Baasquote:
Ik zag al iets onderweg naar dezequote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:34 schreef Deisyy het volgende:
Jep![]()
Voor wie het interesseert, Jeroen showed up.
Plaats hier een welkomstboodschap voor Jeroen
Die ronde dingen die ze een tijdje geleden in zakken chips deden.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
euh dat las ik daarginder ook al...maar wat is fipo...first in.....?
firstpost, nerdyquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou, vertelquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
wie mister D is....damnnn dat weet zelfs ikke
Moet je aan LS vragenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:36 schreef D. het volgende:
[..]
Nou, vertel
ik ben niet zo thuis in die scene
first post?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
das LS...lekker simpel...die ging tot ....nou die ging heel ver in zn so called aanbidding van Jaapquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:36 schreef D. het volgende:
[..]
Nou, vertel
ik ben niet zo thuis in die scene![]()
Neequote:
Dat waren flippo's mutsiequote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die ronde dingen die ze een tijdje geleden in zakken chips deden.
hoorde je die krak??? nou??? nou??? dat was mn hart die brakquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee![]()
, die term is nerdy.
Dit gelooft niemand natuurlijk.
Ik zie alleen niet waarom ik op hem zou lijken?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
das LS...lekker simpel...die ging tot ....nou die ging heel ver in zn so called aanbidding van Jaap
omgquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
hoorde je die krak??? nou??? nou??? dat was mn hart die brak
ik ook niet .....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie alleen niet waarom ik op hem zou lijken?
Als je nou om een technische vrouw had gevraagd......quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:55 schreef Chanel5 het volgende:
Een technische man hier aanwezig?
Jeroen wil een foto plaatsen in het andere topic.
Had je dan wel iemand geweten?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je nou om een technische vrouw had gevraagd......
Iedere malloot kan toch een fotootje plaatsenquote:
Je zou zeggen van wel, maar wil niemand voor het hoofd stotenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iedere malloot kan toch een fotootje plaatsen
Kan je bij Jeroen gerust doen, hij heeft er toch een bord voorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:09 schreef D. het volgende:
[..]
Je zou zeggen van wel, maar wil niemand voor het hoofd stoten
Ik doelde op iedereen in het algemeenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan je bij Jeroen gerust doen, hij heeft er toch een bord voor
nou....het is stom dat ik net een boterham met pindakaas moest eten terwijl ik liever een broodje brie met honing had gehad.....stomquote:
ja joh ze hebben al een vleugel aan moeten bouwenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:21 schreef F04 het volgende:
Het loopt zeker storm met aanmeldingen voor volgend seizoen?
Ja, stomquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
nou....het is stom dat ik net een boterham met pindakaas moest eten terwijl ik liever een broodje brie met honing had gehad.....stom
ik moet eten...anders val ik af...en dr valt niets meer af te vallen...stom hequote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, stom
Ik eet helemaal niets, want ik moet afvallen. Ook stom
Sommige mensen zouden dat als luxe zienquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik moet eten...anders val ik af...en dr valt niets meer af te vallen...stom he
Ja dat is inderdaad stom.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, stom
Ik eet helemaal niets, want ik moet afvallen. Ook stom
ja tot een bepaalde hoogte hoor...maar als je echt wil afvallen is een scheiding + verhuizing aan te bevelenquote:
Mijn ervaring is dat zo min mogelijk eten ook werktquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad stom.
Je moet wel je spijsvertering op gang houden als je af wilt vallan en dus om de paar uur iets eten.
Fruit, komkommer, tomaatjes, prima voor een tussendoortje
Ik zal het onthoudenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja tot een bepaalde hoogte hoor...maar als je echt wil afvallen is een scheiding + verhuizing aan te bevelen![]()
D'r ging bij mij zomaar 20 kilo afquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja tot een bepaalde hoogte hoor...maar als je echt wil afvallen is een scheiding + verhuizing aan te bevelen![]()
Succes gegarandeerdquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik krijg er niets meer bijquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
D'r ging bij mij zomaar 20 kilo af![]()
Maar goed, wat eraf kan, kan d'r ook weer bij
Dan denk ik er nog maar ff over naquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
D'r ging bij mij zomaar 20 kilo af![]()
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Probeer eerst eens een scheiding in het midden, als dat bevalt kun je altijd nog zien
Ik vind Jeroen niet leuk en ik ben saggerijnig dus heb wel zin om ruzie te zoeken met hemquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:42 schreef Laysa het volgende:
leuk he deisyy ...jeroen pesten...das toch geen partij voor ons
[..]
Probeer eerst eens een scheiding in het midden, als dat bevalt kun je altijd nog zien
[..]
ja wat een klote jongquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind Jeroen niet leuk en ik ben saggerijnig dus heb wel zin om ruzie te zoeken met hem![]()
Gaat die sukkel op de bank hangen
En dan jou een hulk noemenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja wat een klote jong...maja...hij zag natuurlijk ook dat ie niet kon winnen...de looser....en net alsof je met een flesje bier wel leuk op de foto staat
![]()
Ik had niet eens de kans om op gang te komenquote:
terwijl iedereen weet dat die groen isquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan jou een hulk noemen![]()
Morgen ruzie met Jeroen zoeken?
nee hij droop zo snel afquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had niet eens de kans om op gang te komen
Je bent een Diesel?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had niet eens de kans om op gang te komen
jij ookquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:54 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga mijn mandje in, slaap lekker voor straks![]()
Zo komen de praatjes in de wereldquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:54 schreef Laysa het volgende:
ik moet van mezelf naar bed want ik moet morgen vroeg op
Daar zat ik al op te wachtenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je nou om een technische vrouw had gevraagd......
Begin een idee te krijgen, der is geen knuffel smiley hier. Komt goed.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik moet eten...anders val ik af...en dr valt niets meer af te vallen...stom he
Ik zag pas een programma over extreem dikke en dunne mensen.Als je wilt aankomen yoga doen.ben je toch in beweging"maar niet dat je afvalt" en relaxed tegelijkertijd..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik krijg er niets meer bij....sport nl ook 3 x per week
Of ik te laatquote:Op woensdag 10 juni 2009 07:32 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Murning, ik was zeker weer te vroeg wakker.
Geen idee, het is ietwat stil op fok en ik zit graag op fok op de vroege ochtend of juist de late avond.quote:
Weekniet, werd ooit veel gedraaid op vakantie, periode van boten Anna was datquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:43 schreef Copycat het volgende:
Daar kan je toch niet vrolijk op swingen.
Bob Sinclair en The Sugarhill Gang hebben deze zomer een hitje in handen, wat ik je brom.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:45 schreef Manu82 het volgende:
Weekniet, werd ooit veel gedraaid op vakantie, periode van boten Anna was dat
Zou best kunnenquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bob Sinclair en The Sugarhill Gang hebben deze zomer een hitje in handen, wat ik je brom.
Let's do it, do it, do itquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:31 schreef Copycat het volgende:
Ook hier een zomerhitje om de boel up te shaken op de woensdagochtend.
Now somebody, anybody, everybody scream.
Nee. Het is een Back in the days when hiphop was all about fun en not about mo' money clip. Een tribute aan old skoolquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:52 schreef Manu82 het volgende:
Zou best kunnen
Het is trouwens wel een beetje zo'n 'Fresh Prince of Bell Air' clip
Oooooh, dat is lang geleden. Heerlijk.quote:
Nu heb ik deze in mijn hoofdquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Weekniet, werd ooit veel gedraaid op vakantie, periode van boten Anna was dat
Wat hebben zomerhits met smaak te maken?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:16 schreef Copycat het volgende:
Ik geloof dat de muzieksmaken hier mijlenver uit elkaar liggen.
quote:
Echte zomerhits horen WALCHELIJK te zijnquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelukkig. Ging van mezelf uit. Ik plaats geen zomerhits die ik WALCHELIJK vind.
Compleet mee eensquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:28 schreef D. het volgende:
[..]
Echte zomerhits horen WALCHELIJK te zijn
zo vrolijk dat ze je strot uitkomen
Hé Jeroen!quote:
I beg to differ.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:28 schreef D. het volgende:
Echte zomerhits horen WALCHELIJK te zijn
zo vrolijk dat ze je strot uitkomen
Jep... alles gesussed hier, m'n schoon ouders alweer de deur uit... en het is lekker weer... Hmmm eigenlijk perfect setting voor een biertje.. hmmzzz effe een polletje plaatsenquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hé Jeroen!
Niet mijn kopje thee, dat Mystery land.
Alles bien, God in Frankrijk?
Dat singletje had mijn zus. Ook grijsgedraaid.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:31 schreef beequeen het volgende:
Heul veul jaren geleden hoorde je in Spanje de hele dag dit nummer. Van 's morgens vroeg tot 's avonds laat.
Die's leukquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:34 schreef Anniebab het volgende:
Lang geleden in Mallorca.....Hands up van Ottawan,mooooie tijd met vriendinnen
Ja ook, toppiequote:Op woensdag 10 juni 2009 10:36 schreef D. het volgende:
[..]
Die's leuk
Disco
En D.I.S.C.O. natuurlijk
Bonjour Jeroen, ik stem voor.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:33 schreef de8ste het volgende:
Jep... alles gesussed hier, m'n schoon ouders alweer de deur uit... en het is lekker weer... Hmmm eigenlijk perfect setting voor een biertje.. hmmzzz effe een polletje plaatsen
Geweldigquote:
Oh jemig, moet je de muzieksmaak van mij kennen, niet te vatten: van klassiek tot hard en house en weet ik het allemaal, ook jazz spreekt mij aan. Zelfs moderne jazz.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:16 schreef Copycat het volgende:
Ik geloof dat de muzieksmaken hier mijlenver uit elkaar liggen.
Lekker hoor.quote:
Nou, dat mag wel hoorquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:45 schreef beequeen het volgende:
Deze mag natuurlijk niet ontbreken.
Check mijn PI.quote:
Leuk!quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:49 schreef Anniebab het volgende:
Ik hou ook van allerlei soorten muziek , ik had t net over de jeugd herrinneringen aan een plaat,bijv. Fire van the Pointer sisters.
Lief, dank je, heb net een traantje gelaten.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Check mijn PI.![]()
@Kaat, ik hou ook van vanalles en nog wat. Jazz staat bij mij wel bovenaan, ouwe jazz that is.
Sterkte vandaag.
Dit is vast meer jouw dingquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:51 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Leuk!
Ja, ik vind sommige klassieke nummers supermooi maar ook muziek uit deze tijd.
Dus vraag mij niet waar ik echt van hou, dat verschilt enorm.
Hou het maar op kwaliteit, althans zoals ik het aanvoel.
Ja dat heb ik met Mull of Kintyre van the Wings draaiden we bij me vaders uitvaart,het valt me altijd zwaar die plaat te horen .quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:46 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Oh jemig, moet je de muzieksmaak van mij kennen, niet te vatten: van klassiek tot hard en house en weet ik het allemaal, ook jazz spreekt mij aan. Zelfs moderne jazz.
Laat me is het nummer wat ik een week draaide na het overlijden van mijn pa, hij zou vandaag jarig geweest zijn dus vandaar.
Skippyballen hahahahaha, was meer een sadistische poging hoor! Doe ik liever zelf niet aan, steun je me bij deel 2?quote:
Mij niet, vroeg laat me net aan op de radio, kost een traantje maar is goed en nu ga ik zijn verjaardag vieren.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:54 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja dat heb ik met Mull of Kintyre van the Wings draaiden we bij me vaders uitvaart,het valt me altijd zwaar die plaat te horen .
Oh ja, Kaat en de skippyballen, had wel lachen geweest.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:56 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Skippyballen hahahahaha, was meer een sadistische poging hoor! Doe ik liever zelf niet aan, steun je me bij deel 2?
One (U2) en Heaven (Bryan Adams) zijn nummers waar ik dat ook bij heb ivm begrafenissen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:54 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja dat heb ik met Mull of Kintyre van the Wings draaiden we bij me vaders uitvaart,het valt me altijd zwaar die plaat te horen .
Ik doe niet aan zelfpijnigingquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:56 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Skippyballen hahahahaha, was meer een sadistische poging hoor! Doe ik liever zelf niet aan, steun je me bij deel 2?
Nou, is toch netjes van je......11:00 uur in de ochtend.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:58 schreef de8ste het volgende:
De poll is er door... staat hier een kouwe hein voor me.. effe z'n kop d'r af
Zo, die is zeker ver terug in de tijd.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:00 schreef Anniebab het volgende:
oehoe fireeee,weet je wat ook mooi was Captain and tenille, do that to me one more time.zwijmelen.
Dus we gaan voor de skippyballen massaal!?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:58 schreef Tessio het volgende:
[..]
Oh ja, Kaat en de skippyballen, had wel lachen geweest.
Vooral als ze al wat gedronken hadden.
Je durfde de poll niet hier neer te zetten?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:58 schreef de8ste het volgende:
De poll is er door... staat hier een kouwe hein voor me.. effe z'n kop d'r af
I am in!quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:01 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Dus we gaan voor de skippyballen massaal!?
waar ik voor ben, is 6 dagen de luchtplaats dicht en ze dan elke nacht de nacht slaap inkorten met 1,5 uur.. hahahah dan wordt het echt bizarquote:
Jij bent wreed, hahah! Zelf erin gezeten hebben en dan keihard voor groep 2!quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:03 schreef de8ste het volgende:
[..]
waar ik voor ben, is 6 dagen de luchtplaats dicht en ze dan elke nacht de nacht slaap inkorten met 1,5 uur.. hahahah dan wordt het echt bizar
vooral van die laatstequote:Op woensdag 10 juni 2009 11:01 schreef D. het volgende:
[..]
oeh, da's nog lang
Je was zeker moe van al dat posten gisteren
neequote:Op woensdag 10 juni 2009 11:01 schreef D. het volgende:
[..]
Je durfde de poll niet hier neer te zetten?
Maar dan wel met wat oudere bewoners en niet met een stelletje piepdozen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:03 schreef de8ste het volgende:
[..]
waar ik voor ben, is 6 dagen de luchtplaats dicht en ze dan elke nacht de nacht slaap inkorten met 1,5 uur.. hahahah dan wordt het echt bizar
Agree! leek wel een studentenhuis en er zijn ook nog bejaarden die willen genieten!quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:06 schreef Tessio het volgende:
[..]
Maar dan wel met wat oudere bewoners en niet met een stelletje piepdozen.
Nou wat let je, geef je opquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:08 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Agree! leek wel een studentenhuis en er zijn ook nog bejaarden die willen genieten!
Haha, nee maar wel wat meer 30tigers en 40tigers erbij.
Vanaf 30 jaar dus.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:08 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Agree! leek wel een studentenhuis en er zijn ook nog bejaarden die willen genieten!
Haha, nee maar wel wat meer 30tigers en 40tigers erbij.
Jimbo mag mee, bakvis is altijd leuk erbij en neeeeeeeeeee margooooo ik geef me niet op!quote:
Ja dat weet ik dat je liever zaniktquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:15 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Jimbo mag mee, bakvis is altijd leuk erbij en neeeeeeeeeee margooooo ik geef me niet op!
Ik zanik liever achter mijn computer zeg maar.
Vindt wel dat mensen in real-life gescreened moeten worden, op een fora zijn veel mensen toch anders dan in real-lifequote:Op woensdag 10 juni 2009 11:15 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Jimbo mag mee, bakvis is altijd leuk erbij en neeeeeeeeeee margooooo ik geef me niet op!
Ja, Jimbo heeft zich al bewezen, na de kaneelproef op you tube, en er moet natuurlijk wel iets te vertroetelen blijven.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:15 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Eens maar zo is het ook in het 'normale' leven, je reageerd anders in andere omstandigheden.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:17 schreef de8ste het volgende:
[..]
Vindt wel dat mensen in real-life gescreened moeten worden, op een fora zijn veel mensen toch anders dan in real-life
Is ook waar.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:17 schreef de8ste het volgende:
[..]
Vindt wel dat mensen in real-life gescreened moeten worden, op een fora zijn veel mensen toch anders dan in real-life
Das waar, heeft heftig mee gedaan en groot respect!quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:18 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ja, Jimbo heeft zich al bewezen, na de kaneelproef op you tube, en er moet natuurlijk wel iets te vertroetelen blijven.
Jimbo heeft mijn vote sowieso!
Ja dus juist inderdaad leuk om d'r mensen in te zetten die hier een grote bek hebben maar in het echt niet, dan krijgen ze later op het forum d'r ook NOG een keer van langs... Vond Danny ook een stille, die is volgens mij meer een schrijver en geen praterquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:20 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Eens maar zo is het ook in het 'normale' leven, je reageerd anders in andere omstandigheden.
Puur natuur en eerlijk is het mooist naar mijn idee dus een gemengd gezelschap maar dat zei ik je al.
Mijn idee is een totale onbekende selectie, hoezo fokkers? Mooi niet, gewoon mensen die heerlijk onbekend zijn en dan kan je beter en objectiever inschatten.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:22 schreef de8ste het volgende:
[..]
Ja dus juist inderdaad leuk om d'r mensen in te zetten die hier een grote bek hebben maar in het echt niet, dan krijgen ze later op het forum d'r ook NOG een keer van langs... Vond Danny ook een stille, die is volgens mij meer een schrijver en geen prater
Ik vind ook dat er niet alleen Fokkers in moeten zitten.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:25 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Mijn idee is een totale onbekende selectie, hoezo fokkers? Mooi niet, gewoon mensen die heerlijk onbekend zijn en dan kan je beter en objectiever inschatten.
Ben er mee eens dat er aardig wat watjes in zaten.
Zal maar geen namen noemen, je weet ze zelf wel.
Ja... gewoon 4 hele serieuse mensen die van discusieren houden en 4 die gewoon overal schijt aan hebben en niet van zeikerds houden.. perfecte combo... Misschien zou ik wel een goede zijn om de mensen te screenenquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:25 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Mijn idee is een totale onbekende selectie, hoezo fokkers? Mooi niet, gewoon mensen die heerlijk onbekend zijn en dan kan je beter en objectiever inschatten.
Ben er mee eens dat er aardig wat watjes in zaten.
Zal maar geen namen noemen, je weet ze zelf wel.
We snappen elkaar. leuk dat fok het medium is voor de eerste berichten etc maar beperk het niet zo.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:27 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ik vind ook dat er niet alleen Fokkers in moeten zitten.
Ik denk dat De Bunker ook beter scoort als er idd ook anderen in gaan.
Of mannen waarbij alles om alcohol draaitquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:28 schreef Tessio het volgende:
En ajb niet meer van die figuren waar alles om sigaretten draait, OMG!
Zit je weer tegelijk met mij te postenquote:
Heb morgen een afspraak (vorige week gemaakt) maar heb nog steeds de bevestiging via e-mail niet gehad die ze mij zouden sturenquote:
hier aan deze kant regent het alquote:
ik zou ze ff opbellen dan....quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:50 schreef D. het volgende:
[..]
Heb morgen een afspraak (vorige week gemaakt) maar heb nog steeds de bevestiging via e-mail niet gehad die ze mij zouden sturen
quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:50 schreef D. het volgende:
[..]
Heb morgen een afspraak (vorige week gemaakt) maar heb nog steeds de bevestiging via e-mail niet gehad die ze mij zouden sturen
Zat te twijfelen tussen sanodome of waalkade of Irish Pub en nu wordt het waarschijnlijk dus het laatstequote:Op woensdag 10 juni 2009 12:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
hier aan deze kant regent het al...laat mij maar zomerhitjes plakken dan weet je zeker dat het gaat regenen
Iemand heeft namens mij die afspraak gemaakt, en die iemand (die het nummer heeft) werkt vandaag nietquote:
waalkadequote:Op woensdag 10 juni 2009 12:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zat te twijfelen tussen sanodome of waalkade of Irish Pub en nu wordt het waarschijnlijk dus het laatste
das mooi klotequote:Op woensdag 10 juni 2009 12:53 schreef D. het volgende:
[..]
Iemand heeft namens mij die afspraak gemaakt, en die iemand (die het nummer heeft) werkt vandaag niet
Waalkade is mijn vaders opa vanaf gevallen en verdronken in de oorlogquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
waalkade....daar heeft mn vader gewoond...en ik vind sanodome zo duur...ik wilde daar eerst gaan sporten maar dan moet je 60 euro voor intake betalen
quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:55 schreef D. het volgende:
[..]
Waalkade is mijn vaders opa vanaf gevallen en verdronken in de oorlog
Nouja, ik bel wel naar het bedrijf waar ik moet zijn, hopelijk staat mijn naam ergens in de computerquote:
Schrikken is met de schrik-smiley, niet met de lol-smileyquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik deed schrikken hoor dan hoef je me niet te slaan
ik vond het geen lollige smilyquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:58 schreef D. het volgende:
[..]
Schrikken is met de schrik-smiley, niet met de lol-smiley
Klopt is ook eigenlijk veelsteduur, maar vind die zwembaden echt superrelaxedquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
waalkade....daar heeft mn vader gewoond...en ik vind sanodome zo duur...ik wilde daar eerst gaan sporten maar dan moet je 60 euro voor intake betalen
das bij mij de brug over en dan een stukje naar linksquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Klopt is ook eigenlijk veelsteduur, maar vind die zwembaden echt superrelaxed
Voor mij dezequote:
klote duitsersquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:21 schreef D. het volgende:
Maar...het was de schuld van de Duitsers
Dat van mijn vaders opa dus
Ik sta volgens de secretaresse niet in de agenda van de persoon waarvan ik dacht een afspraak mee te hebbenquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:56 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, ik bel wel naar het bedrijf waar ik moet zijn, hopelijk staat mijn naam ergens in de computer
Die gaat gewoon doorquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:47 schreef Manu82 het volgende:
Maar gaat die afspraak nou wel of niet door?
Ga je ook naar de bunker?quote:
Jij wel tochquote:
Oh ja, das waar ook. Kedengedeng.quote:
Jij ook?quote:
aha...dan ga je idd geval niet voor nietsquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:49 schreef D. het volgende:
[..]
Die gaat gewoon door
ze waren alleen mij vergeten te mailen
Als ik Cc kan meeten ben ik erbij, like duuh.quote:
als je Cc kan eten...pietje tochquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als ik Cc kan meeten bij ik erbij, like duuh.
swarma ook trouwens
ze zeggen utquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:20 schreef D. het volgende:
[quote]Op woensdag 10 juni 2009 14:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
aha...dan ga je idd geval niet voor niets
[/quoteVoor niets gaat de zon op
quote:
das niet veelquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Het enige wat ik hier nog heb is een appel![]()
Maar wel een lekkere
Ik doop net een witte boterham in zelfgemaakte pindasausquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:39 schreef Deisyy het volgende:
Het enige wat ik hier nog heb is een appel![]()
Maar wel een lekkere
Nieuwe haring? Hoe smaakt ie?quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik doop net een witte boterham in zelfgemaakte pindasaus. Maar ik zal het er verder niet over hebben.
*naar viswinkel op de hoek rent.quote:
mac......oe...ik loop daar dan langs en dan denk ik jammie...maar vind het niet gezellig in mn 1tje......quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:45 schreef Deisyy het volgende:![]()
En ik heb vandaag juist veel nodig, soms heb je van die dagen.
We hebben nog wel cup-a-soup, maar dat heb ik tussen de middag al op![]()
Ik denk dat ik vanavond met mijn zoon naar de Mac ga en mezelf een wrap trakteer
Jammiequote:
Je mag meeeten hoor, ben de lulligste niet.quote:
Ik heb ze ook bij de viswinkel vandaan. Super de B had vandaag 4 haringen voor 3.99, volgens de verpakking nieuwe, maar ik betwijfel het.quote:
Dat kan me eigenlijk niet zoveel schelen, bij de Mac danquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
mac......oe...ik loop daar dan langs en dan denk ik jammie...maar vind het niet gezellig in mn 1tje......
maar wel heullll liefquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kan me eigenlijk niet zoveel schelen, bij de Mac dan![]()
Je mag gerust met mij en mijn puberzoon mee, maar het is een bietje ver he
Moet je echt doen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammie![]()
Ik heb net met mijn zus afgesproken om morgen haring te gaan lunchen
quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je mag meeeten hoor, ben de lulligste niet.
Ik moet geen haring van de superquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:52 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik heb ze ook bij de viswinkel vandaan. Super de B had vandaag 4 haringen voor 3.99, volgens de verpakking nieuwe, maar ik betwijfel het.
Ben benieuwd wat jij er van vindt, ik vind het, sinds jaren, weer een lekkere haring.
Je betaald wel wat meer, maar ze werden voor mijn neus schoongemaakt. Bij S de B zijn ze voorverpakt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet geen haring van de super![]()
Van de viswinkel of de kraam
Met een kwak ravigottesausquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:03 schreef Copycat het volgende:
Ik lust geen haring.
Mag ik een lekkerbekkie?
Ik ben dol op vis, maakt niet uit wat. Alleen vissoep lust ik niet, jakkes.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:03 schreef Copycat het volgende:
Ik lust geen haring.
Mag ik een lekkerbekkie?
Is ook lekker hoor, of een portie kibbeling.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:03 schreef Copycat het volgende:
Ik lust geen haring.
Mag ik een lekkerbekkie?
Zalmwraps/taart.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:15 schreef Chanel5 het volgende:
Maar oke, we hebben het weer over lekker eten
Joah.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:18 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik lust wel zalm, maar dan wel gerookt. Neem aan dat dat ook in die wrap/taart zit.
Natuurlijk met een glas witte wijn erbijquote:
Ja die kreet hoor ik hier regelmatigquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk met een glas witte wijn erbij![]()
Vis moet zwemmen
Arm beestjequote:Op woensdag 10 juni 2009 15:28 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja die kreet hoor ik hier regelmatig![]()
* kijkt achterom en zie tot mijn verbazing geen biertje of wijntje, die haring ligt toch al een tijdje met zijn staart te klapperen hoor
Ik pak niet zo gauw een drankje overdag, hoogstens bij verjaardag/feestdag/bbq etc.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Arm beestje![]()
Ik wil je natuurlijk niet aan de drank helpen, maar bij die haringlunch morgen hoort toch echt een glas droge wijn
Ik ook niet elke dag hoor, maar wel als ik lekker ga lunchen en helemaal als het vis isquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik pak niet zo gauw een drankje overdag, hoogstens bij verjaardag/feestdag/bbq etc.
Mijn oude baas was helemaal gek van hem. Heel het bedrijf hing ook vol met Haring spul.quote:
Ben nooit echt warmgelopen voor Keith Haring. RIP dan weer wel.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:00 schreef Spooky4u het volgende:
Mijn oude baas was helemaal gek van hem. Heel het bedrijf hing ook vol met Haring spul.
Ik vind andere soorten ook veel lekkerder, maar ik hoorde zoveel positieve berichten dat ik, toen ik per ongeluk langs de viskraam liep, het niet kon weerstaan er eentje te proberenquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:59 schreef Laysa het volgende:
ik hou niet van haring...wel van andere vissoorten
Ik vind hem ook alleen maar leuk omdat ik zijn werk makkelijk herken en zijn naam er dan vrij makkelijk bij verzonnen hebquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben nooit echt warmgelopen voor Keith Haring. RIP dan weer wel.
cola lightquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Twee pistolets achter de kiezen, gevuld met groenvoer, tomaat, komkommer en ei. Weg gespoeld met een blikje cola-light, peuk na![]()
Vanavond spaghetti
ik krijg de kriebels alleen als ik het al ziequote:Op woensdag 10 juni 2009 16:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind andere soorten ook veel lekkerder, maar ik hoorde zoveel positieve berichten dat ik, toen ik per ongeluk langs de viskraam liep, het niet kon weerstaan er eentje te proberen
Ach, die beesten lijken toch allemaal op elkaarquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik krijg de kriebels alleen als ik het al zie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |