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ook. Er zijn genoeg recreatieve gebruikers van heroine.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:08 schreef Neuroscience het volgende:
mdma nergens meer te verkrijgen, dat is schromelijk overdreven.
Is dat echt zoquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Werkt goed tegen je klapperkaak als je aan de pillen zit.
Dat ze aankomen met een plastic flaconnetje met chemisch spul dat eigenlijk is om scharen schoon te maken, maar "als je het halve flesje leegdrinkt is het net xtc zonder het 'downe' gevoel erna."quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:38 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Blue 69 is als ik het goed heb MDMA, Blue Curacau en Amfitamine. Maar MDMA Is bijna nergens meer te krijgen heb ik vernomen.
Tevens heb ik het altijd bij drugs uit de coffeeshop/smartshop gehouden. Alhoewel ik wel van mening ben dat die experimentele shit van de smartshop ook niet altijd even goed voor je is. Vooral als je ze gaat mengen.
Inderdaad, en morgen is Fred jarig.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:30 schreef Afwazig het volgende:
Ach laten we maar doen heh, het is tenslotte maar één keer weekend
Ja is echt waarquote:Op donderdag 11 juni 2009 00:05 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Is dat echt zo?
Ik was namelijk maar wat aan et trollen eigenlijk_!
Hoiquote:Op donderdag 11 juni 2009 00:33 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Inderdaad, en morgen is Fred jarig.
En vandaag was de verjaardag van mijn goudvis.![]()
hoi Ace
Anders verdienen die Colombiaanse boeren helemaal niksquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:59 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Mensen die proberen te doen alsof coke maatschappelijk geaccepteerd zou moeten zijn.
Drugsgebruikers.
Waaaa, een straight edger...quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:59 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Mensen die proberen te doen alsof coke maatschappelijk geaccepteerd zou moeten zijn.
Drugsgebruikers.
Moest even googelen.quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:58 schreef mieuwmieuw het volgende:
Mensen die coke verdedigen. Junks![]()
Moeten ze zelf weten.
heel goed van jequote:Op donderdag 11 juni 2009 17:37 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Moest even googelen.
Rook niet - check
Drink niet - check, bijna nooit iig.
Punk en metal -![]()
Bijna, maar niet helemaal dus.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:37 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Moest even googelen.
Rook niet - check
Drink niet - check, bijna nooit iig. Dus wel mafkees.
Punk en metal -![]()
Bijna, maar niet helemaal dus.
jaa we willen niet allemaal zoals jou worden, daarom kan je beter niet teveel alcohol nemenquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:46 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die geen alcohol drinken "omdat het slecht voor je is"
Alles is slecht voor je ! snel bel de #care police als je tot je 125ste wilt blijven leven
Alleen?quote:
4 gram? Toch wel in 1 keer gehaald zodat je kwantumkorting kreeg? Ik kom tot 1 gram, een beetje pep en halve gram mdma. Defqonquote:
Omschrijf eens wat "zoals jou worden" precies inhoud dan ?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:41 schreef alsem het volgende:
[..]
jaa we willen niet allemaal zoals jou worden, daarom kan je beter niet teveel alcohol nemen
Zo zonde.quote:Voor 40 miljoen aan drugs in beslag genomen
De Belgische en Nederlandse politiediensten hebben een belangrijk internationaal drugskartel opgerold en in totaal voor 40 miljoen euro aan drugs in beslag genomen. Het gaat om een van de grootste drugsvangsten ooit. Dat heeft de federale gerechtelijke politie in Hasselt bekendgemaakt.
De bende had vertakkingen in Latijns-Amerika, Europa en Afrika. Ze produceerde cocaïne in Zuid-Amerika, verscheepte ze naar Antwerpen en voerde ze terug naar Groot-Brittannië. Het kartel produceerde en verhandelde ook op grote schaal cannabis, xtc en amfetamines.
Na een 3 jaar durend onderzoek, waarbij Nederlandse en Belgische instanties nauw samenwerkten, kon de organisatie ontmanteld worden. Ongeveer 400 politieagenten vielen gisteren op 29 plaatsen binnen voor huiszoekingen, waarvan 11 in België werden uitgevoerd. Leiders van de bende zaten op dat moment bijeen op camping "Parelstrand" in Lommel.
In totaal werden 13 verdachten opgepakt: 7 in Nederland, 5 in België en 1 in Dubai. 5 verdachten zijn intussen vrijgelaten, de overige 8 blijven aangehouden, onder wie het kopstuk van de bende. Het gaat om een 48-jarige Nederlander die in Lommel woont.
Bij de huiszoekingen werden grote hoeveelheden drugs in beslag genomen. In Duitsland ging het om 400 kilogram amfetamines en 130 kilo hasj, in Groot-Brittannië om 200 kilo amfetamines en 20 kilo hasj en in Antwerpen om 7 ton hasj. De speurders hadden ook een schip in het vizier, met de Antwerpse haven als bestemming, dat 3 ton cocaïne aan boord had. De boot werd in beslag genomen en maakt deel uit van verder onderzoek.
Het gaat om een van de grootste drugsvangsten ooit, met een totale waarde van 40 miljoen euro.
Coke, de witte motor.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |