Iemand heeft namens mij die afspraak gemaakt, en die iemand (die het nummer heeft) werkt vandaag nietquote:
waalkadequote:Op woensdag 10 juni 2009 12:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zat te twijfelen tussen sanodome of waalkade of Irish Pub en nu wordt het waarschijnlijk dus het laatste
das mooi klotequote:Op woensdag 10 juni 2009 12:53 schreef D. het volgende:
[..]
Iemand heeft namens mij die afspraak gemaakt, en die iemand (die het nummer heeft) werkt vandaag niet
Waalkade is mijn vaders opa vanaf gevallen en verdronken in de oorlogquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
waalkade....daar heeft mn vader gewoond...en ik vind sanodome zo duur...ik wilde daar eerst gaan sporten maar dan moet je 60 euro voor intake betalen
quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:55 schreef D. het volgende:
[..]
Waalkade is mijn vaders opa vanaf gevallen en verdronken in de oorlog
Nouja, ik bel wel naar het bedrijf waar ik moet zijn, hopelijk staat mijn naam ergens in de computerquote:
Schrikken is met de schrik-smiley, niet met de lol-smileyquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik deed schrikken hoor dan hoef je me niet te slaan
ik vond het geen lollige smilyquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:58 schreef D. het volgende:
[..]
Schrikken is met de schrik-smiley, niet met de lol-smiley
Klopt is ook eigenlijk veelsteduur, maar vind die zwembaden echt superrelaxedquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
waalkade....daar heeft mn vader gewoond...en ik vind sanodome zo duur...ik wilde daar eerst gaan sporten maar dan moet je 60 euro voor intake betalen
das bij mij de brug over en dan een stukje naar linksquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Klopt is ook eigenlijk veelsteduur, maar vind die zwembaden echt superrelaxed
Voor mij dezequote:
klote duitsersquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:21 schreef D. het volgende:
Maar...het was de schuld van de Duitsers
Dat van mijn vaders opa dus
Ik sta volgens de secretaresse niet in de agenda van de persoon waarvan ik dacht een afspraak mee te hebbenquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:56 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, ik bel wel naar het bedrijf waar ik moet zijn, hopelijk staat mijn naam ergens in de computer
Die gaat gewoon doorquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:47 schreef Manu82 het volgende:
Maar gaat die afspraak nou wel of niet door?
Ga je ook naar de bunker?quote:
Jij wel tochquote:
Oh ja, das waar ook. Kedengedeng.quote:
Jij ook?quote:
aha...dan ga je idd geval niet voor nietsquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:49 schreef D. het volgende:
[..]
Die gaat gewoon door
ze waren alleen mij vergeten te mailen
Als ik Cc kan meeten ben ik erbij, like duuh.quote:
als je Cc kan eten...pietje tochquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als ik Cc kan meeten bij ik erbij, like duuh.
swarma ook trouwens
ze zeggen utquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:20 schreef D. het volgende:
[quote]Op woensdag 10 juni 2009 14:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
aha...dan ga je idd geval niet voor niets
[/quoteVoor niets gaat de zon op
quote:
das niet veelquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Het enige wat ik hier nog heb is een appel![]()
Maar wel een lekkere
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |