je hebt echt iets tegen mensen die mbo doenquote:
Update van nieuwe iPhone vind ik ook niet zo bijzonder. Sneller, ach het is maar wat je gewend bent en de huidige camera vind ik zo slecht nog niets. Als ik daadwerkelijk foto's moet maken doe ik dat toch niet met een telefooncamera. En de huidige capaciteit van de harde schijf is voor mij voldoende, ik heb niet meer nodig.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Inderdaad. Ook met die grotere harde schijf in de iPhone, jammer, alhoewel 32 gig nou ook nog niet alles is. Nou ja, het model volgend jaar (als m'n contract is afgelopen) zal dan wel 64 gig worden.
Nu je het zegt, ik heb ook knopen.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hij ligt er nog steeds. Maar ik heb geen rits want ik heb m'n joggingbroek aan hAHAHa.
Groetjes,
Bas Gitaar
Ja maar Firefox heeft handige devtools en die hebben we nodig op het werk, vandaar.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Op de Mac prefereer ik dan ook Safari, Firefox maakt geen gebruik van de opties van het touchpad.
Maar komt er een nieuwe macbook?quote:Op maandag 8 juni 2009 22:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Op de Mac prefereer ik dan ook Safari, Firefox maakt geen gebruik van de opties van het touchpad.
Valt het jou ook op dat hij élke fucking week een verjaardag heeft?quote:Op maandag 8 juni 2009 22:56 schreef McFearless het volgende:
[..]
Hij is nu aan het zuipen iig, dat is z'n studie, denk ik.
Idd...quote:Op maandag 8 juni 2009 22:54 schreef McFearless het volgende:
[..]
Bolognese chips eten zal nooit meer hetzelfde zijn.
vrouwenquote:
Ja, maar jij bent een vrouw, jij kan meerdere dingen tegelijk en dan heeft ie geen tijd om vast te lopen.quote:
Voor de 'How I met your mother' kijkers.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat doet hij eigenlijk voor studie, daar heeft hij het nooit over.
Muts. Ja, hij is net vernieuwd.quote:
quote:
fas haat jouw dus ookquote:
Oke. Ik ben ondertussen zo gewend aan het "2 vingers veeg naar links voor pagina terug" dat ik dat soort dingen echt mis in FF.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja maar Firefox heeft handige devtools en die hebben we nodig op het werk, vandaar.
De Pro's in elk geval wel.quote:
quote:
Ik haat ook de gehele mensheid.quote:
Komt omdat Skylark de loep loopt vol te spammen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |