http://www.pvv.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=2034&Itemid=1quote:NOS-verslaggever met hoofddoek op - Kamervragen
dinsdag 09 juni 2009
Vragen aan minister Plasterk van mediazaken over een NOS-verslaggever met hoofddoek op die niet weet wat de hoofdstad van Israel is.
1)
Heeft u kennisgenomen van de uitzending van het NOS Journaal van 4 juni 2009? *
2)
Heeft u waargenomen dat verslaggever Nicole le Fever verslag deed met een hoofddoek op haar hoofd?
3)
Kunt u uitleggen waarom zij dit teken van islamisering op haar hoofd moet hebben?
4)
Is de opmerking van de verslaggever dat de rede van Obama “Tel Aviv nerveus maakt” uit leggen als het volgen van de islam-agenda die Jerusalem niet erkend als hoofdstad van Israel?
5)
Bent u bereid de topografische kennis van Journaal-medewerkers te verbeteren door haar een atlas toe te zenden?
Dit is zeker ook een 'grapje'?quote:NOS-reporter met hoofddoek noemt Tel Aviv hoofdstad Israel
dinsdag 09 juni 2009
NOS-reporter Nicole le Fever heeft donderdag verslag gedaan met een hoofddoek op. Verder heeft zij gesuggereerd dat Tel Aviv de hoofdstad van Israel is. De Partij voor de Vrijheid roept minister Plasterk op om Le Fever een atlas te sturen.
"De publieke omroep laat het hoofd steeds meer hangen naar moslims," aldus PVV-mediawoordvoerder Martin Bosma. "Het lijkt er steeds meer naar te streven dat het de geesten rijp wil maken voor de islamisering. Nu worden kijkers zelfs toegesproken door een journalist met een hoofddoek op. Dat valt niet te toleren. Zo krijgen we de islam in de huiskamer. Dat de verslaggever ook Tel Aviv lijkt te benoemden tot hoofdstad van Israel geeft aan dat het Journaal de islam-agenda aan het volgen is."
Wilders zet tijdens bezoeken in Israel ook een keppeltje op. Dat mag dan weer wel.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:18 schreef isogram het volgende:
Waar was Nicole le Fever op het moment dat ze verslag deed? Als ze op dat moment in een streng-islamitisch land was, kan ik me best indenken dat ze met het oog op haar eigen veiligheid een hoofddoek droeg. Dat van Tel Aviv is natuurlijk een domme blunder; meer niet.
De PVV grijpt echt alles aan om ophef te maken. Het begint zo onderhand lachwekkend te worden.
Inderdaad. M'n oma deed het nog om, als ze naar de markt ging.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:20 schreef Heerlijkheid het volgende:
Als een hoofddoekje het teken van islamisering is, dan gaat het de goede kant op met Nederland want zo'n 50/60 jaar terug was een hoofddoekje helemaal in.
Ze kan zich toch ook gewoon vergissen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:21 schreef Picchia het volgende:
Het issue is dat zij waarschijnlijk Jeruzalem niet erkend als hoofdstad. Dit duidt op een sterke pro-Palestina houding. Niet dat het mij iets uitmaakt.
Natuurlijk is het geen vergissing. Dat is hetzelfde als een nieuwslezer zich vergist door Belgrado de hoofdstad van Kosovo te noemen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ze kan zich toch ook gewoon vergissen?
Mijn oma ook zodat haar haar niet in de war kwam door de regen en de wind,niet om religieuze redenen dus.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:22 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Inderdaad. M'n oma deed het nog om, als ze naar de markt ging.
Idd, what's next? Een burqa misschien? Ja, want dat moet vanwege de veiligheid. Wat een BS, ging vroeger toch ook goed zonder. Is gewoon een politiek statement. De betreffende reporter moet om die reden ook opkrassen, zeker icm het niet erkennen van Jeruzalem.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:24 schreef Picchia het volgende:
[..]
Natuurlijk is het geen vergissing. Dat is hetzelfde als een nieuwslezer zich vergist door Belgrado de hoofdstad van Kosovo te noemen.
nee hoor, in het partijprogramma staat dat zij een nederland willen gestoeld op joods-christelijke normen en waarden.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:23 schreef Meh7 het volgende:
Een keppeltje is uiteraard geen probleem: http://www.bbrussen.nl/20(...)e-van-geert-wilders/
[ afbeelding ]
Wilders is een gore hypocriet.
Als ik het journaal zit te kijken, mag ik verwachten dat het bij benadering objectief nieuws is. Ik zit niet te wachten op gekleurde berichtgeving van de reporter, dat doet ze maar in haar vrije tijd.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:21 schreef Picchia het volgende:
Het issue is dat zij waarschijnlijk Jeruzalem niet erkend als hoofdstad. Dit duidt op een sterke pro-Palestina houding. Niet dat het mij iets uitmaakt.
Zoals ik al zei: Mij maakt het niets uit. Maar we hoeven niet te doen alsof het allemaal een vergissing was of dat ze eigenlijk iets anders bedoelde dan het gangbare.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:29 schreef Klopkoek het volgende:
Picchia, doe niet zo diep droevig. Als ze echt kwade bedoelingen hebben dan maken ze dede vergissing consequent.
Bovendien zegt ze nergens dat Tel Aviv de hoofdstad is. Het kan zelf feitelijk correct zijn omdat het hoofdkwartier van de Israelische terreurbrigades (de IDF) in Tel Aviv huisvest.
Dan hoeven we ook niet te gaan doen alsof het een doelbewuste poging was Nederland te islamiseren.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:32 schreef Picchia het volgende:
Zoals ik al zei: Mij maakt het niets uit. Maar we hoeven niet te doen alsof het allemaal een vergissing was of dat ze eigenlijk iets anders bedoelde dan het gangbare.
Ja, het is een complot van deze mevrouw.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:32 schreef Picchia het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: Mij maakt het niets uit. Maar we hoeven niet te doen alsof het allemaal een vergissing was of dat ze eigenlijk iets anders bedoelde dan het gangbare.
Jeruzalem. Erkent. Israël. Wat een droefenis weer. De verkwanseling van het Nederlands door de PVV neemt ook zorgelijke vormen aan.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:13 schreef Klopkoek het volgende:
Is de opmerking van de verslaggever dat de rede van Obama “Tel Aviv nerveus maakt” uit leggen als het volgen van de islam-agenda die Jerusalem niet erkend als hoofdstad van Israel?
dat is die 'partij' al jarenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:18 schreef isogram het volgende:
De PVV grijpt echt alles aan om ophef te maken. Het begint zo onderhand lachwekkend te worden.
Andersdenkenden zullen worden opgesloten/geintimideerd?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:40 schreef Klopkoek het volgende:
We moeten er niet alleen om lachen, we moeten ook beseffen wat er gaat gebeuren als de PVV aan de macht gaat komen. En dan is het dit niet alleen wat zorgen moet baren maar het hele totaalplaatje.
Nee hoor, een keppeltje is geen hoofddoek en staat ook niet voor dezelfde ideeën.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:23 schreef Meh7 het volgende:
Een keppeltje is uiteraard geen probleem: http://www.bbrussen.nl/20(...)e-van-geert-wilders/
[ afbeelding ]
Wilders is een gore hypocriet.
Nee precies, daarvoor hebben ze de pruik.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:42 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nee hoor, een keppeltje is geen hoofddoek en staat ook niet voor dezelfde ideeën.
Voor zionisme?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:42 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nee hoor, een keppeltje is geen hoofddoek en staat ook niet voor dezelfde ideeën.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat is het volgende? De PVV die kamervragen gaat stellen omdat Connie Mus een kogelwerend vest draagt en dus zo "buigt voor de moslimterreur"?
Nee, die werkt bij RTL4.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:47 schreef Picchia het volgende:
Connie Mus van de Publieke Omroep?
Volgens communisten misschien.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, die werkt bij RTL4.
Die weer betaald worden door voornamelijk Nederlandse bedrijven.
En dus ook een soort publiek bezit zijn.
Echt hele goede vergelijkingquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat is het volgende? De PVV die kamervragen gaat stellen omdat Connie Mus een kogelwerend vest draagt en dus zo "buigt voor de moslimterreur"?
Sodezandstraal zelf lekker op met je gezever.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:50 schreef LENUS het volgende:
Echt hele goede vergelijking![]()
OT: oprotten met politieke agenda's van "journalisten". Journalisten schrijf ik bewust tussen aanhalingstekens, want dit heeft meer met activisme te maken dan met journalistiek.
Wat snap je niet aan publieke omroep?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:52 schreef LangeTabbetje het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat politici zich niet bemoeiden met de inhoud van televisieprogramma 's ?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:51 schreef morg78 het volgende:
Kijk eens goed naar het begin van het stukje, er wordt gezegd dat ze in Teheran zit. Iran. Je weet wel, dat land waar het verplicht is voor vrouwen om minimaal een hoofddoekje te dragen. Vrouwen die dat niet doen worden opgepakt.
Wellicht draagt ze dat doekje dus wel omdat ze geen zin heeft opgepakt te worden?
Alles, zo weet ik toevallig dat het geen staatsomroep is waarbij de politiek zich verre van inhoud houdtquote:
Van een journalist mag je toch wel wat anders verwachten hoor. Ik geloof er dan ook niet in dat het een vergissing is.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:54 schreef LangeTabbetje het volgende:
Overigens is de vergissing omtrent de hoofdstad van Israel niet zo moeilijk te maken. Afgezien van de regeringszetel, gebeurt het meeste toch in Tel Aviv. Zo is de NL ambassade gevestigd in Tel Aviv.
Het is ook niet matig bedoeld tegen over jou.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:54 schreef morg78 het volgende:
[..]
He, ik zag het nog niet staan in dit topic hoor.
Het is net zo dom als stellen dat Den Haag de hoofdstad van Nederland is.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:54 schreef LangeTabbetje het volgende:
Overigens is de vergissing omtrent de hoofdstad van Israel niet zo moeilijk te maken. Afgezien van de regeringszetel, gebeurt het meeste toch in Tel Aviv. Zo is de NL ambassade gevestigd in Tel Aviv.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:55 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Van een journalist mag je toch wel wat anders verwachten hoor. Ik geloof er dan ook niet in dat het een vergissing is.
Tel Aviv in plaats van Jerusalem noemen heeft niets te maken met een lettertje op de verkeerde plaats hoor.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:58 schreef Maanbeertje het volgende:
Als ik het me goed herinner deed ze verslag vanuit Teheran. Ik geloof niet dat ze daar zonder hoofddoek rond mag lopen (of het is in ieder geval geen goed idee daar in Iran). Kan het fout hebben, dat ze niet in Teheran was, maar ik vraag me af of ze niet wat beters te doen hebben daar in Den Haag. Daarnaast zou een cursus spelling, zoals al eerder genoemd is in dit topic, niet slecht zijn want het zijn gewoon domme schrijffouten (misschien even in de atlas kijken hoe je het schrijft?).
Och, dat hangt van de context af. Als het erom gaat dat de Nederlandse regering nerveus is vanwege bepaalde ontwikkelingen ergens in de wereld, dan zou "Amsterdam is nerveus" nergens op slaanquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:56 schreef Lkw het volgende:
[..]
Het is net zo dom als stellen dat Den Haag de hoofdstad van Nederland is.
Als De regering zetelt in Tel Aviv dus het is logisch dat 'Tel Aviv' nerveus is.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:59 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Tel Aviv in plaats van Jerusalem noemen heeft niets te maken met een lettertje op de verkeerde plaats hoor.
WTF, ben je nu zo dom of zit je me in de zeik te nemen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Sodezandstraal zelf lekker op met je gezever..
Van allochtonen verwacht je toch ook dat ze intergreren?
Maar een journaliste moet in het buitenland gewoon lekker Nederlands blijven ronddartelen?
Meen je dit nou?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:00 schreef Diederik_Duck het volgende:
Goed werk van de PVV. De vijfde colonne moet hard aangepakt worden.
Dan wel inderdaad.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:00 schreef IHVK het volgende:
[..]
Als De regering zetelt in Tel Aviv dus het is logisch dat 'Tel Aviv' nerveus is.
Dan niet.quote:Als dat niet zo is, dan nog is het gewoon een verspreking.
Feit is dat ze niet op straat liep, maar ergens binnen zat. Of dat in een Iraanse studio was waar ze verplicht was dat ding op te houden, kan ik niet inschatten. Indien niet, had ze 'm af moeten doen. Maar anders was er niet zoveel aan te doen denk ik, want in dat kloteland hebben vrouwen nu eenmaal nauwelijks rechten.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:58 schreef Maanbeertje het volgende:
Als ik het me goed herinner deed ze verslag vanuit Teheran. Ik geloof niet dat ze daar zonder hoofddoek rond mag lopen (of het is in ieder geval geen goed idee daar in Iran).
Daar zit wat in.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:59 schreef morg78 het volgende:
[..]
Och, dat hangt van de context af. Als het erom gaat dat de Nederlandse regering nerveus is vanwege bepaalde ontwikkelingen ergens in de wereld, dan zou "Amsterdam is nerveus" nergens op slaan.
Heeft niks met dom te maken.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:00 schreef LENUS het volgende:
WTF, ben je nu zo dom of zit je me in de zeik te nemen?
Wat jij wil .quote:
Doet niets af aan het feit dat het een stomme fout is. Bovendien heeft ze nooit gezegd 'in Tel Aviv, de hoofdstad van Israël, is gereageerd *gooi er maar in wat ze heeft gezegd*.' Het ligt er maar aan welke instantie in Israël reageert waar de reactie vandaan komt, welke stad correct zou zijn. Zoals al eerder is gesuggereerd, is een hoop in Israël geregeld vanuit Tel Aviv. Ik vind het nogal overtrokken om gelijk te gaan gillen dat 'de NOS Jeruzalem niet erkent als hoofdstad van Israël' omdat een verslaggeefster een andere stad noemt (waarvan aangenomen wordt, dat zij er de hoofdstad mee bedoelde). Dan kun je achter alle woorden wel iets gaan zoeken. De NOS is heus niet overgenomen door 'de moslims' of een 'anti Israël' lobby.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:59 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Tel Aviv in plaats van Jerusalem noemen heeft niets te maken met een lettertje op de verkeerde plaats hoor.
WAAROM zou ze hem af hebben moeten doen als ze binnen zat?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:04 schreef Lkw het volgende:
[..]
Feit is dat ze niet op straat liep, maar ergens binnen zat. Of dat in een studio was waar ze dat ding op moest houden, kan ik niet inschatten. Indien niet, had ze 'm af moeten doen. Maar anders was er niet zoveel aan te doen denk ik, want in dat kloteland hebben vrouwen nu eenmaall nauwelijks rechten.
Moet je op zondag eens in Staphorst gaan kijken, allemaal laffe, bange mensen, die buigen voor de islam!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:07 schreef xpompompomx het volgende:
WAAROM zou ze hem af hebben moeten doen als ze binnen zat?![]()
Laatst was ik de film Amelie aan het kijken en wat zag ik, ze droeg een hoofddoek!!! Zou dat ook niet mogen? Ze liep immers niet door een islamitisch land maar gewoon door Parijs.
Een film is heel wat anders dan het Journaal. De NOS wordt geacht neutraal te zijn, dat betekent dat de presentatoren en verslaggevers - als er sprake is van vrije keus op dat moment - niet met boerka's, hoofddoekjes of enorme kruizen in beeld hoeven.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
WAAROM zou ze hem af hebben moeten doen als ze binnen zat?![]()
Laatst was ik de film Amelie aan het kijken en wat zag ik, ze droeg een hoofddoek!!! Zou dat ook niet mogen? Ze liep immers niet door een islamitisch land maar gewoon door Parijs.
OMFG. En ze zat dus in Iran. Ik kan me heel goed voorstellen dat ze een hoofddoek opdoet, ook al is ze in een 'veilige' ruimte. Je weet nooit welke idioten daar het gezien hebben en haar daarna alsnog oppakken.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:05 schreef Klopkoek het volgende:
Kunnen mensen wel goed luisteren en lezen:
1) ze zei niet dat Tel Aviv de hoofdstad was
2) in Tel Aviv zit het hoofdkwartier van de IDF dus het kan zelf feitelijk juist zijn
Nou was het in dit geval niet Geert Wilders zelf, maar één van zijn handlangers, maar toch.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:12 schreef nummer_zoveel het volgende:
OMFG. En ze zat dus in Iran. Ik kan me heel goed voorstellen dat ze een hoofddoek opdoet, ook al is ze in een 'veilige' ruimte. Je weet nooit welke idioten daar het gezien hebben en haar daarna alsnog oppakken.
En deze vragen kosten dus 2500 euro?![]()
Het is wel duidelijk dat Geert Wilders zich totaal niet verdiept in de situatie, maar meteen begint te bléren.
Het is inderdaad codetaal. De plaats van zijn 'hakkelwoord' in de zin is de sleutel. Ga volgende keer maar met het alfabet, papier en pen klaarzittenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:08 schreef IHVK het volgende:
Die Philip Freriks he, ik vraag me af met wie die gluiperd samenwerkt.![]()
Die maakt elke dag 30 'fouten'. Daar trap ik niet in.
Het is een schande! En van onze belastingcenten nog wel!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nou was het in dit geval niet Geert Wilders zelf, maar één van zijn handlangers, maar toch.
Hebben ze toch weer lekker 2500 euro subsidie kunnen slurpen.
Nee, inderdaad. Die domme journalisten. Veel beter laten ze zich, hoe onterecht ook, in de cel gooien.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:16 schreef Picchia het volgende:
Waarschijnlijk heeft ze gewoon teveel geluisterd naar de Iraanse propagandamachine.
Juist, hoofddoekjes zijn ten alle tijde een religieus statement?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:11 schreef Lkw het volgende:
[..]
Een film is heel wat anders dan het Journaal. De NOS wordt geacht neutraal te zijn, dat betekent dat de presentatoren en verslaggevers - als er sprake is van vrije keus op dat moment - niet met boerka's, hoofddoekjes of enorme kruizen in beeld hoeven.
In Iran is als het goed is nog steeds een hoofddoekplicht in alle openbare ruimtes (en daar valt een studio onder). Als zij in Teheran zat, had zij op dat moment niet eens een keus. Als je bij hoofddoekplicht GEEN hoofddoek opzet kun je opgepakt worden (of nog erger, verkracht en dergelijke dingen). Neem aan dat we in dit land ook niet willen dat onze journalisten geen veiligheidsmaatregelen treffen? Of vinden we het gewoon leuker om te gaan roepen 'dat vrouwen wel vaker niet zo goed nadenken over de gevaren in bepaalde landen in deze wereld' als er dan echt iets gebeurt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:15 schreef DrWolffenstein het volgende:
Geen enkele journalist op de Nederlandse televisie moet met een kopvod verschijnen. Dat ze in Teheran zat is daarom ook geen excuus.
Niet als het regent of 'bar koud' isquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:18 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Juist, hoofddoekjes zijn ten alle tijde een religieus statement?
Oh, dat heb ik ook gezien. Ze was duidelijk in Teheran.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:19 schreef IHVK het volgende:
[ afbeelding ]
GS hotlink
Laten we hopen dat ze haar neus mag houden in ieder geval.
In Iran is het dragen van een hoofddoek verplicht. Vind je dat ze dan maar zichzelf in gevaar moest brengen en het risico moest lopen in de cel te worden gegooid?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:21 schreef Lkw het volgende:
[..]
Niet als het regent of 'bar koud' is
Dat ding van Nicole in het Journaal was duidelijk een religieus stuk stof, dat kun jij ook wel zien denk ik.
Het is daar nou eenmaal een WET dat vrouwen een hoofddoek moeten dragen. Ik vind dat, persoonlijk, een nogal achterlijke wet, maar het is daar nou eenmaal zo.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:15 schreef DrWolffenstein het volgende:
Geen enkele journalist op de Nederlandse televisie moet met een kopvod verschijnen. Dat ze in Teheran zat is daarom ook geen excuus.
Lees het topic eens door, dan zie je dat ik - vanzelfsprekend - vind dat ze zichzelf niet in gevaar moet brengen. Zodra er sprake is van vrije keuze moet ze dat ding afgooien, en anders - jammer maar helaas - moet ze dat ding op haar kop houden.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:24 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
In Iran is het dragen van een hoofddoek verplicht. Vind je dat ze dan maar zichzelf in gevaar moest brengen en het risico moest lopen in de cel te worden gegooid?
Of gewoon het land uit gezet.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:24 schreef nummer_zoveel het volgende:
In Iran is het dragen van een hoofddoek verplicht. Vind je dat ze dan maar zichzelf in gevaar moest brengen en het risico moest lopen in de cel te worden gegooid?
Gewoon, intimidatie. Het werkte ook met die pro-EU grondwet meute. Voor het referendum stond "Europa" naast God, na het referendum over de grondwet waren de politici te bang om überhaupt positief te zijn over de EU.quote:
Zucht...dat fragment met LeFever was een fragment van iemand die volgens de daar geldende wet een hoofddoek moet dragen of anders opgepakt kan worden. Zij houdt zich wat dat betreft dus gewoon aan de ter plaatse geldende wet. Dat heeft niets met "publieke hoofddoekvertoningen" te maken.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:28 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Gewoon, intimidatie. Het werkte ook met die pro-EU grondwet meute. Voor het referendum stond "Europa" naast God, na het referendum over de grondwet waren de politici te bang om überhaupt positief te zijn over de EU.
Dat succes kan best herhaalt worden met de pro-Palestina meute waar Le Fever duidelijk lid van is. Nu voelen ze zichzelf verheven met hun publieke hoofddoekvertoningen, straks zullen ze te bang zijn om überhaupt nog hoofddoeken aan te raken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |