quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:35 schreef Batsiaan het volgende:
verslafend
Tenzij, bedoel je denk ik.quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:42 schreef UncleSam het volgende:
All die coke aanbidders hier.
Stelletje junks.
Je moeder.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:42 schreef UncleSam het volgende:
All die coke aanbidders hier.
Stelletje junks.
Het gemiddelde biertopic in ONZ wel eens gelezen?quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:45 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Coke is gewoon lekker, af en toe. Kun je wel gelijk mensen uit gaan schelden voor junkies, maar dat slaat nergens op
20-25 eu voor een packje?quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:46 schreef JDI het volgende:
Hoeveel kost een gram coke? ¤ 50? Dan bedank ik.
Ik heb het ook een tijd veelvuldig gedaan en zonder problemen mee gestopt. Nu slechts zeer sporadisch.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:47 schreef genakt het volgende:
Heb tijd ook elk weekend gedaan. Als je dan heb gezopen moet je gewoon een nakkie
laatste tijd doe ik het weer wat minder![]()
maar het klopt wel voreger mijn vriendengroep deden het er maar een paar nu bijna iedereen
offtopicquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:57 schreef Ritmo het volgende:
Wel herkenbaar overigens, hoe snel dat altijd rondgaat in een vriendgroep als eenmaal 1 iemand enthousiast is.
Wat wel is erg zijn die boeren die 3 pakjes sjek per dag roken en 4 keer in de week totaal lam zijn van de alcohol die dan een preek geven hoe extreem slecht een jointje of een pilletje is. "Geen drugs voor mie, is ongezond".
omfgquote:
Hehehehe.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:57 schreef Nosh het volgende:
coke is overigens hyperirritant als je er zelf niet op zit.
"JA MAAR NEE LUISTER NOU, JE LUISTERT NIET, NÉÉ, ECHT NIET, ANDERS SNAPTE JE ME WEL'-gesprekken..
In hoeverre dat al niet bekend was natuurlijk.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:17 schreef NeverEatYellowSnow het volgende:
Maar dit wijst er wederom op dat cokegebruik gewoon veel en veel te gevaarlijk is wat betreft de verslavingsfactor.
dat is een halve gramquote:
Coke doet wonderen in je hoofd!quote:
Het is verslavend, maar enkel geestelijk. Roken, alcohol, koffie vind ik veel verslavender.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:17 schreef NeverEatYellowSnow het volgende:
Op z'n tijd een drugs gebruiken (alcohol, wiet, paddo's, xtc, etc) kan geen kwaad... Het heeft immers allemaal voor en nadelen. Maar dit wijst er wederom op dat cokegebruik gewoon veel en veel te gevaarlijk is wat betreft de verslavingsfactor. Weer een stapje dichterbij om zelf geen coke te snuiven
maar verslaafd zijn aan koffie en roken is niet zo erg.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:32 schreef teknomist het volgende:
[..]
Het is verslavend, maar enkel geestelijk. Roken, alcohol, koffie vind ik veel verslavender.
Koffie niet maar roken? Ik denk dat fulltime paffen veel slechter is dan een snuifje in het weekend!quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:34 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
maar verslaafd zijn aan koffie en roken is niet zo erg.
maar met een snuifje in het weekend ben je dan ook niet verslaafd als je t mij vraagt..quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:37 schreef teknomist het volgende:
[..]
Koffie niet maar roken? Ik denk dat fulltime paffen veel slechter is dan een snuifje in het weekend!
quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:42 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
maar met een snuifje in het weekend ben je dan ook niet verslaafd als je t mij vraagt..
Ontkenningsfase.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:42 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
maar met een snuifje in het weekend ben je dan ook niet verslaafd als je t mij vraagt..
Ook, ja.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:44 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
En jezelf wel elk weekend klemzuipen hè
het lijkt mij niet verstandig, maar je bent dan ook verslaafd als je ieder weekend wat gaat drinken..quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:44 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Als je elk weekend snuift ben je gewoon verslaafd.
Vreemde definitie van verslaving heb jij.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:44 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Als je elk weekend snuift ben je gewoon verslaafd.
Met coke treedt al heel snel die verslaving op. Als je naast het zuipen elk weekend een pakkie of meer leegsnuift kan je op een gegeven moment niet meer zonder, dat staat als een paal boven water.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:45 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
het lijkt mij niet verstandig, maar je bent dan ook verslaafs als je ieder weekend wat gaat drinken..
Dat, niets meer dan dat. Vervolgens ook maar eens op de woensdagavond, of bij feestdagen. Coke is wat dat betreft gevaarlijk, zeker voor de mensen die vatbaarder zijn voor verslavingen. Bij een keer of drie vier in het jaar ben je een incidentele gebruiker, ieder weekend is al een gevaarlijke regelmaat...quote:
dat is wel waar ja, zie ik om me heen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:47 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Met coke treedt al heel snel die verslaving op. Als je naast het zuipen elk weekend een pakkie of meer leegsnuift kan je op een gegeven moment niet meer zonder, dat staat als een paal boven water.
Maar als zoiets een keer maandje voorkomt is er niet gelijk een man overboord. Nu komen er weer een hoop festivals aan dus zal het gebruik weer een stuk frequenter zijn dan in de relatieve rustige winterperiode..quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:47 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Dat, niets meer dan dat. Vervolgens ook maar eens op de woensdagavond, of bij feestdagen. Coke is wat dat betreft gevaarlijk, zeker voor de mensen die vatbaarder zijn voor verslavingen. Bij een keer of drie vier in het jaar ben je een incidentele gebruiker, ieder weekend is al een gevaarlijke regelmaat...
ja en precies daarom zeg ik 'behalve coke'quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:51 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Juist coke. Daarom is het zo gevaarlijk.
Ik ben heel verslavingsgevoelig. Maar stoppen met coke was voor mij geen probleem.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:47 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Dat, niets meer dan dat. Vervolgens ook maar eens op de woensdagavond, of bij feestdagen. Coke is wat dat betreft gevaarlijk, zeker voor de mensen die vatbaarder zijn voor verslavingen. Bij een keer of drie vier in het jaar ben je een incidentele gebruiker, ieder weekend is al een gevaarlijke regelmaat...
quote:
En jij vertoeft in de Amsterdamse minimalscene?quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:51 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja en precies daarom zeg ik 'behalve coke'
Festivals, zoals je zegt, die er aankomen, dus niet het slechte wekelijkse muziekfeestje, dat is gewoon incidenteel gebruik, en ach, dan verneuk je je lichaam sowieso al compleet, toch?quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Maar als zoiets een keer maandje voorkomt is er niet gelijk een man overboord. Nu komen er weer een hoop festivals aan dus zal het gebruik weer een stuk frequenter zijn dan in de relatieve rustige winterperiode..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |