als je een testje doet nietquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:16 schreef Asyniur het volgende:
hier is de misselijkeid weer terugIk word echt gek van mezelf! Worden jullie ook gek van mij?
![]()
Zeg... Doe eens testen... zo kan ik toch niet rustig aan het werk?quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:16 schreef Asyniur het volgende:
hier is de misselijkeid weer terugIk word echt gek van mezelf! Worden jullie ook gek van mij?
![]()
Ja, maar als hij wél positief is kan je een paar dagen extraquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:21 schreef Asyniur het volgende:
Ja maar, ja maar....
wat nou als ie negatief isNu kan ik nog een paar dagen hopen dat het toch iets is...
![]()
Als het negatief is zit je jezelf nu voor de gek te houden, of je test dan gewoon te vroeg.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:21 schreef Asyniur het volgende:
Ja maar, ja maar....
wat nou als ie negatief isNu kan ik nog een paar dagen hopen dat het toch iets is...
![]()
Ik hoop het in ieder gevalquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:33 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik denk dat Asyniur aan het testen is want een 'ja' is leuker dan een 'nee met hoop op ja'
GRRRquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:05 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb echt nog niet getest!![]()
Ik ben een boek aan het lezen en probeer de peer-pressure van me af te schudden. Mischien moet ik hier maar gewoon 2 dagen niet meer lezen![]()
Maar mij is altijd verteld, een streep is een streep.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:06 schreef happyme28 het volgende:
Zie Asy, peer-pressure, voel je 'm al?
Ik heb opzich geen spijt van mijn vroege test. Tuurlijk was het effemaar zolang er geen bloed is, is er nog hoop. (Al zal ik denk ik me er morgen bij neer moeten leggen als de test nog negatief is, dat mijn ongi toch gaat komen, maar dan maar liever meteen).
Ik voel hem...quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:06 schreef happyme28 het volgende:
Zie Asy, peer-pressure, voel je 'm al?
Ik heb opzich geen spijt van mijn vroege test. Tuurlijk was het effemaar zolang er geen bloed is, is er nog hoop. (Al zal ik denk ik me er morgen bij neer moeten leggen als de test nog negatief is, dat mijn ongi toch gaat komen, maar dan maar liever meteen).
Ja maar, ja maar, wat nu al 1 van de 2 negatief test.....quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:10 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Happy, zullen we dan saampjes morgenvroeg testen?
oi!quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:10 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik voel hem...en het zijn vooral zwangere mutsen die de boel hier komen opstoken!
![]()
Ik hebbeloofd dat ik niet zo vroeg zou testen deze keer...
Happy, zullen we dan saampjes morgenvroeg testen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |