abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 juni 2009 @ 21:46:57 #176
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_69842100
quote:
Op maandag 8 juni 2009 21:35 schreef Skylark. het volgende:
Jongens, ik heb een puberale aanval van negatieve hormonen. Is er iemand die me even kan troosten?

Alsjeblieft, fap tot je niet meer fappen kan

Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_69842127
quote:
Op maandag 8 juni 2009 21:43 schreef Skylark. het volgende:

[..]

Nou.

1 jaar geleden ofzo had ik een hele leuke sma geplayed, en ik wilde daar wel mee door gaan. Dat wilde zij niet, maar we bleven wel echt goed en leuk contact houden. Toen kreeg ze een vriendje, gaf ik niks om, en toen ging het weer uit, maar ik zat wel echt diep in de friendszone. Een kilometer of 3. Ze vertelde me zelfs over hun relatie en alles . Afijn, nu was ze zaterdag niet heel dronken en toch heel erg aardig en aanhankelijk (ze smste me waar ik was en alles) (hahahah ik was met de barvrouw aan het sjansen toen ze me gevonden had) en toen hebben we gekust. En nu wordt het waarschijnlijk weer niets.

Die vuile kankerbloedhoer.
. Ik ken het wel een beetje bij een meisje van vroeger. Vooral dat hoop geven en aan het lijntje houden is verkênkerd Had jij al die tijd nog hoop of was het gewoon van 'ja als ze wel wat wilt' zeg ik geen nee?
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_69842136
Ahhhw. Skylark is verliefd?
  maandag 8 juni 2009 @ 21:47:49 #179
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_69842141
quote:
Op maandag 8 juni 2009 21:46 schreef Acinonyx het volgende:

[..]

Alsjeblieft, fap tot je niet meer fappen kan

[ afbeelding ]
Ik stop dalijk dat hele gedrocht door je strot heen, onmeelevende teringlijer.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_69842143
quote:

[..]

Nou.

1 jaar geleden ofzo had ik een hele leuke sma geplayed, en ik wilde daar wel mee door gaan. Dat wilde zij niet, maar we bleven wel echt goed en leuk contact houden. Toen kreeg ze een vriendje, gaf ik niks om, en toen ging het weer uit, maar ik zat wel echt diep in de friendszone. Een kilometer of 3. Ze vertelde me zelfs over hun relatie en alles . Afijn, nu was ze zaterdag niet heel dronken en toch heel erg aardig en aanhankelijk (ze smste me waar ik was en alles) (hahahah ik was met de barvrouw aan het sjansen toen ze me gevonden had) en toen hebben we gekust. En nu wordt het waarschijnlijk weer niets.

Gewoon hard spelen, anders laten vallen. Dat vage gedoe daar krijg je op een gegeven moment ook wel genoeg van, mocht je dat nog niet hebben. Zeker als je vooraf een ander doel voor ogen had.
pi_69842149
quote:
Op maandag 8 juni 2009 21:46 schreef Skylark. het volgende:
Maar zij is zo'n fucking teaser en ik ben er dus alweer ingetrapt, anders had ik er niets om gegeven. En het kutte is dat ik goed met haar kan opschieten.

En dan gaat ze hartjes sturen op msn enzo. Ik ga dr blokken.
Ik zie het al. Ook zo'n kut flirt wijf dus
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_69842152
VERSE JAILBAIT

[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  maandag 8 juni 2009 @ 21:49:06 #183
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_69842192
Nou nou, verliefd is wel een groot woord, maar ze past gewoon heel goed bij me en ze is knap. Dus dat is best wel jammer. En ik wilde een triomfantelijk topic maken op FoK! dat ik de friendszone heb gepwned als het zover was.
pi_69842209
quote:
Op maandag 8 juni 2009 21:42 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]

Maisnon ik vind dit musje zo mooi heb je 'm misschien ook nog los (dus zonder tekst ervoor) voor op m'n pinpas ?

Ik zal eens kijken, maar ik ben bang van niet
  maandag 8 juni 2009 @ 21:49:36 #185
166265 Acinonyx
pi_69842214
quote:
Op maandag 8 juni 2009 21:47 schreef Skylark. het volgende:

[..]

Ik stop dalijk dat hele gedrocht door je strot heen, onmeelevende teringlijer.

Wat scheelt eraan, ben je gedumpt ?
.
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_69842227
quote:
Maar zij is zo'n fucking teaser en ik ben er dus alweer ingetrapt, anders had ik er niets om gegeven. En het kutte is dat ik goed met haar kan opschieten.

Ahhhw arme jij! Klinkt nogal kut ja..
  maandag 8 juni 2009 @ 21:50:01 #187
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_69842234
quote:
Op maandag 8 juni 2009 21:48 schreef gers het volgende:
VERSE JAILBAIT
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vuile bokjosti, haal die hoeren..

maandag 8 juni 2009 @ 21:50:06 #188
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_69842242
quote:

of je gaat nu even duidelijk vragen wat ze van je wil.
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
pi_69842246
Pics?
pi_69842261
quote:

Ik herken het. Alleen kom ik dan niet zo ver dat ik met haar mag zoenen maar goed.
Stevig uithuilen helpt meestal wel.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_69842287

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_69842292
Je had haar wel gewoon goed jaloers gekregen door met die barvrouw te sjansen. Dat was goed voor 1 keer kussen. Nu zul je dus een schijnrelatie moeten nemen die goed is voor een complete affaire met haar.
pi_69842310
quote:
Op maandag 8 juni 2009 21:50 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ik herken het. Alleen kom ik dan niet zo ver dat ik met haar mag zoenen maar goed.
Stevig uithuilen helpt meestal wel.
met een bekske ijs zeker
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_69842314
quote:
Op maandag 8 juni 2009 21:49 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Ik zal eens kijken, maar ik ben bang van niet
Bweh dat zou jammer zijn ik wil 'm ook wel met die tekst doen, maar wtf zijn crits? Het zegt me niets !
  maandag 8 juni 2009 @ 21:51:58 #195
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_69842322
quote:
Op maandag 8 juni 2009 21:47 schreef 3lmo het volgende:

[..]

Gewoon hard spelen, anders laten vallen. Dat vage gedoe daar krijg je op een gegeven moment ook wel genoeg van, mocht je dat nog niet hebben. Zeker als je vooraf een ander doel voor ogen had.
Ja dat doe ik ook, ik zeg zelfs "groetjes" op msn als ze weggaat en toen ze me belde zei ik aan het eind: "Ok-doei-hangop". Maar van mij hoeft het niet zo, ze kost teveel energie.
pi_69842342

Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_69842372
quote:
Op maandag 8 juni 2009 21:49 schreef Skylark. het volgende:
Nou nou, verliefd is wel een groot woord, maar ze past gewoon heel goed bij me en ze is knap. Dus dat is best wel jammer. En ik wilde een triomfantelijk topic maken op FoK! dat ik de friendszone heb gepwned als het zover was.
Wat bij mij werkte trouwens was altijd haar laten beginnen met praten en als ze haar gepraat over jongens hield over je eigen smatjes beginnen. Dan werd ze altijd zo jaloers. Dat ik haar op het laatst achter me aan had lopen. Zo kan je de rollen omdraaien dat jij de teaser bent.

Ik haat zulke vrouwen maar tegelijk val ik er ook op
pi_69842389
quote:
Op maandag 8 juni 2009 21:52 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]

Dat is mijn hyves achtergrond
  maandag 8 juni 2009 @ 21:53:52 #199
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_69842393
quote:
Op maandag 8 juni 2009 21:51 schreef Maisnon het volgende:
Je had haar wel gewoon goed jaloers gekregen door met die barvrouw te sjansen. Dat was goed voor 1 keer kussen. Nu zul je dus een schijnrelatie moeten nemen die goed is voor een complete affaire met haar.
Nou, eigenlijk sjanste ik niet, maar ik had tegen zo'n kutbroertje van een gewone vriendin gezegd dat die barvrouw wel heel erg appetijtelijk was, en aangezien ik dat bloedjoch altijd Beatrix noem vanwege z'n haar ging hij dat tegen die barvrouw zeggen, en toen zij op de barkruk naast me kwam zitten kwam 'Beatrix' er ook bij staan en ging hij zeggen dat ik tegen de barvrouw heb gezegd dat ik haar lekker vond. Maar toen ontkende ik en zei ik dat hij gewoon boos was omdat ik hem Beatrix noem.
  maandag 8 juni 2009 @ 21:53:56 #200
166265 Acinonyx
pi_69842398
quote:

[..]

Nou.

Jah dan moet je ook geen sma gaan playen, maar gewoon een normaal leuk meisje gaan zoeken. En als ze deze topic-pagina leest dan ben je helemaal het haasje
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')