Die was toen nog niet bekendquote:
Nee, was gewoon zo'n gratis ding op internet.quote:Owjaa:: jij geeft serieus geld uit aan dat soort dingen ?!!
Wat? Mandy Moore is cute. Avril is ook wel lekker!quote:
Jottum.quote:
Jou, Bio!quote:
Inderdaad, ze krijgt IQM trekjes.quote:
Dat kan niet!quote:
Iets met great minds enzo.quote:
Nee, vandaar te titel!quote:
Nou nou, jouw woonplaats is nu ook weer niet echt onbereikbaar natuurlijk.quote:
\quote:Op maandag 8 juni 2009 22:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die was toen nog niet bekendHeb je d'r nou gezien vanavond? Ze zag eruit als emo/goth
aan het einde toen ze vermoord werd
![]()
Ik zal even kijken!quote:Op maandag 8 juni 2009 22:27 schreef Syb-rund. het volgende:
hey zotheid, oude indierukker.
is dit wat?
Bij CSIquote:Op maandag 8 juni 2009 22:28 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
\
Godver, waar was ze dan, ging ze dood ?!![]()
![]()
Je moet eens niet zo grofgebekt zijn. Dat is a-sexy bij een meisje.quote:
Redneck achtig.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je moet eens niet zo grofgebekt zijn. Dat is a-sexy bij een meisje.
Ik heb geen specifiek verhaal. Ik weet alleen wel dat als je iemand écht wil het altijd ineens onmogelijk lijktquote:Op maandag 8 juni 2009 22:28 schreef Fascination het volgende:
So true.Bt vertel jij je verhaal eens.
Beij een Rotterdammert als Wolvedagert vind ik het wel sexy klinken hoor.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Rotterdam he...quote:
Zo viswijverig.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Beij een Rotterdammert als Wolvedagert vind ik het wel sexy klinken hoor.
quote:
Nu ik zwart haar heb mag het.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik.quote:
Ik vind 'm best leuk.quote:
Door d'r adoptiemoeder met een schaar.quote:
Denisequote:Op maandag 8 juni 2009 22:31 schreef kurk_droog het volgende:
oh, ik vind der lekker!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is er inmiddels al een pic gepost?quote:
KURK_DROOGquote:Op maandag 8 juni 2009 22:31 schreef kurk_droog het volgende:
oh, ik vind der lekker!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb ook zwart haarquote:
KKGEILquote:
Gaaf!quote:Op maandag 8 juni 2009 22:32 schreef Maisnon het volgende:
Best tof, dat Paper Route. Dat duikplank einde doet me denken aan iets van Fever Ray
daar ga ik natte dromen over krijgenquote:
Fever Ray.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:32 schreef Maisnon het volgende:
Best tof, dat Paper Route. Dat duikplank einde doet me denken aan iets van Fever Ray
is je modem weer stukquote:
Ben je niet een beetje oud voor bedplassen?quote:
type kenau zekerquote:
Dat heb jij bij elk vrouwwezen, is het niet?quote:
Ik niet. Tenminste, niet zo grof als WD.quote:
Nee dat ook weer niet.quote:
een sample van een nummer van een of andere paper route ep uit 2008quote:Op maandag 8 juni 2009 22:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik zal even kijken!
Het is verdomme irritant dat je niet "open link in een nieuw tabblad" kan aankiezen bij een youtubeclipje maar eerst het clipje moet aanklikken.
Klinkt wel goaf! Wat is het?
Ik moet nog steeds m'n snaar vervangen.quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 22:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat heb jij bij elk vrouwwezen, is het niet?
posts dan eens voorbeeldenquote:
Bio was snel met centraal zetten. Tip: Kijk gewoon bij nieuwe topicsquote:Op maandag 8 juni 2009 22:38 schreef McFearless het volgende:
Oh ja, anders kijk ik even niet naar de centrale topics.
Je kan het weer verven. Laat maar zitten trouwens, ik zou je nog steeds doen.quote:
Apple topic.quote:
Nee, nog niet. had vrienden hier.quote:
LUUUUUDOOOOOOOOOOOOOOO.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:39 schreef LudoSanders het volgende:
"At the touch of love everyone becomes a poet."
Dan houd ik geen haar meer over man.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je kan het weer verven. Laat maar zitten trouwens, ik zou je nog steeds doen.
Ja, ik zat nu een minuut of tien te wachten.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bio was snel met centraal zetten. Tip: Kijk gewoon bij nieuwe topics
Gewoon de postgeschiedenis van de lapo-er.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bio was snel met centraal zetten. Tip: Kijk gewoon bij nieuwe topics
Geil dat het ook echt mogelijk wordt.quote:iPhone als modem
In Amerika noemen ze het iPhone tethering. Het komt erop neer dat je het data-abonnement op je iPhone kunt gebruiken als modem voor je Mac. Oftewel, in de trein internetten op ADSL snelheid. T-Mobile gaat het in Nederland ondersteunen. De Amerikanen hebben minder geluk. ATT ondersteunt tethering niet: "Tethering is not currently offered in the U.S.".
"Wist je dat mijn piemel kanker kan genezen?quote:Op maandag 8 juni 2009 22:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan houd ik geen haar meer over man.
13" MBP en speedbumps bij overige. iPhone 3.0 per 17 juni, iPhone 3Gs.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, nog niet. had vrienden hier.
Vertel!
Goedenavond.quote:
Kan ook. Ik deed het niet en zat te wachten op iets dat er al was.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:42 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Gewoon de postgeschiedenis van de lapo-er.
Alles kits achter de rits?quote:Op maandag 8 juni 2009 22:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
13" MBP en speedbumps bij overige. iPhone 3.0 per 17 juni, iPhone 3Gs.
[..]
Goedenavond.
Nice, 13" is prima. M'n oom heeft laatst een normale macbook gekocht omdat hij er een kleinere bij wou. Hij baalt nu vast.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
13" MBP en speedbumps bij overige. iPhone 3.0 per 17 juni, iPhone 3Gs.
[..]
Goedenavond.
quote:Op maandag 8 juni 2009 22:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
"Wist je dat mijn piemel kanker kan genezen?![]()
Helaas neuk ik geen kale vrouwen, maargoed, wil je wat drinken?"
Aldus een hosselzin van afcajos.
Uhm...quote:
Ach, ik zit nog vaak te wachten op reacties op een pagina die al vol is.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:44 schreef McFearless het volgende:
[..]
Kan ook. Ik deed het niet en zat te wachten op iets dat er al was.
Haha, herkenbaar.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:47 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ach, ik zit nog vaak te wachten op reacties op een pagina die al vol is.
Je moet morgen al komen±!!11quote:
* Denkend aan croky bolognese chips...quote:Op maandag 8 juni 2009 22:46 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk eerder een faalzin:: hij wekt de illusie dat ie enkel vrouwen neukt met een oerwoud......... een regenwoud.... een biotoop, waar de aapjes door de bomen slingeren en de indianen door het bos rennen met hun speertjes gemaakt uit achtergelaten opgedroogde restjes sperma...
GMAAquote:Op maandag 8 juni 2009 22:47 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
NEE!quote:Op maandag 8 juni 2009 22:42 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Gewoon de postgeschiedenis van de lapo-er.
Ha-ha, windows!quote:Op maandag 8 juni 2009 22:48 schreef Syb-rund. het volgende:
teveel joetoeplinkjes verklooien mijn browser
Afcajos hosselt geen vrouwen, vrouwen komen naar hem toegelopen om te polsen of hij geïnteresseerd is.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:46 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk eerder een faalzin:: hij wekt de illusie dat ie enkel vrouwen neukt met een oerwoud......... een regenwoud.... een biotoop, waar de aapjes door de bomen slingeren en de indianen door het bos rennen met hun speertjes gemaakt uit achtergelaten opgedroogde restjes sperma...
quote:Op maandag 8 juni 2009 22:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Afcajos hosselt geen vrouwen, vrouwen komen naar hem toegelopen om te polsen of hij geïnteresseerd is.
Hij weigerde geen dienst iig!!quote:
Inderdaad dat is balen, ken er ook genoeg die net MacBook gekocht hebben, maar dat zul je altijd houden. De techniek staat nu eenmaal niet stil. 13" is wel erg relaxt voor op pad, lekker sleur en pleur formaat. Toch denk ik dat ik bij de 15" blijf.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nice, 13" is prima. M'n oom heeft laatst een normale macbook gekocht omdat hij er een kleinere bij wou. Hij baalt nu vast.
Dat verhaal staat me nog bij, helaas.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* Denkend aan croky bolognese chips...
quote:Op maandag 8 juni 2009 22:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* Denkend aan croky bolognese chips...
Iedere keer als aciblabla in de sc komtquote:Op maandag 8 juni 2009 22:49 schreef McFearless het volgende:
[..]
Dat verhaal staat me nog bij, helaas.
Snif snif...quote:
Als Afcajos in het water valt, dan wordt hij niet nat, maar dan wordt het water Afcajosquote:Op maandag 8 juni 2009 22:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Afcajos hosselt geen vrouwen, vrouwen komen naar hem toegelopen om te polsen of hij geïnteresseerd is.
Inderdaad. Ook met die grotere harde schijf in de iPhone, jammer, alhoewel 32 gig nou ook nog niet alles is. Nou ja, het model volgend jaar (als m'n contract is afgelopen) zal dan wel 64 gig worden.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hij weigerde geen dienst iig!!
Bij jou dan?
[..]
Inderdaad dat is balen, ken er ook genoeg die net MacBook gekocht hebben, maar dat zul je altijd houden. De techniek staat nu eenmaal niet stil. 13" is wel erg relaxt voor op pad, lekker sleur en pleur formaat. Toch denk ik dat ik bij de 15" blijf.
Hij ligt er nog steeds. Maar ik heb geen rits want ik heb m'n joggingbroek aan hAHAHa.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bij jou dan?
In gedachten komt die geur en smaak nog vaak terug.. helaasquote:
Wat doet hij eigenlijk voor studie, daar heeft hij het nooit over.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En 13" is inderdaad ideaal om overal mee naar toe te nemen. Met mainstage overal een versterker voor m'n gitaar.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bij jou dan?
[..]
Inderdaad dat is balen, ken er ook genoeg die net MacBook gekocht hebben, maar dat zul je altijd houden. De techniek staat nu eenmaal niet stil. 13" is wel erg relaxt voor op pad, lekker sleur en pleur formaat. Toch denk ik dat ik bij de 15" blijf.
Firefox loopt op de mac anders vaker vast dan op dat schijt windowsquote:
Ik wacht al heel lang op antwoord n.a.v. mijn huwelijksaanzoek richting jou.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:47 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Bolognese chips eten zal nooit meer hetzelfde zijn.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedere keer als aciblabla in de sc komt![]()
Vuilmanager.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat doet hij eigenlijk voor studie, daar heeft hij het nooit over.
quote:Op maandag 8 juni 2009 22:49 schreef McFearless het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 juni 2009 22:49 schreef McFearless het volgende:
[..]
HBO ICT.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zal wel mbo wezen.quote:
Whehe, ICT, niet van hem verwacht.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
HBO ICT.![]()
Maar hij gaat stoppen/iets anders doen geloof ik.
Op de Mac prefereer ik dan ook Safari, Firefox maakt geen gebruik van de opties van het touchpad.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Firefox loopt op de mac anders vaker vast dan op dat schijt windows![]()
Bij mij nooit.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Firefox loopt op de mac anders vaker vast dan op dat schijt windows![]()
[..]
je hebt echt iets tegen mensen die mbo doenquote:
Update van nieuwe iPhone vind ik ook niet zo bijzonder. Sneller, ach het is maar wat je gewend bent en de huidige camera vind ik zo slecht nog niets. Als ik daadwerkelijk foto's moet maken doe ik dat toch niet met een telefooncamera. En de huidige capaciteit van de harde schijf is voor mij voldoende, ik heb niet meer nodig.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Inderdaad. Ook met die grotere harde schijf in de iPhone, jammer, alhoewel 32 gig nou ook nog niet alles is. Nou ja, het model volgend jaar (als m'n contract is afgelopen) zal dan wel 64 gig worden.
Nu je het zegt, ik heb ook knopen.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hij ligt er nog steeds. Maar ik heb geen rits want ik heb m'n joggingbroek aan hAHAHa.
Groetjes,
Bas Gitaar
Ja maar Firefox heeft handige devtools en die hebben we nodig op het werk, vandaar.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Op de Mac prefereer ik dan ook Safari, Firefox maakt geen gebruik van de opties van het touchpad.
Maar komt er een nieuwe macbook?quote:Op maandag 8 juni 2009 22:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Op de Mac prefereer ik dan ook Safari, Firefox maakt geen gebruik van de opties van het touchpad.
Valt het jou ook op dat hij élke fucking week een verjaardag heeft?quote:Op maandag 8 juni 2009 22:56 schreef McFearless het volgende:
[..]
Hij is nu aan het zuipen iig, dat is z'n studie, denk ik.
Idd...quote:Op maandag 8 juni 2009 22:54 schreef McFearless het volgende:
[..]
Bolognese chips eten zal nooit meer hetzelfde zijn.
vrouwenquote:
Ja, maar jij bent een vrouw, jij kan meerdere dingen tegelijk en dan heeft ie geen tijd om vast te lopen.quote:
Voor de 'How I met your mother' kijkers.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Muts. Ja, hij is net vernieuwd.quote:
quote:
fas haat jouw dus ookquote:
Oke. Ik ben ondertussen zo gewend aan het "2 vingers veeg naar links voor pagina terug" dat ik dat soort dingen echt mis in FF.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja maar Firefox heeft handige devtools en die hebben we nodig op het werk, vandaar.
De Pro's in elk geval wel.quote:
quote:
Ik haat ook de gehele mensheid.quote:
Komt omdat Skylark de loep loopt vol te spammen.quote:
Je deed zo'n boze PI bij "Mannen." dus ik dacht dat je het voorlopig helemaal gehad had met de andere sekse.quote:
Alsof dat het enige excuus is om te zuipen. Die jongen snapt er echt weinig van.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Valt het jou ook op dat hij élke fucking week een verjaardag heeft?
Maar Bill van Tokio Hotel komt niet uit Japan.quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 22:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent een vrouw, jij kan meerdere dingen tegelijk en dan heeft ie geen tijd om vast te lopen.
Die van mij is toch al ouder, maar ik kwam er vandaag achter dat hij wel HD kan afspelen als het goed is.quote:
Als ik nodig ben om dit hoopje triestheid te reanimeren, dan doe ik dat.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Komt omdat Skylark de loep loopt vol te spammen.
heyhey, 10 procent is wel cool hoorquote:Op maandag 8 juni 2009 22:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Ik haat ook de gehele mensheid.
nee walvisvlees lijkt me superlekkerquote:Op maandag 8 juni 2009 23:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar Bill van Tokio Hotel komt niet uit Japan.
Waarom in godsnaam? Er zijn toch nog wel een paar leuke mensen in je leven waar je mee op kan schieten?quote:Op maandag 8 juni 2009 22:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Die jongen heeft op het moment anders wel een schitterend leven moet ik zeggen. Hij neukt een bloedlekker wijf, zuipt zich de tering en heeft elke week een verjaardag.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Alsof dat het enige excuus is om te zuipen. Die jongen snapt er echt weinig van.
Nee, integendeel. Ik vind mezelf nogal een hypocriet loederquote:Op maandag 8 juni 2009 23:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je deed zo'n boze PI bij "Mannen." dus ik dacht dat je het voorlopig helemaal gehad had met de andere sekse.
quote:
Ik kan trouwens wel een youtube filmpje in een nieuw tabblad openen, ik weet niet wat je daar moeilijk aan vindt?quote:
ik wil auch komenquote:
Dat hoefde ik op mijn dell niet te proberen.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:00 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
Die van mij is toch al ouder, maar ik kwam er vandaag achter dat hij wel HD kan afspelen als het goed is.
Dan moet je:quote:Op maandag 8 juni 2009 23:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, integendeel. Ik vind mezelf nogal een hypocriet loeder.
hoezoquote:Op maandag 8 juni 2009 23:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
succesquote:Op maandag 8 juni 2009 23:01 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dat maak ik vanavond weer goed met haar
Vertelquote:Op maandag 8 juni 2009 23:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja mijn macbook kan ook alleen 720p, maar meer kan mijn TV toch niet aan.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat hoefde ik op mijn dell niet te proberen.
Zelfs 720p niet.
Nu slinger ik mijn macbook aan op de tv en kan via de tv hdfilms enz. kijken.
Dell, dan noem je ook wel een faalmerk op.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat hoefde ik op mijn dell niet te proberen.
Zelfs 720p niet.
Nu slinger ik mijn macbook aan op de tv en kan via de tv hdfilms enz. kijken.
Jup, maar daar heb ik zelf ook last van.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Valt het jou ook op dat hij élke fucking week een verjaardag heeft?
- It hurts my eyes.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:58 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Voor de 'How I met your mother' kijkers.
Please.
Verwend kind!quote:Op maandag 8 juni 2009 23:03 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja mijn macbook kan ook alleen 720p, maar meer kan mijn TV toch niet aan.
Ik niet helaas. Ik moet elke vrijdag en zaterdag gewoon betalen voor m'n drank.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:03 schreef McFearless het volgende:
[..]
Jup, maar daar heb ik zelf ook last van.
quote:
Uiteraard.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dell, dan noem je ook wel een faalmerk op.
Vooral 's ochtends.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Nahquote:
Oh, ik ook hoor, je dacht toch niet dat ik van 20.00u tot 05.00u bij iemand thuis zit.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik niet helaas. Ik moet elke vrijdag en zaterdag gewoon betalen voor m'n drank.
Ik vind de alu eigenlijk wel ontzettend mooi, maar ik snap je punt wel.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:05 schreef LudoSanders het volgende:
De MacBook er nu alleen weer in de witte variant. De 13" is gewoon de oude MacBook alleen gepromoveerd tot Pro. Altijd al fout gevonden dat er geen uiterlijk verschil tussen beide was.
je gaat hem dus neuqenquote:Op maandag 8 juni 2009 23:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nah. Kwam net op Hyves toevallig een 'ex-speeltje' tegen, en hij is echt zo afgrijselijk lekker
. Meer vertel ik niet
.
Nee, daar hebben ze het alleen over naakte CGI wijven als Lara Croft en spellen als RapeLay.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:06 schreef Skylark. het volgende:
Goh, computers. Wat een leuk onderwerp hee.
Praten ze in de DIG SC wél over neuken en aanverwante zaken?
Ik dacht dat je vriendje zo lekker wasquote:Op maandag 8 juni 2009 23:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nah. Kwam net op Hyves toevallig een 'ex-speeltje' tegen, en hij is echt zo afgrijselijk lekker
. Meer vertel ik niet
.
Wajoh, dish jonguh!quote:Op maandag 8 juni 2009 23:06 schreef Skylark. het volgende:
Een knipoog van jou, en hij dumpt zelfs Adriana Lima voor je.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
. Meer vertel ik niet
.
Zeg, moet jij niet naar R&P ?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:06 schreef Skylark. het volgende:
Ook, jaquote:Op maandag 8 juni 2009 23:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik dacht dat je vriendje zo lekker was?
Nu komt er morgen als het goed is een kabel enzo binnen om hem aan de TV aan te sluiten en dan nog 720p films uitzoeken en dan hopen dat het inderdaad werkt!quote:
Vrouwen.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik dacht dat je vriendje zo lekker was?
Gast, Adriana Lima valt niet te dumpen.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Een knipoog van jou, en hij dumpt zelfs Adriana Lima voor je.
Ik ga ook misschien zo'n Macbook kopen, die dingen zijn echt gaafquote:Op maandag 8 juni 2009 23:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik vind de alu eigenlijk wel ontzettend mooi, maar ik snap je punt wel.
Zeg, moet jij niet naar Hiroshima 6 augustus 1945 om 8.00 in de ochtend?quote:
Die kabel heb ik ook. Zo'n hdmi-dvi kabel. Geluid richting de stereo en genieten.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:08 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nu komt er morgen als het goed is een kabel enzo binnen om hem aan de TV aan te sluiten en dan nog 720p films uitzoeken en dan hopen dat het inderdaad werkt!
http://tehparadox.com/forum/f89/quote:Op maandag 8 juni 2009 23:08 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nu komt er morgen als het goed is een kabel enzo binnen om hem aan de TV aan te sluiten en dan nog 720p films uitzoeken en dan hopen dat het inderdaad werkt!
Dat klopt, maar ik moet toch een beetje vleien jeweets.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:08 schreef McFearless het volgende:
[..]
Gast, Adriana Lima valt niet te dumpen.
quote:Op maandag 8 juni 2009 23:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zeg, moet jij niet naar Hiroshima 6 augustus 1945 om 8.00 in de ochtend?
Nee, lul, ik heb geen tijdmachinequote:Op maandag 8 juni 2009 23:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Klopt. Het touchpad is echt geweldig. Bij de meeste laptops kan ik niet overweg met die dingen maar dit werkt als een zonnetje.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ga ook misschien zo'n Macbook kopen, die dingen zijn echt gaaf
8 uur onze tijd of die van hunnie?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Is er nou al een fatsoenlijke blu-rayspeler voor de mac?quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 23:06 schreef Skylark. het volgende:
Op maandagavondquote:Op maandag 8 juni 2009 23:12 schreef Fascination het volgende:
Scoop - drop it wordt hier buiten gedraaid.
Ik draai deze!quote:Op maandag 8 juni 2009 23:12 schreef Fascination het volgende:
Weet ik het. Beter koop je gewoon een bluray speler die je op je TV aansluit. Volgende week komt onze nieuwe 48 inch LED TV van Samsungquote:Op maandag 8 juni 2009 23:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Is er nou al een fatsoenlijke blu-rayspeler voor de mac?
Volgens mij krijg ik dan een mini dvi naar dvi en dan een dvi naar hdmi en dan daar een hdmi kabel op ofzoiets.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die kabel heb ik ook. Zo'n hdmi-dvi kabel. Geluid richting de stereo en genieten.
Wat is dat?quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 23:04 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
- It hurts my eyes.
+Yeah....that's not going to go away
het gaat los in twentequote:Op maandag 8 juni 2009 23:12 schreef Fascination het volgende:
Debiele zomerfeesten.quote:
Ga ik even luisteren.quote:
Forum met allemaal geripte films in HD 720p onderanderequote:Op maandag 8 juni 2009 23:15 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Volgens mij krijg ik dan een mini dvi naar dvi en dan een dvi naar hdmi en dan daar een hdmi kabel op ofzoiets.
[..]
Wat is dat?
Gezelligquote:Op maandag 8 juni 2009 23:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Debiele zomerfeesten.
[..]
Ga ik even luisteren.
fas is autistquote:Op maandag 8 juni 2009 23:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gezellig. Waarom party je niet lekker mee
?
Niemand luistert die Japanse kutmuziek hier buiten jou hoor.quote:
Ik heb een ps3. Maar geen zin om geld uit te geven.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Weet ik het. Beter koop je gewoon een bluray speler die je op je TV aansluit. Volgende week komt onze nieuwe 48 inch LED TV van SamsungAlleen jammer dat er amper HD kanalen zijn.
Je hebt hdmi-dvi, dus ik heb een minidvi-dvi adapter en daar sluit ik een hdmi-dvi adapter op aan.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:15 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Volgens mij krijg ik dan een mini dvi naar dvi en dan een dvi naar hdmi en dan daar een hdmi kabel op ofzoiets.
You go girl!quote:Op maandag 8 juni 2009 23:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Debiele zomerfeesten.
[..]
Ga ik even luisteren.
Waarom wil je dan een bluray spelert voor de mac?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb een ps3. Maar geen zin om geld uit te geven.
quote:Op maandag 8 juni 2009 23:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Niemand luistert die Japanse kutmuziek hier buiten jou hoor.
Oeh wiequote:
Allemaal boeren.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gezellig. Waarom party je niet lekker mee
?
quote:Op maandag 8 juni 2009 23:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom wil je dan een bluray spelert voor de mac?
Dat had ik ook niet verwacht.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:22 schreef Fascination het volgende:
Mm dat liedje is toch niet helemaal m'n smaak Zoheid.
heul niet man, fas gooit helemaal niet met stoelen en ze kwijlt nietquote:
Ik ga ze toch niet zelf downloaden zeker.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Forum met allemaal geripte films in HD 720p onderandere
I lol'dquote:Op maandag 8 juni 2009 23:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
[..]
Ey, kijk dit bazenplaatje boys:
[ afbeelding ]
Ik heb hem op m'n Hyves gezet.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
I lol'd![]()
![]()
Maar dat is geen antwoord op de vraag.
Waar is dat van ?quote:
Ik volg je niet meer. Je hebt een PS3 maar wil geen geld uitgeven maar je wilt wel een bluray voor je macquote:
Whehe. Ik ga dat boekje bestellen denk ik.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
[..]
Ey, kijk dit bazenplaatje boys:
[ afbeelding ]
Mja, mijn papa heeft het besteld, als het maar werkt.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:19 schreef Zotheid het volgende:
Je hebt hdmi-dvi, dus ik heb een minidvi-dvi adapter en daar sluit ik een hdmi-dvi adapter op aan.
[..]
Ik heb hem gedownload.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:25 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Whehe. Ik ga dat boekje bestellen denk ik.
quote:
flink baapen dusquote:
Je mag gerust zeggen dat je a-technisch bent hoor schat, dat is sexy, anders ben je een vrouwelijke nerd en dat is niet aantrekkelijk.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:23 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik ga ze toch niet zelf downloaden zeker.
Daar ben ik te a-technisch heb ik mijn mensen voor.
Lion Kingquote:
Ik wil GEDOWNLOADE blu-ray films (die niet naar mkv zijn omgezet dus) kunnen afspelen via een interne videospeler op de mac. Zonder tussenkomst van schijfjes.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik volg je niet meer. Je hebt een PS3 maar wil geen geld uitgeven maar je wilt wel een bluray voor je mac
Precies!quote:Op maandag 8 juni 2009 23:25 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Mja, mijn papa heeft het besteld, als het maar werkt.
Wonen hun ook in Grunna?quote:
Eem googlen.quote:
Vrouwen met een mac daarentegen.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je mag gerust zeggen dat je a-technisch bent hoor schat, dat is sexy, anders ben je een vrouwelijke nerd en dat is niet aantrekkelijk.
quote:Product Description
Everyone's life is governed by an internal code of conduct. Some call it morality. Others call it religion. But Bros in the know call this holy grail the Bro Code.
Historically a spoken tradition passed from one generation to the next, the official code of conduct for Bros appears here in its published form for the first time ever. By upholding the tenets of this sacred and legendary document, any dude can learn to achieve Bro-dom.
Jaaa ik mis geil vleesquote:Op maandag 8 juni 2009 23:28 schreef Zotheid het volgende:
Dit topic gaat mieters snel!
Het is geweldig.quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 23:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je mag gerust zeggen dat je a-technisch bent hoor schat, dat is sexy, anders ben je een vrouwelijke nerd en dat is niet aantrekkelijk.
Inquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wieso?Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Aha, maar daar heb je dan toch geen bluray speler voor nodig? Je moet dan of een videokaart in je Mac hebben zitten die bluray kan decoderen of een krachtige processor die dat kan. Maar goed, dat weet ik allemaal niet bij een Mac. Mijn videokaart kan wel gewoon die directe bluray rips afspelen, maar goed, dat kan iedere videokaart van een paar tientjes tegenwoordig.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik wil GEDOWNLOADE blu-ray films (die niet naar mkv zijn omgezet dus) kunnen afspelen via een interne videospeler op de mac. Zonder tussenkomst van schijfjes.
Ik wou net vragen om een PM maar ik download em nu.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het is geweldig.
Al mijn onbeantwoorde levensvragen zijn nu beantwoord.
quote:
Er is nog geen fatsoenlijke decoder voor de mac. VLC speelt wel video af maar geen geluid.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Aha, maar daar heb je dan toch geen bluray speler voor nodig? Je moet dan of een videokaart in je Mac hebben zitten die bluray kan decoderen of een krachtige processor die dat kan. Maar goed, dat weet ik allemaal niet bij een Mac. Mijn videokaart kan wel gewoon die directe bluray rips afspelen, maar goed, dat kan iedere videokaart van een paar tientjes tegenwoordig.
Herkenbaar.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:32 schreef LudoSanders het volgende:
Ik verveel me terwijl er nog bergen werk op mij staan te wachten.
quote:Op maandag 8 juni 2009 23:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
InOldenzaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wieso?
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
Studie en werk.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:33 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Afstuderen? Werk? Komt wel. Eerst even tv kijken.
Dan heb jij een ontkenning van mij gemist.quote:
Bro's shall never reveal pics of Bro's to hot babes.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:33 schreef Allure_ het volgende:
Wie stuurt mij een hete foto van Skylark.?
Nee, niet van dat kut poppetje grapjassen.
Ah, dus porno Blurays zijn wel prima te volgen? Wat is het probleem dan?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Er is nog geen fatsoenlijke decoder voor de mac. VLC speelt wel video af maar geen geluid.
Dat heb ik ook.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:32 schreef LudoSanders het volgende:
Ik verveel me terwijl er nog bergen werk op mij staan te wachten.
Grappig, dat moest ik ook altijd.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:33 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga nu al slapen gewoon, morgen 8 uur melden
wie the fuck ben jequote:
Und so ist.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Bro's shall never reveal pics of Bro's to hot babes.
Ik kan er niks aan doen.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Grappig, dat moest ik ook altijd.
Toen ik 13 was.
Hoezo? Je bent toch zeker wel 10 kudos waardquote:Op maandag 8 juni 2009 23:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je brontmaagding.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
Dat 1e artikel al. Mix en match wingmans.
Dus we mogen je pics wel naar Allure sturen?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 juni 2009 23:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
InIk woon ook in Twente. Hoewel, wel wat kilometers van je vandaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wieso?
![]()
Anushaar.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah, dus porno Blurays zijn wel prima te volgen? Wat is het probleem dan?
Als ik jou mijn Hyves PM, voeg je me dan toe zodat ik weer een hete chick +1 heb?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo? Je bent toch zeker wel 10 kudos waard?!
ik weet lekker hoe die gast eruit zietquote:Op maandag 8 juni 2009 23:33 schreef Allure_ het volgende:
Wie stuurt mij een hete foto van Skylark.?
Nee, niet van dat kut poppetje grapjassen.
quote:
Waar?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:36 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Ik woon ook in Twente. Hoewel, wel wat kilometers van je vandaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |