Alles, zo weet ik toevallig dat het geen staatsomroep is waarbij de politiek zich verre van inhoud houdtquote:
Van een journalist mag je toch wel wat anders verwachten hoor. Ik geloof er dan ook niet in dat het een vergissing is.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:54 schreef LangeTabbetje het volgende:
Overigens is de vergissing omtrent de hoofdstad van Israel niet zo moeilijk te maken. Afgezien van de regeringszetel, gebeurt het meeste toch in Tel Aviv. Zo is de NL ambassade gevestigd in Tel Aviv.
Het is ook niet matig bedoeld tegen over jou.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:54 schreef morg78 het volgende:
[..]
He, ik zag het nog niet staan in dit topic hoor.
Het is net zo dom als stellen dat Den Haag de hoofdstad van Nederland is.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:54 schreef LangeTabbetje het volgende:
Overigens is de vergissing omtrent de hoofdstad van Israel niet zo moeilijk te maken. Afgezien van de regeringszetel, gebeurt het meeste toch in Tel Aviv. Zo is de NL ambassade gevestigd in Tel Aviv.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:55 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Van een journalist mag je toch wel wat anders verwachten hoor. Ik geloof er dan ook niet in dat het een vergissing is.
Tel Aviv in plaats van Jerusalem noemen heeft niets te maken met een lettertje op de verkeerde plaats hoor.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:58 schreef Maanbeertje het volgende:
Als ik het me goed herinner deed ze verslag vanuit Teheran. Ik geloof niet dat ze daar zonder hoofddoek rond mag lopen (of het is in ieder geval geen goed idee daar in Iran). Kan het fout hebben, dat ze niet in Teheran was, maar ik vraag me af of ze niet wat beters te doen hebben daar in Den Haag. Daarnaast zou een cursus spelling, zoals al eerder genoemd is in dit topic, niet slecht zijn want het zijn gewoon domme schrijffouten (misschien even in de atlas kijken hoe je het schrijft?).
Och, dat hangt van de context af. Als het erom gaat dat de Nederlandse regering nerveus is vanwege bepaalde ontwikkelingen ergens in de wereld, dan zou "Amsterdam is nerveus" nergens op slaanquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:56 schreef Lkw het volgende:
[..]
Het is net zo dom als stellen dat Den Haag de hoofdstad van Nederland is.
Als De regering zetelt in Tel Aviv dus het is logisch dat 'Tel Aviv' nerveus is.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:59 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Tel Aviv in plaats van Jerusalem noemen heeft niets te maken met een lettertje op de verkeerde plaats hoor.
WTF, ben je nu zo dom of zit je me in de zeik te nemen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Sodezandstraal zelf lekker op met je gezever..
Van allochtonen verwacht je toch ook dat ze intergreren?
Maar een journaliste moet in het buitenland gewoon lekker Nederlands blijven ronddartelen?
Meen je dit nou?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:00 schreef Diederik_Duck het volgende:
Goed werk van de PVV. De vijfde colonne moet hard aangepakt worden.
Dan wel inderdaad.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:00 schreef IHVK het volgende:
[..]
Als De regering zetelt in Tel Aviv dus het is logisch dat 'Tel Aviv' nerveus is.
Dan niet.quote:Als dat niet zo is, dan nog is het gewoon een verspreking.
Feit is dat ze niet op straat liep, maar ergens binnen zat. Of dat in een Iraanse studio was waar ze verplicht was dat ding op te houden, kan ik niet inschatten. Indien niet, had ze 'm af moeten doen. Maar anders was er niet zoveel aan te doen denk ik, want in dat kloteland hebben vrouwen nu eenmaal nauwelijks rechten.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:58 schreef Maanbeertje het volgende:
Als ik het me goed herinner deed ze verslag vanuit Teheran. Ik geloof niet dat ze daar zonder hoofddoek rond mag lopen (of het is in ieder geval geen goed idee daar in Iran).
Daar zit wat in.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:59 schreef morg78 het volgende:
[..]
Och, dat hangt van de context af. Als het erom gaat dat de Nederlandse regering nerveus is vanwege bepaalde ontwikkelingen ergens in de wereld, dan zou "Amsterdam is nerveus" nergens op slaan.
Heeft niks met dom te maken.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:00 schreef LENUS het volgende:
WTF, ben je nu zo dom of zit je me in de zeik te nemen?
Wat jij wil .quote:
Doet niets af aan het feit dat het een stomme fout is. Bovendien heeft ze nooit gezegd 'in Tel Aviv, de hoofdstad van Israël, is gereageerd *gooi er maar in wat ze heeft gezegd*.' Het ligt er maar aan welke instantie in Israël reageert waar de reactie vandaan komt, welke stad correct zou zijn. Zoals al eerder is gesuggereerd, is een hoop in Israël geregeld vanuit Tel Aviv. Ik vind het nogal overtrokken om gelijk te gaan gillen dat 'de NOS Jeruzalem niet erkent als hoofdstad van Israël' omdat een verslaggeefster een andere stad noemt (waarvan aangenomen wordt, dat zij er de hoofdstad mee bedoelde). Dan kun je achter alle woorden wel iets gaan zoeken. De NOS is heus niet overgenomen door 'de moslims' of een 'anti Israël' lobby.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:59 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Tel Aviv in plaats van Jerusalem noemen heeft niets te maken met een lettertje op de verkeerde plaats hoor.
WAAROM zou ze hem af hebben moeten doen als ze binnen zat?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:04 schreef Lkw het volgende:
[..]
Feit is dat ze niet op straat liep, maar ergens binnen zat. Of dat in een studio was waar ze dat ding op moest houden, kan ik niet inschatten. Indien niet, had ze 'm af moeten doen. Maar anders was er niet zoveel aan te doen denk ik, want in dat kloteland hebben vrouwen nu eenmaall nauwelijks rechten.
Moet je op zondag eens in Staphorst gaan kijken, allemaal laffe, bange mensen, die buigen voor de islam!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:07 schreef xpompompomx het volgende:
WAAROM zou ze hem af hebben moeten doen als ze binnen zat?![]()
Laatst was ik de film Amelie aan het kijken en wat zag ik, ze droeg een hoofddoek!!! Zou dat ook niet mogen? Ze liep immers niet door een islamitisch land maar gewoon door Parijs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |