Heel veel beterschap. Ziekig zijn is niet leukquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:19 schreef Asyniur het volgende:
even vanuit mijn zieke hoofd
Hier ziekig. Veel griepklachten (keel-, oor- en hoofdpijn, spierpijn en de hele dag al kotsmisselijk).
Nee, niet echt, maar dat hoort hier niet echt thuis, dus ik zal je van de week PM-en ok? Wel heel lief dat je er naar vraagtquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:00 schreef mijsje het volgende:
Guess wat een lieve hondjes! (Dat soort dingen moeten toch ook gewoon te posten zijn? Leuk juist om elkaar te leren kennen...) Succes morgen bij de gyn!
happy...ik hou ook nog even moed voor je hoor... en als het negatief blijft, dan gaan we voor komende maand!
Asyniur, wat vervelend dat je je niet zo lekker voelt!zal ik je een soepje komen brengen?
Kolonia, in welke forums post je normaal? Ook in Oud of ook in anderen? (nee, ik zal je niet vragen naar je echte naam...)
Troel, hoe voel jij je ondertussen? Het ging in het begin van je zwangerschap niet helemaal goed, voel je je nu beter en kun je meer genieten van je zwangerschap?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:40 schreef prinseszondererwt het volgende:
Kolonia, kennen we jou al uit OUD onder een andere naam?
Ik heb een vrij breed postgedrag, maar heb nog nooit eerder in OUD gepost.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:00 schreef mijsje het volgende:
Kolonia, in welke forums post je normaal? Ook in Oud of ook in anderen? (nee, ik zal je niet vragen naar je echte naam...)
Ik lust wel een soepje!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:00 schreef mijsje het volgende:
Asyniur, wat vervelend dat je je niet zo lekker voelt!zal ik je een soepje komen brengen?
Aha, dank je voor de uitleg.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:12 schreef judes het volgende:
Dus daarom blijf ik nog maar even in de PUPO-stand hangen hier...
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:24 schreef RockabeIIa het volgende:
Pregnant until proven otherwise, Kolonia
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:38 schreef Troel het volgende:
Nee, niet echt, maar dat hoort hier niet echt thuis, dus ik zal je van de week PM-en ok? Wel heel lief dat je er naar vraagt
ork ork ork, soep eet je met een ...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:59 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik lust wel een soepje!![]()
volgens mij is mijn paracetamol uitgewerkt![]()
Ik vind het zo gaaf dat we nu al 2x 2 streepjes hebben!![]()
Alleen jammer voor de mensen die alop visite hebben. Maar wel fijn dat ze mijsje nog even gezelschap kunnen houden, anders zat ze hier nog maar allenig te wezen...
Ik en Happy hebben vandaag beide negatief getest.quote:
Lepel!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:29 schreef mijsje het volgende:
ork ork ork, soep eet je met een ...
welk smaakje wil je? krachtige groente bouillon, kippen bouillon of runder bouillon?
en ik wil heel graag gezelschap, maar niet van jou hoor, jij moet door naar Z&G...![]()
dus niet, ben alweer thuis...quote:Op woensdag 10 juni 2009 07:34 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Lepel!
Doe maar iets. Ik lust alles.![]()
Hier geen nieuws onder de zon. Alleen nog griepklachten en kotsmisselijk. Ik ga zo een poging tot werken doen maar ik vraag me af of ik het einde van de dag haal...
Ik heb me dan ook meteen voormorgen ook maar ziek gemeld. Maandag begin ik pas weer met werken...quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:10 schreef mijsje het volgende:asy
even goed uitrusten en uitzieken en dan komt het helemaal goed... dit moet niet je streepje in de weg gaan staan hoor!
Je weet maar nooit! Ik ben afgelopen weekend ook niet lekker geweest, hoofdpijn, moe enz, heb echt het halve weekend liggen slapen... Ben nu nog steeds erg moe trouwens. Hopelijk is het bij jou ook een voorbode!!!quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:16 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Nou ik had het er metnog over of die misselijkheid niet van iets anders zou kunnen komen
![]()
quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:07 schreef Poezebeest het volgende:
Volgens mij is je test kapot Happy, zoveel streepjes kan nooit![]()
Ah, wijn.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:26 schreef Poezebeest het volgende:
Waarschijnlijk komt het doordat ik alleen maar aan het fris zat. Tijdens het eten dacht mijn schoonmoeder bij mijn eerste glas rosé dat eentje nog moest kunnen, maar toen nummer 2 en 3 kwamen was het wel duidelijk...
quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:41 schreef ymme het volgende:
De eventuele baby, komt pas in contact met je, met 8 weken.
Het is natuurlijk niet goed, overmatig te drinken, maar een glaasje ofzo.
Ik drink sowieso al geen alcohol, dus ik heb hier nooit rekening mee hoeven houden. Voor wat betreft de familieaangelegenheden: de beste "smoes" is nog altijd zeggen dat je niet helemaal lekker bent en een pijnstiller hebt genomen en dat je die niet wilt combineren met alcohol, zelfs niet met een beetje. Volledig normale verklaring en je kan het ook rustig een aantal dagen achter elkaar gebruiken (want, drukke periode, dus geen tijd gehad om extra in bed te gaan liggen om rust te nemen, dus de hoofdpijn wil maar niet weg).quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:36 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Ah, wijn.
Ik ben dol op wijn.![]()
Mocht ik niet zwanger zijn, kan ik mezelf van de week wel trakteren op een overheerlijk glaasje wijn.![]()
Hoe doen jullie dat eigenlijk met alcohol?
a. Helemaal niet drinken als je probeert?
b. Alleen drinken van ongesteld naar vruchtbaar?
c. Pas niet meer drinken bij zwangerschap
Ikzelf ga voor optie b (wel met mate), maar zit met een probleem:
Vrijdag, zaterdag en zondag zal ik toch echt een glas alcohol moeten heffen (er komen wat feestelijke dagen aan in de familie).
Het zal enorm opvallen als ik niets drink, maar ik wil niet dat mensen door hebben dat we aan het proberen zijn.
Ik heb met mijn vriend afgesproken dat ik een paar slokjes nip en de rest stiekem door hem opgedronken wordt zodat het niet opvalt.
Maar is dit erg onverstandig?
Hoe lossen jullie dit soort momenten op?
Of hoef ik me echt nog geen zorgen te maken zolang het niet raak is?
Ik ga voor optie Cquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:36 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Ah, wijn.
Ik ben dol op wijn.![]()
Mocht ik niet zwanger zijn, kan ik mezelf van de week wel trakteren op een overheerlijk glaasje wijn.![]()
Hoe doen jullie dat eigenlijk met alcohol?
a. Helemaal niet drinken als je probeert?
b. Alleen drinken van ongesteld naar vruchtbaar?
c. Pas niet meer drinken bij zwangerschap
Ikzelf ga voor optie b (wel met mate), maar zit met een probleem:
Vrijdag, zaterdag en zondag zal ik toch echt een glas alcohol moeten heffen (er komen wat feestelijke dagen aan in de familie).
Het zal enorm opvallen als ik niets drink, maar ik wil niet dat mensen door hebben dat we aan het proberen zijn.
Ik heb met mijn vriend afgesproken dat ik een paar slokjes nip en de rest stiekem door hem opgedronken wordt zodat het niet opvalt.
Maar is dit erg onverstandig?
Hoe lossen jullie dit soort momenten op?
Of hoef ik me echt nog geen zorgen te maken zolang het niet raak is?
Ja, goeie!quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:01 schreef huuphuup het volgende:
oh en over smoesjes, eh, anders ben je toch gewoon de bob en ben je daar heel principieel in enzo?![]()
quote:Maakt het uit of alcohol wordt geconsumeerd vroeg of laat in de zwangerschap?
Ook in de periode die onmiddellijk aan de zwangerschap voorafgaat is stevig drinken gevaarlijk. Bij een groep vrouwen bleek dat 11 procent van de moeders die gedurende de maand die voorafging aan hun zwangerschap veel hadden gedronken, kinderen met FAS-symptomen had gekregen.
quote:Wat is de invloed van één drankje op de foetus?
Op dit moment valt er nog heel weinig met zekerheid over te zeggen, aangezien de onderzoekers nu pas gegevens beginnen te verzamelen over vrouwen die niet veel alcohol gebruiken. Er zijn echter aanwijzingen dat zelfs heel matig drinken een verhoogd risico voor de baby betekent.
(van babyinfo.nl)quote:Toch een glaasje wijn?
Je wist niet dat je zwanger was en hebt de eerste weken wijn gedronken, sushi gegeten, toastjes Franse kaas, etcetera? Maak je geen zorgen. Tijdens deze eerste twee weken na de bevruchting is er nog geen contact tussen je 'baby' en jouw bloedbaan. Tot dan is je kind in ieder geval tegen die schadelijke invloeden beschermd. Pas volgende week (en dan weet je dat je zwanger bent, komt de uitwisseling van bloed tussen jou en het embryo op gang. Vanaf dan is het dus echt belangrijk om zo gezond mogelijk te leven!
Sorry, met mijn gammele hoofd dat niet goed geschakeldquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:31 schreef RockabeIIa het volgende:
Asyn, vandaar ook de 2e quote
Oh, en je hebt uitwisselingen van stoffen vanaf ong. 4 wk (2 wk na conceptie).
Ja nou, had ik liever ook niet hoorquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:04 schreef Asyniur het volgende:
Oei happy, je houdt het echt wel spannend!
Tsja, nou, ik voel toch een bepaalde vorm van peer-pressurequote:Op woensdag 10 juni 2009 18:12 schreef Asyniur het volgende:
Ik moet mezelf ook dwingen hoor om niet te testen voor zaterdag...![]()
en ik vind het zo vervelend dat jouw (on)geduld zo op de proef wordt gesteld
Oh, hou op zeg, ik vind dat zo'n vreselijk nare en ondoordachte vraag.. Toen ik net zwanger was sprak ik een (nogal opdringerige) kennis van ons en zij riep heel blij "goh, leuk he, dat M. en E. (vriendinnen uit hetzelfde groepje) zwanger zijn?? En? Ben jij nu ook al zwanger?" en echt, er kwam stoom uit mijn oren.. Als ze dat een paar weken eerder had gevraagd was ik er waarschijnlijk de rest van de middag verdrietig van geweestquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:31 schreef ymme het volgende:
Ik vind het altij vervelend als mensen zo doen.
Raden of iemand zwanger is enzo.. Ze moesten eens weten...
Poezebeest, hoe was DE dag eigenlijk?quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:26 schreef Poezebeest het volgende:
Gister op de bruiloft werd er heftig gespeculeerd of ik al zwanger was, het werd zelfs aan mij gevraagd, maar heb gedaan alsof mijn neus bloedde en hard geroepen dat we eerst nog heel veel moeten oefenenWaarschijnlijk komt het doordat ik alleen maar aan het fris zat. Tijdens het eten dacht mijn schoonmoeder bij mijn eerste glas rosé dat eentje nog moest kunnen, maar toen nummer 2 en 3 kwamen was het wel duidelijk... Ergens vind ik het allemaal wel grappig, maar het steekt ook wel een beetje omdat ik inderdaad zwanger had kunnen zijn...
Welke peer-pressure?quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:20 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Tsja, nou, ik voel toch een bepaalde vorm van peer-pressure![]()
![]()
We zullen bij jou vanaf morgen ook de druk wat opvoerenje mag nog een dagje uitzieken en dan is het gedaan met de rust
Haha ik wilde de mijne ook niet uit.. hij was zo mooi! Maar toen hij uit was kon ik wel eindelijke even onderuitgezakt zitten.. kon niet door het korsetjequote:Op woensdag 10 juni 2009 19:58 schreef mijsje het volgende:poezebeest, bruidjes zijn
...
ik wilde m'n jurk helemaal niet uit doen die avond, ik wist dat het de laatste keer was dat ik die jurk ooit zou dragen...dus in de avond na het diner toch maar even nog met wat vrienden een drankje doen in de lounge van het hotel waar we die nacht sliepen...
Kolonia, ik hoop dat je straks kan zeggen dat je blij was dat je met mate had gedronken...ik hoop op dubbele streepjes!
Een spannende tijd voor jullie Guess. Hoop dat er snel duidelijkheid is! Wel fijn dat je een lieve gyn hebt die alles goed uit legt, scheelt al de helft!quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:00 schreef Guess. het volgende:
Poezebeest van Harte Gefeliciteerd![]()
.....enne ik ben ook wel nieuwsgierig naar foto's
![]()
Happy,je maakt het spannend! Hier ook nog geen druppel bloed te bekennen,wel nog steeds krampen.
Vandaag bij de Gyn geweest,wat ik totaal niet verwachte maar kreeg gelijk een uitstrijkje,nog wat andere kweekjes nam ze af en heeft een echo van m'n baarmoeder/eierstokken gemaakt wat er keurig uit zag.Op de 2e,3e of 4e dag van nieuwe cyclus bloed laten prikken dan word dat onderzocht en mijnmag dan ook gelijk een potje met inhoud gaan inleveren
.We krijgen 30 juni telefonisch de uitslag,ze vermoed dat er niks bijzonders gevonden word,dan mogen we pas terug komen als het over een jaar nog niet raak is,ze vinden het heel normaal als het 2 jaar duurt.
Liet m'n tempcurve enzo zien en die was keurig zij ze,gelukkig heb ik een schat van een gynecoloog,ben zo blij dat ik overgestapt ben,niet dat ik echt klachten had maar de vorige die ik had(een man) was echt heel zakelijk,die ik nu heb is gewoon menselijk,eerlijk,en ze legt het goed uit.
Zou zou opgelucht zijn als we de uitslag hebben en alles is goed,kan ik er weer met frisse moed tegen aan,dan wachten we maar wat langer maar dan weten we iig dat we beide gezond zijn.
Ze zei trouwens aan mijn baarmoederwandslijmtoestand (of zoiets)te zien dat de menstruatie er zat aan te komen,die was dikker.Hopelijk is ie er morgen kan ik vrijdag bloed laten prikken (in het weekend zijn ze er niet,dan moet ik tot maandag wachten).
Ja, ik probeer tot dan vol te houden.quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:35 schreef Brighteyes het volgende:
Oh en Asyniur... jij zaterdag past testen?![]()
Hier ook babyboom test.quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:41 schreef happyme28 het volgende:
Hahaha, ja nou, ik vertrouw het echt voor geen meter hoor. Die babyboomtestjes heb ik ook geen ervaring mee, maar ik heb er zoveel gekregen bij mijn ovutestjes, dat ik ze maar ga gebruiken. Morgen doe ik wel een 'echte' test zeg maar.
Asy,bij jouw ook spannend hoor
![]()
als je een testje doet nietquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:16 schreef Asyniur het volgende:
hier is de misselijkeid weer terugIk word echt gek van mezelf! Worden jullie ook gek van mij?
![]()
Zeg... Doe eens testen... zo kan ik toch niet rustig aan het werk?quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:16 schreef Asyniur het volgende:
hier is de misselijkeid weer terugIk word echt gek van mezelf! Worden jullie ook gek van mij?
![]()
Ja, maar als hij wél positief is kan je een paar dagen extraquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:21 schreef Asyniur het volgende:
Ja maar, ja maar....
wat nou als ie negatief isNu kan ik nog een paar dagen hopen dat het toch iets is...
![]()
Als het negatief is zit je jezelf nu voor de gek te houden, of je test dan gewoon te vroeg.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:21 schreef Asyniur het volgende:
Ja maar, ja maar....
wat nou als ie negatief isNu kan ik nog een paar dagen hopen dat het toch iets is...
![]()
Ik hoop het in ieder gevalquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:33 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik denk dat Asyniur aan het testen is want een 'ja' is leuker dan een 'nee met hoop op ja'
GRRRquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:05 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb echt nog niet getest!![]()
Ik ben een boek aan het lezen en probeer de peer-pressure van me af te schudden. Mischien moet ik hier maar gewoon 2 dagen niet meer lezen![]()
Maar mij is altijd verteld, een streep is een streep.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:06 schreef happyme28 het volgende:
Zie Asy, peer-pressure, voel je 'm al?
Ik heb opzich geen spijt van mijn vroege test. Tuurlijk was het effemaar zolang er geen bloed is, is er nog hoop. (Al zal ik denk ik me er morgen bij neer moeten leggen als de test nog negatief is, dat mijn ongi toch gaat komen, maar dan maar liever meteen).
Ik voel hem...quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:06 schreef happyme28 het volgende:
Zie Asy, peer-pressure, voel je 'm al?
Ik heb opzich geen spijt van mijn vroege test. Tuurlijk was het effemaar zolang er geen bloed is, is er nog hoop. (Al zal ik denk ik me er morgen bij neer moeten leggen als de test nog negatief is, dat mijn ongi toch gaat komen, maar dan maar liever meteen).
Ja maar, ja maar, wat nu al 1 van de 2 negatief test.....quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:10 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Happy, zullen we dan saampjes morgenvroeg testen?
oi!quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:10 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik voel hem...en het zijn vooral zwangere mutsen die de boel hier komen opstoken!
![]()
Ik hebbeloofd dat ik niet zo vroeg zou testen deze keer...
Happy, zullen we dan saampjes morgenvroeg testen?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:27 schreef Incantrix het volgende:
Ehm, tja, guilty as charged.. Maar ik wil zo graag dat de meiden met wie ik mee heb zitten wachten nu mee komen zwangeren
daarbij, als niemand reageert is het ook niet goedquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:27 schreef Incantrix het volgende:
Ehm, tja, guilty as charged.. Maar ik wil zo graag dat de meiden met wie ik mee heb zitten wachten nu mee komen zwangeren
quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:42 schreef Poezebeest het volgende:
Mag ik daar uit opmaken dat je ZWANGER bent?
Jaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:38 schreef Asyniur het volgende:
![]()
Na:![]()
![]()
ben ik bang dat ik er toch aan moet geloven....
Ja, ik zit me ook al zorgen te maken.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:18 schreef happyme28 het volgende:
op basis van kansberekening, is dit niet zo gunstig voor mijn kansen![]()
Ik denk morgenochtend, maar nu durf ik helemaal niet meerquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:23 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Ja, ik zit me ook al zorgen te maken.![]()
Wanneer ging jij nu weer testen?
Met zoveel mensen die voor je duimen hoef je je geen zorgen te maken!quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:25 schreef happyme28 het volgende:
Ik denk morgenochtend, maar nu durf ik helemaal niet meer![]()
Whahaha, nou als het zo makkelijk was, had dit topic geen bestaansrechtquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:30 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Met zoveel mensen die voor je duimen hoef je je geen zorgen te maken!
Daar kan zelfs statistiek niet tegenop.
ik kruimel hier nog wat HCG voor jou...quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:25 schreef happyme28 het volgende:
Ik denk morgenochtend, maar nu durf ik helemaal niet meer![]()
quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:04 schreef Asyniur het volgende:
[..]
ik kruimel hier nog wat HCG voor jou...![]()
Nou zo misselijk als ik me nu voel, belooft wat voor komende tijdquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:10 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik pak wat op, maar laat ook nog voor de anderen in dit topic liggen! Een leegloop willen we
![]()
quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:38 schreef Asyniur het volgende:
![]()
Na:![]()
![]()
ben ik bang dat ik er toch aan moet geloven....
En nu jij!!quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:52 schreef leonieke het volgende:
Asyniur wat een fantastisch nieuwsMeid, ik ben zo blij voor jou
Je deed het toch bij nader inzien toch niet weg? Enquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:12 schreef Moonah het volgende:
Asyniur! Van harte gefeliciteerd!
Bedje kopen?![]()
Azoquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:45 schreef Moonah het volgende:
Er staat ook eenachter!
Jullie vinden vást een bedje dat je allebei leuk vindt! En nu kun je ook écht gaan kijken!
16equote:Op donderdag 11 juni 2009 17:53 schreef ymme het volgende:
Wannneer ben je uitgeteld Asyniur?
Ik 15 februari (en volgens een andere site weer 14 feb. Maar 11 mei was laatste ongesteldheid (eerste dag).
quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:13 schreef happyme28 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kon het niet laten (peer-pressure hier is echt tooo much) maar:
Ze staan er hoor, lief naast elkaar | | maar de 2e is nog wel zo licht dat ik 'm niet op de foto krijg.
![]()
Ik ben zo blij
![]()
En hoppa, kippenvel en janken geblazen weer hier!quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:13 schreef happyme28 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze staan er hoor, lief naast elkaar | | maar de 2e is nog wel zo licht dat ik 'm niet op de foto krijg.
![]()
Ik ben zo blij
![]()
Geweldig! Wat fijn! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:13 schreef happyme28 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben zo blij
![]()
gaan we zeker doen hoor!quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:39 schreef Poezebeest het volgende:
Mijsje, wij gaan volgende maand gewoon saampjes naar z&g en nemen de andere meiden van hier mee
had stiekem ook graag meegedaan aan deze hoosbui![]()
quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:43 schreef Poezebeest het volgende:
Dat ziet er inderdaad erg vruchtbaar uit, hoop dat het doorzet en wij over een half jaar ook niet meer in het lijstje staan of er lekker groot zwanger achter staat.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:58 schreef Poppedein het volgende:
Lieve dames op de wachtbank.. het is jullie ook zóóó ontzettend gegund!
Ik denk echt dat heel veel mensen op het wachtbankje dit hebben.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:42 schreef mijsje het volgende:
[..]
gaan we zeker doen hoor!
ik ook hoor... ik heb ook de nodige traantjes gelaten... blij voor [insert name] maar waarom ik niet ook?
Ja, jullie zeggen altijd een streep is een streep tochquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:34 schreef Brighteyes het volgende:
Happy, is 't echt?![]()
![]()
![]()
Zie je wel.... toch!Gaaf!
Echt helemaal super voor je!
En deze keer blijft het plakken hoor!
quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:28 schreef Troel het volgende:
If you're happy and you know it clap your hands
Egnie. Ik ben d'r ook nog.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:19 schreef mijsje het volgende:
![]()
![]()
Happy!
ja Poezebeest, wij blijven hier echt eenzaam achter...![]()
Nee, dit kan echt niet waar zijn....quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:09 schreef happyme28 het volgende:
Hier is de blijdschap helaas omgeslagen in teleurstelling. Ben zojuist begonnen met bloeden, het lijkt niet goed. Wil 'n modje me even verwijderen uit de OP.
Ik meld me later weer.
Rubey, jij ook zwanger?quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:15 schreef Rubey het volgende:
Happy en Asyniur gefeliciteerd!!![]()
![]()
![]()
![]()
(van het lijstje van een half jaar geleden ben ook ik zwanger, dus nog vruchtbaarder hier)
quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:09 schreef happyme28 het volgende:
Hier is de blijdschap helaas omgeslagen in teleurstelling. Ben zojuist begonnen met bloeden, het lijkt niet goed. Wil 'n modje me even verwijderen uit de OP.
Ik meld me later weer.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:09 schreef happyme28 het volgende:
Ik meld me later weer.
Happy, nee... Ik duim dat het toch in orde is hoor... dikke kroel!quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:09 schreef happyme28 het volgende:
Ik meld me later weer.
Ik wilde ook net gaan reageren,wat ongelooflijk shit en klote zeg,hopelijk stopt het en kun je alsnog blij zijn,dikke knuffelquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:20 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
ik wilde net gaan reageren en juichen en toen las ik dit
![]()
![]()
dit mag niet waar zijn
He meis ik hoop het beste voor je.. zal aan je denken
ja, jij weet het inderdaad maar al te goed... daarom ben ik zooooo blij dat alles nu goed gaat in je zwangerschap!quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:05 schreef mefke79 het volgende:
Oe, en wat is dat lijsje dan confronterend...ik 'ken' enkelen van jullie nou al zo lang uit dit topic, ik had het zo gaaf gevonden als dat hele lijstje leeg geweest was. Pff. Mijsje en Leonieke, jullie volgen snel, afgesproken?! En natuurlijk ook alle andere damesIk weet te goed dat zo'n streepjeshoosbui helemaal niet leuk is als je er zelf niet bij zit..
Ik weet het nietquote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:04 schreef Guess. het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat ze dat zo snel nog niet konden zien zo snel.Nou ja we wachten nog maar af (weinig keus ook haha)!!
Ik moet heel de tijd aan Happy denken,ik duim voor je dat het goed komt Happy![]()
Ja, inderdaad schrikken en heeel erg rot voor haar. Die knuffel krijgt ze, na de mijnequote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:24 schreef mijsje het volgende:dus ook even schrikken voor jou Day... geef Happy irl maar een knuffel van mij...
oooooh helemaal niet gezien johquote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:28 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, inderdaad schrikken en heeel erg rot voor haar. Die knuffel krijgt ze, na de mijne
En jullie allemaal heel veel succes. Lurk vaak mee hier en duim heel hard voor allemaal!
Ik ben in januari 2008 gestopt met de pil. Vanaf december hebben we de rubbers weggelatenquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:37 schreef Ciscostar het volgende:
Asyniur![]()
Zelfde maand als ons begonnen.. hmmzz is nog hoop
Maar in die maand gestopt met de pil of al langer gestopt en toen pas echt begonnen..
Fijn Guess, kun je tenminste verderquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:13 schreef Guess. het volgende:
Vandaag hier degeariveerd,maandag dus bloed prikken.
Vind ik helemaal niet raarquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:20 schreef mijsje het volgende:
ik voel me nu al zenuwachtig voor de ovulatie en de NOD... is dat heel raar?
Het is gewoon een heftige tijd voor jequote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:07 schreef mijsje het volgende:dank jullie... echt, ik snap op het moment niks van mezelf... ik kan zomaar om niks in tranen uitbarsten en vreselijk uitvallen tegen
maar op andere momenten juist weer helemaal als een klein meisje tegen hem aankruipen...
![]()
echt, als ik tegen NOD aanzat, dacht ik aan PUPO...
Hier valt er nog steeds niets te melden.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:46 schreef ymme het volgende:
@ Leonieke: Hoe is het met/bij jouw?
Niets raars aan hoor Mijsje!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:07 schreef mijsje het volgende:
dank jullie... echt, ik snap op het moment niks van mezelf... ik kan zomaar om niks in tranen uitbarsten en vreselijk uitvallen tegen
maar op andere momenten juist weer helemaal als een klein meisje tegen hem aankruipen...
![]()
echt, als ik tegen NOD aanzat, dacht ik aan PUPO...
Neequote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:12 schreef prinseszondererwt het volgende:
Tijd voor een 'wachten op... meet'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |