Welke peer-pressure?quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:20 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Tsja, nou, ik voel toch een bepaalde vorm van peer-pressure![]()
![]()
We zullen bij jou vanaf morgen ook de druk wat opvoerenje mag nog een dagje uitzieken en dan is het gedaan met de rust
Haha ik wilde de mijne ook niet uit.. hij was zo mooi! Maar toen hij uit was kon ik wel eindelijke even onderuitgezakt zitten.. kon niet door het korsetjequote:Op woensdag 10 juni 2009 19:58 schreef mijsje het volgende:poezebeest, bruidjes zijn
...
ik wilde m'n jurk helemaal niet uit doen die avond, ik wist dat het de laatste keer was dat ik die jurk ooit zou dragen...dus in de avond na het diner toch maar even nog met wat vrienden een drankje doen in de lounge van het hotel waar we die nacht sliepen...
Kolonia, ik hoop dat je straks kan zeggen dat je blij was dat je met mate had gedronken...ik hoop op dubbele streepjes!
Een spannende tijd voor jullie Guess. Hoop dat er snel duidelijkheid is! Wel fijn dat je een lieve gyn hebt die alles goed uit legt, scheelt al de helft!quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:00 schreef Guess. het volgende:
Poezebeest van Harte Gefeliciteerd![]()
.....enne ik ben ook wel nieuwsgierig naar foto's
![]()
Happy,je maakt het spannend! Hier ook nog geen druppel bloed te bekennen,wel nog steeds krampen.
Vandaag bij de Gyn geweest,wat ik totaal niet verwachte maar kreeg gelijk een uitstrijkje,nog wat andere kweekjes nam ze af en heeft een echo van m'n baarmoeder/eierstokken gemaakt wat er keurig uit zag.Op de 2e,3e of 4e dag van nieuwe cyclus bloed laten prikken dan word dat onderzocht en mijnmag dan ook gelijk een potje met inhoud gaan inleveren
.We krijgen 30 juni telefonisch de uitslag,ze vermoed dat er niks bijzonders gevonden word,dan mogen we pas terug komen als het over een jaar nog niet raak is,ze vinden het heel normaal als het 2 jaar duurt.
Liet m'n tempcurve enzo zien en die was keurig zij ze,gelukkig heb ik een schat van een gynecoloog,ben zo blij dat ik overgestapt ben,niet dat ik echt klachten had maar de vorige die ik had(een man) was echt heel zakelijk,die ik nu heb is gewoon menselijk,eerlijk,en ze legt het goed uit.
Zou zou opgelucht zijn als we de uitslag hebben en alles is goed,kan ik er weer met frisse moed tegen aan,dan wachten we maar wat langer maar dan weten we iig dat we beide gezond zijn.
Ze zei trouwens aan mijn baarmoederwandslijmtoestand (of zoiets)te zien dat de menstruatie er zat aan te komen,die was dikker.Hopelijk is ie er morgen kan ik vrijdag bloed laten prikken (in het weekend zijn ze er niet,dan moet ik tot maandag wachten).
Ja, ik probeer tot dan vol te houden.quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:35 schreef Brighteyes het volgende:
Oh en Asyniur... jij zaterdag past testen?![]()
Hier ook babyboom test.quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:41 schreef happyme28 het volgende:
Hahaha, ja nou, ik vertrouw het echt voor geen meter hoor. Die babyboomtestjes heb ik ook geen ervaring mee, maar ik heb er zoveel gekregen bij mijn ovutestjes, dat ik ze maar ga gebruiken. Morgen doe ik wel een 'echte' test zeg maar.
Asy,bij jouw ook spannend hoor
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |