Eens maar zo is het ook in het 'normale' leven, je reageerd anders in andere omstandigheden.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:17 schreef de8ste het volgende:
[..]
Vindt wel dat mensen in real-life gescreened moeten worden, op een fora zijn veel mensen toch anders dan in real-life
Is ook waar.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:17 schreef de8ste het volgende:
[..]
Vindt wel dat mensen in real-life gescreened moeten worden, op een fora zijn veel mensen toch anders dan in real-life
Das waar, heeft heftig mee gedaan en groot respect!quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:18 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ja, Jimbo heeft zich al bewezen, na de kaneelproef op you tube, en er moet natuurlijk wel iets te vertroetelen blijven.
Jimbo heeft mijn vote sowieso!
Ja dus juist inderdaad leuk om d'r mensen in te zetten die hier een grote bek hebben maar in het echt niet, dan krijgen ze later op het forum d'r ook NOG een keer van langs... Vond Danny ook een stille, die is volgens mij meer een schrijver en geen praterquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:20 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Eens maar zo is het ook in het 'normale' leven, je reageerd anders in andere omstandigheden.
Puur natuur en eerlijk is het mooist naar mijn idee dus een gemengd gezelschap maar dat zei ik je al.
Mijn idee is een totale onbekende selectie, hoezo fokkers? Mooi niet, gewoon mensen die heerlijk onbekend zijn en dan kan je beter en objectiever inschatten.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:22 schreef de8ste het volgende:
[..]
Ja dus juist inderdaad leuk om d'r mensen in te zetten die hier een grote bek hebben maar in het echt niet, dan krijgen ze later op het forum d'r ook NOG een keer van langs... Vond Danny ook een stille, die is volgens mij meer een schrijver en geen prater
Ik vind ook dat er niet alleen Fokkers in moeten zitten.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:25 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Mijn idee is een totale onbekende selectie, hoezo fokkers? Mooi niet, gewoon mensen die heerlijk onbekend zijn en dan kan je beter en objectiever inschatten.
Ben er mee eens dat er aardig wat watjes in zaten.
Zal maar geen namen noemen, je weet ze zelf wel.
Ja... gewoon 4 hele serieuse mensen die van discusieren houden en 4 die gewoon overal schijt aan hebben en niet van zeikerds houden.. perfecte combo... Misschien zou ik wel een goede zijn om de mensen te screenenquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:25 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Mijn idee is een totale onbekende selectie, hoezo fokkers? Mooi niet, gewoon mensen die heerlijk onbekend zijn en dan kan je beter en objectiever inschatten.
Ben er mee eens dat er aardig wat watjes in zaten.
Zal maar geen namen noemen, je weet ze zelf wel.
We snappen elkaar. leuk dat fok het medium is voor de eerste berichten etc maar beperk het niet zo.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:27 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ik vind ook dat er niet alleen Fokkers in moeten zitten.
Ik denk dat De Bunker ook beter scoort als er idd ook anderen in gaan.
Of mannen waarbij alles om alcohol draaitquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:28 schreef Tessio het volgende:
En ajb niet meer van die figuren waar alles om sigaretten draait, OMG!
Zit je weer tegelijk met mij te postenquote:
Heb morgen een afspraak (vorige week gemaakt) maar heb nog steeds de bevestiging via e-mail niet gehad die ze mij zouden sturenquote:
hier aan deze kant regent het alquote:
ik zou ze ff opbellen dan....quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:50 schreef D. het volgende:
[..]
Heb morgen een afspraak (vorige week gemaakt) maar heb nog steeds de bevestiging via e-mail niet gehad die ze mij zouden sturen
quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:50 schreef D. het volgende:
[..]
Heb morgen een afspraak (vorige week gemaakt) maar heb nog steeds de bevestiging via e-mail niet gehad die ze mij zouden sturen
Zat te twijfelen tussen sanodome of waalkade of Irish Pub en nu wordt het waarschijnlijk dus het laatstequote:Op woensdag 10 juni 2009 12:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
hier aan deze kant regent het al...laat mij maar zomerhitjes plakken dan weet je zeker dat het gaat regenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |