Waarom zou ik? Wat gaat jou dat verder aan? Ik post toch niet hele zinnen over lekkere wijven om vervolgens niet de pics te leveren.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hou je mond, grafnek. Post jouw gf maar eens.
neej, heb er wel tevergeefs naar gezocht op google,, maar goed, het gaat om het hebben ook eh, een souvenirtjequote:Op maandag 8 juni 2009 22:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb je die nou nog niet gezien? Daarbij, de jailbait die iets eerder in dit topic staat is boeiender.
Goed hoor. Zit lekker te fappen.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:08 schreef Skylark. het volgende:
Maarja, het is welletjes. Ik heb de dame in kwestie geblokt en wens geen verder leuk contact met haar.!
Hoe is het met jullie?
Hehe dat hou je niet vol.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:08 schreef Skylark. het volgende:
Maarja, het is welletjes. Ik heb de dame in kwestie geblokt en wens geen verder leuk contact met haar.!
Hoe is het met jullie?
Hij zat laatst nog in de fok.rarquote:Op maandag 8 juni 2009 22:10 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
neej, heb er wel tevergeefs naar gezocht op google,, maar goed, het gaat om het hebben ook eh, een souvenirtje
Dat lijkt mij puick.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:09 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Ik speel voor MSN warrior en kijk James Bond.
Aaaaaaaaahquote:Op maandag 8 juni 2009 21:55 schreef Maisnon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toch gevonden! Hij is alleen best klein. Dit was vooral voor het patroon dat ik wel leuk vond, en die kleur blauw.Ja ik maak heel vaak dat soort dingen terwijl ik eh, Project Runway kijk enzo
En dat was tijdens Project Runway, toen ze net een of andere beoordeling hadden en toen weer iets nieuws moesten doen, haha, en dat zet ik er dan willekeurig in.
Geeft niet, ik hou nog van je.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:09 schreef McFearless het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Wat gaat jou dat verder aan? Ik post toch niet hele zinnen over lekkere wijven om vervolgens niet de pics te leveren.
Jochem de naakte berenkiller.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:10 schreef Maisnon het volgende:
Jochem de naakte berenkillerdat Pokemon gevecht was wel tof.
Jaaaaren voor mama appelsap, benny lava en broek aan m'n laars, op Albinoblacksheep, werden er al van die vertaalde liedjes gemaakt.
Een legendarische was French Erotic Film. Maar die amerikanen hadden dus een Nederlands liedje gebruikt
verwijderen uit je msn-lijst is efficienterquote:Op maandag 8 juni 2009 22:08 schreef Skylark. het volgende:
Hoe is het met jullie?
Ik heb nog 30 jaar te leven volgens Jamba.quote:
Subtiele poging om mij op MSN te krijgen, Skylark.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat lijkt mij puick.
Trouwens, wat vind jij van dit liedje?
30 maar?quote:Op maandag 8 juni 2009 22:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb nog 30 jaar te leven volgens Jamba.
Post raak voor een knaak.quote:
oke geilquote:
Ik had het eigenlijk over James Bond, maar mijn kabel werkt niet goed.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:14 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Subtiele poging om mij op MSN te krijgen, Skylark.Ik ga het zo even luisteren, zit nu nog sociaal beneden.
Jamba.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, ik schijn te sterven aan een overdosis speed tijdens een tricycle in de Playboy Mansion.quote:
Deze James Bond is toch die met Denise Richards voor dat ze d'r tieten liet verkleinen?quote:Op maandag 8 juni 2009 22:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk over James Bond, maar mijn kabel werkt niet goed.
Hard to get spelen is zo vorig jaar.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk over James Bond, maar mijn kabel werkt niet goed.
\quote:Op maandag 8 juni 2009 22:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Geen idee, ik kan het dus niet kijken.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Deze James Bond is toch die met Denise Richards voor dat ze d'r tieten liet verkleinen?
En jij geeft daadwerkelijk geld uit en dat soort onzin?quote:Op maandag 8 juni 2009 22:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, ik schijn te sterven aan een overdosis speed tijdens een tricycle in de Playboy Mansion.
Uhuh. Als ik zie hoeveel mensen zich eraan ergeren dan vind ik het leuk om het in stand te houden.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En jij geeft daadwerkelijk geld uit en dat soort onzin?
Ja dus!quote:Op maandag 8 juni 2009 22:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Geen idee, ik kan het dus niet kijken.
Geen idee. Duurt veel te lang en zo te zien duurt het nog wel evenquote:Waar blijft Sin City 2.
simcity 2 bestaat al langquote:Op maandag 8 juni 2009 22:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Geen idee, ik kan het dus niet kijken.
Waar blijft Sin City 2.
quote:Op maandag 8 juni 2009 22:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Uhuh. Als ik zie hoeveel mensen zich eraan ergeren dan vind ik het leuk om het in stand te houden.
Goed punt!quote:Op maandag 8 juni 2009 22:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Uhuh. Als ik zie hoeveel mensen zich eraan ergeren dan vind ik het leuk om het in stand te houden.
Volgens meerdere love calculators zou ik totaal niet bij mijn vriendin passen, echter zou ik wel passen bij Mandy Moore, Ashlee Simpson of Avril Lavigne.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:19 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Je hebt zeker ook met die love-calculator geprobeert of jij en je 'vriendin' wel bij mekaar passen ?
Nee, wel voor m'n zusje en haar vriendje om te zien of het nog lang duurt.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:19 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Je hebt zeker ook met die love-calculator geprobeert of jij en je 'vriendin' wel bij mekaar passen ?
Mieters.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:17 schreef McFearless het volgende:
[..]
Jammer dat je geen vrouw bent, want dan zoU ik je kutje likken als je dit opzet.
quote:Op maandag 8 juni 2009 22:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgens meerdere love calculators zou ik totaal niet bij mijn vriendin passen, echter zou ik wel passen bij Mandy Moore, Ashlee Simpson of Avril Lavigne.
BRAOBANT HOOLIGANS !quote:
die zou ik hard gevenquote:Op maandag 8 juni 2009 22:22 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
en Taylor Swift ?![]()
Owjaa:: jij geeft serieus geld uit aan dat soort dingen ?!!
quote:Op maandag 8 juni 2009 22:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgens meerdere love calculators zou ik totaal niet bij mijn vriendin passen, echter zou ik wel passen bij Mandy Moore, Ashlee Simpson of Avril Lavigne.
quote:Op maandag 8 juni 2009 22:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, wel voor m'n zusje en haar vriendje om te zien of het nog lang duurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |