Heel veel beterschap. Ziekig zijn is niet leukquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:19 schreef Asyniur het volgende:
even vanuit mijn zieke hoofd
Hier ziekig. Veel griepklachten (keel-, oor- en hoofdpijn, spierpijn en de hele dag al kotsmisselijk).
Nee, niet echt, maar dat hoort hier niet echt thuis, dus ik zal je van de week PM-en ok? Wel heel lief dat je er naar vraagtquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:00 schreef mijsje het volgende:
Guess wat een lieve hondjes! (Dat soort dingen moeten toch ook gewoon te posten zijn? Leuk juist om elkaar te leren kennen...) Succes morgen bij de gyn!
happy...ik hou ook nog even moed voor je hoor... en als het negatief blijft, dan gaan we voor komende maand!
Asyniur, wat vervelend dat je je niet zo lekker voelt!zal ik je een soepje komen brengen?
Kolonia, in welke forums post je normaal? Ook in Oud of ook in anderen? (nee, ik zal je niet vragen naar je echte naam...)
Troel, hoe voel jij je ondertussen? Het ging in het begin van je zwangerschap niet helemaal goed, voel je je nu beter en kun je meer genieten van je zwangerschap?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:40 schreef prinseszondererwt het volgende:
Kolonia, kennen we jou al uit OUD onder een andere naam?
Ik heb een vrij breed postgedrag, maar heb nog nooit eerder in OUD gepost.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:00 schreef mijsje het volgende:
Kolonia, in welke forums post je normaal? Ook in Oud of ook in anderen? (nee, ik zal je niet vragen naar je echte naam...)
Ik lust wel een soepje!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:00 schreef mijsje het volgende:
Asyniur, wat vervelend dat je je niet zo lekker voelt!zal ik je een soepje komen brengen?
Aha, dank je voor de uitleg.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:12 schreef judes het volgende:
Dus daarom blijf ik nog maar even in de PUPO-stand hangen hier...
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:24 schreef RockabeIIa het volgende:
Pregnant until proven otherwise, Kolonia
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:38 schreef Troel het volgende:
Nee, niet echt, maar dat hoort hier niet echt thuis, dus ik zal je van de week PM-en ok? Wel heel lief dat je er naar vraagt
ork ork ork, soep eet je met een ...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:59 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik lust wel een soepje!![]()
volgens mij is mijn paracetamol uitgewerkt![]()
Ik vind het zo gaaf dat we nu al 2x 2 streepjes hebben!![]()
Alleen jammer voor de mensen die alop visite hebben. Maar wel fijn dat ze mijsje nog even gezelschap kunnen houden, anders zat ze hier nog maar allenig te wezen...
Ik en Happy hebben vandaag beide negatief getest.quote:
Lepel!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:29 schreef mijsje het volgende:
ork ork ork, soep eet je met een ...
welk smaakje wil je? krachtige groente bouillon, kippen bouillon of runder bouillon?
en ik wil heel graag gezelschap, maar niet van jou hoor, jij moet door naar Z&G...![]()
dus niet, ben alweer thuis...quote:Op woensdag 10 juni 2009 07:34 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Lepel!
Doe maar iets. Ik lust alles.![]()
Hier geen nieuws onder de zon. Alleen nog griepklachten en kotsmisselijk. Ik ga zo een poging tot werken doen maar ik vraag me af of ik het einde van de dag haal...
Ik heb me dan ook meteen voormorgen ook maar ziek gemeld. Maandag begin ik pas weer met werken...quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:10 schreef mijsje het volgende:asy
even goed uitrusten en uitzieken en dan komt het helemaal goed... dit moet niet je streepje in de weg gaan staan hoor!
Je weet maar nooit! Ik ben afgelopen weekend ook niet lekker geweest, hoofdpijn, moe enz, heb echt het halve weekend liggen slapen... Ben nu nog steeds erg moe trouwens. Hopelijk is het bij jou ook een voorbode!!!quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:16 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Nou ik had het er metnog over of die misselijkheid niet van iets anders zou kunnen komen
![]()
quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:07 schreef Poezebeest het volgende:
Volgens mij is je test kapot Happy, zoveel streepjes kan nooit![]()
Ah, wijn.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:26 schreef Poezebeest het volgende:
Waarschijnlijk komt het doordat ik alleen maar aan het fris zat. Tijdens het eten dacht mijn schoonmoeder bij mijn eerste glas rosé dat eentje nog moest kunnen, maar toen nummer 2 en 3 kwamen was het wel duidelijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |