Dat klopt, maar ik moet toch een beetje vleien jeweets.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:08 schreef McFearless het volgende:
[..]
Gast, Adriana Lima valt niet te dumpen.
quote:Op maandag 8 juni 2009 23:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zeg, moet jij niet naar Hiroshima 6 augustus 1945 om 8.00 in de ochtend?
Nee, lul, ik heb geen tijdmachinequote:Op maandag 8 juni 2009 23:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Klopt. Het touchpad is echt geweldig. Bij de meeste laptops kan ik niet overweg met die dingen maar dit werkt als een zonnetje.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ga ook misschien zo'n Macbook kopen, die dingen zijn echt gaaf
8 uur onze tijd of die van hunnie?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Is er nou al een fatsoenlijke blu-rayspeler voor de mac?quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 23:06 schreef Skylark. het volgende:
Goh, computers. Wat een leuk onderwerp hee.
Praten ze in de DIG SC wél over neuken en aanverwante zaken?
Op maandagavondquote:Op maandag 8 juni 2009 23:12 schreef Fascination het volgende:
Scoop - drop it wordt hier buiten gedraaid.
Ik draai deze!quote:Op maandag 8 juni 2009 23:12 schreef Fascination het volgende:
Weet ik het. Beter koop je gewoon een bluray speler die je op je TV aansluit. Volgende week komt onze nieuwe 48 inch LED TV van Samsungquote:Op maandag 8 juni 2009 23:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Is er nou al een fatsoenlijke blu-rayspeler voor de mac?
Volgens mij krijg ik dan een mini dvi naar dvi en dan een dvi naar hdmi en dan daar een hdmi kabel op ofzoiets.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die kabel heb ik ook. Zo'n hdmi-dvi kabel. Geluid richting de stereo en genieten.
Wat is dat?quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 23:04 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
- It hurts my eyes.
+Yeah....that's not going to go away
het gaat los in twentequote:Op maandag 8 juni 2009 23:12 schreef Fascination het volgende:
Debiele zomerfeesten.quote:
Ga ik even luisteren.quote:
Forum met allemaal geripte films in HD 720p onderanderequote:Op maandag 8 juni 2009 23:15 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Volgens mij krijg ik dan een mini dvi naar dvi en dan een dvi naar hdmi en dan daar een hdmi kabel op ofzoiets.
[..]
Wat is dat?
Gezelligquote:Op maandag 8 juni 2009 23:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Debiele zomerfeesten.
[..]
Ga ik even luisteren.
fas is autistquote:Op maandag 8 juni 2009 23:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gezellig. Waarom party je niet lekker mee
?
Niemand luistert die Japanse kutmuziek hier buiten jou hoor.quote:
Ik heb een ps3. Maar geen zin om geld uit te geven.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Weet ik het. Beter koop je gewoon een bluray speler die je op je TV aansluit. Volgende week komt onze nieuwe 48 inch LED TV van SamsungAlleen jammer dat er amper HD kanalen zijn.
Je hebt hdmi-dvi, dus ik heb een minidvi-dvi adapter en daar sluit ik een hdmi-dvi adapter op aan.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:15 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Volgens mij krijg ik dan een mini dvi naar dvi en dan een dvi naar hdmi en dan daar een hdmi kabel op ofzoiets.
You go girl!quote:Op maandag 8 juni 2009 23:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Debiele zomerfeesten.
[..]
Ga ik even luisteren.
Waarom wil je dan een bluray spelert voor de mac?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb een ps3. Maar geen zin om geld uit te geven.
quote:Op maandag 8 juni 2009 23:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Niemand luistert die Japanse kutmuziek hier buiten jou hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |