quote:Op maandag 8 juni 2009 21:35 schreef Skylark. het volgende:
Jongens, ik heb een puberale aanval van negatieve hormonen. Is er iemand die me even kan troosten?
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nou.
1 jaar geleden ofzo had ik een hele leuke sma geplayed, en ik wilde daar wel mee door gaan. Dat wilde zij niet, maar we bleven wel echt goed en leuk contact houden. Toen kreeg ze een vriendje, gaf ik niks om, en toen ging het weer uit, maar ik zat wel echt diep in de friendszone. Een kilometer of 3. Ze vertelde me zelfs over hun relatie en alles. Afijn, nu was ze zaterdag niet heel dronken en toch heel erg aardig en aanhankelijk (ze smste me waar ik was en alles) (hahahah ik was met de barvrouw aan het sjansen toen ze me gevonden had) en toen hebben we gekust. En nu wordt het waarschijnlijk weer niets.
Die vuile kankerbloedhoer.
Ik stop dalijk dat hele gedrocht door je strot heen, onmeelevende teringlijer.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:46 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Alsjeblieft, fap tot je niet meer fappen kan
[ afbeelding ]
Gewoon hard spelen, anders laten vallen. Dat vage gedoe daar krijg je op een gegeven moment ook wel genoeg van, mocht je dat nog niet hebben.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nou.
1 jaar geleden ofzo had ik een hele leuke sma geplayed, en ik wilde daar wel mee door gaan. Dat wilde zij niet, maar we bleven wel echt goed en leuk contact houden. Toen kreeg ze een vriendje, gaf ik niks om, en toen ging het weer uit, maar ik zat wel echt diep in de friendszone. Een kilometer of 3. Ze vertelde me zelfs over hun relatie en alles. Afijn, nu was ze zaterdag niet heel dronken en toch heel erg aardig en aanhankelijk (ze smste me waar ik was en alles) (hahahah ik was met de barvrouw aan het sjansen toen ze me gevonden had) en toen hebben we gekust. En nu wordt het waarschijnlijk weer niets.
Ik zie het al. Ook zo'n kut flirt wijf dusquote:Op maandag 8 juni 2009 21:46 schreef Skylark. het volgende:
Maar zij is zo'n fucking teaser en ik ben er dus alweer ingetrapt, anders had ik er niets om gegeven. En het kutte is dat ik goed met haar kan opschieten.
En dan gaat ze hartjes sturen op msn enzo.![]()
Ik ga dr blokken.
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:42 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Maisnonik vind dit musje zo mooi
![]()
heb je 'm misschien ook nog los (dus zonder tekst ervoor) voor op m'n pinpas
?
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik stop dalijk dat hele gedrocht door je strot heen, onmeelevende teringlijer.
Ahhhwquote:Op maandag 8 juni 2009 21:46 schreef Skylark. het volgende:
Maar zij is zo'n fucking teaser en ik ben er dus alweer ingetrapt, anders had ik er niets om gegeven. En het kutte is dat ik goed met haar kan opschieten.
Ik ga dr blokken.
Vuile bokjosti, haal die hoeren..quote:Op maandag 8 juni 2009 21:48 schreef gers het volgende:
VERSE JAILBAIT
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
of je gaat nu even duidelijk vragen wat ze van je wil.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:46 schreef Skylark. het volgende:
Ik ga dr blokken.
Ik herken het.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:46 schreef Skylark. het volgende:
Ik ga dr blokken.
met een bekske ijs zekerquote:Op maandag 8 juni 2009 21:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik herken het.Alleen kom ik dan niet zo ver dat ik met haar mag zoenen maar goed.
![]()
Stevig uithuilen helpt meestal wel.
Bweh dat zou jammer zijnquote:Op maandag 8 juni 2009 21:49 schreef Maisnon het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zal eens kijken, maar ik ben bang van niet
Ja dat doe ik ook, ik zeg zelfs "groetjes" op msn als ze weggaat en toen ze me belde zei ik aan het eind: "Ok-doei-hangop". Maar van mij hoeft het niet zo, ze kost teveel energie.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:47 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Gewoon hard spelen, anders laten vallen. Dat vage gedoe daar krijg je op een gegeven moment ook wel genoeg van, mocht je dat nog niet hebben.Zeker als je vooraf een ander doel voor ogen had.
Wat bij mij werkte trouwens was altijd haar laten beginnen met praten en als ze haar gepraat over jongens hield over je eigen smatjes beginnen. Dan werd ze altijd zo jaloers. Dat ik haar op het laatst achter me aan had lopen.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:49 schreef Skylark. het volgende:
Nou nou, verliefd is wel een groot woord, maar ze past gewoon heel goed bij me en ze is knap. Dus dat is best wel jammer. En ik wilde een triomfantelijk topic maken op FoK! dat ik de friendszone heb gepwned als het zover was.
Dat is mijn hyves achtergrondquote:
Nou, eigenlijk sjanste ik niet, maar ik had tegen zo'n kutbroertje van een gewone vriendin gezegd dat die barvrouw wel heel erg appetijtelijk was, en aangezien ik dat bloedjoch altijd Beatrix noem vanwege z'n haar ging hij dat tegen die barvrouw zeggen, en toen zij op de barkruk naast me kwam zitten kwam 'Beatrix' er ook bij staan en ging hij zeggen dat ik tegen de barvrouw heb gezegd dat ik haar lekker vond.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:51 schreef Maisnon het volgende:
Je had haar wel gewoon goed jaloers gekregen door met die barvrouw te sjansen. Dat was goed voor 1 keer kussen. Nu zul je dus een schijnrelatie moeten nemen die goed is voor een complete affaire met haar.
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |