gaan we zeker doen hoor!quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:39 schreef Poezebeest het volgende:
Mijsje, wij gaan volgende maand gewoon saampjes naar z&g en nemen de andere meiden van hier mee
had stiekem ook graag meegedaan aan deze hoosbui![]()
quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:43 schreef Poezebeest het volgende:
Dat ziet er inderdaad erg vruchtbaar uit, hoop dat het doorzet en wij over een half jaar ook niet meer in het lijstje staan of er lekker groot zwanger achter staat.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:58 schreef Poppedein het volgende:
Lieve dames op de wachtbank.. het is jullie ook zóóó ontzettend gegund!
Ik denk echt dat heel veel mensen op het wachtbankje dit hebben.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:42 schreef mijsje het volgende:
[..]
gaan we zeker doen hoor!
ik ook hoor... ik heb ook de nodige traantjes gelaten... blij voor [insert name] maar waarom ik niet ook?
Ja, jullie zeggen altijd een streep is een streep tochquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:34 schreef Brighteyes het volgende:
Happy, is 't echt?![]()
![]()
![]()
Zie je wel.... toch!Gaaf!
Echt helemaal super voor je!
En deze keer blijft het plakken hoor!
quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:28 schreef Troel het volgende:
If you're happy and you know it clap your hands
Egnie. Ik ben d'r ook nog.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:19 schreef mijsje het volgende:
![]()
![]()
Happy!
ja Poezebeest, wij blijven hier echt eenzaam achter...![]()
Nee, dit kan echt niet waar zijn....quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:09 schreef happyme28 het volgende:
Hier is de blijdschap helaas omgeslagen in teleurstelling. Ben zojuist begonnen met bloeden, het lijkt niet goed. Wil 'n modje me even verwijderen uit de OP.
Ik meld me later weer.
Rubey, jij ook zwanger?quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:15 schreef Rubey het volgende:
Happy en Asyniur gefeliciteerd!!![]()
![]()
![]()
![]()
(van het lijstje van een half jaar geleden ben ook ik zwanger, dus nog vruchtbaarder hier)
quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:09 schreef happyme28 het volgende:
Hier is de blijdschap helaas omgeslagen in teleurstelling. Ben zojuist begonnen met bloeden, het lijkt niet goed. Wil 'n modje me even verwijderen uit de OP.
Ik meld me later weer.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:09 schreef happyme28 het volgende:
Ik meld me later weer.
Happy, nee... Ik duim dat het toch in orde is hoor... dikke kroel!quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:09 schreef happyme28 het volgende:
Ik meld me later weer.
Ik wilde ook net gaan reageren,wat ongelooflijk shit en klote zeg,hopelijk stopt het en kun je alsnog blij zijn,dikke knuffelquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:20 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
ik wilde net gaan reageren en juichen en toen las ik dit
![]()
![]()
dit mag niet waar zijn
He meis ik hoop het beste voor je.. zal aan je denken
ja, jij weet het inderdaad maar al te goed... daarom ben ik zooooo blij dat alles nu goed gaat in je zwangerschap!quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:05 schreef mefke79 het volgende:
Oe, en wat is dat lijsje dan confronterend...ik 'ken' enkelen van jullie nou al zo lang uit dit topic, ik had het zo gaaf gevonden als dat hele lijstje leeg geweest was. Pff. Mijsje en Leonieke, jullie volgen snel, afgesproken?! En natuurlijk ook alle andere damesIk weet te goed dat zo'n streepjeshoosbui helemaal niet leuk is als je er zelf niet bij zit..
Ik weet het nietquote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:04 schreef Guess. het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat ze dat zo snel nog niet konden zien zo snel.Nou ja we wachten nog maar af (weinig keus ook haha)!!
Ik moet heel de tijd aan Happy denken,ik duim voor je dat het goed komt Happy![]()
Ja, inderdaad schrikken en heeel erg rot voor haar. Die knuffel krijgt ze, na de mijnequote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:24 schreef mijsje het volgende:dus ook even schrikken voor jou Day... geef Happy irl maar een knuffel van mij...
oooooh helemaal niet gezien johquote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:28 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, inderdaad schrikken en heeel erg rot voor haar. Die knuffel krijgt ze, na de mijne
En jullie allemaal heel veel succes. Lurk vaak mee hier en duim heel hard voor allemaal!
Ik ben in januari 2008 gestopt met de pil. Vanaf december hebben we de rubbers weggelatenquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:37 schreef Ciscostar het volgende:
Asyniur![]()
Zelfde maand als ons begonnen.. hmmzz is nog hoop
Maar in die maand gestopt met de pil of al langer gestopt en toen pas echt begonnen..
Fijn Guess, kun je tenminste verderquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:13 schreef Guess. het volgende:
Vandaag hier degeariveerd,maandag dus bloed prikken.
Vind ik helemaal niet raarquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:20 schreef mijsje het volgende:
ik voel me nu al zenuwachtig voor de ovulatie en de NOD... is dat heel raar?
Het is gewoon een heftige tijd voor jequote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:07 schreef mijsje het volgende:dank jullie... echt, ik snap op het moment niks van mezelf... ik kan zomaar om niks in tranen uitbarsten en vreselijk uitvallen tegen
maar op andere momenten juist weer helemaal als een klein meisje tegen hem aankruipen...
![]()
echt, als ik tegen NOD aanzat, dacht ik aan PUPO...
Hier valt er nog steeds niets te melden.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:46 schreef ymme het volgende:
@ Leonieke: Hoe is het met/bij jouw?
Niets raars aan hoor Mijsje!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:07 schreef mijsje het volgende:
dank jullie... echt, ik snap op het moment niks van mezelf... ik kan zomaar om niks in tranen uitbarsten en vreselijk uitvallen tegen
maar op andere momenten juist weer helemaal als een klein meisje tegen hem aankruipen...
![]()
echt, als ik tegen NOD aanzat, dacht ik aan PUPO...
Neequote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:12 schreef prinseszondererwt het volgende:
Tijd voor een 'wachten op... meet'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |