fail.quote:
Neuken?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
En als je dr wil neuken kan je dr ook gewoon pmenslijmbal
En nee ik ben niet jaloers, ik heb seks genoeg.
quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:07 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
met 2 nazis, en een apparaat op het dashbord
nanananaaaaaa *lange neus maakt*quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:10 schreef IrishBastard het volgende:
En hij heet Piet
Ik wil m'n topics kunnen openen *miene miene miene miene*
lol, je ziet iedere keer wat nieuwsquote:
Ik denk dat ik morgen ook geen zin in sex heb.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:12 schreef IrishBastard het volgende:
Yasha is korte ei lange ij disleksisch
Waaruit bleikt datquote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:48 schreef Laysa het volgende:
een soort van tienertalk is...geeft niet.....
Hoor hem, kan ook een keer flitscollege geven hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
omdat het kan
50 op de graafseweg is voor kneusjes, je kan er makkelijk 80
daarom deed ik dat dan ook
en het was een stukje educatie voor mn zusje, weet ze ook weer hoe zo'n auto eruit ziet
2e keer was echt met 20 km per uur, beide keken we naar de auto
Hè, gaan we nou serieuze praat posten?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hoor hem, kan ook een keer flitscollege geven hoor.
Daarvoor beloofde die je bier, dat lijkt me toch belangrijker om te quoten.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hoor hem, kan ook een keer flitscollege geven hoor.
Sorry, ik heb de rest allemaal geskiptquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:19 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hè, gaan we nou serieuze praat posten?
Mja, al die bierbeloftes... Ik krijg volgens mij van jou nog drie bier, van IB één bier en van swarmi nu ook al. En swarmi is me ook nog geld schuldigquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Daarvoor beloofde die je bier, dat lijkt me toch belangrijker om te quoten.
Waarom krijg je in godsnaam bier van mij?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, al die bierbeloftes... Ik krijg volgens mij van jou nog drie bier, van IB één bier en van swarmi nu ook al. En swarmi is me ook nog geld schuldig. Het wordt tijd om te meeten
.
Dude, d'r kleren zijn te grootquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:19 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]
-J-D- is pappie geworden van een lieve dochter Simone
Ik kan geen borstvoeding geven, dus mijn nachten zijn top.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dude, d'r kleren zijn te groot.
Gefeliciteerd mên! Hoe is het nou met de slapeloze nachten?
Eén woord:quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:21 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Waarom krijg je in godsnaam bier van mij?
Milf?quote:
Temporarilyquote:
Ik mag er nog niet opquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:23 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je vrouw dat nu is ja
Maar bij jou heeft het een andere reden?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen ook geen zin in sex heb.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
En overmorgen ook niet.. En je weet wat er daarna is.. Dus geenkut voor jou!
vervelend hequote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:24 schreef morgane het volgende:
Pff ik moet nu de hele tijd gaan quoten...iedereen gaat er steeds weer tussendoor
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou, je komt er vanavond zeker niet meer op met je gedrag
Is 't zo ergquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:26 schreef -J-D- het volgende:
Ach ja, hoofdpijn is morgen over.
Een bevalling verwerken duurt iets langer, zegt ze.
Wat niet, dat de hoofdpijn er van over gaat, of dat je niet wilt omdat je hoofdpijn hebt?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:26 schreef morgane het volgende:
De hoofdpijn schijnt er juist van over te gaan...mij zal je 't iig nooit horen zeggen
Veel plezierquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:26 schreef Mikkie het volgende:
Ha, tijd om even te gaan ontspannen bij Samson.
Dat laatstequote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Wat niet, dat de hoofdpijn er van over gaat, of dat je niet wilt omdat je hoofdpijn hebt?
Ik heb er hoofdpijn van gekregen
Neuh, het viel allemaal wel mee.quote:
Het zal dan ook wel geen verband met elkaar hebbenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:28 schreef morgane het volgende:
[..]
Dat laatstehoofdpijn van gekregen heb ik nog nooit gehoord
Jaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:29 schreef IrishBastard het volgende:
Was 't een lange bevalling overigens?
Damn, Ib dat gesprek van toen straks, vergeet dat maar.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:30 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ja
van 14.00 uur tot 06.42 uur.
Maar goed, nu Herman den Blijker kijken
Oefquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:30 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ja
van 14.00 uur tot 06.42 uur.
Maar goed, nu Herman den Blijker kijken
Vrijdagquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:27 schreef swarmahoer het volgende:
ik krijg ook nog geld van piettijd voor een meet
owjaquote:
En je opgeven via mailquote:
de man met de zaag staat voor de deurquote:
heb je dan nog nooit bier opquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oh my, ik proef net een slokje palm van IB, en dat is nog best lekker ook
Heb iig niet de behoefte na de slok een vies gezicht te trekken omdat het zo bitter is
jawel maar ik vind het gewoon niet lekker, de standaard heineken en al die shizzle.. maar had nog nooit palm op, maar als ik via palm bier ook het andere bier kan leren drinkenquote:
en dr is zoveel keus in bier...maar drink nooit oranjeboombierquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
jawel maar ik vind het gewoon niet lekker, de standaard heineken en al die shizzle.. maar had nog nooit palm op, maar als ik via palm bier ook het andere bier kan leren drinken
* leest terugquote:
Te oudquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:43 schreef Californium het volgende:
Maar nog geen uitnoding op hyves van swarma?
ik geloof je directquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:43 schreef Californium het volgende:
[..]
* leest terug
ah! leukwe kunnen zelfs ook nog goede discussies hebben hoor
![]()
Maar nog geen uitnoding op hyves van swarma?
hahaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik geloof je direct...en doet ie dat dan altijd...ik zwerf nl al ff rond in topics waar hij soms opduikt dus ik denk dat ie me niet gaat '' vragen''
ik?quote:
Iedereen begrijpt me vandaag verkeerd, *kras*.quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Iedereen begrijpt me vandaag verkeerd, *kras*.
ah! goede verklaring... vond al dat ik oud was dusquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee ik....maar pietje doet aan crossposten
je studeert nog zie ik dus het zal wel meevallenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:50 schreef Californium het volgende:
[..]
ah! goede verklaring... vond al dat ik oud was dus
Hoiquote:
dat zeggen ze allemaalquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
je studeert nog zie ik dus het zal wel meevallen
Oh ja, morgen cursus. Goed dat je het zegt, hoef ik geen lunch zelf mee te nemenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
je studeert nog zie ik dus het zal wel meevallen
alles goed m'n jong?quote:
nerdenerdquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:03 schreef swarmahoer het volgende:
50 op de graafseweg is voor kneusjes, je kan er makkelijk 80
Mwoa, ik mag niet klagen. Dat doe ik dan ook nietquote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa, ik mag niet klagen. Dat doe ik dan ook niet
En dan weer weten hoe een qwerty er uit zietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:57 schreef IrishBastard het volgende:
Yasha is d'r toetsenbord aan 't slopen, en dan zeggen 'Moet je ook eens doen, zit allemaal troep onder'
Uit elkaar was niet zo moeilijk, nou weer in elkaar
alles op alfabet terug zettenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:57 schreef IrishBastard het volgende:
Yasha is d'r toetsenbord aan 't slopen, en dan zeggen 'Moet je ook eens doen, zit allemaal troep onder'
Uit elkaar was niet zo moeilijk, nou weer in elkaar
Alleen de spatie, tab, backspace en shifts kunnen lastig zijn. En de enter.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:00 schreef LastRequest het volgende:
Ik wil ook wel eens het toetsenbord van m'n laptop schoonmaken.. of ja onder de toetsen dan.. maar durf ze niet los te "klikken", ben bang dat ik ze afbreek
Dit waren de CTRL en Shiftquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen de spatie, tab, backspace en shifts kunnen lastig zijn. En de enter.
Garantie tot aan de deur overigens, maar meestal zijn dat de bitches om af te breken
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Msschien moet ze de ij en de ei omdraaien?
Ja de shift was dus los, en daarna had ik de ctrl losgehaald om te kijken hoe het moest zitten en of daar nog iets onder zat.. maar het zit allemaal weerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen de spatie, tab, backspace en shifts kunnen lastig zijn. En de enter.
Garantie tot aan de deur overigens, maar meestal zijn dat de bitches om af te breken
Mijn K doet het ook niet helemaal tof, dus ook wel eens losgehad, evenals de spatie, je wil niet weten hoeveel haar er onder zitquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:00 schreef LastRequest het volgende:
Ik wil ook wel eens het toetsenbord van m'n laptop schoonmaken.. of ja onder de toetsen dan.. maar durf ze niet los te "klikken", ben bang dat ik ze afbreek
kan je dat er helemaal onderdoor krijgen dan zodat t goed schoon wordtquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
O, en zo'n slimeyspul helpt opzich ook wel redelijk
[ afbeelding ]
Dat dus..
vroeger ging t nog snellerquote:
zodat je het bij kan houdenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:29 schreef SLP_ het volgende:
waarom wordt het tempo verlaagd als er nieuwe zijn
Das nieuwquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:30 schreef Laysa het volgende:
wat is nieuw....ik ben toch al een heel jaar op Fok
ooh ok ;Pquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Toen jij er net was, was het nog wat rustiger en ben je dus eerder geneigt om te blijven hangen
Toen ik net nieuw was waren er 3 topics op een avond ofzomaar goed ik had geen leven toen en hield het dus toch allemaal wel bij
maar anderen mensen haakten dan wel eens af
Neuh, maar een onvoldoende in twee klassen, dus de vlag kan uit.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe is 't met de uitslagen van examens gegaan JD, nog huilende kiddo's aan je bureau gehad?
Wat wordt er zo bijzonder aan dan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 04:41 schreef swarmahoer het volgende:
puberpop was wel te doenvolgende keer wordt het laatste voor de vakantie, schijnt vet te worden
dat weet niemandquote:
Wat zijn schoolleiders toch af en toe vieze flikkersquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
In de krant vanmorgen, Christelijke scholen mogen nu officieel leraren ontslaan omdat ze homo zijn.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
In de krant vanmorgen, Christelijke scholen mogen nu officieel leraren ontslaan omdat ze homo zijn.
zouden schoolleiders dan ook ontslagen worden ?quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:04 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Wat zijn schoolleiders toch af en toe vieze flikkers
echt hoor die christelijke zijn het ergstequote:Op woensdag 10 juni 2009 16:06 schreef Californium het volgende:
[..]
zouden schoolleiders dan ook ontslagen worden ?
aah ik voel de liefdequote:Op woensdag 10 juni 2009 16:51 schreef swarmahoer het volgende:
post vanaf eindhoven airport, ik wil er zeker van zijn dat mn zusje n week wegblijft
Goed zoquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar ik ga nog wel leren voor het andere gedeelte hoor Piet!
Lijkt me niet meer dan terecht. Dadelijk besmetten ze hele klassen met die ziekte!quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oja, want het is normaal gesproken echt heel doorsneequote:Op woensdag 10 juni 2009 15:28 schreef LastRequest het volgende:
Ik kreeg er een hyvesbericht over.. dan is het Puberpop FOUT.. wat dat ook moge inhouden
ha ha haquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:05 schreef Mikkie het volgende:
Lijkt me niet meer dan terecht. Dadelijk besmetten ze hele klassen met die ziekte!
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Lijkt me niet meer dan terecht. Dadelijk besmetten ze hele klassen met die ziekte!
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga zo ff naar de kroeg met huisgenoten, maar het plenst hier nog steeds. Dan word je van 5min lopen nog nat
.
dat is precies wat ik ook dachtquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:24 schreef morgane het volgende:
Als je naar de sneak gaat weet je toch niet welke film er draait? Of is dat een hele blonde opmerking?
http://www.southparkstudios.com/episodes/103199quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:34 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm... zit te twijfelen. Zou eigenlijk naar State of Play gaan in de sneak, maar op de bank blijven liggen en voetbal kijken is toch ook wel erg lekker...
quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:24 schreef morgane het volgende:
Als je naar de sneak gaat weet je toch niet welke film er draait? Of is dat een hele blonde opmerking?
Da's niet heel blond. Maar als je regelmatig gaat, leer je mensen kennen en zijn er methoden om op voorhand te weten wat er draaitquote:
Ik dacht echtquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:05 schreef IrishBastard het volgende:
Net de Obama aflevering van SP gekeken, wtfGaat echt nergens over
Liep 1,5 seizoen achter, dus kan nu weer lekker bijkijken
lopenquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:30 schreef HostiMeister het volgende:
Dan moet je net in de ergste hoosbui van de zomer van 2009 naar je werk gaan door 2 blokken door de moesson lopen, wordt je van wakker
overmorgen nog beterquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:34 schreef Sander het volgende:
Het wordt morgen beter weer, als het goed is.
want??? te dichtbij??quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
zou beetje kansloos zijn voor mij
quote:
Ja ik laat me tegenhouden door een of andere retard hier op Fok!quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:36 schreef Californium het volgende:
[..]
edit: had je mijn ondertitel niet gelezen![]()
maar je wilt wel een of andere retard van fok neukenquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja ik laat me tegenhouden door een of andere retard hier op Fok!
Nou als je zo moeilijk doet, laat dan maar hoorquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:43 schreef Californium het volgende:
[..]
maar je wilt wel een of andere retard van fok neuken
primaquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou als je zo moeilijk doet, laat dan maar hoor
ja maar jij bent een leuke retard van Fokquote:
Computeren tijdens lesquote:
Afgesproken en is al betaald. Het lijkt me ook wel tof, alleen nogal jammer van het weer hèquote:
Das wel jammer jahquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Afgesproken en is al betaald. Het lijkt me ook wel tof, alleen nogal jammer van het weer hè
whehequote:Op donderdag 11 juni 2009 17:57 schreef Sander het volgende:
[..]
Ben je vegetarisch ja? Dan weet ik al wat ik draag bij Jon!
[ link | afbeelding ]
Verkeerde quotequote:Op donderdag 11 juni 2009 18:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja maar, deze vleeschje is awesome
Dit vleeschje wordt mijn ontbijtquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:16 schreef Californium het volgende:
[..]
Verkeerde quoteweet nog niet wat ik vanavond ga eten
geeeeen honger
... gister beetje lopen snaaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |