Nice, ook van Maisnon ?quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bweh dat zou jammer zijnik wil 'm ook wel met die tekst doen, maar wtf zijn crits? Het zegt me niets
!
Inderdaad, gewoon haar initiatief laten nemen. Ik heb zo'n indruk dat er wel meer voor je rondloopt.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook, ik zeg zelfs "groetjes" op msn als ze weggaat en toen ze me belde zei ik aan het eind: "Ok-doei-hangop". Maar van mij hoeft het niet zo, ze kost teveel energie.
Hoe oud ben je?quote:Op maandag 8 juni 2009 21:55 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb zelfs jaloers maken al geprobeerd, ik heb dingen gezegd als:"haha moet je zien wat Fabienne net zei".
Ze is ook een leuk meisje, dat is ook het probleem. Ik wil haar niet playen, maar zo zorgt zij ervoor.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:53 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jah dan moet je ook geen sma gaan playen, maar gewoon een normaal leuk meisje gaan zoeken. En als ze deze topic-pagina leest dan ben je helemaal het haasje
Why? CSI is niet voor kinderen.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien is het tijd om volwassen te worden.
Ze heeft jou toch al geplayed?quote:Op maandag 8 juni 2009 21:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ze is ook een leuk meisje, dat is ook het probleem. Ik wil haar niet playen, maar zo zorgt zij ervoor.
Ja zo kun je het ook noemen.quote:
heuh, zij heeft jou toch al onder haar controle?quote:Op maandag 8 juni 2009 21:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ze is ook een leuk meisje, dat is ook het probleem. Ik wil haar niet playen, maar zo zorgt zij ervoor.
Ik nam wel het iniatief hé.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:59 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
heuh, zij heeft jou toch al onder haar controle?
Gewoon klef en aanhankelijk doen voor haar ogen werkt goed genoeg meestal. Meestal zijn het zulke aandachtshoeren die ook wel genoeg aandacht van andere boys krijgen en er daarom er niet tegen kunnen als je daar niet op in gaat.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:55 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb zelfs jaloers maken al geprobeerd, ik heb dingen gezegd als:"haha moet je zien wat Fabienne net zei".
Hey, anytimequote:Op maandag 8 juni 2009 21:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja zo kun je het ook noemen.Dankje Allure.
Mja, zo is zij ook niet. Ze klinkt nu als een slet die mij gebruikt maar zij kust bijna nooit met jongens. Maarja, iedereen zegt dat I guess.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Gewoon klef en aanhankelijk doen voor haar ogen werkt goed genoeg meestal. Meestal zijn het zulke aandachtshoeren die ook wel genoeg aandacht van andere boys krijgen en er daarom er niet tegen kunnen als je daar niet op in gaat.
Ey, die is ook goed te vozen hoor.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:01 schreef McFearless het volgende:
[..]
En dan denk je haar jaloers te maken met Fabienne, de huppelkut?
Met aandacht bedoel ik ook niet dat ze met iedereen zoent hè. Gewoon dat haar ego zovaak gestreeld word dat ze weet dat ze mooi is.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mja, zo is zij ook niet. Ze klinkt nu als een slet die mij gebruikt maar zij kust bijna nooit met jongens. Maarja, iedereen zegt dat I guess.
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:59 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
heuh, zij heeft jou toch al onder haar controle?
Ze klinkt als een interessant McF projectje... Pics?quote:Op maandag 8 juni 2009 22:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mja, zo is zij ook niet. Ze klinkt nu als een slet die mij gebruikt maar zij kust bijna nooit met jongens. Maarja, iedereen zegt dat I guess.
Dat wel.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Met aandacht bedoel ik ook niet dat ze met iedereen zoent hè. Gewoon dat haar ego zovaak gestreeld word dat ze weet dat ze mooi is.
whehequote:Op maandag 8 juni 2009 22:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik nam wel het iniatief hé.Dus hosseltechnisch gezien heb ik geplayed.
Nou en.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ze is te jong voor pics, pas 16 jaar.
Oud genoeg dus.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 juni 2009 22:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik slinger geen pics het web op van meisjes onder de 19.quote:
17. En mijn meisjes hebben tenminste geen spleetjes-ogen.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:05 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
gePWNt worden door een meid van 16....!!!!!!!!!!!
Ja, lik m'n ballen, slappe lul.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik slinger geen pics het web op van meisjes onder de 19.Ethiek enzo.
quote:Op maandag 8 juni 2009 22:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hou je mond, grafnek. Post jouw gf maar eens.quote:
PM die rar es !quote:
Ethiek m'n reet.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 juni 2009 22:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
17. En mijn meisjes hebben tenminste geen spleetjes-ogen.
Heb je die nou nog niet gezien? Daarbij, de jailbait die iets eerder in dit topic staat is boeiender.quote:
Ik speel voor MSN warrior en kijk James Bond.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:08 schreef Skylark. het volgende:
Maarja, het is welletjes. Ik heb de dame in kwestie geblokt en wens geen verder leuk contact met haar.!
Hoe is het met jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |