Succes gegarandeerdquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja tot een bepaalde hoogte hoor...maar als je echt wil afvallen is een scheiding + verhuizing aan te bevelen![]()
ik krijg er niets meer bijquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
D'r ging bij mij zomaar 20 kilo af![]()
Maar goed, wat eraf kan, kan d'r ook weer bij
Dan denk ik er nog maar ff over naquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
D'r ging bij mij zomaar 20 kilo af![]()
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Probeer eerst eens een scheiding in het midden, als dat bevalt kun je altijd nog zien
Ik vind Jeroen niet leuk en ik ben saggerijnig dus heb wel zin om ruzie te zoeken met hemquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:42 schreef Laysa het volgende:
leuk he deisyy ...jeroen pesten...das toch geen partij voor ons
[..]
Probeer eerst eens een scheiding in het midden, als dat bevalt kun je altijd nog zien
[..]
ja wat een klote jongquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind Jeroen niet leuk en ik ben saggerijnig dus heb wel zin om ruzie te zoeken met hem![]()
Gaat die sukkel op de bank hangen
En dan jou een hulk noemenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja wat een klote jong...maja...hij zag natuurlijk ook dat ie niet kon winnen...de looser....en net alsof je met een flesje bier wel leuk op de foto staat
![]()
Ik had niet eens de kans om op gang te komenquote:
terwijl iedereen weet dat die groen isquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan jou een hulk noemen![]()
Morgen ruzie met Jeroen zoeken?
nee hij droop zo snel afquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had niet eens de kans om op gang te komen
Je bent een Diesel?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had niet eens de kans om op gang te komen
jij ookquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:54 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga mijn mandje in, slaap lekker voor straks![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |