das mooi klotequote:Op woensdag 10 juni 2009 12:53 schreef D. het volgende:
[..]
Iemand heeft namens mij die afspraak gemaakt, en die iemand (die het nummer heeft) werkt vandaag niet
Waalkade is mijn vaders opa vanaf gevallen en verdronken in de oorlogquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
waalkade....daar heeft mn vader gewoond...en ik vind sanodome zo duur...ik wilde daar eerst gaan sporten maar dan moet je 60 euro voor intake betalen
quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:55 schreef D. het volgende:
[..]
Waalkade is mijn vaders opa vanaf gevallen en verdronken in de oorlog
Nouja, ik bel wel naar het bedrijf waar ik moet zijn, hopelijk staat mijn naam ergens in de computerquote:
Schrikken is met de schrik-smiley, niet met de lol-smileyquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik deed schrikken hoor dan hoef je me niet te slaan
ik vond het geen lollige smilyquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:58 schreef D. het volgende:
[..]
Schrikken is met de schrik-smiley, niet met de lol-smiley
Klopt is ook eigenlijk veelsteduur, maar vind die zwembaden echt superrelaxedquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
waalkade....daar heeft mn vader gewoond...en ik vind sanodome zo duur...ik wilde daar eerst gaan sporten maar dan moet je 60 euro voor intake betalen
das bij mij de brug over en dan een stukje naar linksquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Klopt is ook eigenlijk veelsteduur, maar vind die zwembaden echt superrelaxed
Voor mij dezequote:
klote duitsersquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:21 schreef D. het volgende:
Maar...het was de schuld van de Duitsers
Dat van mijn vaders opa dus
Ik sta volgens de secretaresse niet in de agenda van de persoon waarvan ik dacht een afspraak mee te hebbenquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:56 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, ik bel wel naar het bedrijf waar ik moet zijn, hopelijk staat mijn naam ergens in de computer
Die gaat gewoon doorquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:47 schreef Manu82 het volgende:
Maar gaat die afspraak nou wel of niet door?
Ga je ook naar de bunker?quote:
Jij wel tochquote:
Oh ja, das waar ook. Kedengedeng.quote:
Jij ook?quote:
aha...dan ga je idd geval niet voor nietsquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:49 schreef D. het volgende:
[..]
Die gaat gewoon door
ze waren alleen mij vergeten te mailen
Als ik Cc kan meeten ben ik erbij, like duuh.quote:
als je Cc kan eten...pietje tochquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als ik Cc kan meeten bij ik erbij, like duuh.
swarma ook trouwens
ze zeggen utquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:20 schreef D. het volgende:
[quote]Op woensdag 10 juni 2009 14:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
aha...dan ga je idd geval niet voor niets
[/quoteVoor niets gaat de zon op
quote:
das niet veelquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Het enige wat ik hier nog heb is een appel![]()
Maar wel een lekkere
Ik doop net een witte boterham in zelfgemaakte pindasausquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:39 schreef Deisyy het volgende:
Het enige wat ik hier nog heb is een appel![]()
Maar wel een lekkere
Nieuwe haring? Hoe smaakt ie?quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik doop net een witte boterham in zelfgemaakte pindasaus. Maar ik zal het er verder niet over hebben.
*naar viswinkel op de hoek rent.quote:
mac......oe...ik loop daar dan langs en dan denk ik jammie...maar vind het niet gezellig in mn 1tje......quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:45 schreef Deisyy het volgende:![]()
En ik heb vandaag juist veel nodig, soms heb je van die dagen.
We hebben nog wel cup-a-soup, maar dat heb ik tussen de middag al op![]()
Ik denk dat ik vanavond met mijn zoon naar de Mac ga en mezelf een wrap trakteer
Jammiequote:
Je mag meeeten hoor, ben de lulligste niet.quote:
Ik heb ze ook bij de viswinkel vandaan. Super de B had vandaag 4 haringen voor 3.99, volgens de verpakking nieuwe, maar ik betwijfel het.quote:
Dat kan me eigenlijk niet zoveel schelen, bij de Mac danquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
mac......oe...ik loop daar dan langs en dan denk ik jammie...maar vind het niet gezellig in mn 1tje......
maar wel heullll liefquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kan me eigenlijk niet zoveel schelen, bij de Mac dan![]()
Je mag gerust met mij en mijn puberzoon mee, maar het is een bietje ver he
Moet je echt doen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammie![]()
Ik heb net met mijn zus afgesproken om morgen haring te gaan lunchen
quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je mag meeeten hoor, ben de lulligste niet.
Ik moet geen haring van de superquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:52 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik heb ze ook bij de viswinkel vandaan. Super de B had vandaag 4 haringen voor 3.99, volgens de verpakking nieuwe, maar ik betwijfel het.
Ben benieuwd wat jij er van vindt, ik vind het, sinds jaren, weer een lekkere haring.
Je betaald wel wat meer, maar ze werden voor mijn neus schoongemaakt. Bij S de B zijn ze voorverpakt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet geen haring van de super![]()
Van de viswinkel of de kraam
Met een kwak ravigottesausquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:03 schreef Copycat het volgende:
Ik lust geen haring.
Mag ik een lekkerbekkie?
Ik ben dol op vis, maakt niet uit wat. Alleen vissoep lust ik niet, jakkes.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:03 schreef Copycat het volgende:
Ik lust geen haring.
Mag ik een lekkerbekkie?
Is ook lekker hoor, of een portie kibbeling.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:03 schreef Copycat het volgende:
Ik lust geen haring.
Mag ik een lekkerbekkie?
Zalmwraps/taart.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:15 schreef Chanel5 het volgende:
Maar oke, we hebben het weer over lekker eten
Joah.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:18 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik lust wel zalm, maar dan wel gerookt. Neem aan dat dat ook in die wrap/taart zit.
Natuurlijk met een glas witte wijn erbijquote:
Ja die kreet hoor ik hier regelmatigquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk met een glas witte wijn erbij![]()
Vis moet zwemmen
Arm beestjequote:Op woensdag 10 juni 2009 15:28 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja die kreet hoor ik hier regelmatig![]()
* kijkt achterom en zie tot mijn verbazing geen biertje of wijntje, die haring ligt toch al een tijdje met zijn staart te klapperen hoor
Ik pak niet zo gauw een drankje overdag, hoogstens bij verjaardag/feestdag/bbq etc.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Arm beestje![]()
Ik wil je natuurlijk niet aan de drank helpen, maar bij die haringlunch morgen hoort toch echt een glas droge wijn
Ik ook niet elke dag hoor, maar wel als ik lekker ga lunchen en helemaal als het vis isquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik pak niet zo gauw een drankje overdag, hoogstens bij verjaardag/feestdag/bbq etc.
Mijn oude baas was helemaal gek van hem. Heel het bedrijf hing ook vol met Haring spul.quote:
Ben nooit echt warmgelopen voor Keith Haring. RIP dan weer wel.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:00 schreef Spooky4u het volgende:
Mijn oude baas was helemaal gek van hem. Heel het bedrijf hing ook vol met Haring spul.
Ik vind andere soorten ook veel lekkerder, maar ik hoorde zoveel positieve berichten dat ik, toen ik per ongeluk langs de viskraam liep, het niet kon weerstaan er eentje te proberenquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:59 schreef Laysa het volgende:
ik hou niet van haring...wel van andere vissoorten
Ik vind hem ook alleen maar leuk omdat ik zijn werk makkelijk herken en zijn naam er dan vrij makkelijk bij verzonnen hebquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben nooit echt warmgelopen voor Keith Haring. RIP dan weer wel.
cola lightquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Twee pistolets achter de kiezen, gevuld met groenvoer, tomaat, komkommer en ei. Weg gespoeld met een blikje cola-light, peuk na![]()
Vanavond spaghetti
ik krijg de kriebels alleen als ik het al ziequote:Op woensdag 10 juni 2009 16:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind andere soorten ook veel lekkerder, maar ik hoorde zoveel positieve berichten dat ik, toen ik per ongeluk langs de viskraam liep, het niet kon weerstaan er eentje te proberen
Ach, die beesten lijken toch allemaal op elkaarquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik krijg de kriebels alleen als ik het al zie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |