abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69909649
poezebeest, bruidjes zijn ...

ik wilde m'n jurk helemaal niet uit doen die avond, ik wist dat het de laatste keer was dat ik die jurk ooit zou dragen... dus in de avond na het diner toch maar even nog met wat vrienden een drankje doen in de lounge van het hotel waar we die nacht sliepen...

Kolonia, ik hoop dat je straks kan zeggen dat je blij was dat je met mate had gedronken... ik hoop op dubbele streepjes!
  woensdag 10 juni 2009 @ 20:02:52 #77
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69909813
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 18:20 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Tsja, nou, ik voel toch een bepaalde vorm van peer-pressure

We zullen bij jou vanaf morgen ook de druk wat opvoeren je mag nog een dagje uitzieken en dan is het gedaan met de rust
Welke peer-pressure?
Ik lees gewoon lekker t/m zaterdag geen Fok meer

Ow en poezebeest, mijn PM-box staat ook open hoor voor foto's
pi_69910386
Oeh ja, foto's!
  woensdag 10 juni 2009 @ 21:00:16 #79
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_69912488
Poezebeest van Harte Gefeliciteerd .....enne ik ben ook wel nieuwsgierig naar foto's
Happy,je maakt het spannend! Hier ook nog geen druppel bloed te bekennen,wel nog steeds krampen.

Vandaag bij de Gyn geweest,wat ik totaal niet verwachte maar kreeg gelijk een uitstrijkje,nog wat andere kweekjes nam ze af en heeft een echo van m'n baarmoeder/eierstokken gemaakt wat er keurig uit zag.Op de 2e,3e of 4e dag van nieuwe cyclus bloed laten prikken dan word dat onderzocht en mijn mag dan ook gelijk een potje met inhoud gaan inleveren .We krijgen 30 juni telefonisch de uitslag,ze vermoed dat er niks bijzonders gevonden word,dan mogen we pas terug komen als het over een jaar nog niet raak is,ze vinden het heel normaal als het 2 jaar duurt.
Liet m'n tempcurve enzo zien en die was keurig zij ze,gelukkig heb ik een schat van een gynecoloog,ben zo blij dat ik overgestapt ben,niet dat ik echt klachten had maar de vorige die ik had(een man) was echt heel zakelijk,die ik nu heb is gewoon menselijk,eerlijk,en ze legt het goed uit.
Zou zou opgelucht zijn als we de uitslag hebben en alles is goed,kan ik er weer met frisse moed tegen aan,dan wachten we maar wat langer maar dan weten we iig dat we beide gezond zijn.
Ze zei trouwens aan mijn baarmoederwandslijmtoestand (of zoiets)te zien dat de menstruatie er zat aan te komen,die was dikker.Hopelijk is ie er morgen kan ik vrijdag bloed laten prikken (in het weekend zijn ze er niet,dan moet ik tot maandag wachten).
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_69912668
Ik heb dat artikel gelezen, Huuphuup, wel interessant om te zien hoe we eigenlijk voor de gek worden gehouden door de overheid tegenwoordig... Vroeger logen ze dat dingen niet schadelijk waren en nu is ineens alles schadelijk... Lol, moest ook wel lachen om dat rapport, waar ze het hebben over "1 glas per dag". Wie gaat er nou tijdens de zwangerschap iedere dag drinken? Als je dus een keer een glaasje drinkt weten ze dus al helemaal niet of het schadelijk zou kunnen zijn, omdat ze dat niet onderzocht hebben.

Op Amerikaanse sites kom je trouwens heel veel mensen tegen die van hun gyn gehoord hebben dat ze best af en toe een glas rode wijn mogen drinken tijdens de zwangerschap. (wel alleen rode wijn dan) Maarja, ik lust toch geen rode wijn en ik wil het risico ook liever gewoon niet nemen. Als er iets mis blijkt te zijn, al heeft het kindje maar een allergie ofzo, ik zou me altijd afvragen of dat nou door die paar glazen alcohol komt... Ik wil het liefst zeker weten dat ik er alles aan gedaan heb om een gezond kind op de wereld te zetten.

Guess, fijn dat je meteen wat onderzoeken hebt gehad, dan heb je iig snel duidelijkheid over jullie vruchtbaarheid! Sterkte met wachten op de uitslag!
pi_69914531
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 19:58 schreef mijsje het volgende:
poezebeest, bruidjes zijn ...

ik wilde m'n jurk helemaal niet uit doen die avond, ik wist dat het de laatste keer was dat ik die jurk ooit zou dragen... dus in de avond na het diner toch maar even nog met wat vrienden een drankje doen in de lounge van het hotel waar we die nacht sliepen...

Kolonia, ik hoop dat je straks kan zeggen dat je blij was dat je met mate had gedronken... ik hoop op dubbele streepjes!
Haha ik wilde de mijne ook niet uit.. hij was zo mooi! Maar toen hij uit was kon ik wel eindelijke even onderuitgezakt zitten.. kon niet door het korsetje

streepjes dans
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_69921185
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 21:00 schreef Guess. het volgende:
Poezebeest van Harte Gefeliciteerd .....enne ik ben ook wel nieuwsgierig naar foto's
Happy,je maakt het spannend! Hier ook nog geen druppel bloed te bekennen,wel nog steeds krampen.

Vandaag bij de Gyn geweest,wat ik totaal niet verwachte maar kreeg gelijk een uitstrijkje,nog wat andere kweekjes nam ze af en heeft een echo van m'n baarmoeder/eierstokken gemaakt wat er keurig uit zag.Op de 2e,3e of 4e dag van nieuwe cyclus bloed laten prikken dan word dat onderzocht en mijn mag dan ook gelijk een potje met inhoud gaan inleveren .We krijgen 30 juni telefonisch de uitslag,ze vermoed dat er niks bijzonders gevonden word,dan mogen we pas terug komen als het over een jaar nog niet raak is,ze vinden het heel normaal als het 2 jaar duurt.
Liet m'n tempcurve enzo zien en die was keurig zij ze,gelukkig heb ik een schat van een gynecoloog,ben zo blij dat ik overgestapt ben,niet dat ik echt klachten had maar de vorige die ik had(een man) was echt heel zakelijk,die ik nu heb is gewoon menselijk,eerlijk,en ze legt het goed uit.
Zou zou opgelucht zijn als we de uitslag hebben en alles is goed,kan ik er weer met frisse moed tegen aan,dan wachten we maar wat langer maar dan weten we iig dat we beide gezond zijn.
Ze zei trouwens aan mijn baarmoederwandslijmtoestand (of zoiets)te zien dat de menstruatie er zat aan te komen,die was dikker.Hopelijk is ie er morgen kan ik vrijdag bloed laten prikken (in het weekend zijn ze er niet,dan moet ik tot maandag wachten).
Een spannende tijd voor jullie Guess. Hoop dat er snel duidelijkheid is! Wel fijn dat je een lieve gyn hebt die alles goed uit legt, scheelt al de helft!
  donderdag 11 juni 2009 @ 08:10:35 #83
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69923349
Nog geen hier.
Misselijkheid is weg, andere griepklachten zijn er nog...

Guess, fijn dat je uitleg hebt gehad. Maar jouw gyn vindt dus 2 jaar proberen heel normaal?
  donderdag 11 juni 2009 @ 08:23:22 #84
57497 happyme28
I'm so happy
pi_69923477
Jeetje Guess, fijn dat je uitleg hebt gekregen en dat de 'standaard testen' wel gedaan worden, maar wel wat vreemd dat je 2 jaar zelf 'moet' proberen als er niets gevonden wordt. Weet niet precies hoe oud je bent, maar wel wat lang.

Spannend Asy, wanneer ga je testen?

Hier nog steeds oude zooi, lijkt nu wel weer wat meer, maar temp was nog hoog vanmorgen. Toch denk ik wel dat ik ongi ga worden, de moed is me op een of andere manier weer in de schoenen gezakt. Niks an dat zwanger worden ..pfff...
  donderdag 11 juni 2009 @ 08:26:35 #85
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69923504
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 08:23 schreef happyme28 het volgende:
Spannend Asy, wanneer ga je testen?
Ik voel peer-pressure

Damn, kan jouw lijf niet gewoon even duidelijk zijn...
  donderdag 11 juni 2009 @ 08:35:20 #86
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69923613
Happy, wat blijft het toch spannend bij jou! Vrijdag pas he? *door duimt...

Guess, wat fijn dat de gyn de boel gelijk serieus nam ipv je met een kluitje in het riet te sturen. Die eerste onderzoekjes zijn zo gedaan en dan heb je iig een aantal dingen uit kunnen sluiten.

Oh en Asyniur... jij zaterdag past testen?
  donderdag 11 juni 2009 @ 08:53:14 #87
57497 happyme28
I'm so happy
pi_69923982
Ja het is echt erg. Meestal voel ik het wel aan, maar nu ben ik echt in verwarring en kan het voor mijn gevoel nog alle kanten op. Ik voel me niet alsof ik ongi ga worden, maar dat bloed zit me toch niet lekker. Aan de andere kant had ik dat de vorige keer ook natuurlijk (zelfs meer dan nu), maar van mij mag het nu wel stoppen.

ik had trouwens testje van gisterochtend nog een bekeken toen ik gisteravond thuis kwam en zag wel iets wat leek op een streepje en dan moest je heel goed kijken, maar ik ga er vanuit dat het een indroogstreepje is
  donderdag 11 juni 2009 @ 09:01:35 #88
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_69924183
Happy
Ik hoop het zoooooooo voor je!
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 11 juni 2009 @ 09:03:42 #89
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69924222
Ik weet niet veel van indroogstreepjes, het kan, maar het kan ook zijn dat ze er niet horen te zijn.
Het zou voor mij geloof ik genoeg zijn om er gelijk nog eentje achteraan te gooien, maar ik kan me voorstellen dat je twijfelt hoor!
Ik vind alleen wel je hoge temp zo positief ondanks de spotting zeg maar.

Jemig, ik zou je wel zwanger willen lullen bij wijze van spreken.
pi_69924409
Hoooo Happy
*duimt enzo.

Mijn eerste moest je echt tegen het licht houden hoor, en dan alleen onder een bepaalde hoek was et een beetje te zien haha. Blijft spannend dus!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69924978
Happy, testen die negatief waren en die ik uren of een nacht later nog eens uit de prullenbak viste waren echt zo leeg als maar zijn kan, niks indroogstreepje. Ik wil je geen valse hoop geven hoor...maar ik hoop het zoooo voor je!

Meiden, ik duim voor jullie
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  donderdag 11 juni 2009 @ 09:34:02 #92
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69925074
Ow happy, ik krijg er gewoon kippenvel van! Morgen met ochtendurine maak jij gewoon een vette 2e streep... dat moet gewoon
  donderdag 11 juni 2009 @ 09:36:48 #93
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69925162
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 08:35 schreef Brighteyes het volgende:
Oh en Asyniur... jij zaterdag past testen?
Ja, ik probeer tot dan vol te houden.
Als ik van mijn eisprong uitga, dan zou ik gisteren al mijn NOD hebben.
Als ik uitga van mijn gemiddelde cyclus, dan heb ik zaterdag mijn NOD.
Beide vorige keren dat ik getest heb, werd ik de dag na de test ongesteld (waarbij ik de 2e keer 2-3 dagen 'overtijd' was). Ik wacht dus nog maar even geduldig af...
  donderdag 11 juni 2009 @ 09:41:11 #94
57497 happyme28
I'm so happy
pi_69925297
Hahaha, ja nou, ik vertrouw het echt voor geen meter hoor. Die babyboomtestjes heb ik ook geen ervaring mee, maar ik heb er zoveel gekregen bij mijn ovutestjes, dat ik ze maar ga gebruiken. Morgen doe ik wel een 'echte' test zeg maar.

Asy, bij jouw ook spannend hoor
  donderdag 11 juni 2009 @ 09:43:51 #95
190853 RockabeIIa
pi_69925389
Asyniur & happy: PUPO!!!
pi_69925648
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 09:41 schreef happyme28 het volgende:
Hahaha, ja nou, ik vertrouw het echt voor geen meter hoor. Die babyboomtestjes heb ik ook geen ervaring mee, maar ik heb er zoveel gekregen bij mijn ovutestjes, dat ik ze maar ga gebruiken. Morgen doe ik wel een 'echte' test zeg maar.

Asy, bij jouw ook spannend hoor
Hier ook babyboom test.
Eerste ook heel lastig te zien.
Maar als de test droog is, is het beter te zien.

En happy, ingedroogd streepje kan niet hoor.
Dit is dus een goed teken voor jouw.
  donderdag 11 juni 2009 @ 10:10:43 #97
190853 RockabeIIa
pi_69926182
Bij mijn eerste test dacht ik ook 'Ah, da's vast een indroogstreepje'
echt Happy, het kan zo maar zijn!
  donderdag 11 juni 2009 @ 10:16:25 #98
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69926379
hier is de misselijkeid weer terug Ik word echt gek van mezelf! Worden jullie ook gek van mij?
  donderdag 11 juni 2009 @ 10:18:02 #99
190853 RockabeIIa
pi_69926438

Test!!!
  donderdag 11 juni 2009 @ 10:18:30 #100
100412 mefke79
komt goed!
pi_69926456
@ asyniur, nuh nog niet hoor!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *