abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69865257
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 15:53 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Wat snap je niet aan publieke omroep?
Alles, zo weet ik toevallig dat het geen staatsomroep is waarbij de politiek zich verre van inhoud houdt
Honey ! Take me drunk, i am home !
  dinsdag 9 juni 2009 @ 15:55:50 #52
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69865272
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 15:54 schreef LangeTabbetje het volgende:
Overigens is de vergissing omtrent de hoofdstad van Israel niet zo moeilijk te maken. Afgezien van de regeringszetel, gebeurt het meeste toch in Tel Aviv. Zo is de NL ambassade gevestigd in Tel Aviv.
Van een journalist mag je toch wel wat anders verwachten hoor. Ik geloof er dan ook niet in dat het een vergissing is.
pi_69865277
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 15:54 schreef morg78 het volgende:

[..]

He, ik zag het nog niet staan in dit topic hoor .
Het is ook niet matig bedoeld tegen over jou.

Het ligt zo voor de hand en toch komen die kamervragen er.
Vreemd.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 15:56:18 #54
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_69865286
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 15:54 schreef LangeTabbetje het volgende:
Overigens is de vergissing omtrent de hoofdstad van Israel niet zo moeilijk te maken. Afgezien van de regeringszetel, gebeurt het meeste toch in Tel Aviv. Zo is de NL ambassade gevestigd in Tel Aviv.
Het is net zo dom als stellen dat Den Haag de hoofdstad van Nederland is.
Stop the world, I want to get out.
pi_69865318
Ik vind het wel leuk om te zien dat personen in Teheran, inclusief sommige Moslima's, soepeler met de hoofddoek omgaan dan Moslima's in Nederland, die de hoofddoek altijd strak om de oren knopen.
pi_69865331
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 15:55 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Van een journalist mag je toch wel wat anders verwachten hoor. Ik geloof er dan ook niet in dat het een vergissing is.

Pff komop zeg.
Journalisten maken elke dag zoveel fouten. Kijk je wel eens naar het journaal. Dat soort versprekingen zijn normaal.

Als ze nou ' de Israëlische bezetters' had gezegd, oke, maar dit is gewoon foutje bedankt.

Tenzij je gelooft dat ze in Teheran tot de Islam bekeerd is een hoofddoek heeft opgedaan en nu de spreekbuis van Ahmedinajad geworden is. Maar goed dat is een ander verhaal en dat verwacht ik eerlijk gezegd niet van jou.
pi_69865372
Als ik het me goed herinner deed ze verslag vanuit Teheran. Ik geloof niet dat ze daar zonder hoofddoek rond mag lopen (of het is in ieder geval geen goed idee daar in Iran). Kan het fout hebben, dat ze niet in Teheran was, maar ik vraag me af of ze niet wat beters te doen hebben daar in Den Haag. Daarnaast zou een cursus spelling, zoals al eerder genoemd is in dit topic, niet slecht zijn want het zijn gewoon domme schrijffouten (misschien even in de atlas kijken hoe je het schrijft?).
The greatest thing you'll ever learn, is how to love and be loved in return
  dinsdag 9 juni 2009 @ 15:59:19 #58
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69865435
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 15:58 schreef Maanbeertje het volgende:
Als ik het me goed herinner deed ze verslag vanuit Teheran. Ik geloof niet dat ze daar zonder hoofddoek rond mag lopen (of het is in ieder geval geen goed idee daar in Iran). Kan het fout hebben, dat ze niet in Teheran was, maar ik vraag me af of ze niet wat beters te doen hebben daar in Den Haag. Daarnaast zou een cursus spelling, zoals al eerder genoemd is in dit topic, niet slecht zijn want het zijn gewoon domme schrijffouten (misschien even in de atlas kijken hoe je het schrijft?).
Tel Aviv in plaats van Jerusalem noemen heeft niets te maken met een lettertje op de verkeerde plaats hoor.
pi_69865442
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 15:56 schreef Lkw het volgende:

[..]

Het is net zo dom als stellen dat Den Haag de hoofdstad van Nederland is.
Och, dat hangt van de context af. Als het erom gaat dat de Nederlandse regering nerveus is vanwege bepaalde ontwikkelingen ergens in de wereld, dan zou "Amsterdam is nerveus" nergens op slaan .
pi_69865485
Goed werk van de PVV. De vijfde colonne moet hard aangepakt worden.
pi_69865516
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 15:59 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Tel Aviv in plaats van Jerusalem noemen heeft niets te maken met een lettertje op de verkeerde plaats hoor.
Als De regering zetelt in Tel Aviv dus het is logisch dat 'Tel Aviv' nerveus is.

Wij zeggen ook altijd 'Den Haag' is blij of 'Den Haag' is geshockeerd door Amerikaanse lijst etc.

Als dat niet zo is, dan nog is het gewoon een verspreking.

Je kan beter toegeven dat deze conspiracy theorieën bullshit zijn eigenlijk.

edit-ik lees net dat ongeveer alle ministeries behalve defensie in Jeruzalem gevestigd zijn. Okey een verspreking dus.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:00:50 #62
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_69865521
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 15:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Sodezandstraal zelf lekker op met je gezever. .
Van allochtonen verwacht je toch ook dat ze intergreren?
Maar een journaliste moet in het buitenland gewoon lekker Nederlands blijven ronddartelen?
WTF, ben je nu zo dom of zit je me in de zeik te nemen?
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_69865542
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:00 schreef Diederik_Duck het volgende:
Goed werk van de PVV. De vijfde colonne moet hard aangepakt worden.
Meen je dit nou?
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:03:58 #64
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69865642
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:00 schreef IHVK het volgende:

[..]

Als De regering zetelt in Tel Aviv dus het is logisch dat 'Tel Aviv' nerveus is.
Dan wel inderdaad.
quote:
Als dat niet zo is, dan nog is het gewoon een verspreking.
Dan niet.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:04:14 #65
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_69865657
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 15:58 schreef Maanbeertje het volgende:
Als ik het me goed herinner deed ze verslag vanuit Teheran. Ik geloof niet dat ze daar zonder hoofddoek rond mag lopen (of het is in ieder geval geen goed idee daar in Iran).
Feit is dat ze niet op straat liep, maar ergens binnen zat. Of dat in een Iraanse studio was waar ze verplicht was dat ding op te houden, kan ik niet inschatten. Indien niet, had ze 'm af moeten doen. Maar anders was er niet zoveel aan te doen denk ik, want in dat kloteland hebben vrouwen nu eenmaal nauwelijks rechten.
pi_69865671
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:01 schreef IHVK het volgende:

[..]

Meen je dit nou?
Wat denk je?
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:04:49 #67
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_69865684
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 15:59 schreef morg78 het volgende:

[..]

Och, dat hangt van de context af. Als het erom gaat dat de Nederlandse regering nerveus is vanwege bepaalde ontwikkelingen ergens in de wereld, dan zou "Amsterdam is nerveus" nergens op slaan .
Daar zit wat in.
pi_69865698
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:00 schreef LENUS het volgende:
WTF, ben je nu zo dom of zit je me in de zeik te nemen?
Heeft niks met dom te maken.
Volgens mij zie jij het gegeven dat een Nederlandse journaliste in Teheran een hoofddoek draagt als "buigen voor de islam".
Ik zie dat anders, zoals de Amerikanen zeggen: "When in Rome, do as the Romans."
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_69865737
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:03 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Dan wel inderdaad.
[..]

Dan niet.
Wat jij wil .

De NOS werkt stiekem samen met Ahmadinejad en Geert Wilders (daar lopen ook genoeg topic over)
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:05:56 #70
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_69865742
Kunnen mensen wel goed luisteren en lezen:

1) ze zei niet dat Tel Aviv de hoofdstad was
2) in Tel Aviv zit het hoofdkwartier van de IDF dus het kan zelf feitelijk juist zijn
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_69865775
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:04 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Wat denk je?
Ik denk van niet.
pi_69865776
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 15:59 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Doet niets af aan het feit dat het een stomme fout is. Bovendien heeft ze nooit gezegd 'in Tel Aviv, de hoofdstad van Israël, is gereageerd *gooi er maar in wat ze heeft gezegd*.' Het ligt er maar aan welke instantie in Israël reageert waar de reactie vandaan komt, welke stad correct zou zijn. Zoals al eerder is gesuggereerd, is een hoop in Israël geregeld vanuit Tel Aviv. Ik vind het nogal overtrokken om gelijk te gaan gillen dat 'de NOS Jeruzalem niet erkent als hoofdstad van Israël' omdat een verslaggeefster een andere stad noemt (waarvan aangenomen wordt, dat zij er de hoofdstad mee bedoelde). Dan kun je achter alle woorden wel iets gaan zoeken. De NOS is heus niet overgenomen door 'de moslims' of een 'anti Israël' lobby.
The greatest thing you'll ever learn, is how to love and be loved in return
pi_69865813
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:04 schreef Lkw het volgende:

[..]

Feit is dat ze niet op straat liep, maar ergens binnen zat. Of dat in een studio was waar ze dat ding op moest houden, kan ik niet inschatten. Indien niet, had ze 'm af moeten doen. Maar anders was er niet zoveel aan te doen denk ik, want in dat kloteland hebben vrouwen nu eenmaall nauwelijks rechten.
WAAROM zou ze hem af hebben moeten doen als ze binnen zat?
Laatst was ik de film Amelie aan het kijken en wat zag ik, ze droeg een hoofddoek!!! Zou dat ook niet mogen? Ze liep immers niet door een islamitisch land maar gewoon door Parijs.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_69865867
Die Philip Freriks he, ik vraag me af met wie die gluiperd samenwerkt.

Die maakt elke dag 30 'fouten'. Daar trap ik niet in.
pi_69865923
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:07 schreef xpompompomx het volgende:
WAAROM zou ze hem af hebben moeten doen als ze binnen zat?
Laatst was ik de film Amelie aan het kijken en wat zag ik, ze droeg een hoofddoek!!! Zou dat ook niet mogen? Ze liep immers niet door een islamitisch land maar gewoon door Parijs.
Moet je op zondag eens in Staphorst gaan kijken, allemaal laffe, bange mensen, die buigen voor de islam!
FOK! verstandig, lees een P.I.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')