Nou, is toch netjes van je......11:00 uur in de ochtend.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:58 schreef de8ste het volgende:
De poll is er door... staat hier een kouwe hein voor me.. effe z'n kop d'r af
Zo, die is zeker ver terug in de tijd.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:00 schreef Anniebab het volgende:
oehoe fireeee,weet je wat ook mooi was Captain and tenille, do that to me one more time.zwijmelen.
Dus we gaan voor de skippyballen massaal!?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:58 schreef Tessio het volgende:
[..]
Oh ja, Kaat en de skippyballen, had wel lachen geweest.
Vooral als ze al wat gedronken hadden.
Je durfde de poll niet hier neer te zetten?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:58 schreef de8ste het volgende:
De poll is er door... staat hier een kouwe hein voor me.. effe z'n kop d'r af
I am in!quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:01 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Dus we gaan voor de skippyballen massaal!?
waar ik voor ben, is 6 dagen de luchtplaats dicht en ze dan elke nacht de nacht slaap inkorten met 1,5 uur.. hahahah dan wordt het echt bizarquote:
Jij bent wreed, hahah! Zelf erin gezeten hebben en dan keihard voor groep 2!quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:03 schreef de8ste het volgende:
[..]
waar ik voor ben, is 6 dagen de luchtplaats dicht en ze dan elke nacht de nacht slaap inkorten met 1,5 uur.. hahahah dan wordt het echt bizar
vooral van die laatstequote:Op woensdag 10 juni 2009 11:01 schreef D. het volgende:
[..]
oeh, da's nog lang
Je was zeker moe van al dat posten gisteren
neequote:Op woensdag 10 juni 2009 11:01 schreef D. het volgende:
[..]
Je durfde de poll niet hier neer te zetten?
Maar dan wel met wat oudere bewoners en niet met een stelletje piepdozen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:03 schreef de8ste het volgende:
[..]
waar ik voor ben, is 6 dagen de luchtplaats dicht en ze dan elke nacht de nacht slaap inkorten met 1,5 uur.. hahahah dan wordt het echt bizar
Agree! leek wel een studentenhuis en er zijn ook nog bejaarden die willen genieten!quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:06 schreef Tessio het volgende:
[..]
Maar dan wel met wat oudere bewoners en niet met een stelletje piepdozen.
Nou wat let je, geef je opquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:08 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Agree! leek wel een studentenhuis en er zijn ook nog bejaarden die willen genieten!
Haha, nee maar wel wat meer 30tigers en 40tigers erbij.
Vanaf 30 jaar dus.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:08 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Agree! leek wel een studentenhuis en er zijn ook nog bejaarden die willen genieten!
Haha, nee maar wel wat meer 30tigers en 40tigers erbij.
Jimbo mag mee, bakvis is altijd leuk erbij en neeeeeeeeeee margooooo ik geef me niet op!quote:
Ja dat weet ik dat je liever zaniktquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:15 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Jimbo mag mee, bakvis is altijd leuk erbij en neeeeeeeeeee margooooo ik geef me niet op!
Ik zanik liever achter mijn computer zeg maar.
Vindt wel dat mensen in real-life gescreened moeten worden, op een fora zijn veel mensen toch anders dan in real-lifequote:Op woensdag 10 juni 2009 11:15 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Jimbo mag mee, bakvis is altijd leuk erbij en neeeeeeeeeee margooooo ik geef me niet op!
Ja, Jimbo heeft zich al bewezen, na de kaneelproef op you tube, en er moet natuurlijk wel iets te vertroetelen blijven.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:15 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Eens maar zo is het ook in het 'normale' leven, je reageerd anders in andere omstandigheden.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:17 schreef de8ste het volgende:
[..]
Vindt wel dat mensen in real-life gescreened moeten worden, op een fora zijn veel mensen toch anders dan in real-life
Is ook waar.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:17 schreef de8ste het volgende:
[..]
Vindt wel dat mensen in real-life gescreened moeten worden, op een fora zijn veel mensen toch anders dan in real-life
Das waar, heeft heftig mee gedaan en groot respect!quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:18 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ja, Jimbo heeft zich al bewezen, na de kaneelproef op you tube, en er moet natuurlijk wel iets te vertroetelen blijven.
Jimbo heeft mijn vote sowieso!
Ja dus juist inderdaad leuk om d'r mensen in te zetten die hier een grote bek hebben maar in het echt niet, dan krijgen ze later op het forum d'r ook NOG een keer van langs... Vond Danny ook een stille, die is volgens mij meer een schrijver en geen praterquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:20 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Eens maar zo is het ook in het 'normale' leven, je reageerd anders in andere omstandigheden.
Puur natuur en eerlijk is het mooist naar mijn idee dus een gemengd gezelschap maar dat zei ik je al.
Mijn idee is een totale onbekende selectie, hoezo fokkers? Mooi niet, gewoon mensen die heerlijk onbekend zijn en dan kan je beter en objectiever inschatten.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:22 schreef de8ste het volgende:
[..]
Ja dus juist inderdaad leuk om d'r mensen in te zetten die hier een grote bek hebben maar in het echt niet, dan krijgen ze later op het forum d'r ook NOG een keer van langs... Vond Danny ook een stille, die is volgens mij meer een schrijver en geen prater
Ik vind ook dat er niet alleen Fokkers in moeten zitten.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:25 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Mijn idee is een totale onbekende selectie, hoezo fokkers? Mooi niet, gewoon mensen die heerlijk onbekend zijn en dan kan je beter en objectiever inschatten.
Ben er mee eens dat er aardig wat watjes in zaten.
Zal maar geen namen noemen, je weet ze zelf wel.
Ja... gewoon 4 hele serieuse mensen die van discusieren houden en 4 die gewoon overal schijt aan hebben en niet van zeikerds houden.. perfecte combo... Misschien zou ik wel een goede zijn om de mensen te screenenquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:25 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Mijn idee is een totale onbekende selectie, hoezo fokkers? Mooi niet, gewoon mensen die heerlijk onbekend zijn en dan kan je beter en objectiever inschatten.
Ben er mee eens dat er aardig wat watjes in zaten.
Zal maar geen namen noemen, je weet ze zelf wel.
We snappen elkaar. leuk dat fok het medium is voor de eerste berichten etc maar beperk het niet zo.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:27 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ik vind ook dat er niet alleen Fokkers in moeten zitten.
Ik denk dat De Bunker ook beter scoort als er idd ook anderen in gaan.
Of mannen waarbij alles om alcohol draaitquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:28 schreef Tessio het volgende:
En ajb niet meer van die figuren waar alles om sigaretten draait, OMG!
Zit je weer tegelijk met mij te postenquote:
Heb morgen een afspraak (vorige week gemaakt) maar heb nog steeds de bevestiging via e-mail niet gehad die ze mij zouden sturenquote:
hier aan deze kant regent het alquote:
ik zou ze ff opbellen dan....quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:50 schreef D. het volgende:
[..]
Heb morgen een afspraak (vorige week gemaakt) maar heb nog steeds de bevestiging via e-mail niet gehad die ze mij zouden sturen
quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:50 schreef D. het volgende:
[..]
Heb morgen een afspraak (vorige week gemaakt) maar heb nog steeds de bevestiging via e-mail niet gehad die ze mij zouden sturen
Zat te twijfelen tussen sanodome of waalkade of Irish Pub en nu wordt het waarschijnlijk dus het laatstequote:Op woensdag 10 juni 2009 12:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
hier aan deze kant regent het al...laat mij maar zomerhitjes plakken dan weet je zeker dat het gaat regenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |