Nee, dit kan echt niet waar zijn....quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:09 schreef happyme28 het volgende:
Hier is de blijdschap helaas omgeslagen in teleurstelling. Ben zojuist begonnen met bloeden, het lijkt niet goed. Wil 'n modje me even verwijderen uit de OP.
Ik meld me later weer.
Rubey, jij ook zwanger?quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:15 schreef Rubey het volgende:
Happy en Asyniur gefeliciteerd!!![]()
![]()
![]()
![]()
(van het lijstje van een half jaar geleden ben ook ik zwanger, dus nog vruchtbaarder hier)
quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:09 schreef happyme28 het volgende:
Hier is de blijdschap helaas omgeslagen in teleurstelling. Ben zojuist begonnen met bloeden, het lijkt niet goed. Wil 'n modje me even verwijderen uit de OP.
Ik meld me later weer.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:09 schreef happyme28 het volgende:
Ik meld me later weer.
Happy, nee... Ik duim dat het toch in orde is hoor... dikke kroel!quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:09 schreef happyme28 het volgende:
Ik meld me later weer.
Ik wilde ook net gaan reageren,wat ongelooflijk shit en klote zeg,hopelijk stopt het en kun je alsnog blij zijn,dikke knuffelquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:20 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
ik wilde net gaan reageren en juichen en toen las ik dit
![]()
![]()
dit mag niet waar zijn
He meis ik hoop het beste voor je.. zal aan je denken
ja, jij weet het inderdaad maar al te goed... daarom ben ik zooooo blij dat alles nu goed gaat in je zwangerschap!quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:05 schreef mefke79 het volgende:
Oe, en wat is dat lijsje dan confronterend...ik 'ken' enkelen van jullie nou al zo lang uit dit topic, ik had het zo gaaf gevonden als dat hele lijstje leeg geweest was. Pff. Mijsje en Leonieke, jullie volgen snel, afgesproken?! En natuurlijk ook alle andere damesIk weet te goed dat zo'n streepjeshoosbui helemaal niet leuk is als je er zelf niet bij zit..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |