abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 juni 2009 @ 17:49:42 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_69869729
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken. Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

Link naar het vorige deeltje: Wachten op het tweede streepje deel 143

10 juni Guess. (09-2008) NOD
13 juni Asyniur (12-2008) NOD
15 juni Kolonia (04-2009) NOD
17 juni judes (11-2008) NOD
18 juni Sterrenmunt (12-2008)
18 juni Milka82 (03-2009) NOD
22 juni Ciscostar (12-2008) NOD
28 juni Nienna (05-2009) NOD
29 juni MinnieMin (02-2009) NOD
01 juli Mijsje (08-2007) NOD
02 juli IslaBonita (12-2008) NOD
03 juli Poezebeest (03-2009) NOD

Tierrr (10-2008)
flugeltje (01-2009)
Droomvrouwtje (11-2008)
prinseszondererwt (11-2007)

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PMetje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vruchtbaarheidskalender
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
Cyclusbanner Babybrabbel
Cyclusbanner Lilypie

[ Bericht 1% gewijzigd door RockabeIIa op 11-06-2009 22:40:05 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 9 juni 2009 @ 17:59:21 #2
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_69870043
Happy & guess, de wonderen zijn de wereld nog niet uit!
Guess, lieve beestjes
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_69870646
Happy en natuurlijk ook guess, ik geef de hoop voor jullie nog niet, totdat er duivels zijn.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 18:19:27 #4
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69870659
even vanuit mijn zieke hoofd
Judes!! Gaaf!!

Guess en flugel, balen zeg!

En happy, tja ik blijf toch nog even duimen voor je...

Hier ziekig. Veel griepklachten (keel-, oor- en hoofdpijn, spierpijn en de hele dag al kotsmisselijk).
pi_69870868
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 18:19 schreef Asyniur het volgende:
even vanuit mijn zieke hoofd

Hier ziekig. Veel griepklachten (keel-, oor- en hoofdpijn, spierpijn en de hele dag al kotsmisselijk).
Heel veel beterschap. Ziekig zijn is niet leuk
pi_69870933
Judes!

Jompels!

Hij is voor mij heel duidelijk eigenlijk hoor. Geldt voor alle testen die je hebt geplaatst. Geen twijfel mogelijk...!
pi_69871093
Gefeliciteerd Judes!

Ik wist trouwens niet dat je al voor je NOD kon testen.
Ik heb wel net een test gehaald, maar die blijft keurig in de la liggen tot na de 15e.
pi_69871211
Beterschap Asy!

Kolonia, kennen we jou al uit OUD onder een andere naam?
pi_69871351
Jeetje wat gaat het hier hard zeg!

Judes, gefeliciteerd met je tweede streepje

Happy en Guess...ik blijf voor jullie duimen zolang de ongi er nog niet is!
pi_69871858
Guess wat een lieve hondjes! (Dat soort dingen moeten toch ook gewoon te posten zijn? Leuk juist om elkaar te leren kennen...) Succes morgen bij de gyn!

happy... ik hou ook nog even moed voor je hoor... en als het negatief blijft, dan gaan we voor komende maand!

Asyniur, wat vervelend dat je je niet zo lekker voelt! zal ik je een soepje komen brengen?

Kolonia, in welke forums post je normaal? Ook in Oud of ook in anderen? (nee, ik zal je niet vragen naar je echte naam... )

Troel, hoe voel jij je ondertussen? Het ging in het begin van je zwangerschap niet helemaal goed, voel je je nu beter en kun je meer genieten van je zwangerschap?
  dinsdag 9 juni 2009 @ 19:38:04 #11
35189 Troel
scherp en bot
pi_69873296
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 19:00 schreef mijsje het volgende:
Guess wat een lieve hondjes! (Dat soort dingen moeten toch ook gewoon te posten zijn? Leuk juist om elkaar te leren kennen...) Succes morgen bij de gyn!

happy... ik hou ook nog even moed voor je hoor... en als het negatief blijft, dan gaan we voor komende maand!

Asyniur, wat vervelend dat je je niet zo lekker voelt! zal ik je een soepje komen brengen?

Kolonia, in welke forums post je normaal? Ook in Oud of ook in anderen? (nee, ik zal je niet vragen naar je echte naam... )

Troel, hoe voel jij je ondertussen? Het ging in het begin van je zwangerschap niet helemaal goed, voel je je nu beter en kun je meer genieten van je zwangerschap?
Nee, niet echt, maar dat hoort hier niet echt thuis, dus ik zal je van de week PM-en ok? Wel heel lief dat je er naar vraagt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_69873677
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 18:40 schreef prinseszondererwt het volgende:
Kolonia, kennen we jou al uit OUD onder een andere naam?
quote:
Ik heb een vrij breed postgedrag, maar heb nog nooit eerder in OUD gepost.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 19:59:21 #13
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69873997
quote:
Ik lust wel een soepje!
volgens mij is mijn paracetamol uitgewerkt

Ik vind het zo gaaf dat we nu al 2x 2 streepjes hebben!
Alleen jammer voor de mensen die al op visite hebben. Maar wel fijn dat ze mijsje nog even gezelschap kunnen houden, anders zat ze hier nog maar allenig te wezen...
pi_69874427
Kolonia, je kunt wel voor je NOD testen, alleen heb je dan wel iets meer kans dat je alsnog teleurgesteld wordt omdat het niet blijft plakken wanneer er toch een menstruatie op gang komt. Dus daarom blijf ik nog maar even in de PUPO-stand hangen hier...

Als ik mijn gemiddelde cycluslengte van de afgelopen 6 maanden pak, 32 dagen, dan zou mijn NOD overmorgen zijn. Maar ik heb voor de zekerheid maar een late NOD aangehouden, ik heb er nl. ook 2 cycli van 36 dagen bij zitten en ik ben sowieso erg onregelmatig. Mijn luteale fase varieert ook tussen de 8 en 13 dagen. Dus ik denk dat ik het pas echt helemaal durf te geloven als ik het weekend doorkom zonder menstruatie!
  dinsdag 9 juni 2009 @ 20:21:44 #15
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_69874752
Thanks lady's
Happy,wat balen

Ik heb hier al wat dingen klaar liggen voor de gyn om mee te nemen,mischien dat er nog mensen zijn met tips wat ik echt niet moet vergeten te vragen/vertellen/mee te nemen?
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_69875973
Okee, nu weet ik ook wat pupo is!
Morgen streepjesdag toch? Pfff, moet nog een dikke week op het beruchte bankje.Voel helemaal niks, misschien komt dat nog, of gaan ook deze maand de twee strepen weer aan mijn neus voorbij...
pi_69876808
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 20:12 schreef judes het volgende:
Dus daarom blijf ik nog maar even in de PUPO-stand hangen hier...
Aha, dank je voor de uitleg.
Maar wat is de PUPO-stand?
  dinsdag 9 juni 2009 @ 21:24:12 #18
190853 RockabeIIa
pi_69877043
Pregnant until proven otherwise, Kolonia
pi_69877977
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 21:24 schreef RockabeIIa het volgende:
Pregnant until proven otherwise, Kolonia

Mooie term.
pi_69879712
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 19:38 schreef Troel het volgende:
Nee, niet echt, maar dat hoort hier niet echt thuis, dus ik zal je van de week PM-en ok? Wel heel lief dat je er naar vraagt
dat is goed. Ik wacht je PM wel even af.
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 19:59 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ik lust wel een soepje!
volgens mij is mijn paracetamol uitgewerkt

Ik vind het zo gaaf dat we nu al 2x 2 streepjes hebben!
Alleen jammer voor de mensen die al op visite hebben. Maar wel fijn dat ze mijsje nog even gezelschap kunnen houden, anders zat ze hier nog maar allenig te wezen...
ork ork ork, soep eet je met een ...
welk smaakje wil je? krachtige groente bouillon, kippen bouillon of runder bouillon?
en ik wil heel graag gezelschap, maar niet van jou hoor, jij moet door naar Z&G...
pi_69879733
Spannende perioden breken aan...
  dinsdag 9 juni 2009 @ 22:55:13 #22
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_69880695
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 20:56 schreef milka82 het volgende:

Morgen streepjesdag toch?
Ik en Happy hebben vandaag beide negatief getest.
Maar er zitten er nog genoeg op het bankje,we gaan er vanuit dat daar wel een stel flinke dikke 2e streepjes bij zitten!

Kolonia,welkom
pi_69884106
Ik kwam even spieken of er tweede streepjes bij zijn gekomen! Judes proficiat, helemaal geweldig!

Alle anders, spannend, ik duim voor jullie

Hier een geweldig leuke dag gehad, zit nu wat teut achter de pc, dus sorry voor de type fouten. Mijsje, foto's zal ik niet plaatsen van mezelf ivm mijn werk, maar wil je best pm'en hoor

Morgen kom ik opnieuw kijken, nu ga ik fijn mijn bedje opzoeken, van een spectaculaire huwelijksnacht komt toch niks ivm de Die een aantal dagen op gang moesten komen, gister wel in grote getalen en vandaag weer weg. Fijn maar ook weer bijzonder.
  woensdag 10 juni 2009 @ 07:34:50 #24
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69886526
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 22:29 schreef mijsje het volgende:
ork ork ork, soep eet je met een ...
welk smaakje wil je? krachtige groente bouillon, kippen bouillon of runder bouillon?
en ik wil heel graag gezelschap, maar niet van jou hoor, jij moet door naar Z&G...

Lepel!
Doe maar iets. Ik lust alles.
Hier geen nieuws onder de zon. Alleen nog griepklachten en kotsmisselijk. Ik ga zo een poging tot werken doen maar ik vraag me af of ik het einde van de dag haal...
  woensdag 10 juni 2009 @ 08:29:00 #25
57497 happyme28
I'm so happy
pi_69886932
Goedemorgen allemaal! Hier nog steeds geen nieuws. Wel iets meer oud bloed, dus ik denk wel dat mijn ongi gaat komen. Vanmorgen nog een test gedaan met ochtendurine maar nog steeds negatief. Temperatuur is wel nog hoog. Nu zit ik ook pas 11 dpo, maar eigenlijk ben ik dan altijd wel ongesteld dus het zal er wel aankomen. Ik voel me niet alsof ik ongi ga worden maar je zou toch zeggen dat er op zijn minst iets zichtbaar moet zijn op een testje.

Iemand ervaring met babyboom testjes?
  woensdag 10 juni 2009 @ 08:32:18 #26
190853 RockabeIIa
pi_69886981
Poezebeest! Gij vrouwe der getrouwdheid! Van harte

En het blijft hier potdorie spannend verders! Met al die pupo's
pi_69887217
happy ik hoop zo erg dat je te vroeg getest hebt. Toch positieve signalen met die hoge temperatuur en het feit dat je nog niet ongesteld bent (en het ook niet denkt te worden).

Ik duim alvast verder voor jou
  woensdag 10 juni 2009 @ 09:29:28 #28
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69888099
Het blijft spannend hier nog voor Happy en Guess. dus.
Ik duim nog even door hoor!
pi_69888615
Poezebeest, superdag gehad dus! nu kan ik je rustig feliciteren! een PMmetje is zeker welkom! Leuk!

happy ik hoop ook op een te vroege test...

Asyniur, beterschap hoor, ziek zijn sucks... vandaag de groente bouillon. lekker kruidig. daar een droog beschuitje bij?
pi_69890133
Happy hopelijk is het inderdaad een te vroege test.

En waar blijven die streepjes nou
pi_69890661
Beterschap Asyniur!

En Poezebeest nog gefeliciteerd!
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:04:20 #32
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69890781
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 07:34 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Lepel!
Doe maar iets. Ik lust alles.
Hier geen nieuws onder de zon. Alleen nog griepklachten en kotsmisselijk. Ik ga zo een poging tot werken doen maar ik vraag me af of ik het einde van de dag haal...
dus niet, ben alweer thuis...
Maar dan heb ik genoeg tijd om te duimen voor Guess en voor happy...
pi_69890984
asy even goed uitrusten en uitzieken en dan komt het helemaal goed... dit moet niet je streepje in de weg gaan staan hoor!
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:16:25 #34
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69891191
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 11:10 schreef mijsje het volgende:
asy even goed uitrusten en uitzieken en dan komt het helemaal goed... dit moet niet je streepje in de weg gaan staan hoor!
Ik heb me dan ook meteen voormorgen ook maar ziek gemeld. Maandag begin ik pas weer met werken...
Nou ik had het er met nog over of die misselijkheid niet van iets anders zou kunnen komen
maar ik ga echt pas zaterdag testen als er dan nog geen bloed is
pi_69891574
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 11:16 schreef Asyniur het volgende:

[..]
Nou ik had het er met nog over of die misselijkheid niet van iets anders zou kunnen komen
Je weet maar nooit! Ik ben afgelopen weekend ook niet lekker geweest, hoofdpijn, moe enz, heb echt het halve weekend liggen slapen... Ben nu nog steeds erg moe trouwens. Hopelijk is het bij jou ook een voorbode!!!
pi_69893562
Ik wil streepjes zien!
pi_69894526
streepjes! Die wil ik ook zien!
  woensdag 10 juni 2009 @ 13:00:24 #38
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69894914
Ik wil ook streepjes zien
  woensdag 10 juni 2009 @ 13:19:59 #39
57497 happyme28
I'm so happy
pi_69895582
Deze?

Of deze?

Hier nog meer:

Nog niet genoeg? Dan moeten jullie nog wat meer geduld hebben

Als ze hier (als in: bij mij) al komen (wat ik niet denk) dan is dat op zijn vroegst vrijdag

[ Bericht 1% gewijzigd door happyme28 op 10-06-2009 13:39:41 ]
pi_69896341
happy... ik wacht wel weer tot vrijdag...

btw, die bovenste streepjes vond ik wel mooi... leuk voor een gordijntje ofzo...
pi_69897313
Volgens mij is je test kapot Happy, zoveel streepjes kan nooit

Asyniur, wat vervelend dat je ziek bent! Hopelijk komt het door de baby die in je buik groeit en niet door vervelende virussen of bacteriën geeft een kop groentesoep met een beschuitje door
pi_69897681
Beterschap Asyniur.

En ik duim voor streepjes voor Guess en Happy.
  woensdag 10 juni 2009 @ 14:48:22 #43
190853 RockabeIIa
pi_69898742
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 14:07 schreef Poezebeest het volgende:
Volgens mij is je test kapot Happy, zoveel streepjes kan nooit

Asyniur, beterschapjes!
  woensdag 10 juni 2009 @ 14:51:57 #44
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69898849
Happy speelt vals!!

Dank je dames voor de soepies!
Ik denk overigens niet dat alle klachten veroorzaakt worden door een eventuele baby in buik. Hooguit de misselijkheid
pi_69899861
een mens mag hopen he Asyniur... laten we hopen dat het een en ander van een eventuele baby in buik afkomt...
pi_69899881
Gister op de bruiloft werd er heftig gespeculeerd of ik al zwanger was, het werd zelfs aan mij gevraagd, maar heb gedaan alsof mijn neus bloedde en hard geroepen dat we eerst nog heel veel moeten oefenen Waarschijnlijk komt het doordat ik alleen maar aan het fris zat. Tijdens het eten dacht mijn schoonmoeder bij mijn eerste glas rosé dat eentje nog moest kunnen, maar toen nummer 2 en 3 kwamen was het wel duidelijk... Ergens vind ik het allemaal wel grappig, maar het steekt ook wel een beetje omdat ik inderdaad zwanger had kunnen zijn...
pi_69900055
Ik vind het altij vervelend als mensen zo doen.
Raden of iemand zwanger is enzo.. Ze moesten eens weten...
pi_69900200
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 15:26 schreef Poezebeest het volgende:
Waarschijnlijk komt het doordat ik alleen maar aan het fris zat. Tijdens het eten dacht mijn schoonmoeder bij mijn eerste glas rosé dat eentje nog moest kunnen, maar toen nummer 2 en 3 kwamen was het wel duidelijk...
Ah, wijn.
Ik ben dol op wijn.
Mocht ik niet zwanger zijn, kan ik mezelf van de week wel trakteren op een overheerlijk glaasje wijn.

Hoe doen jullie dat eigenlijk met alcohol?
a. Helemaal niet drinken als je probeert?
b. Alleen drinken van ongesteld naar vruchtbaar?
c. Pas niet meer drinken bij zwangerschap
Ikzelf ga voor optie b (wel met mate), maar zit met een probleem:

Vrijdag, zaterdag en zondag zal ik toch echt een glas alcohol moeten heffen (er komen wat feestelijke dagen aan in de familie).
Het zal enorm opvallen als ik niets drink, maar ik wil niet dat mensen door hebben dat we aan het proberen zijn.
Ik heb met mijn vriend afgesproken dat ik een paar slokjes nip en de rest stiekem door hem opgedronken wordt zodat het niet opvalt.
Maar is dit erg onverstandig?
Hoe lossen jullie dit soort momenten op?
Of hoef ik me echt nog geen zorgen te maken zolang het niet raak is?
pi_69900367
De eventuele baby, komt pas in contact met je, met 8 weken.
Het is natuurlijk niet goed, overmatig te drinken, maar een glaasje ofzo.
pi_69900393
oeh Poezebeest, dat is inderdaad helemaal niet leuk!
mij is het ook gevraagd op dé dag, maar dat stak toen niet omdat we nog niet bezig waren... ik was die dag alleen aan het water (gaf inderdaad valse hints af) maar dat deed ik omdat ik nog wel eens knoei met drinken (hoe oud ben ik nou helemaal) en ik wilde geen vlekken op m'n mooie jurk...
nu steekt het me inderdaad ook heel erg als ze zomaar vragen of het zo is...
een paar weken geleden legde iemand gewoon een hand op m'n LEGE buik, omdat ze dacht dat ik wel al zwanger was...
Poezebeest

ow, en over drinken:
ik dacht er altijd anders over, maar op het moment ga ik er zo mee om:
ik drink zelf al erg weinig, want ik ben vaak de bob, en thuis drink ik nagenoeg nooit.
Als ik dan een keer kan drinken op een feestje, let ik er wel op dat ik niet helemaal toetertje lam ben, maar ik hou mezelf dan ook niet in.
als ik echt moet wachten tot ik zwanger ben, dan kan ik blijkbaar wachten tot ik een ons weeg, dus een avondje drinken moet echt wel kunnen zo af en toe. (zo weinig als ik het doe in ieder geval wel vind ik zelf...)
  woensdag 10 juni 2009 @ 15:51:00 #51
190853 RockabeIIa
pi_69900659
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 15:41 schreef ymme het volgende:
De eventuele baby, komt pas in contact met je, met 8 weken.
Het is natuurlijk niet goed, overmatig te drinken, maar een glaasje ofzo.

Waar staat dat?
pi_69900713
Wel eens gelezen ergens. Sorry hoor.
Als je weet dat je zwanger bent, moet je niet meer drinken en roken natuurlijk.
  woensdag 10 juni 2009 @ 15:54:53 #53
35189 Troel
scherp en bot
pi_69900809
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 15:36 schreef Kolonia het volgende:

[..]

Ah, wijn.
Ik ben dol op wijn.
Mocht ik niet zwanger zijn, kan ik mezelf van de week wel trakteren op een overheerlijk glaasje wijn.

Vrijdag, zaterdag en zondag zal ik toch echt een glas alcohol moeten heffen (er komen wat feestelijke dagen aan in de familie).
Het zal enorm opvallen als ik niets drink, maar ik wil niet dat mensen door hebben dat we aan het proberen zijn.
Ik heb met mijn vriend afgesproken dat ik een paar slokjes nip en de rest stiekem door hem opgedronken wordt zodat het niet opvalt.
Ik drink sowieso al geen alcohol, dus ik heb hier nooit rekening mee hoeven houden. Voor wat betreft de familieaangelegenheden: de beste "smoes" is nog altijd zeggen dat je niet helemaal lekker bent en een pijnstiller hebt genomen en dat je die niet wilt combineren met alcohol, zelfs niet met een beetje. Volledig normale verklaring en je kan het ook rustig een aantal dagen achter elkaar gebruiken (want, drukke periode, dus geen tijd gehad om extra in bed te gaan liggen om rust te nemen, dus de hoofdpijn wil maar niet weg).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_69901059
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 15:36 schreef Kolonia het volgende:

[..]

Ah, wijn.
Ik ben dol op wijn.

Ik ga voor optie C
maar bij mij woog mee dat ik echt nooit dronk, hooguit bij het uit eten gaan ofzo, en dan nog was ik ook dan niet laveloos. Drie glazen rose hooguit, zoiets.

Op het moment dat jij een positieve test in je handen hebt, dus bij 4 weken zwanger ongeveer, is er nog geen direct contact tussen baby en moeder omdat de baby dan nog niet van de placenta leeft maar van het vruchtzakje. Over eventuele alcohol die je dus van tevoren genomen hebt hoef je je niet druk te maken, zolang je maar stopt met alcohol drinken (en roken) zodra je positief getest hebt

oh en over smoesjes, eh, anders ben je toch gewoon de bob en ben je daar heel principieel in enzo?

Asyniur beterschap
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69901525
Aha, dus een beetje alcohol is in het begin nog niet zo heel schadelijk en een paar glaasjes dit weekend hoeft geen ramp te zijn?
Ik had zelf al een beetje rondgezocht op het net, maar kon niet veel vinden.
Hebben jullie toevallig ook een bron voor me?
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 16:01 schreef huuphuup het volgende:
oh en over smoesjes, eh, anders ben je toch gewoon de bob en ben je daar heel principieel in enzo?
Ja, goeie!
Behalve dat ik geen rijbewijs heb, en geen auto.
pi_69901627
Ik ging eerst voor de optie om tussen eisprong en menstruatie steeds niet te drinken, en dat was de eerste 3 maanden best vol te houden... Maarja, toen duurde het langer en langer en begon het me een beetje de keel uit te hangen. Dus toen ging ik maar voor de optie stoppen bij zwangerschap. Maar idd, niet overmatig natuurlijk! Dat is sowieso niet goed voor de vruchtbaarheid.
  woensdag 10 juni 2009 @ 16:18:00 #57
190853 RockabeIIa
pi_69901723
quote:
Maakt het uit of alcohol wordt geconsumeerd vroeg of laat in de zwangerschap?

Ook in de periode die onmiddellijk aan de zwangerschap voorafgaat is stevig drinken gevaarlijk. Bij een groep vrouwen bleek dat 11 procent van de moeders die gedurende de maand die voorafging aan hun zwangerschap veel hadden gedronken, kinderen met FAS-symptomen had gekregen.
quote:
Wat is de invloed van één drankje op de foetus?

Op dit moment valt er nog heel weinig met zekerheid over te zeggen, aangezien de onderzoekers nu pas gegevens beginnen te verzamelen over vrouwen die niet veel alcohol gebruiken. Er zijn echter aanwijzingen dat zelfs heel matig drinken een verhoogd risico voor de baby betekent.

bron
  woensdag 10 juni 2009 @ 16:28:47 #58
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69902178
Ik zie geen definitie van 'veel' staan is dat na 1 glaasje, 3 glaasjes, 6 glaasjes?

Ik lust ook graag een glaasje wijn bij gelegenheid en ik heb dus niks laten staan tot nog toe. Zoals iemand zojuist al eerder zei: dan had ik nu al een half jaar niks kunnen drinken ik ben overigens bijna altijd BOB
Als ik een positieve test in handen heb, dan laat ik acuut alle alcoholische versnaperingen achterwege maar tot die tijd
  woensdag 10 juni 2009 @ 16:31:30 #59
190853 RockabeIIa
pi_69902279
Asyn, vandaar ook de 2e quote
Oh, en je hebt uitwisselingen van stoffen vanaf ong. 4 wk (2 wk na conceptie).
pi_69902305
Hmm ik vind erg tegenstrijdige berichten...

Alle babysites met van die week tot week tellers zeggen dit:
quote:
Toch een glaasje wijn?
Je wist niet dat je zwanger was en hebt de eerste weken wijn gedronken, sushi gegeten, toastjes Franse kaas, etcetera? Maak je geen zorgen. Tijdens deze eerste twee weken na de bevruchting is er nog geen contact tussen je 'baby' en jouw bloedbaan. Tot dan is je kind in ieder geval tegen die schadelijke invloeden beschermd. Pas volgende week (en dan weet je dat je zwanger bent, komt de uitwisseling van bloed tussen jou en het embryo op gang. Vanaf dan is het dus echt belangrijk om zo gezond mogelijk te leven!
(van babyinfo.nl)

Maar de overheid voert een campagne om alcohol al voor de daadwerkelijke bevruchting af te raden en diverse gezondheidsraden zeggen daarbij dat zelfs 1 glas al schadelijk kan zijn, ook als je nog niet zwanger bent.
Ik heb wel een kritisch artikel gevonden daarover en ik denk dat het zinvol is om die ook door te lezen, voor de volledigheid zeg maar.

Nouja, persoonlijk, ik was gegaan voor optie 3, maar het is er niet eens van gekomen dus sja

En dat van dat rijbewijs/auto is nie handig dan maar voor Troels' optie gaan, medicijnen ofzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 10 juni 2009 @ 16:37:14 #61
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69902515
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 16:31 schreef RockabeIIa het volgende:
Asyn, vandaar ook de 2e quote
Oh, en je hebt uitwisselingen van stoffen vanaf ong. 4 wk (2 wk na conceptie).
Sorry, met mijn gammele hoofd dat niet goed geschakeld
pi_69902671
Judes

Voor de rest nog streepjes.. ?? Het is de lang verwachte 10de
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_69903846
Poezebeest, gefeliciteerd!! Ik ben ook heeeeeel erg nieuwsgierig naar de foto's... pm?

Asinyur, beterschap meid, ik hoop dat je snel van alle klachtjes af bent, behalve van de misselijkheid... want die moet ergens anders van komen!!

Happy jeetje wat spannend maak je het zeg!!

Oh, en wat betreft het drinken: ik drink gewoon totdat ik weet dat ik zwanger ben. Ik heb erover gedacht om helemaal niet te drinken, omdat het ook de kans op zwanger worden wat kleiner maakt, maar dat vond ik wat te ver gaan... wie weet hoe lang je dan niks kunt drinken. En alleen drinken tot de ovulatie... sja, ik heb geen flauw benul of en zo ja wanneer ik ovuleer... dus dat kan al niet. Dus ik drink gewoon zoals ik altijd doe, en dat is eigenlijk bijna nooit, alleen met feestjes hooguit een glas of 3.
pi_69903950
Asyniur, beterschap meid!

Happy en Guess mijn duimen draaien nog steeds op volle toeren voor jullie, ik hoop gewoon mee dat er te vroeg getest is.

Ik drink zelf meestal een wijntje of 2 in het weekend en ik rook op dit moment ook nog.
Ik probeer nu we toch voor het eggie gaan wel minder te roken en in de zomervakantie wil ik proberen helemaal te stoppen.
Mocht ik voor die tijd nog zwanger worden dan stop ik op het moment dat ik die positieve test in handen heb.
pi_69904919
Ik drink bijna nooit alcohol, alleen als ik er echt zin in heb lust ik wel een roseetje en dat is maar een paar keer per jaar. Hoewel ik de afgelopen maand al twee keer teut ben geweest
Zolang ik geen positieve zwangerschapstest in mijn handen heb drink ik alcohol. Kan me wel voorstellen dat als je zwanger bent en dit nog niet wilt vertellen en dan opeens geen alcohol drinkt dit lastig verbloemen wordt. Bij mij zal niemand het opvallen als ik geen alcohol drink. Ik zou me geen zorgen maken de komende feestelijke gelegenheden zolang het niet raak is en één flesje glaasje wijn kan echt geen kwaad.
  woensdag 10 juni 2009 @ 17:58:29 #66
57497 happyme28
I'm so happy
pi_69905231
Hier ook geen alcoholconsumptie. Ik hou niet van alcohol (terwijl ik tijdens mijn studie er wel pap van luste zeg maar ...) dus ik hoef er niets voor te laten en ook geen rare vragen of smoezen.

Verder hier nog geen nieuws. Af en toe met afvegen nog wat lichtroze of iets oud, maar het wordt eerder minder als meer. Ik heb ontzettende soort van spierpijn in mijn buik de hele middag, best vermoeiend. Vrijdag maar weer een testje als ik nog niet ongi ben (zijn we 2 jaar getrouwd, dus mooie dag en daarnaast wil ik weten of ik carpaccio kan bestellen in het restaurant, al zal ik dat denk toch niet doen als ik nog niet ongi ben)
pi_69905276
Spannend Happy, duim voor je!
  woensdag 10 juni 2009 @ 18:04:09 #68
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69905398
Oei happy, je houdt het echt wel spannend!
  woensdag 10 juni 2009 @ 18:05:57 #69
57497 happyme28
I'm so happy
pi_69905459
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 18:04 schreef Asyniur het volgende:
Oei happy, je houdt het echt wel spannend!
Ja nou, had ik liever ook niet hoor Ik begin het al een beetje zat te worden. Laat maar komen die zou ik bijna zeggen. Of nu ja, toch maar niet, maar toch. Je moet weten.... ik ben de overtreffende trap van ongeduldig.
  woensdag 10 juni 2009 @ 18:12:51 #70
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69905678
Ik moet mezelf ook dwingen hoor om niet te testen voor zaterdag...
en ik vind het zo vervelend dat jouw (on)geduld zo op de proef wordt gesteld
  woensdag 10 juni 2009 @ 18:20:09 #71
57497 happyme28
I'm so happy
pi_69905912
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 18:12 schreef Asyniur het volgende:
Ik moet mezelf ook dwingen hoor om niet te testen voor zaterdag...
en ik vind het zo vervelend dat jouw (on)geduld zo op de proef wordt gesteld
Tsja, nou, ik voel toch een bepaalde vorm van peer-pressure

We zullen bij jou vanaf morgen ook de druk wat opvoeren je mag nog een dagje uitzieken en dan is het gedaan met de rust
  woensdag 10 juni 2009 @ 18:50:03 #72
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_69906870
Poezebeest, nog van harte gefeliciteerd met je huwelijk meis, superleuk! Ik moest wel lachen om je post van vannacht, daaruit kan ik alleen maar opmaken dat je het vreselijk leuk hebt gehad en lekker aan de rosé hebt gezeten Nog 3 dikke felicitatie- -en énnuhm, die PM he? If you show yours I'll show you mine
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 15:31 schreef ymme het volgende:
Ik vind het altij vervelend als mensen zo doen.
Raden of iemand zwanger is enzo.. Ze moesten eens weten...
Oh, hou op zeg, ik vind dat zo'n vreselijk nare en ondoordachte vraag.. Toen ik net zwanger was sprak ik een (nogal opdringerige) kennis van ons en zij riep heel blij "goh, leuk he, dat M. en E. (vriendinnen uit hetzelfde groepje) zwanger zijn?? En? Ben jij nu ook al zwanger?" en echt, er kwam stoom uit mijn oren.. Als ze dat een paar weken eerder had gevraagd was ik er waarschijnlijk de rest van de middag verdrietig van geweest Om nog maar te zwijgen van andere vrienden die met IVF bezig zijn, hetgeen zij niet weet.. Hoeveel verdriet je mensen kunt doen door zo ongevoelig te zijn..

Wat alcohol betreft ben ik in eerste instantie gewoon door blijven drinken (en ik dronk niet váák, maar als ik dronk was het wel.. Ehm.. Laten we het overmatig noemen ), maar na een paar maanden proberen heb ik dat overboord gegooid en dronk ik eigenlijk alleen nog 2 a 3 wijntjes als ik ongesteld was. Dat viel wel op bij mensen, maar ook dat ebde wel weer weg toen ik dat bleef doen maar niet dikker werd of helemaal stopte met drinken.. En ik had ook nog een killer excuus: vlak daarvoor was ik een keer zo lam thuisgekomen van een feestje dat het bijna beschamend was, dus dat vond ik een mooi excuus voor mijn mindering in alcohol-consumptie ("Zo gek maken we het maar niet meer he?")

[edit]Ohja, en nu vergeet ik bijna nog mijn streepjes-regen-dansje te doen voor vandaag! [/edit]
3!
pi_69908240
Bedankt voor de reacties en uitleg wbv alcohol, dames.
Ik maak me pas vanaf maandag weer zorgen over alcohol en zal tot die tijd matig zijn.

Ik heb wel net "Light Live"-wijn gehaald.
Ik vind samen een drankje op het eind van de avond heel gezellig en zo kan ik (mocht het lukken) gewoon een glaasje (maar alcoholvrij) meedoen.
De Crodino van gister beviel ook wel, maar was zo oranje.
Met mijn ogen dicht vond ik het wel lekker.

En ik duim nog steeds hard voor de "10 juni"-streepjes.
pi_69909103
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 15:26 schreef Poezebeest het volgende:
Gister op de bruiloft werd er heftig gespeculeerd of ik al zwanger was, het werd zelfs aan mij gevraagd, maar heb gedaan alsof mijn neus bloedde en hard geroepen dat we eerst nog heel veel moeten oefenen Waarschijnlijk komt het doordat ik alleen maar aan het fris zat. Tijdens het eten dacht mijn schoonmoeder bij mijn eerste glas rosé dat eentje nog moest kunnen, maar toen nummer 2 en 3 kwamen was het wel duidelijk... Ergens vind ik het allemaal wel grappig, maar het steekt ook wel een beetje omdat ik inderdaad zwanger had kunnen zijn...
Poezebeest, hoe was DE dag eigenlijk?
pi_69909409
Lief dat jullie allemaal vragen naar DE dag, het was helemaal geweldig! Helemaal op onze manier, dus helemaal goed...

Zo'n trouwjurk is trouwens alles behalve comfortabel, ben me voor het eten nog even gaan omkleden, kon echt niet zitten met dat ding aan, maar ik voelde me wel heel erg mooi
pi_69909649
poezebeest, bruidjes zijn ...

ik wilde m'n jurk helemaal niet uit doen die avond, ik wist dat het de laatste keer was dat ik die jurk ooit zou dragen... dus in de avond na het diner toch maar even nog met wat vrienden een drankje doen in de lounge van het hotel waar we die nacht sliepen...

Kolonia, ik hoop dat je straks kan zeggen dat je blij was dat je met mate had gedronken... ik hoop op dubbele streepjes!
  woensdag 10 juni 2009 @ 20:02:52 #77
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69909813
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 18:20 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Tsja, nou, ik voel toch een bepaalde vorm van peer-pressure

We zullen bij jou vanaf morgen ook de druk wat opvoeren je mag nog een dagje uitzieken en dan is het gedaan met de rust
Welke peer-pressure?
Ik lees gewoon lekker t/m zaterdag geen Fok meer

Ow en poezebeest, mijn PM-box staat ook open hoor voor foto's
pi_69910386
Oeh ja, foto's!
  woensdag 10 juni 2009 @ 21:00:16 #79
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_69912488
Poezebeest van Harte Gefeliciteerd .....enne ik ben ook wel nieuwsgierig naar foto's
Happy,je maakt het spannend! Hier ook nog geen druppel bloed te bekennen,wel nog steeds krampen.

Vandaag bij de Gyn geweest,wat ik totaal niet verwachte maar kreeg gelijk een uitstrijkje,nog wat andere kweekjes nam ze af en heeft een echo van m'n baarmoeder/eierstokken gemaakt wat er keurig uit zag.Op de 2e,3e of 4e dag van nieuwe cyclus bloed laten prikken dan word dat onderzocht en mijn mag dan ook gelijk een potje met inhoud gaan inleveren .We krijgen 30 juni telefonisch de uitslag,ze vermoed dat er niks bijzonders gevonden word,dan mogen we pas terug komen als het over een jaar nog niet raak is,ze vinden het heel normaal als het 2 jaar duurt.
Liet m'n tempcurve enzo zien en die was keurig zij ze,gelukkig heb ik een schat van een gynecoloog,ben zo blij dat ik overgestapt ben,niet dat ik echt klachten had maar de vorige die ik had(een man) was echt heel zakelijk,die ik nu heb is gewoon menselijk,eerlijk,en ze legt het goed uit.
Zou zou opgelucht zijn als we de uitslag hebben en alles is goed,kan ik er weer met frisse moed tegen aan,dan wachten we maar wat langer maar dan weten we iig dat we beide gezond zijn.
Ze zei trouwens aan mijn baarmoederwandslijmtoestand (of zoiets)te zien dat de menstruatie er zat aan te komen,die was dikker.Hopelijk is ie er morgen kan ik vrijdag bloed laten prikken (in het weekend zijn ze er niet,dan moet ik tot maandag wachten).
pi_69912668
Ik heb dat artikel gelezen, Huuphuup, wel interessant om te zien hoe we eigenlijk voor de gek worden gehouden door de overheid tegenwoordig... Vroeger logen ze dat dingen niet schadelijk waren en nu is ineens alles schadelijk... Lol, moest ook wel lachen om dat rapport, waar ze het hebben over "1 glas per dag". Wie gaat er nou tijdens de zwangerschap iedere dag drinken? Als je dus een keer een glaasje drinkt weten ze dus al helemaal niet of het schadelijk zou kunnen zijn, omdat ze dat niet onderzocht hebben.

Op Amerikaanse sites kom je trouwens heel veel mensen tegen die van hun gyn gehoord hebben dat ze best af en toe een glas rode wijn mogen drinken tijdens de zwangerschap. (wel alleen rode wijn dan) Maarja, ik lust toch geen rode wijn en ik wil het risico ook liever gewoon niet nemen. Als er iets mis blijkt te zijn, al heeft het kindje maar een allergie ofzo, ik zou me altijd afvragen of dat nou door die paar glazen alcohol komt... Ik wil het liefst zeker weten dat ik er alles aan gedaan heb om een gezond kind op de wereld te zetten.

Guess, fijn dat je meteen wat onderzoeken hebt gehad, dan heb je iig snel duidelijkheid over jullie vruchtbaarheid! Sterkte met wachten op de uitslag!
pi_69914531
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 19:58 schreef mijsje het volgende:
poezebeest, bruidjes zijn ...

ik wilde m'n jurk helemaal niet uit doen die avond, ik wist dat het de laatste keer was dat ik die jurk ooit zou dragen... dus in de avond na het diner toch maar even nog met wat vrienden een drankje doen in de lounge van het hotel waar we die nacht sliepen...

Kolonia, ik hoop dat je straks kan zeggen dat je blij was dat je met mate had gedronken... ik hoop op dubbele streepjes!
Haha ik wilde de mijne ook niet uit.. hij was zo mooi! Maar toen hij uit was kon ik wel eindelijke even onderuitgezakt zitten.. kon niet door het korsetje

streepjes dans
pi_69921185
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 21:00 schreef Guess. het volgende:
Poezebeest van Harte Gefeliciteerd .....enne ik ben ook wel nieuwsgierig naar foto's
Happy,je maakt het spannend! Hier ook nog geen druppel bloed te bekennen,wel nog steeds krampen.

Vandaag bij de Gyn geweest,wat ik totaal niet verwachte maar kreeg gelijk een uitstrijkje,nog wat andere kweekjes nam ze af en heeft een echo van m'n baarmoeder/eierstokken gemaakt wat er keurig uit zag.Op de 2e,3e of 4e dag van nieuwe cyclus bloed laten prikken dan word dat onderzocht en mijn mag dan ook gelijk een potje met inhoud gaan inleveren .We krijgen 30 juni telefonisch de uitslag,ze vermoed dat er niks bijzonders gevonden word,dan mogen we pas terug komen als het over een jaar nog niet raak is,ze vinden het heel normaal als het 2 jaar duurt.
Liet m'n tempcurve enzo zien en die was keurig zij ze,gelukkig heb ik een schat van een gynecoloog,ben zo blij dat ik overgestapt ben,niet dat ik echt klachten had maar de vorige die ik had(een man) was echt heel zakelijk,die ik nu heb is gewoon menselijk,eerlijk,en ze legt het goed uit.
Zou zou opgelucht zijn als we de uitslag hebben en alles is goed,kan ik er weer met frisse moed tegen aan,dan wachten we maar wat langer maar dan weten we iig dat we beide gezond zijn.
Ze zei trouwens aan mijn baarmoederwandslijmtoestand (of zoiets)te zien dat de menstruatie er zat aan te komen,die was dikker.Hopelijk is ie er morgen kan ik vrijdag bloed laten prikken (in het weekend zijn ze er niet,dan moet ik tot maandag wachten).
Een spannende tijd voor jullie Guess. Hoop dat er snel duidelijkheid is! Wel fijn dat je een lieve gyn hebt die alles goed uit legt, scheelt al de helft!
  donderdag 11 juni 2009 @ 08:10:35 #83
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69923349
Nog geen hier.
Misselijkheid is weg, andere griepklachten zijn er nog...

Guess, fijn dat je uitleg hebt gehad. Maar jouw gyn vindt dus 2 jaar proberen heel normaal?
  donderdag 11 juni 2009 @ 08:23:22 #84
57497 happyme28
I'm so happy
pi_69923477
Jeetje Guess, fijn dat je uitleg hebt gekregen en dat de 'standaard testen' wel gedaan worden, maar wel wat vreemd dat je 2 jaar zelf 'moet' proberen als er niets gevonden wordt. Weet niet precies hoe oud je bent, maar wel wat lang.

Spannend Asy, wanneer ga je testen?

Hier nog steeds oude zooi, lijkt nu wel weer wat meer, maar temp was nog hoog vanmorgen. Toch denk ik wel dat ik ongi ga worden, de moed is me op een of andere manier weer in de schoenen gezakt. Niks an dat zwanger worden ..pfff...
  donderdag 11 juni 2009 @ 08:26:35 #85
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69923504
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 08:23 schreef happyme28 het volgende:
Spannend Asy, wanneer ga je testen?
Ik voel peer-pressure

Damn, kan jouw lijf niet gewoon even duidelijk zijn...
  donderdag 11 juni 2009 @ 08:35:20 #86
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69923613
Happy, wat blijft het toch spannend bij jou! Vrijdag pas he? *door duimt...

Guess, wat fijn dat de gyn de boel gelijk serieus nam ipv je met een kluitje in het riet te sturen. Die eerste onderzoekjes zijn zo gedaan en dan heb je iig een aantal dingen uit kunnen sluiten.

Oh en Asyniur... jij zaterdag past testen?
  donderdag 11 juni 2009 @ 08:53:14 #87
57497 happyme28
I'm so happy
pi_69923982
Ja het is echt erg. Meestal voel ik het wel aan, maar nu ben ik echt in verwarring en kan het voor mijn gevoel nog alle kanten op. Ik voel me niet alsof ik ongi ga worden, maar dat bloed zit me toch niet lekker. Aan de andere kant had ik dat de vorige keer ook natuurlijk (zelfs meer dan nu), maar van mij mag het nu wel stoppen.

ik had trouwens testje van gisterochtend nog een bekeken toen ik gisteravond thuis kwam en zag wel iets wat leek op een streepje en dan moest je heel goed kijken, maar ik ga er vanuit dat het een indroogstreepje is
  donderdag 11 juni 2009 @ 09:01:35 #88
190853 RockabeIIa
pi_69924183
Happy
Ik hoop het zoooooooo voor je!
  donderdag 11 juni 2009 @ 09:03:42 #89
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69924222
Ik weet niet veel van indroogstreepjes, het kan, maar het kan ook zijn dat ze er niet horen te zijn.
Het zou voor mij geloof ik genoeg zijn om er gelijk nog eentje achteraan te gooien, maar ik kan me voorstellen dat je twijfelt hoor!
Ik vind alleen wel je hoge temp zo positief ondanks de spotting zeg maar.

Jemig, ik zou je wel zwanger willen lullen bij wijze van spreken.
pi_69924409
Hoooo Happy
*duimt enzo.

Mijn eerste moest je echt tegen het licht houden hoor, en dan alleen onder een bepaalde hoek was et een beetje te zien haha. Blijft spannend dus!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69924978
Happy, testen die negatief waren en die ik uren of een nacht later nog eens uit de prullenbak viste waren echt zo leeg als maar zijn kan, niks indroogstreepje. Ik wil je geen valse hoop geven hoor...maar ik hoop het zoooo voor je!

Meiden, ik duim voor jullie
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  donderdag 11 juni 2009 @ 09:34:02 #92
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69925074
Ow happy, ik krijg er gewoon kippenvel van! Morgen met ochtendurine maak jij gewoon een vette 2e streep... dat moet gewoon
  donderdag 11 juni 2009 @ 09:36:48 #93
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69925162
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 08:35 schreef Brighteyes het volgende:
Oh en Asyniur... jij zaterdag past testen?
Ja, ik probeer tot dan vol te houden.
Als ik van mijn eisprong uitga, dan zou ik gisteren al mijn NOD hebben.
Als ik uitga van mijn gemiddelde cyclus, dan heb ik zaterdag mijn NOD.
Beide vorige keren dat ik getest heb, werd ik de dag na de test ongesteld (waarbij ik de 2e keer 2-3 dagen 'overtijd' was). Ik wacht dus nog maar even geduldig af...
  donderdag 11 juni 2009 @ 09:41:11 #94
57497 happyme28
I'm so happy
pi_69925297
Hahaha, ja nou, ik vertrouw het echt voor geen meter hoor. Die babyboomtestjes heb ik ook geen ervaring mee, maar ik heb er zoveel gekregen bij mijn ovutestjes, dat ik ze maar ga gebruiken. Morgen doe ik wel een 'echte' test zeg maar.

Asy, bij jouw ook spannend hoor
  donderdag 11 juni 2009 @ 09:43:51 #95
190853 RockabeIIa
pi_69925389
Asyniur & happy: PUPO!!!
pi_69925648
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 09:41 schreef happyme28 het volgende:
Hahaha, ja nou, ik vertrouw het echt voor geen meter hoor. Die babyboomtestjes heb ik ook geen ervaring mee, maar ik heb er zoveel gekregen bij mijn ovutestjes, dat ik ze maar ga gebruiken. Morgen doe ik wel een 'echte' test zeg maar.

Asy, bij jouw ook spannend hoor
Hier ook babyboom test.
Eerste ook heel lastig te zien.
Maar als de test droog is, is het beter te zien.

En happy, ingedroogd streepje kan niet hoor.
Dit is dus een goed teken voor jouw.
  donderdag 11 juni 2009 @ 10:10:43 #97
190853 RockabeIIa
pi_69926182
Bij mijn eerste test dacht ik ook 'Ah, da's vast een indroogstreepje'
echt Happy, het kan zo maar zijn!
  donderdag 11 juni 2009 @ 10:16:25 #98
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69926379
hier is de misselijkeid weer terug Ik word echt gek van mezelf! Worden jullie ook gek van mij?
  donderdag 11 juni 2009 @ 10:18:02 #99
190853 RockabeIIa
pi_69926438

Test!!!
  donderdag 11 juni 2009 @ 10:18:30 #100
100412 mefke79
komt goed!
pi_69926456
@ asyniur, nuh nog niet hoor!
pi_69926460
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 10:16 schreef Asyniur het volgende:
hier is de misselijkeid weer terug Ik word echt gek van mezelf! Worden jullie ook gek van mij?
als je een testje doet niet
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 11 juni 2009 @ 10:18:40 #102
35189 Troel
scherp en bot
pi_69926461
Ik zie alle dames echt knikkend achter hun computer zitten en test roepen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_69926484
Oooooh dames, wat maken jullie t spannend! Ik duim zooo ontzettend voor jullie en wens jullie een enorme pot vol geduld!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  donderdag 11 juni 2009 @ 10:21:30 #104
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69926578
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 10:16 schreef Asyniur het volgende:
Zeg... Doe eens testen... zo kan ik toch niet rustig aan het werk?
  donderdag 11 juni 2009 @ 10:21:51 #105
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69926586
Ja maar, ja maar....
wat nou als ie negatief is Nu kan ik nog een paar dagen hopen dat het toch iets is...
pi_69926594
Ik denk toch echt, dat er hier weer 2 dames weggaan, met een 2de streep hoor.
TEST TEST TEST TEST TEST
  donderdag 11 juni 2009 @ 10:23:45 #107
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69926645
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 10:21 schreef Asyniur het volgende:
Ja maar, ja maar....
wat nou als ie negatief is Nu kan ik nog een paar dagen hopen dat het toch iets is...
Ja, maar als hij wél positief is kan je een paar dagen extra .
En dan kan je vanmiddag nog even naar de hema om die snoepig kleine sokjes te kopen en zo'n heel schattig rompertje enzo.

Sorry, ik ben erg he. Ik vind dat hyperen altijd zo leuk, maar ja... voel me ook altijd wel schuldig om het gedoe mocht het dan onverhoopt toch niet zo zijn...
  donderdag 11 juni 2009 @ 10:25:06 #108
95408 Incantrix
pi_69926698
Asyniur, nog twee dagen wachten, pfff.. Waarom is het altijd zo belachelijk spannend? Ik duim heel hard dat jij ook mee mag gaan kletsen in Z&G!

Happy, die temp, geen doorzettende ongesteldheid én zo'n nauwelijks zichtbaar streepje vind ik toch écht superhoopgevend hoor! Woei, echt zeg, morgen ga je weer testen? Mensen, ík kan al niet wachten, laat staan jij! Die duimen blijven gaan

Guess, wat fijn dat je zo'n fijne gyn hebt getroffen die meteen in de onderzoeken duikt! Ik ben erg benieuwd naar de voortgang en hoop eigenlijk gewoon dat dit de druk van de ketel haalt en dat je komende keer hardstikke zwanger zal zijn!
3!
pi_69926902
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 10:21 schreef Asyniur het volgende:
Ja maar, ja maar....
Als het negatief is zit je jezelf nu voor de gek te houden, of je test dan gewoon te vroeg.
Maar wat als het nou positief is. POSITIEF, dat je gewoon zwanger bent...

Naja lastig hoor,lijk mij.
Ik kan zelf nooit wachten en loop bij wijze van, in de 2de week al met een test te zwaaien
  donderdag 11 juni 2009 @ 10:33:49 #110
190853 RockabeIIa
pi_69927006
Ik denk dat Asyniur aan het testen is want een 'ja' is leuker dan een 'nee met hoop op ja'
  donderdag 11 juni 2009 @ 10:41:06 #111
35189 Troel
scherp en bot
pi_69927233
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 10:33 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik denk dat Asyniur aan het testen is want een 'ja' is leuker dan een 'nee met hoop op ja'
Ik hoop het in ieder geval
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_69927525
Ik duim heel hard voor d'r.

En hoop voordat ik ga werken, nog streepjes te zien hier
  donderdag 11 juni 2009 @ 11:05:49 #113
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69928052
Ik heb echt nog niet getest!
Ik ben een boek aan het lezen en probeer de peer-pressure van me af te schudden. Mischien moet ik hier maar gewoon 2 dagen niet meer lezen
  donderdag 11 juni 2009 @ 11:06:30 #114
35189 Troel
scherp en bot
pi_69928087
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 11:05 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb echt nog niet getest!
Ik ben een boek aan het lezen en probeer de peer-pressure van me af te schudden. Mischien moet ik hier maar gewoon 2 dagen niet meer lezen
GRRR

Ik denk, ja, ja, ze heeft getest! Maar nee hoor

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 11 juni 2009 @ 11:06:49 #115
57497 happyme28
I'm so happy
pi_69928105
Zie Asy, peer-pressure, voel je 'm al?

Ik heb opzich geen spijt van mijn vroege test. Tuurlijk was het effe maar zolang er geen bloed is, is er nog hoop. (Al zal ik denk ik me er morgen bij neer moeten leggen als de test nog negatief is, dat mijn ongi toch gaat komen, maar dan maar liever meteen).
pi_69928219
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 11:06 schreef happyme28 het volgende:

Ik heb opzich geen spijt van mijn vroege test. Tuurlijk was het effe maar zolang er geen bloed is, is er nog hoop. (Al zal ik denk ik me er morgen bij neer moeten leggen als de test nog negatief is, dat mijn ongi toch gaat komen, maar dan maar liever meteen).
Maar mij is altijd verteld, een streep is een streep.
En tja, jij hebt al een lichte streep gehad. Dus over een negatieve test, maak ik me bij jouw geen zorgen om hoor
pi_69928225
Doe eens testen Asyniur!
Happy, geen bloed is goed, maar jij maakt het wel heel spannend hoor!

Ik heb trouwens wel ervaring met indroogstreepjes... Met de etos testen, tot twee keer toe, gebruik ik nooit meer
  donderdag 11 juni 2009 @ 11:10:25 #118
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69928240
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 11:06 schreef happyme28 het volgende:

Ik voel hem... en het zijn vooral zwangere mutsen die de boel hier komen opstoken!
Ik heb beloofd dat ik niet zo vroeg zou testen deze keer...

Happy, zullen we dan saampjes morgenvroeg testen?
pi_69928359
Je moet zelf doen, wat je gevoel aangeeft.
En je niet laten beinvloeden door die mutsen hier
pi_69928500
Niet naar Ymme luisteren en gewoon testen, wij willen STREEPJES! En wel het liefst nu en niet morgen want dan zit ik de hele dag in een pretpark, of je moet voor acht uur testen
  donderdag 11 juni 2009 @ 11:21:52 #121
57497 happyme28
I'm so happy
pi_69928656
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 11:10 schreef Asyniur het volgende:

[..]
Ja maar, ja maar, wat nu al 1 van de 2 negatief test.....

Ik ga zowiezo testen morgen, maar voel je niet verplicht hoor. (maar het zou wel helemaal leuk zijn natuurlijk mochten we allebei 2 streepjes hebben)

maar ondanks jullie bemoedigende woorden, ga ik er nog steeds vanuit dat de alsnog komen hoor
pi_69928684
Tja, ik zie nu ook liever streepjes,moet zo gaan werken.
Maar ja, wie zijn wij om te zeggen, dat ze het NU moeten toch?

Al is alles natuurlijk niet geheel serieus gemeend
pi_69928697
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 11:10 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ik voel hem... en het zijn vooral zwangere mutsen die de boel hier komen opstoken!
Ik heb beloofd dat ik niet zo vroeg zou testen deze keer...

oi!
don't mess with zeh hormones!

Asy het is je gewoon ontzettend enorm gegund en ik duim heel hard voor je
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69928797
Ik ben echt heel serieus in mijn aanmoedigingen

Maar ik gun het jullie zo erg om twee streepjes te krijgen...
  donderdag 11 juni 2009 @ 11:27:54 #125
95408 Incantrix
pi_69928894
Ehm, tja, guilty as charged.. Maar ik wil zo graag dat de meiden met wie ik mee heb zitten wachten nu mee komen zwangeren
3!
pi_69928948
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 11:27 schreef Incantrix het volgende:
Ehm, tja, guilty as charged.. Maar ik wil zo graag dat de meiden met wie ik mee heb zitten wachten nu mee komen zwangeren
Gun het iedereen hier zo van harte.
Vandaar ook het enthousiasme van mijn kant, hier.
  donderdag 11 juni 2009 @ 11:39:49 #127
190853 RockabeIIa
pi_69929364
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 11:27 schreef Incantrix het volgende:
daarbij, als niemand reageert is het ook niet goed
  donderdag 11 juni 2009 @ 12:15:00 #128
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69930796
Ik vind jullie allemaal nog steeds lief hoor!
En ik ben zelf ook nogal van het stokerige type, he happy

Ik probeer het nog even vol te houden... is vanavond repeteren
  donderdag 11 juni 2009 @ 12:38:21 #129
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69931590

Na: ben ik bang dat ik er toch aan moet geloven....
pi_69931706
Mag ik daar uit opmaken dat je ZWANGER bent?
pi_69931743
f5 f5 f5 f5 f5
  donderdag 11 juni 2009 @ 12:44:29 #132
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69931760
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 12:42 schreef Poezebeest het volgende:
Mag ik daar uit opmaken dat je ZWANGER bent?
pi_69931775

Helemaal super! Gefeliciteerd!
  donderdag 11 juni 2009 @ 12:45:36 #134
190853 RockabeIIa
pi_69931785
hahaha!!! Geweldig!
Van harte Asyn!
pi_69931958
jippiiiiieeeee! wat geweldig asyniur! ik wens je een heeeele goede en voorspoedige zwangerschap! gefeliciteerd!
  donderdag 11 juni 2009 @ 12:51:25 #136
35189 Troel
scherp en bot
pi_69931960
SUPER! Gaaf! Serieus!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Jubileum moderator donderdag 11 juni 2009 @ 12:54:42 #137
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_69932097
Yeah Asy gefeliciteerd

Kon je toch niet wachten (met testen dus)

[ Bericht 11% gewijzigd door Lois op 11-06-2009 14:22:10 ]
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 11 juni 2009 @ 12:55:09 #138
95408 Incantrix
pi_69932116
ASYNIUR!! OMGOMGOMG!!! WHOOHOO! (Sorry, ik moet gewoon echt gillen, haha)

Wat superdupergoed, nóg meer streepjes

Zó onwijs gefeliciteerd joh!
3!
pi_69932131
WOW !! Heel Heel Heel erg van harte !!
  donderdag 11 juni 2009 @ 12:57:13 #140
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_69932178
Hier ook ff! Van harte gefeliciteerd!

Goed voorbeeld doet goed volgen.
Wie volgt?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  donderdag 11 juni 2009 @ 12:58:22 #141
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69932229
En ik zit hier alleen maar te huilen van blijdschap/opluchting...

Ik zal zo even een foto maken van de dipstick. Moet morgenvroeg van opnieuw testen met ochtendurine want hoe zeker is het nu vraagt hij zich af...
pi_69932365
Zeg maar tegen je dat een streep een streep is hoor! En jij bent niet zo blij als er maar een ieniminie dun streepje zou staan, ben heel benieuwd naar de foto!
  donderdag 11 juni 2009 @ 13:03:59 #143
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69932425
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 12:38 schreef Asyniur het volgende:

Jaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!! Zie je wel!
Wat goed zeg! Gefeliciteerd!
Echt helemaal gaaf dit! Eindelijk mag je ook legitiem met alles mee doen. Niks meer rammelen, gewoon heerlijk zwanger!
  donderdag 11 juni 2009 @ 13:04:32 #144
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69932445
Oh, en laat je even zelf over zo'n ding piesen, dan zie je niks en weet hij gelijk hoe betrouwbaar jouw streepje wel is!
pi_69932731
Asyniur! Gefeliciteerd!

donderdag 11 juni 2009 @ 13:11:40 #146
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69932739
Ik krijg de test niet scherp op de foto dus op de foto zie je niks (zelfs geen controlestreep).
Als ik morgenochtend heb gepiest over zo'n 'gewone' dan probeer ik het nog eenszei ze met gloeiende wangen...

Dank jullie allemaal voor de felicitaties!
pi_69932992
Gefeliciteerd!!
  donderdag 11 juni 2009 @ 13:18:15 #148
57497 happyme28
I'm so happy
pi_69933046
Whhhhaaaaaaa....... ga je ff lunchen, kom je terug lees je dit!! WOW gefeliciteerd meis, het is je zooooo gegund.

Stiekem toch eerder testen hahaha, stoere meid

Da's al de 3e deze maand zo wordt mooi die droge vorige maand gecompenseerd.

op basis van kansberekening, is dit niet zo gunstig voor mijn kansen
  † In Memoriam † donderdag 11 juni 2009 @ 13:21:45 #149
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_69933190
Asyniur, veel plezier met testen morgenochtend
En nu alvast gefeliciteerd
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_69933303
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 13:18 schreef happyme28 het volgende:
op basis van kansberekening, is dit niet zo gunstig voor mijn kansen
Ja, ik zit me ook al zorgen te maken.
Wanneer ging jij nu weer testen?
  donderdag 11 juni 2009 @ 13:25:43 #151
57497 happyme28
I'm so happy
pi_69933395
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 13:23 schreef Kolonia het volgende:

[..]

Ja, ik zit me ook al zorgen te maken.
Wanneer ging jij nu weer testen?
Ik denk morgenochtend, maar nu durf ik helemaal niet meer
pi_69933417
Asyniur!!!! Eindelijk!! gefeliciteerd!
♥mama van het liefste jongetje♥
pi_69933618
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 13:25 schreef happyme28 het volgende:
Met zoveel mensen die voor je duimen hoef je je geen zorgen te maken!
Daar kan zelfs statistiek niet tegenop.
pi_69933706
woah, ik moet vaker boodschappen gaan doen geloof ik

Asyniuuuuuur!!
van harte gefeliciteerd meid!!! Geweldig ik ben zo blij voor je
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 11 juni 2009 @ 13:34:34 #155
57497 happyme28
I'm so happy
pi_69933785
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 13:30 schreef Kolonia het volgende:

[..]

Met zoveel mensen die voor je duimen hoef je je geen zorgen te maken!
Daar kan zelfs statistiek niet tegenop.
Whahaha, nou als het zo makkelijk was, had dit topic geen bestaansrecht maar serieus, ik ga wel testen en dan zien we wel weer verder.
pi_69933813
JAAAAAAAAAAAA wat goed Asyniur!!!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 11 juni 2009 @ 13:53:43 #157
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_69934476
Jeeeee! Wat is het hier gewelsig deze maand! Geleiciteerd!!!!!
Lieve meiden die nog steeds wachten, ik duim vrolijk verder voor jullie!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_69934699
JAAAAAAA Asyniur, wat goeeeed
weer eentje van rammeltopic, naar ''wachten op..'', naar ZWANGER

oh wat fijn zeg! Ben ontzettend blij voor je!

“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 11 juni 2009 @ 14:04:59 #159
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69934910
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 13:25 schreef happyme28 het volgende:
ik kruimel hier nog wat HCG voor jou...
  donderdag 11 juni 2009 @ 14:08:43 #160
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_69935066
S T R E E P J E S R E G E N

Gefeliciteerd!!!!!
  donderdag 11 juni 2009 @ 14:10:05 #161
57497 happyme28
I'm so happy
pi_69935117
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 14:04 schreef Asyniur het volgende:

[..]

ik kruimel hier nog wat HCG voor jou...
Ik pak wat op, maar laat ook nog voor de anderen in dit topic liggen! Een leegloop willen we
  donderdag 11 juni 2009 @ 14:19:12 #162
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69935450
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 14:10 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Ik pak wat op, maar laat ook nog voor de anderen in dit topic liggen! Een leegloop willen we
Nou zo misselijk als ik me nu voel, belooft wat voor komende tijd
Dus aan HCG geen gebrek hier volgens mij
pi_69935499
Happy, geen paniek, statistieken zeggen niet altijd iets, ook jij MOET een tweede streepje krijgen morgen!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 11 juni 2009 @ 14:20:49 #164
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_69935501
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 12:38 schreef Asyniur het volgende:

!!!! wat vind ik dit leuk voor je !!!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_69935535
En de meiden die daarna volgen natuurlijk ook...
  donderdag 11 juni 2009 @ 14:50:50 #166
95408 Incantrix
pi_69936642
Happy, volgens de statistiek had er afgelopen ronde dan ook wel een positieve test moeten zijn, maar die was er toen niet.. Dus f*** de statistiek!
3!
pi_69936703
Asyniur wat een fantastisch nieuws Meid, ik ben zo blij voor jou
  donderdag 11 juni 2009 @ 14:58:29 #168
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_69936903
Asyniur, gefeliciteerd...!
**Life is e@sier with your eyes closed**
  donderdag 11 juni 2009 @ 15:00:59 #169
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_69937003
Oooooh wat een spannende dagen weer meiden. En feli voor Asyniur , gooooo 045/046-kliekje
En de rest van de wachtdames moet ook snel richting z&g.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  donderdag 11 juni 2009 @ 15:33:17 #170
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69938071
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 14:52 schreef leonieke het volgende:
Asyniur wat een fantastisch nieuws Meid, ik ben zo blij voor jou
En nu jij!!
pi_69939924
Asyniur.

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Leuk leuk, wie volgt? Happy ?
pi_69939970
Ook hier nog ff jompelen hoor.. gewoon omdat t zo supergaaf is..

Asyniur wordt mama!!

Lieve meiden op t wachtbankje, ik duim keihard verder voor jullie!!

Happy overuren draai ik..overuren!
pi_69940592
oh jemig, ik loop weer drie topics achter zeg!
Judes en Asyniur GEFELICITEERD!!!!!! jompeldejompel.

En ik moet me doodschamen dat ik hier zo weinig kom maar ik heb het zo druk dat ik de laatste tijd niet zo met zwanger worden bezig ben. We hebben op het goede moment wel gesext dus ik word nu al zenuwachtig voor volgende week. ik wil zo graag....
pi_69940609
ooh en duimen voor happy!!
pi_69941303
Asy
  donderdag 11 juni 2009 @ 17:10:11 #176
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_69942313
whoehoe.... weer een streepje.. dit topic gaat leeglopen

van harte gefeliciteerd asy

Oeh spannend hoor happy... ik zou gek worden van het wachten..

Ik duim nog wel verder voor de rest die nog op het bankje zitten te wachten
Be happy with the little things in life
  donderdag 11 juni 2009 @ 17:12:46 #177
11682 Moonah
Jolie femme
pi_69942415
Asyniur! Van harte gefeliciteerd!

Bedje kopen?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_69943290
Asyniur!!! Ik ben vanaf pagina 2 aan het bijlezen en ik zie ineens "in verwachting" in je sig staan!!!
Super!!!

...oke, nu ga ik weer verder lezen
pi_69943448
Asy!!!

Ik ben zo blij!!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 11 juni 2009 @ 17:42:40 #180
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69943573
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 17:12 schreef Moonah het volgende:
Asyniur! Van harte gefeliciteerd!

Bedje kopen?
Je deed het toch bij nader inzien toch niet weg? En vindt het echt vreselijk
  donderdag 11 juni 2009 @ 17:45:10 #181
11682 Moonah
Jolie femme
pi_69943674
Er staat ook een achter!
Jullie vinden vást een bedje dat je allebei leuk vindt! En nu kun je ook écht gaan kijken!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  donderdag 11 juni 2009 @ 17:50:32 #182
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69943904
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 17:45 schreef Moonah het volgende:
Er staat ook een achter!
Jullie vinden vást een bedje dat je allebei leuk vindt! En nu kun je ook écht gaan kijken!
Azo
ja en draagdoeken en kleertjes en nog veeeeeeeeeel meer!!
pi_69943908
Jeeeeeeee, wat goed!! Gefeliciteerd Asyniur!!
Wat een goede maand, zeg!!
pi_69943953
Verkeerde topic, sorry.
pi_69943995
Wannneer ben je uitgeteld Asyniur?
Ik 15 februari (en volgens een andere site weer 14 feb. Maar 11 mei was laatste ongesteldheid (eerste dag).
  donderdag 11 juni 2009 @ 17:54:18 #186
24188 Belana
kloon van belana
pi_69944057
van harte asyniur
stormy waters...
sailin'
  donderdag 11 juni 2009 @ 18:13:19 #187
57497 happyme28
I'm so happy
pi_69944696

Ik kon het niet laten (peer-pressure hier is echt tooo much ) maar:

Ze staan er hoor, lief naast elkaar | | maar de 2e is nog wel zo licht dat ik 'm niet op de foto krijg.

Ik ben zo blij
  donderdag 11 juni 2009 @ 18:13:51 #188
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69944713
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 17:53 schreef ymme het volgende:
Wannneer ben je uitgeteld Asyniur?
Ik 15 februari (en volgens een andere site weer 14 feb. Maar 11 mei was laatste ongesteldheid (eerste dag).
16e maar ik ga gewoon voor een valentijnsbeeb
pi_69944743
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 18:13 schreef happyme28 het volgende:

Ze staan er hoor, lief naast elkaar | | maar de 2e is nog wel zo licht dat ik 'm niet op de foto krijg.

Ik ben zo blij

Nog een!!! Oh lieve Happy, wat fijn!!!!!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 11 juni 2009 @ 18:14:52 #190
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69944745
quote:

Ik ben zo blij
En hoppa, kippenvel en janken geblazen weer hier!
Gefeliciteerd happy!!
  donderdag 11 juni 2009 @ 18:18:57 #191
57497 happyme28
I'm so happy
pi_69944865
Ja, nu ga ik natuurlijk wel 3 weken onder een steen zitten, maar die test liegt niet (en mijn lichaam ook niet kennelijk ... )

Kan het nog niet helemaal geloven hoor, zo snel weer
pi_69944881
Happy! Ook voor jou twee streepjes, helemaal geweldig
Gefeliciteerd en geniet er van!

Loopt hier wel echt leeg
pi_69944883
Happy!

ja Poezebeest, wij blijven hier echt eenzaam achter...
pi_69944889
Jaaaaaa Happy!! WOW! gefeliciteerd

leeglooptopic, streepjesregen is losgebarsten
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 11 juni 2009 @ 18:26:09 #195
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_69945088
Streepjesregen? Streepjeshoosbui!
Gefeliciteerd Happy
pi_69945127
quote:

Ik ben zo blij
Geweldig! Wat fijn! Gefeliciteerd!
  donderdag 11 juni 2009 @ 18:28:27 #197
57497 happyme28
I'm so happy
pi_69945163
10!

10!

10!

10!

Het kan nog deze maand
pi_69945168
Ohhhhh Happy ... Ik ben zooo blij, zoooooooooooooooo blij voor je! Ongelooflijk gefeliciteerd met die 2e streep!! Dit gaat m helemaal worden dit keer!!

Man man man.. ik heb de tranen over mn wangen rollen voor jullie allebei! écht blij!
pi_69945453
Ohhh Happy ik heb zoo hard voor je zitten duimen en hopen en dat blijf ik voorlopig doen Wauw zeg, super gefeliciteerd!!!

pi_69945555
Mijsje, wij gaan volgende maand gewoon saampjes naar z&g en nemen de andere meiden van hier mee

had stiekem ook graag meegedaan aan deze hoosbui
pi_69945589
de lijst van 2 januari 2009...

05 januari Rubey NOD ZWANGER!
06 januari bumbaloe (10-2008) NOD ZWANGER!
08 januari Judes NOD ZWANGER onder voorbehoud!
12 januari Mefke79 (07-2008) NOD ZWANGER!
12 januari Hurminatore (06-2008) NOD ZWANGER!
13 januari XXXKarinXXX (08-2008) NOD ZWANGER!
13 januari Ciscostar (12-2008) NOD
14 januari Pure-Poison NOD
19 januari mijsje NOD
19 januari Takkembah NOD ZWANGER!
24 januari Zigeunermeisje (12-2008) NOD ZWANGER!
30 januari Vlindur (01-2008) NOD ZWANGER!

Beessie-Jen (12-2007) ZWANGER!
Dee-Dee (01-2008)
missCMS
prinseszondererwt
ymme (08-2008) ZWANGER!

en dit is van nog geen half jaar geleden... vruchtbaar, nietwaar?

[ Bericht 2% gewijzigd door mijsje op 11-06-2009 22:16:47 ]
  donderdag 11 juni 2009 @ 18:42:08 #202
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69945646
ik ga morgen in elk geval ook even vast MvM bellen...
pi_69945666
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 18:39 schreef Poezebeest het volgende:
Mijsje, wij gaan volgende maand gewoon saampjes naar z&g en nemen de andere meiden van hier mee

had stiekem ook graag meegedaan aan deze hoosbui
gaan we zeker doen hoor!
ik ook hoor... ik heb ook de nodige traantjes gelaten... blij voor [insert name] maar waarom ik niet ook?
pi_69945675
Dat ziet er inderdaad erg vruchtbaar uit, hoop dat het doorzet en wij over een half jaar ook niet meer in het lijstje staan of er lekker groot zwanger achter staat.
pi_69945737

Van harte!

Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_69945755
Ff een voor alle achterblijvende meiden, helemaal geweldig zo'n streepjes hoosbui maar ook wel confronterend als je er niet bij zit. en nu stop ik met melodramatisch doen want ik gun het iedereen heel erg!
  donderdag 11 juni 2009 @ 18:46:18 #207
57497 happyme28
I'm so happy
pi_69945829
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 18:43 schreef Poezebeest het volgende:
Dat ziet er inderdaad erg vruchtbaar uit, hoop dat het doorzet en wij over een half jaar ook niet meer in het lijstje staan of er lekker groot zwanger achter staat.
tuurlijk gaan jullie ook uit het lijstje. We sleuren jullie gewoon de komende maanden mee naar Z&G
pi_69945852
Nou Poezebeest, dat gevoel heb ik ook heel erg hoor. Heel confronterend, en tegelijkertijd heel blij voor degenen die het wel is gelukt...
en inderdaad, nu weer over naar de orde van de dag, want wij gaan verder en ons gaat het ook lukken

OMG, ik zie opeens dat Asyniur nog niet eens in die lijst stond!
pi_69946244
Lieve dames op de wachtbank.. het is jullie ook zóóó ontzettend gegund!
pi_69946303
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 18:58 schreef Poppedein het volgende:
Lieve dames op de wachtbank.. het is jullie ook zóóó ontzettend gegund!
dank je Poppedein
  Jubileum moderator donderdag 11 juni 2009 @ 19:03:01 #211
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_69946411
Jaaaa Happy!! Gefeliciteerd

Prachtig om te zien dat lijstje, en ik hoop dat de dames die hier nu achterblijven er snel voor zorgen dat Z&G blijft voortbestaan
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_69946532
Mijn god wat een streepjesregen

Happy! Gefeliciteerd
pi_69946628
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 18:42 schreef mijsje het volgende:

[..]

gaan we zeker doen hoor!
ik ook hoor... ik heb ook de nodige traantjes gelaten... blij voor [insert name] maar waarom ik niet ook?
Ik denk echt dat heel veel mensen op het wachtbankje dit hebben.
Ik ken sommige mensen nog van het rammelaarstopic en de 'vaste' kliek van ginder zit ondertussen al voor een heel groot deel in Z&G. Super natuurlijk, echt waar, maar ik zou zo graag samen met hen zwangeren.
Maar onze beurt komt er idd ook aan! Komt goed, dat moet
  donderdag 11 juni 2009 @ 19:10:29 #214
95408 Incantrix
pi_69946701
HAPPY! Nú val ik echt van mijn stoel! WHAAA!! *rent gillend rondjes door haar huis met armen in de lucht* Ge-wél-dig!! Oh, wat ontzettend fijn, en gaaf, en super! Héél erg gefeliciteerd meid, ik ben zó ontzettend blij, wéér twee meiden zwanger hier Vier al deze ronde

Echt, vanochtend was ik nog helemaal in de veronderstelling dat we vandaag in elk geval geen testende dames zouden hebben, jullie waren zó stellig..

En Poezebeest en Mijsje (en de andere achterblijvers), een dikke vette voor jullie.. Mijn allergrootste wens was geweest dat dit héle topic leeg zou komen, maar helaas, dat is niet.. Maar ik weet wel dat dit inderdaad een vruchtbaar topic is en dat jullie strakjes ook écht écht écht mee mogen praten in Z&G, ik wéét het gewoon..

[edit]En die laatste alinea geldt natuurlijk ook héél erg voor het andere wacht-topic.. Leonieke, jij en de rest van de meiden zou zó vreselijk welkom zijn.. [/edit]
3!
pi_69947696
gefeliciteerd allemaal met de babyboom
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 11 juni 2009 @ 19:34:09 #216
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69947735
Happy, is 't echt?
Zie je wel.... toch! Gaaf! Echt helemaal super voor je! En deze keer blijft het plakken hoor!
  donderdag 11 juni 2009 @ 19:50:37 #217
57497 happyme28
I'm so happy
pi_69948548
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 19:34 schreef Brighteyes het volgende:
Happy, is 't echt?
Zie je wel.... toch! Gaaf! Echt helemaal super voor je! En deze keer blijft het plakken hoor!
Ja, jullie zeggen altijd een streep is een streep toch en er stond er echt één. zag 'm ook dus dan geloof ik het

Mijn duimen draaien voor de overige meiden hoor en heb alle HCG van Asy weer teruggegooid in het topic en er ook nog van mezelf bij gedaan.
pi_69948621
Wat een geweldig nieuws hier !!

Happy en Asyniur, van harte gefeliciteerd
  donderdag 11 juni 2009 @ 20:05:19 #219
100412 mefke79
komt goed!
pi_69949163
Happy, jij ook! Gaaaaaf!

Oe, en wat is dat lijsje dan confronterend...ik 'ken' enkelen van jullie nou al zo lang uit dit topic, ik had het zo gaaf gevonden als dat hele lijstje leeg geweest was. Pff. Mijsje en Leonieke, jullie volgen snel, afgesproken?! En natuurlijk ook alle andere dames Ik weet te goed dat zo'n streepjeshoosbui helemaal niet leuk is als je er zelf niet bij zit..
pi_69949311
Waaaaat. ik ben er even niet en de streepjes regen is begonnen. Dat verdient een heleboel Jompels!

En Happy, especially for you: Wat fijn meid, het is je echt zooo gegund!

(Judes en Asy natuurlijk ook )
pi_69949591
Happy en Asyniur gefeliciteerd!!

(van het lijstje van een half jaar geleden ben ook ik zwanger, dus nog vruchtbaarder hier)

[ Bericht 0% gewijzigd door Rubey op 11-06-2009 20:46:18 ]
  donderdag 11 juni 2009 @ 20:28:34 #222
35189 Troel
scherp en bot
pi_69950058
If you're happy and you know it clap your hands
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 11 juni 2009 @ 20:30:19 #223
57497 happyme28
I'm so happy
pi_69950122
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:28 schreef Troel het volgende:
If you're happy and you know it clap your hands

pi_69951164
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 18:19 schreef mijsje het volgende:
Happy!

ja Poezebeest, wij blijven hier echt eenzaam achter...
Egnie. Ik ben d'r ook nog.
Dat lijstje van januari hoeft van mij niet hoor...

Van harte asy en happy!!!
pi_69951328
Jaaaaaaa! Happy en Asyniur gefeliciteerd!!!!
Wachten duurt zo lang elke maand, nog een week...
  donderdag 11 juni 2009 @ 21:06:33 #226
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_69951744
Go ladies, Go ladies
  donderdag 11 juni 2009 @ 22:02:08 #227
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_69954323
en ook ff hier :

het lijstje onder mij wordt steeds langer!!!

Strooit nog eens wat HCG rond voor de volgende ronde voor de overige meiden;
het is jullie ook enorm gegund!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_69954501
Ik had al een goed gevoel over juni

@ rest van de (nog) niet zwangere meiden:

Kop op hoor! Wij komen echt nog wel aan de beurt, al duurt het nog even, of misschien wat langer. (Of misschien veel te lang )
Dikke knuffel!
pi_69954558
Volgens de vruchtbaarheidkalender in de OP, beginnen vandaag mijn vruchtbare dagen (als mijn cyclus meteen goed op de rit is en daar geloof ik eigenlijk niet in).
Dus aan de klus de komende paar dagen.

(zei degene die er in het begin nog niet teveel mee bezig wilde zijn...maar ondertussen dus wel in dat soort kalendertjes loert.... )
  donderdag 11 juni 2009 @ 22:09:15 #230
57497 happyme28
I'm so happy
pi_69954647
Hier is de blijdschap helaas omgeslagen in teleurstelling. Ben zojuist begonnen met bloeden, het lijkt niet goed. Wil 'n modje me even verwijderen uit de OP.

Ik meld me later weer.
  donderdag 11 juni 2009 @ 22:12:06 #231
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69954791
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:09 schreef happyme28 het volgende:
Hier is de blijdschap helaas omgeslagen in teleurstelling. Ben zojuist begonnen met bloeden, het lijkt niet goed. Wil 'n modje me even verwijderen uit de OP.

Ik meld me later weer.
Nee, dit kan echt niet waar zijn....
pi_69954807
Och Happy, nee toch...
Wat vreselijk sneu, vandaag positief testen en dan dit
Kan het echt niet iets anders zijn?
pi_69954833
Oh happy, ik hoop dat het snel stopt en je alsnog blij kunt zijn.
pi_69954924
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:15 schreef Rubey het volgende:

(van het lijstje van een half jaar geleden ben ook ik zwanger, dus nog vruchtbaarder hier)
Rubey, jij ook zwanger? hoever ben je al?
(hee, ben je een kloon soms in z&g?)
*gauw even een post veranderen gaat...*
pi_69955011
quote:

Ik meld me later weer.
nee Happy... kom op hoor... Dit mag niet gebeuren!
ik heb je ook even uit het lijstje van m'n post (201) gehaald...
  donderdag 11 juni 2009 @ 22:17:42 #236
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_69955069
aahhh Happy wat ongelofelijk

dikke knuffel...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 11 juni 2009 @ 22:20:57 #237
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_69955236
quote:

Ik meld me later weer.
ik wilde net gaan reageren en juichen en toen las ik dit dit mag niet waar zijn
He meis ik hoop het beste voor je.. zal aan je denken
Be happy with the little things in life
pi_69955416
quote:

Ik meld me later weer.
Happy, nee... Ik duim dat het toch in orde is hoor... dikke kroel!
  donderdag 11 juni 2009 @ 22:26:01 #239
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_69955483
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:20 schreef droomvrouwtje het volgende:

[..]

ik wilde net gaan reageren en juichen en toen las ik dit dit mag niet waar zijn
He meis ik hoop het beste voor je.. zal aan je denken
Ik wilde ook net gaan reageren,wat ongelooflijk shit en klote zeg,hopelijk stopt het en kun je alsnog blij zijn,dikke knuffel
pi_69955729
Happy, innestelingsbloed

Hoop zo dat het niets is voor je.
  donderdag 11 juni 2009 @ 22:37:33 #241
190853 RockabeIIa
pi_69956020
Happy...

ik stuurde je juist een heel happy PM
Ik hoop ook op innestelingsbloed
pi_69956033
Asyniur
Zelfde maand als ons begonnen.. hmmzz is nog hoop
Maar in die maand gestopt met de pil of al langer gestopt en toen pas echt begonnen..

Happy Laat het innesteling zijn...
pi_69956083
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:05 schreef mefke79 het volgende:
Oe, en wat is dat lijsje dan confronterend...ik 'ken' enkelen van jullie nou al zo lang uit dit topic, ik had het zo gaaf gevonden als dat hele lijstje leeg geweest was. Pff. Mijsje en Leonieke, jullie volgen snel, afgesproken?! En natuurlijk ook alle andere dames Ik weet te goed dat zo'n streepjeshoosbui helemaal niet leuk is als je er zelf niet bij zit..
ja, jij weet het inderdaad maar al te goed... daarom ben ik zooooo blij dat alles nu goed gaat in je zwangerschap! Ik hoop gauw bij je te kunnen komen... en ik probeer mezelf maar te vertellen, dat ik steeds een stapje dichterbij kom...
pi_69956178
Happy, nee toch... Hoop dat het loos alarm is! Iig een knuffel voor jou!
  donderdag 11 juni 2009 @ 22:42:08 #245
95408 Incantrix
pi_69956229
Nee, Happy, het is niet waar.. Oh nee, laat het alsjeblieft een hevige innesteling zijn.. *duimt harder dan ooit tevoren*
3!
  donderdag 11 juni 2009 @ 23:26:46 #246
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_69958177
Ik zit hier trouwens op 12 dpo,normaal word ik op dag 10 al ongi,maar nog steeds niks te bekenen.
Net nu ik op m,n ongi graag wil zodat ik bloed kan laten prikken blijft het weg Nou ja zowiezo als ik toch niet zwanger ben zo snel mogelijk de zodat we door kunnen naar de volgende ronde.
pi_69958309
Heb je al getest Guess? Er bestaat natuurlijk een kans dat je gewoon een baby in de buik hebt groeien...
  donderdag 11 juni 2009 @ 23:36:02 #248
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_69958544
Ik heb afgelopen dinsdag een test gedaan die was harstikke negatief.Gisteren hebben ze met een echo-camerading in m'n baarmoedergekeken en m'n eierstokken bekeken.Volgens de gyn was mijn baarmoederslijm (of zoiets) wat dikker en dat paste bij het moment van de cyclus waarin ik zat (einde).Ik weet niet hoor,als ik nu net zwanger ben hadden ze dat ook niet kunnen zien met de echo lijkt me he?
Mischien moet ik er morgen maar een testje tegen aan gooien als m'n temp nog niet gezakt is.
pi_69958976
Lijkt mij idd dat wanneer je zwanger zou zijn dit toch wel gezien zou zijn door de gyn. Dan laat die maar komen! Kun je in ieder geval door. Succes met wachten

Happy; denk aan je
  vrijdag 12 juni 2009 @ 00:04:07 #250
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_69959410
Ik dacht eigenlijk dat ze dat zo snel nog niet konden zien zo snel.Nou ja we wachten nog maar af (weinig keus ook haha)!!

Ik moet heel de tijd aan Happy denken,ik duim voor je dat het goed komt Happy
  vrijdag 12 juni 2009 @ 00:04:39 #251
58921 Day
You can fly!
pi_69959424
Edit

[ Bericht 99% gewijzigd door Day op 12-06-2009 00:12:22 ]
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  vrijdag 12 juni 2009 @ 00:06:44 #252
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_69959485
Is al goed,kan gebeuren Day (sorry dat ik beetje onvriendelijk reageerde mischien maar vind het echt zo erg voor dr).

[ Bericht 95% gewijzigd door Guess. op 12-06-2009 00:19:54 ]
pi_69959545
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 00:04 schreef Guess. het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat ze dat zo snel nog niet konden zien zo snel.Nou ja we wachten nog maar af (weinig keus ook haha)!!

Ik moet heel de tijd aan Happy denken,ik duim voor je dat het goed komt Happy
Ik weet het niet Zou verwachten van wel, maar ik weet er ook toeten nog blazen vanaf Dan is er altijd nog hoop dat er toch een beginnende baby in je buik groeit. Meer dan afwachten kun je niet doen
pi_69959629
[edit] Day, heb al niks gezegd, je hebt het al weggehaald, ging er ook vanuit dat je intentie goed was en je postte voordat je verder had gelezen, had mij ook kunnen gebeuren... [/edit]
  vrijdag 12 juni 2009 @ 00:16:16 #255
58921 Day
You can fly!
pi_69959717
Dames, het is al goed, hoor. Het berichtje is gewijzigd.
Ik ken Happyme persoonlijk en toonde zo inderdaad mijn blijdschap. Ik ga niet voor de gein grapppen met het leed van een ander. Bedankt!
I am gonna shine
pi_69959859
guess, volgens mij kunnen ze nu inderdaad nog niet zien met een echo (uitwendig maar ook niet inwendig) als er een baby zit... gewoon morgen een testje doen om het zeker te weten als je dan nog niet ongi bent... *duimt voor guess*
pi_69959901
dus ook even schrikken voor jou Day... geef Happy irl maar een knuffel van mij...
  vrijdag 12 juni 2009 @ 00:28:29 #258
58921 Day
You can fly!
pi_69960016
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 00:24 schreef mijsje het volgende:
dus ook even schrikken voor jou Day... geef Happy irl maar een knuffel van mij...
Ja, inderdaad schrikken en heeel erg rot voor haar. Die knuffel krijgt ze, na de mijne
En jullie allemaal heel veel succes. Lurk vaak mee hier en duim heel hard voor allemaal!
I am gonna shine
pi_69960042
thanks!
pi_69960957
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 12:44 schreef Asyniur het volgende:

[..]

oooooh helemaal niet gezien joh

gefeliciteerd en Davinia en Rubey ook en de streepjes die ik nog vergeet

Gaat lekker hier
pi_69962046
Proficiat aan de dames met streepjes...

Happy: ik blijf duimen voor je!
  vrijdag 12 juni 2009 @ 07:24:49 #262
57497 happyme28
I'm so happy
pi_69962121
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 00:28 schreef Day het volgende:

[..]

Ja, inderdaad schrikken en heeel erg rot voor haar. Die knuffel krijgt ze, na de mijne
En jullie allemaal heel veel succes. Lurk vaak mee hier en duim heel hard voor allemaal!

Ik ga hier afstand nemen om even wat rust voor ons te creeëren, maar zal jullie zeker blijven volgen hoor. Bedankt voor de lieve reactie en hopenlijk tot in Z&G wanneer het allemaal wel zo mag zijn.
pi_69962126
Happy, dikke
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 07:40:42 #264
24188 Belana
kloon van belana
pi_69962206
edit...

wat naar happy... heel veel sterkte
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 12 juni 2009 @ 07:43:38 #265
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69962222
Allereerst voor happy een dikke heb er de halve nacht van wakker gelegen
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:37 schreef Ciscostar het volgende:
Asyniur
Zelfde maand als ons begonnen.. hmmzz is nog hoop
Maar in die maand gestopt met de pil of al langer gestopt en toen pas echt begonnen..
Ik ben in januari 2008 gestopt met de pil. Vanaf december hebben we de rubbers weggelaten

En dan nu zoals beloofd: het voorbeeldwel een slechte foto
  vrijdag 12 juni 2009 @ 07:43:47 #266
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_69962226
Oh happy, wat rot!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 12 juni 2009 @ 08:01:47 #267
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69962342
Happy arme meid sterkte voor jou en je lief

Asyniur haha wat schattig met dat rondje eromheen ook nog ik hoefde hem niet eens te zoeken hoor, das een echte
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69962470
Happy .... heel veel sterkte en we leven allemaal met je mee...
  vrijdag 12 juni 2009 @ 08:52:07 #269
35189 Troel
scherp en bot
pi_69963013
Happy
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_69963065
happy, wilde eerst gaan jompelen en nu zie ik het verdrietige bericht pas. Meis, toi toi toi en hopelijk tot snel in z&g!
pi_69963099
Happy
pi_69963234
Sterkte Happy.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 09:13:22 #273
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_69963462
Happy wat erg Zit hier nu echt met tranen in me ogen vind het zo ontzettend klote voor je
Dikke knuffel!

Vandaag hier de geariveerd,maandag dus bloed prikken.

Asyniur duidelijk te zien hoor
pi_69963537
Happy, ik hoop dat we je snel terug zien in Z&G, rustig aan meid!

Guess fijn dat je in ieder geval kunt gaan bloed prikken nu, op naar het volgende stapje.
  † In Memoriam † vrijdag 12 juni 2009 @ 09:48:18 #275
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_69964298
Happyme, sterkte gewenst.
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  vrijdag 12 juni 2009 @ 09:58:26 #276
95408 Incantrix
pi_69964516
Oh Happy, wat vreselijk verdrietig heel veel sterkte en succes en ik zal aan je denken en blijven duimen tot ik je tegenkom in Z&G..

Guess, fijn dat het nu door heeft gezet en je bloed kunt gaan prikken! Ben erg benieuwd naar de uitslag!
3!
  vrijdag 12 juni 2009 @ 10:07:28 #277
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69964715
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 09:13 schreef Guess. het volgende:
Vandaag hier de geariveerd,maandag dus bloed prikken.
Fijn Guess, kun je tenminste verder
  vrijdag 12 juni 2009 @ 10:09:44 #278
61183 leonieke
Dan toch?
pi_69964774
Happy, wat een verdrietig bericht. Ik ben nog blijven hopen dat het vals alarm was, maar je bericht in Z&G klinkt weinig positief.
Wat is dit zo oneerlijk.

Veel sterkte
pi_69964967
Happy, ik vind het zo niet eerlijk! je was aan de beurt!
Heel veel sterkte en ik hoop dat je toch gauw weer een positieve test in handen hebt...
pi_69965094
Guess, balen dat je toch echt ongesteld bent geworden, maar toch wel fijn voor je gevoel dat je nu door kunt... Maandag dus bloed laten prikken. Ik hoop dat je gauw wat meer geluk krijgt...

Asyniur, dat is zeker een slechte foto, maar omdat het een slechte foto is, is het helemaal zeker dat het een streep is... ik zie hem ook duidelijk en heb ook geen rondje eromheen nodig...

ik voel me nu al zenuwachtig voor de ovulatie en de NOD... is dat heel raar?
  vrijdag 12 juni 2009 @ 10:23:27 #281
95408 Incantrix
pi_69965159
Vind ik niet Mijsje, dit is de eerste keer na je -> geslaagde <- operatie dat je weer 'aan de slag gaat'!
3!
pi_69965510
ja, het voelt alsof we nu weer voor de eerste ronde gaan... ik ben in ieder geval heel erg bang voor teleurstelling nu...
  vrijdag 12 juni 2009 @ 10:39:34 #283
95408 Incantrix
pi_69965651
Het is eigenlijk ook wel een beetje een soort van eerste ronde he? Zeg maar ronde 2.1 ofzo

Ik kan het me voorstellen Ik zal duimen voor je en ik hoop dat die teleurstelling gewoon niet gaat komen..

En dan gaan we maar eens ontbijten
3!
  vrijdag 12 juni 2009 @ 10:57:13 #284
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69966212
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 10:20 schreef mijsje het volgende:
ik voel me nu al zenuwachtig voor de ovulatie en de NOD... is dat heel raar?
Vind ik helemaal niet raar
Ik ga verder met duimen!
pi_69967829
Ik denk ook dat het logisch is dat je bang bent mijsje en ook ik duim voor je
pi_69969936
dank jullie... echt, ik snap op het moment niks van mezelf... ik kan zomaar om niks in tranen uitbarsten en vreselijk uitvallen tegen maar op andere momenten juist weer helemaal als een klein meisje tegen hem aankruipen...
echt, als ik tegen NOD aanzat, dacht ik aan PUPO...
  vrijdag 12 juni 2009 @ 13:20:45 #287
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69970411
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 13:07 schreef mijsje het volgende:
dank jullie... echt, ik snap op het moment niks van mezelf... ik kan zomaar om niks in tranen uitbarsten en vreselijk uitvallen tegen maar op andere momenten juist weer helemaal als een klein meisje tegen hem aankruipen...
Het is gewoon een heftige tijd voor je
  vrijdag 12 juni 2009 @ 13:20:57 #288
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_69970417
Mijsje is helemaal niks raars aan,denk dat dat iedereen hier zo zou voelen!

Ik ben trouwens mijn bedje in gekropen,ben zooo moe en giga krampen in buik en rug.
pi_69971214
Is niet raar hoor Mijsje!
pi_69971266
Inderdaad, is zeker niet raar hoor Mijsje.
pi_69971290
@ Leonieke: Hoe is het met/bij jouw?
pi_69973011
Guess, fijn dat ze gearriveerd zijn. Nu kun je tenminste verder.

Mijsje, niemand zal het hier gek vinden dat je emotioneel bent om van alles en niks. Ik herken het tenminste heel erg en vind het heul logisch.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 15:12:23 #293
61183 leonieke
Dan toch?
pi_69974436
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 13:46 schreef ymme het volgende:
@ Leonieke: Hoe is het met/bij jouw?
Hier valt er nog steeds niets te melden.

Mijsje, het is zo normaal dat je hier door gaat. De hormonenoorlog is ook niet niets hé
pi_69979468
Guess wat fijn dat ze er zijn... kun je inderdaad verder
pi_69980316
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 13:07 schreef mijsje het volgende:
Niets raars aan hoor Mijsje!
pi_69982695
de meiden hier zijn echt
pi_69984062
Tijd voor een 'wachten op... meet'?
pi_69984905
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 20:12 schreef prinseszondererwt het volgende:
Tijd voor een 'wachten op... meet'?
Nee Want dan kan ik daar niet meer bij zijn
Dat zou ik jammer zijn.

Maar he, grapje hoor.
De meiden hier zijn super, maar jij ook Mijsje, vergeet dat zelf niet.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 20:50:01 #299
35189 Troel
scherp en bot
pi_69985171
Och Mijsje, ik kan me voorstellen dat je je raar voelt, maar het is ook niet niets wat er in je lichaam speelt Elke vrouw heeft dat wel eens (de een wat vaker dan de ander). Echt waar, dat horen die mannen maar gewoon voor lief te nemen. Het is alleen voor jouzelf wat minder.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_69990190
Happy, een hele dikke knuffel voor jou! Hoop je snel weer hier of in z&g te zien. In ieder geval sterkte ermee!

Guess, wat fijn dat de er zijn!

Mijsje, helemaal niet gek dat je zenuwachtig bent, je bent net geopereerd en alles zou nu goed moeten werken dus de kans op een baby wordt steeds groter en komt steeds dichter bij! Hier mag je lekker hyperen, vinden we helemaal niet erg!

Asyniur, mooie test hoor, zo hoort ie te zijn
pi_69991412
vol...

hypert verder naar het volgende topic...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')