Oeh wiequote:
Allemaal boeren.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gezellig. Waarom party je niet lekker mee
?
quote:Op maandag 8 juni 2009 23:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom wil je dan een bluray spelert voor de mac?
Dat had ik ook niet verwacht.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:22 schreef Fascination het volgende:
Mm dat liedje is toch niet helemaal m'n smaak Zoheid.
heul niet man, fas gooit helemaal niet met stoelen en ze kwijlt nietquote:
Ik ga ze toch niet zelf downloaden zeker.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Forum met allemaal geripte films in HD 720p onderandere
I lol'dquote:Op maandag 8 juni 2009 23:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
[..]
Ey, kijk dit bazenplaatje boys:
[ afbeelding ]
Ik heb hem op m'n Hyves gezet.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
I lol'd![]()
![]()
Maar dat is geen antwoord op de vraag.
Waar is dat van ?quote:
Ik volg je niet meer. Je hebt een PS3 maar wil geen geld uitgeven maar je wilt wel een bluray voor je macquote:
Whehe. Ik ga dat boekje bestellen denk ik.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
[..]
Ey, kijk dit bazenplaatje boys:
[ afbeelding ]
Mja, mijn papa heeft het besteld, als het maar werkt.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:19 schreef Zotheid het volgende:
Je hebt hdmi-dvi, dus ik heb een minidvi-dvi adapter en daar sluit ik een hdmi-dvi adapter op aan.
[..]
Ik heb hem gedownload.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:25 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Whehe. Ik ga dat boekje bestellen denk ik.
quote:
flink baapen dusquote:
Je mag gerust zeggen dat je a-technisch bent hoor schat, dat is sexy, anders ben je een vrouwelijke nerd en dat is niet aantrekkelijk.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:23 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik ga ze toch niet zelf downloaden zeker.
Daar ben ik te a-technisch heb ik mijn mensen voor.
Lion Kingquote:
Ik wil GEDOWNLOADE blu-ray films (die niet naar mkv zijn omgezet dus) kunnen afspelen via een interne videospeler op de mac. Zonder tussenkomst van schijfjes.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik volg je niet meer. Je hebt een PS3 maar wil geen geld uitgeven maar je wilt wel een bluray voor je mac
Precies!quote:Op maandag 8 juni 2009 23:25 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Mja, mijn papa heeft het besteld, als het maar werkt.
Wonen hun ook in Grunna?quote:
Eem googlen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |