Alsof dat het enige excuus is om te zuipen. Die jongen snapt er echt weinig van.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Valt het jou ook op dat hij élke fucking week een verjaardag heeft?
Maar Bill van Tokio Hotel komt niet uit Japan.quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 22:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent een vrouw, jij kan meerdere dingen tegelijk en dan heeft ie geen tijd om vast te lopen.
Die van mij is toch al ouder, maar ik kwam er vandaag achter dat hij wel HD kan afspelen als het goed is.quote:
Als ik nodig ben om dit hoopje triestheid te reanimeren, dan doe ik dat.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Komt omdat Skylark de loep loopt vol te spammen.
heyhey, 10 procent is wel cool hoorquote:Op maandag 8 juni 2009 22:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Ik haat ook de gehele mensheid.
nee walvisvlees lijkt me superlekkerquote:Op maandag 8 juni 2009 23:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar Bill van Tokio Hotel komt niet uit Japan.
Waarom in godsnaam? Er zijn toch nog wel een paar leuke mensen in je leven waar je mee op kan schieten?quote:Op maandag 8 juni 2009 22:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Ik haat ook de gehele mensheid.
Die jongen heeft op het moment anders wel een schitterend leven moet ik zeggen. Hij neukt een bloedlekker wijf, zuipt zich de tering en heeft elke week een verjaardag.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Alsof dat het enige excuus is om te zuipen. Die jongen snapt er echt weinig van.
Nee, integendeel. Ik vind mezelf nogal een hypocriet loederquote:Op maandag 8 juni 2009 23:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je deed zo'n boze PI bij "Mannen." dus ik dacht dat je het voorlopig helemaal gehad had met de andere sekse.
quote:
Ik kan trouwens wel een youtube filmpje in een nieuw tabblad openen, ik weet niet wat je daar moeilijk aan vindt?quote:
ik wil auch komenquote:
Dat hoefde ik op mijn dell niet te proberen.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:00 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
Die van mij is toch al ouder, maar ik kwam er vandaag achter dat hij wel HD kan afspelen als het goed is.
Dan moet je:quote:Op maandag 8 juni 2009 23:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, integendeel. Ik vind mezelf nogal een hypocriet loeder.
hoezoquote:Op maandag 8 juni 2009 23:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
succesquote:Op maandag 8 juni 2009 23:01 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dat maak ik vanavond weer goed met haar
Vertelquote:Op maandag 8 juni 2009 23:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja mijn macbook kan ook alleen 720p, maar meer kan mijn TV toch niet aan.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat hoefde ik op mijn dell niet te proberen.
Zelfs 720p niet.
Nu slinger ik mijn macbook aan op de tv en kan via de tv hdfilms enz. kijken.
Dell, dan noem je ook wel een faalmerk op.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat hoefde ik op mijn dell niet te proberen.
Zelfs 720p niet.
Nu slinger ik mijn macbook aan op de tv en kan via de tv hdfilms enz. kijken.
Jup, maar daar heb ik zelf ook last van.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Valt het jou ook op dat hij élke fucking week een verjaardag heeft?
- It hurts my eyes.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:58 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Voor de 'How I met your mother' kijkers.
Please.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |