abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70437079
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 18:20 schreef jongen26 het volgende:

[..]

Gezien het gebrek aan contact met vrouwen denk ik niet dat ik daar veel vanaf weet eigenlijk...
Ik denk dat het daar dus bij veel mannen misgaat. Als je beter begrjpt wat er in vrouwen omgaat, kun je ook beter met ze omgaan....
pi_70454443
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 23:29 schreef Onvervalst het volgende:

[..]

Ik denk dat het daar dus bij veel mannen misgaat. Als je beter begrjpt wat er in vrouwen omgaat, kun je ook beter met ze omgaan....
Ja daar ben ik het wel met je eens natuurlijk. Ze denken voor een groot deel anders dan mannen en vinden andere dingen belangrijk, maar de benodigde kennis zal ik zomaar niet op kunnen doen.
  zondag 28 juni 2009 @ 19:43:25 #228
239646 Cmonv
Headbanger
pi_70454524
quote:
Op zondag 28 juni 2009 19:40 schreef jongen26 het volgende:

[..]

Ja daar ben ik het wel met je eens natuurlijk. Ze denken voor een groot deel anders dan mannen en vinden andere dingen belangrijk, maar de benodigde kennis zal ik zomaar niet op kunnen doen.
Geloof mij, dat doe je sowieso nooit..
  zondag 28 juni 2009 @ 20:34:59 #229
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_70456037
'k wil het topic niet naar me toetrekken maar ik kom tot de conclusie dat ik waarshcijnlijk gewoon NIET met vrouwen/meisjes om kan gaan. Anderen maken een dom babbeltje en ze hebben beet met uitzicht op meer contact. Ik zeg iets (en nee mijn fotoboek is geen goede graadmeter ), en ik krijg te maken met een stenen muur. "Hoe pijnlijk".

Ik snap het niet meer. best naar als je altijd met die shit te maken krijgt en je weet niet waar het aan ligt. Meisjes zijn voor mijn gevoel erg saddistisch. En ik weet niet hoeveel langer ik die onzin nog pik. Dat bessef is er na jaren eindelijk. De pijn is er al veel langer.

[ Bericht 0% gewijzigd door Schenkstroop op 28-06-2009 20:43:14 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zondag 28 juni 2009 @ 20:47:11 #230
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_70456418
edit.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zondag 28 juni 2009 @ 21:05:45 #231
154880 Bolter
Awesomeness
pi_70457153
quote:
Op zondag 28 juni 2009 20:34 schreef Schenkstroop het volgende:
'k wil het topic niet naar me toetrekken maar ik kom tot de conclusie dat ik waarshcijnlijk gewoon NIET met vrouwen/meisjes om kan gaan. Anderen maken een dom babbeltje en ze hebben beet met uitzicht op meer contact. Ik zeg iets (en nee mijn fotoboek is geen goede graadmeter ), en ik krijg te maken met een stenen muur. "Hoe pijnlijk".

Ik snap het niet meer. best naar als je altijd met die shit te maken krijgt en je weet niet waar het aan ligt. Meisjes zijn voor mijn gevoel erg saddistisch. En ik weet niet hoeveel langer ik die onzin nog pik. Dat bessef is er na jaren eindelijk. De pijn is er al veel langer.
Ach, als jij je nog maar 10, nee 5%, in het echt gedraagt zoals hier op Fok! kan ik mij voorstellen dat niemand iets met je wil beginnen...
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
  maandag 29 juni 2009 @ 00:18:07 #232
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_70464602
Pfff, laat 'm, hij heeft een punt. Vrouwen zijn ook ongelooflijk oppervlakkige wezens.

Boyfriend Checklist
O Money
O Looks
O More money

Je kunt nóg zo spontaan, creatief, humoristisch, etc etc zijn, je legt het altijd af tegen een rijke stinkerd of een retard met een 'goede' kop (in die volgorde).
  maandag 29 juni 2009 @ 00:27:31 #233
239646 Cmonv
Headbanger
pi_70464873
quote:
Op maandag 29 juni 2009 00:18 schreef KirkLazarus het volgende:
Je kunt nóg zo spontaan, creatief, humoristisch, etc etc zijn, je legt het altijd af tegen een rijke stinkerd of een retard met een 'goede' kop (in die volgorde).
Dit soort reacties komen echt van gefrustreerde mannetjes..

In de discotheek geldt deze regel misschien, maar in het dagelijks leven zijn vrouwen toch een heel stuk minder kortzichtig dan mannen.
  maandag 29 juni 2009 @ 00:37:37 #234
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_70465183
Ach, ik zie toch hoe 'ze' zijn. En ik zit echt niet de hele dag WOW te spelen in de kelder, ik heb genoeg contact met vrouwen en zie ze keer op keer weer volslagen onbegrijpelijke keuzes maken.
pi_70465243
quote:
Pfff, laat 'm, hij heeft een punt. Vrouwen zijn ook ongelooflijk oppervlakkige wezens.

Boyfriend Checklist
O Money
O Looks
O More money

Zorgen dus dat je OF een beter uiterlijk krijgt, OF meer geld OF allebei.

Er zit oppervlakkig gezien wel een kern van waarheid in, maar echt niet alle vrouwen zijn zo.

Net alsof alle mannen op dikke tieten vallen en vrouwen die minderbedeeld zijn op dat vlak laten stikken.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 29 juni 2009 @ 04:17:06 #236
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_70467911
quote:

Boyfriend Checklist
O Money
O Looks
O More money

Omdat jij nergens ergens van bakt hoef je niet direct aan te geven dat vrouwen oppervlakkige wezens zijn. In deze situatie lijkt het mij duidelijk dat jij simpelweg kortzichtig bent en je hoogstwaarschijnlijk ook geen enkele vorm van zelfvertrouwen hebt.

Een trieste manier van uiten dat je zelf eigenlijk gewoon faalt.
It's you my love, you who are the stranger
  maandag 29 juni 2009 @ 08:55:27 #237
239646 Cmonv
Headbanger
pi_70468922
Ok, nu heeft de troll wel genoeg te eten gehad
pi_70469500
quote:

Boyfriend Checklist
O Money
O Looks
O More money

Nog een gefrustreerde FOK!er die niet aan de vrouw komt.
Live out of your imagination, not your history.
  maandag 29 juni 2009 @ 10:28:56 #239
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_70470706
quote:

Boyfriend Checklist
O Money
O Looks
O More money

Jij bent ook een nog 31-jarige maagd?
All she wants and needs is just a little taste..
  maandag 29 juni 2009 @ 10:59:43 #240
206164 Gibson88
Ongekend.
pi_70471632
quote:

Boyfriend Checklist
O Money
O Looks
O More money

Of je bent een 'fapper' dat ruiken vrouwen ook.
Je handen ruiken naar je zweet piemel, je ziet er
uitgeput uit. Jwz.

Gewoon NOT DONE
  maandag 29 juni 2009 @ 14:07:04 #241
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_70477683
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 20:20 schreef jongen26 het volgende:

[..]

Ik denk een soort angst van "ik moet het goed doen, me goed laten zien". Misschien wel dom, want nu is het zo dat ik me voornamelijk niet laat zien dus net zoveel bereik als dat ik op m'n bek zou gaan (nee heb je, ja kan je krijgen). Misschien ook wel de angst dat als ik een vrouw aanspreek ze me uitlacht/minderwaardig vindt en me dat laat voelen. Terwijl dat bijv. het afgelopen weekend totaal niet zo geweest is, werd zelfs door de vrouwen gewaardeerd...

Met mannen kan ik wel zonder angst contact maken, niet zo'n probleem. Maar daar kom je denk ik ook in andere situaties in contact mee en het is gewoon makkelijker. Niets te vrezen, als ze me niet moeten, dan niet, jammer.
Als je die instelling nou ook krijgt bij vrouwen dan ben je er.

Je moet je niet beter voordoen dan je bent, gewoon jezelf zijn. En als een vrouw je niet moet, jammer dan , dan naar de volgende etc net zolang tot je iemand tegenkomt met wie het wel klikt.

Ik heb ook veel gedate, ik heb soms blauwtjes opgelopen maar ook vaak genoeg niet, soms was er wel een aantrekkingskracht voor een eenmalig potje sex maar meer niet, soms kwam er een relatie uit en soms was het niet meer dan een gezellige avond. Je moet er geen drama van maken verder. vrouwen genoeg
quote:

[..]

Ik heb wel eens 'masterflirt' gelezen. Aanrader. Niet dat je daarmee nou gelijk een pick up artist wordt of een vrouwenverslinder maar het geeft je wel een heel aardig inzicht in de denkpatronen van vrouwen (die best wel afwijken van wat wij mannen denken) en in de dingen die vrouwen in mannen zoeken. Leuk om te lezen en interessante psychologische achtergronden over vrouwen.

Niet dat je er nou direct heel veel aan hebt maar als je met vrouwen praat, met vrouwen date etc. dan kom je er wel achter dat het boek best veel waarheid bevat
quote:

Boyfriend Checklist
O Money
O Looks
O More money

Bullshit, ik heb niet veel geld, ik heb niet de meest amazing looks en heb sociaal gezien zeker niet vooraan gestaan maar toch heb ik best veel vrouwen gehad en met veel vrouwen gedate en heb momenteel ook alweer 2,5 jaar een relatie.

Natuurlijk zijn er vrouwen die alleen maar op geld vallen maar er zijn gelukkig ook intelligentere vrouwen op aarde die wel van een goed gesprek houden, die het leuk vinden om verrast te worden met een bloemetje of een avondje strand en die dezelfde interesses als jij hebben. Vrouwen die alleen maar voor geld en looks gaan wil ik niet eens

[ Bericht 21% gewijzigd door Metro2005 op 29-06-2009 14:14:21 ]
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 29 juni 2009 @ 14:25:41 #242
145672 Ludootje
Mr. Brightside
  maandag 29 juni 2009 @ 14:31:49 #243
206164 Gibson88
Ongekend.
pi_70478593
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:25 schreef Ludootje het volgende:
Speciaal voor TS:

Had dan 'Smooth"criminal geplaatst :-p
pi_70481954
Het probleem zit hem ook vaak in de body language. Je kan heel veel geld en kwaliteiten hebben, maar als je de lichaamstaal van een vaatdoek hebt vindt een vrouw je echt niet aantrekkelijk. Mannen met geld hebben toch vaak goede, overtuigende lichaamstaal. Vrouwen willen een vent, geen mietje wat altijd ja knikt....
  maandag 29 juni 2009 @ 16:38:19 #245
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_70483233
quote:
Op maandag 29 juni 2009 16:01 schreef Onvervalst het volgende:
Het probleem zit hem ook vaak in de body language. Je kan heel veel geld en kwaliteiten hebben, maar als je de lichaamstaal van een vaatdoek hebt vindt een vrouw je echt niet aantrekkelijk. Mannen met geld hebben toch vaak goede, overtuigende lichaamstaal. Vrouwen willen een vent, geen mietje wat altijd ja knikt....
QFT.
pi_70485001
quote:

Boyfriend Checklist
O Money
O Looks
O More money

Jij daarentegen zou vast wel een beschuitje met Susan Boyle willen eten..
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 29 juni 2009 @ 18:30:50 #247
246112 nopes
e-mail staat in profiel
pi_70486956
jongen26 waarom reageer je niet op mijn post, zit ik zo'n verhaal voor niks te typen?
pi_70487270
quote:
Op maandag 29 juni 2009 04:17 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Omdat jij nergens ergens van bakt hoef je niet direct aan te geven dat vrouwen oppervlakkige wezens zijn. In deze situatie lijkt het mij duidelijk dat jij simpelweg kortzichtig bent en je hoogstwaarschijnlijk ook geen enkele vorm van zelfvertrouwen hebt.

Een trieste manier van uiten dat je zelf eigenlijk gewoon faalt.
Toch bljkt telkens maar weer dat status, geld en lengte een belangrijke rol spelen in de partnerkeuze bij vrouwen. Hij formuleert het wat zwart-wit, maar hij heeft zeker weten een punt. En volgens mij vallen vrouwen op lengte omdat het vaak gepaard gaat met meer natuurlijk overwicht en dus ook een verhoogde kans op meer status en geld.

Ik wil hier niet mee zeggen dat vrouwen golddiggers zijn, maar mannen hebben een zwak voor looks en vrouwen voor status/leiderschap/geld.
pi_70487876
hey Nopes,

had het stuk wel gelezen, maar inderdaad niet gereageerd, maar bij deze alsnog.
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 20:55 schreef nopes het volgende:

[..]

Misschien heb je hier helemaal niks aan hoor, maar ik heb een cognitieve gedrags therapie schema ingevuld met de informatie die ik van jouw weet.
Eigenlijk moet je dit zelf invullen, ik heb dit uit het boek cognitieve gedrags therapie voor dummy's.

Misschien boeid het je en kan je het boek zelf kopen,waar je eigenlijk soort van “eigen therapeut wordt”.

Op deze manier leer je je eigen denkfouten te vervangen voor gezonde gedachten.

Emotie: Angst
Gedrag: sociale interacties met vrouwen.

Daarom trek ik mij terug en ontwijk ik vrouwen.

De Prikkel: vrouwen ontmoeten tijdens het uitgaan.

Gedachten:
De vrouw zal me wel uitlachen, stom vinden.
(toekomst voorspellen)(etiketteren)

Ik voel me minderwaardig tijdens het gesprek met een vrouw
(lage zelf tolerantie) (emotioneel redeneren)

Tegen bewijs voor je eigen gedachten:

Of de vrouw me niet zal moeten weet ik helemaal niet ik heb haar nog niets eens gesproken. De toekomst voorspellen kan ik ook niet, dat kan niemand. Ik kan niet stom zijn aan de hand van 1 enkele gebeurtenis, ook al wordt ik uitgelachen kan dat mij nooit stom maken. Ik besta uit meer dan enkel die ene keer dat ik uitgelachen werd.

Mijn minderwaardig voelen omdat ik die vrouw op een voetstuk plaats is totaal onrealistisch
Mijn eigenwaarde hangt niet af van andere mensen, eigenwaarde heb je altijd. Dat maakt je mens.
Ook die vrouw heeft geen invloed op mijn eigenwaarde.

Vroeger heb ik vaker vrouwen aangesproken, zij hebben mij zeker niet allemaal stom genoemd. Of allemaal uitgelachen.
Ook mijn vrienden vinden mij een OK persoon. Een vrouw is van het andere geslacht, maar gewoon mens en zal echt niet zoveel verschillen met de mening van mijn vrienden.

Het is mogelijk dat een vrouw mij zal uitlachen, dit betekent niet direct dat dat terecht was. Zij kan mij uitlachen, net als alle andere mensen dat zouden kunnen doen.
Een gesprek aanknopen met een vrouw betekent niet dat ik verhoogde kans maak om uitgelachen te worden.
Ik ben nog steeds diezelfde persoon die ook niet uitgelachen werd voordat ik die vrouw aansprak.

Emoties,

voel je nog dezelfde emotie? (angst), is dat minder geworden , meer, gelijk?
Hoeveel minder, hoeveel procent?

Bedenkt alternatief gedrag,
bijvoorbeeld:
Vrouwen niet uit de weg gaan, minder vaak terug trekken.
Stoppen met het etiketteren van mij zelf(zoals zeggen dat je stom bent, lelijk bent, hopeloos bent)
Stoppen met pogingen om de toekomst te voorspellen, dat kan je niet, niemand niet.
Stoppen met emotioneel redeneren( je gaat dan teveel op je intuïtieve gevoelens in plaats van objectief naar de feiten te kijken)
Je hebt iig het topic goed doorgelezen, zag veel van wat ik verteld heb terug.

Geef je ook deels wel gelijk in wat er uit dat schema zeg maar naar voren komt. Ik ben inderdaad zo verkeerd nog niet, maar het probleem is dat ik dat in deze "toestand" weet, maar stel ik ga stappen en ik zie een vrouw en een jongen dan kan het snel "omslaan" die gedachten in "zie je wel, ik sta weer alleen".

Ik ben inderdaad wel bang om op m'n bek te gaan. Neit voor een keer, stel ik wist 9 op de 10 is op de bek gaan, 1x is succes, nou dan deed ik het. Voor mijn gevoel is die verhouding er echter niet, maar is deze nog erger. Waarop dat slaat? ehhh geen idee!

Afgelopen weekend toevallig eens gehoord van een vriendin van me hoe "goed" ze me als vriend vond, en dat ik meer te bieden heb dan de meeste jongens die juist iedereen kunnen krijgen. Dat is een groot compliment, de keerzijde is dat ik dan weer denk van "joh, maar ik zit hier als vrijgezel, hun niet".

Maar je hebt wel gelijk, ik moet niet voor een ander willen denken (doe ik dat nu weer ) en meer de feiten willen zien die er ECHT zijn en niet die ik verzin.
  maandag 29 juni 2009 @ 19:58:55 #250
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_70489939
quote:
Op maandag 29 juni 2009 18:41 schreef Onvervalst het volgende:

[..]

Toch bljkt telkens maar weer dat status, geld en lengte een belangrijke rol spelen in de partnerkeuze bij vrouwen. Hij formuleert het wat zwart-wit, maar hij heeft zeker weten een punt. En volgens mij vallen vrouwen op lengte omdat het vaak gepaard gaat met meer natuurlijk overwicht en dus ook een verhoogde kans op meer status en geld.

Ik wil hier niet mee zeggen dat vrouwen golddiggers zijn, maar mannen hebben een zwak voor looks en vrouwen voor status/leiderschap/geld.
Het lijkt haast of je hier mee wilt suggereren dat alle vrouwen zo zijn.
  maandag 29 juni 2009 @ 19:59:14 #251
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_70489957
terugvindpartner
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  maandag 29 juni 2009 @ 20:02:34 #252
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_70490068
quote:
Op maandag 29 juni 2009 19:58 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Denk het niet, ik ook niet. Maar wel schrikbarend veel heb ik gemerkt. Ik hoop dat ik de uitzondering op de regel nog eens tegen het lijf loop, maar tot op heden wordt ik alleen maar teleurgesteld, de ene keer wat sneller dan de andere keer... maar uiteindelijk laten ze allemaal hun ware aard zien.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 29 juni 2009 @ 20:15:36 #253
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_70490432
quote:
Op maandag 29 juni 2009 20:02 schreef KirkLazarus het volgende:

[..]

Denk het niet, ik ook niet. Maar wel schrikbarend veel heb ik gemerkt. Ik hoop dat ik de uitzondering op de regel nog eens tegen het lijf loop, maar tot op heden wordt ik alleen maar teleurgesteld, de ene keer wat sneller dan de andere keer... maar uiteindelijk laten ze allemaal hun ware aard zien.
En jij bent een leuke jongen, want...?
Je klinkt zo enorm gefrustreerd dat als je irl zo bent ik me kan voorstellen dat je niemand aan de haak slaat.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_70490444
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:52 schreef C.L.Werner het volgende:
Sjezus man lekker belangrijk een vrouw... er zijn belangrijkere dingen in het leven dan het hebben van een relatie. Tegenwoordig 'moet' iedereen een relatie hebben en voelt men zich alleen zonder relatie. Vergeet deels dat dit door de maatschappelijke druk komt, zoals je zelf zegt zie je dat iedereen gelukkig is met een vriendin.

Geloof mij maar, ik zie sommige vrienden in een relatie die er echt niet gelukkiger op geworden zijn. Geniet van het vrijgezelle leven en doe waar je lekker zin in hebt. Uiteindelijk komt er wel iets op je pad (vooral niet op zoek gaan, dan kom je ze tegen... raar maar waar).
God created the world, but the Dutch created The Netherlands.
Sadly the Dutch didn't expand their motorways, maybe God will one day
pi_70492435
quote:
Op maandag 29 juni 2009 19:58 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Ik vermoed dat bij vrouwen dit soort factoren een even belangrijke rol spelen als uiterlijk bij mannen. Het heeft simpelweg dezelfde aantrekkingskracht voor een vrouw. Maar zeker weten kan ik dat niet uiteraard.Ik kan er ook voor 'kiezen' om een supertoffe niet zo knappe meid als vriendin te hebben, maar de praktijk wijst er op uit dat ik dat niet doe en ik zou mezelf zeker niet als een oppervalkkig iemand bestempelen. Misschien ben ik dat wel dan .

Ik vind het jammer, iedereen doet tegenwoordig alsof we vrij zijn om te houden van wie we willen. Dat is niet waar, er zijn nog steeds evolutionair gevormde processen op de achtergrond aan de gang die er voor zorgen dat we op een bepaald type vrouwen vallen. Mannen vinden grofweg gezegd vrouwen aantrekkelijk die kenmerken van vruchtbaarheid vertonen. Een vrouw die op oudere leeftijd er nog jong uit ziet, is over het algemeen vruchtbaarder.

Ik weet dat dit allemaal heel kort door de bocht is, maar er zijn echt wel onbewuste processen aan de gang die ons zeer sterk beinvloeden in waar wij op vallen.
  maandag 29 juni 2009 @ 21:18:57 #256
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_70492692
quote:
Op maandag 29 juni 2009 20:15 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

En jij bent een leuke jongen, want...?
Je klinkt zo enorm gefrustreerd dat als je irl zo bent ik me kan voorstellen dat je niemand aan de haak slaat.
Nou.. fora-persona hoeven zich irl. niet hetzelfde uittepakken als de digitale alter-ego merk ik hoor. Op een forum waar je het over de kwesties hebt die je dwars zitten komen de frustraties logischerwijs naar voren.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 29 juni 2009 @ 21:24:11 #257
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_70492918
quote:
Op maandag 29 juni 2009 21:18 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Nou.. fora-persona hoeven zich irl. niet hetzelfde uittepakken als de digitale alter-ego merk ik hoor. Op een forum waar je het over de kwesties hebt die je dwars zitten komen de frustraties logischerwijs naar voren.
Maar als je door het leven gaat met de gedachte dat het allemaal aan de vrouwen ligt, en het allemaal hun schuld is, lijkt het me niet meer dan logisch dan niemand zin in je heeft.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_70498098
quote:
Op maandag 29 juni 2009 20:02 schreef KirkLazarus het volgende:

[..]

Ik kan me hier eigenlijk deels wel in vinden... Maak het regelmatig mee dat vrouwen uiteindelijk een stuk minder aardig blijken te zijn/toch niet geinteresseerd zijn. Het is natuurlijk hun eigen keuze, en ik kan de gedachten niet lezen waarom ze dan opeens bijdraaien, maar kan me wel vinden in het feit dat mensen (niet alleen vrouwen) vaak uiteindelijk (heel) anders blijken dan ze in eerste instantie willen doen overkomen.
quote:
Op maandag 29 juni 2009 21:12 schreef Onvervalst het volgende:

[..]
Ik vind het jammer, iedereen doet tegenwoordig alsof we vrij zijn om te houden van wie we willen. Dat is niet waar, er zijn nog steeds evolutionair gevormde processen op de achtergrond aan de gang die er voor zorgen dat we op een bepaald type vrouwen vallen. Mannen vinden grofweg gezegd vrouwen aantrekkelijk die kenmerken van vruchtbaarheid vertonen. Een vrouw die op oudere leeftijd er nog jong uit ziet, is over het algemeen vruchtbaarder.
Gaat het zich nu toch maar eens afvragen: ben ik wel vruchtbaar?
quote:
Op maandag 29 juni 2009 21:18 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Hier heb je zeker gelijk in. Ik denk van mezelf dat ik op internet makkelijker contact leg/praat dan in het echt. Dat in het real life komt ook wel hoor, maar dan moet ik me eerst op m'n gemak voelen, iets dat je via internet sneller doet. Helaas krijg ik nog niet de kans van een vrouw om m'n ware ik te laten zien, een persoon die tijd neemt me te leren kennen (wat wel de moeite waard is )
quote:
Op maandag 29 juni 2009 21:24 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Maar als je door het leven gaat met de gedachte dat het allemaal aan de vrouwen ligt, en het allemaal hun schuld is, lijkt het me niet meer dan logisch dan niemand zin in je heeft.
Ik denk dat ik in deze de schuld kan zoeken bij EN mezelf EN bij vrouwen. Een van de twee enkel en alleen de schuld geven zou niet eerlijk zijn. Vrouwen stellen andere eisen aan een jongen dan ik kan bieden, maar aan de andere kant zijn er (genoeg) jongens die wel aan de eisen van vrouwen voldoen, dus dan ligt het weer aan mij

[ Bericht 2% gewijzigd door jongen26 op 29-06-2009 23:25:02 ]
pi_70509201
quote:
Op maandag 29 juni 2009 23:16 schreef jongen26 het volgende:

Ik denk dat ik in deze de schuld kan zoeken bij EN mezelf EN bij vrouwen. Een van de twee enkel en alleen de schuld geven zou niet eerlijk zijn. Vrouwen stellen andere eisen aan een jongen dan ik kan bieden, maar aan de andere kant zijn er (genoeg) jongens die wel aan de eisen van vrouwen voldoen, dus dan ligt het weer aan mij
De schuld leggen bij een enorm grote groep mensen (in dit geval van het vrouwelijke geslacht) is te makkelijk. Je bereikt er ook niets mee. Het is te makkelijk en veels te generaliserend. Het klopt gewoon niet.

Waar je hoop uit moet putten is dat er ook enorm veel single vrouwen zijn in Nederland. Die moeten toch een keer aan de man.
Als ik een beetje kijk op die datingsites zie ik enorme eisenpakketten. Maar wat hebben ZIJ te bieden aan jou?
Het is een wisselwerking. Vraag en aanbod van beide kanten. Je mag best vragen aan een meisje wat zij te bieden heeft.
Of heb je wel eens gedacht aan een buitenlandse meid?
  dinsdag 30 juni 2009 @ 13:02:38 #260
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_70511760
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 11:40 schreef Arvid het volgende:

[..]

De schuld leggen bij een enorm grote groep mensen (in dit geval van het vrouwelijke geslacht) is te makkelijk. Je bereikt er ook niets mee. Het is te makkelijk en veels te generaliserend. Het klopt gewoon niet.

Waar je hoop uit moet putten is dat er ook enorm veel single vrouwen zijn in Nederland. Die moeten toch een keer aan de man.
Als ik een beetje kijk op die datingsites zie ik enorme eisenpakketten. Maar wat hebben ZIJ te bieden aan jou?
Het is een wisselwerking. Vraag en aanbod van beide kanten. Je mag best vragen aan een meisje wat zij te bieden heeft.
Of heb je wel eens gedacht aan een buitenlandse meid?
Zie dat is het kutte van mensen die het minder hebben, die moeten nog meer slikken, nog meer e oties verwerken, zich nog meer inhouden. Nog meer verzonnen moraal en ethiek uit de lucht pikken, En waarvoor? Tuurlijk is de praktijk ook zwart-wit. Die single vrouwen willen maar een handjevol begeerlijke mannen.. Daar heeft een lelijkerd of andere mislukkeling nog niks aan. je moet dus veel verwerken en uiteindelijk moet je maar 'hoop' putten uit *insert dom uit de lucht gegrepen verzinsel dat ethisch klinkt*
Ik vind het BS.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 13:13:51 #261
154880 Bolter
Awesomeness
pi_70512121
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 13:02 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]
Die single vrouwen willen maar een handjevol begeerlijke mannen.. Daar heeft een lelijkerd of andere mislukkeling nog niks aan. je moet dus veel verwerken en uiteindelijk moet je maar 'hoop' putten uit *insert dom uit de lucht gegrepen verzinsel dat ethisch klinkt*
Ach, net alsof elke vrouw in Nederland een Scarlett Johanssen is die enkel iets met een Brad Pitt wil. Er zijn gewoon vrouwen in ieder z'n "league". Als je zoveel moeite hebt met vrouwen moet je misschien ook niet gelijk een of ander supermodel willen regelen.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_70513045
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 13:13 schreef Bolter het volgende:

[..]

Ach, net alsof elke vrouw in Nederland een Scarlett Johanssen is die enkel iets met een Brad Pitt wil. Er zijn gewoon vrouwen in ieder z'n "league". Als je zoveel moeite hebt met vrouwen moet je misschien ook niet gelijk een of ander supermodel willen regelen.
Precies, begin eerst gewoon te flirten met de lelijke meisjes dan kun je je vanzelf omhoogwerken naar de echte pareltjes =)
  dinsdag 30 juni 2009 @ 13:53:26 #263
206164 Gibson88
Ongekend.
pi_70513403
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 13:42 schreef Onvervalst het volgende:

[..]

Precies, begin eerst gewoon te flirten met de lelijke meisjes dan kun je je vanzelf omhoogwerken naar de echte pareltjes =)
precies!
zoals iedereen het moet leren.
stom gezegd, maa rje begint toch ook in groep 1 op school ?

Begin dan ook laagdrempelig op dit gebied.
Oefening baard kunst
  dinsdag 30 juni 2009 @ 14:22:59 #264
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_70514212
Ik neem mij voor vandaag minstens tien keer 'hey!' te zegen tegen leuke vrouwen, hoeft niet perfekt maar gewoon leuke..

Ik ben weg
  dinsdag 30 juni 2009 @ 14:47:31 #265
210501 right_turn
It's my turn
pi_70514839
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 14:22 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik neem mij voor vandaag minstens tien keer 'hey!' te zegen tegen leuke vrouwen, hoeft niet perfekt maar gewoon leuke..

Ik ben weg
Of anders spreek je ze gewoon aan. Gewoon in het park, dat is de reden dat ze daar zitten. Neem een fles rosé mee, spreek ze aan. Als ze leuk genoeg is drink je een drankje en neem je haar mee naar huis. En anders, op naar de volgende, succes

Hey zeggen is raar
Acht Cola, Acht Bier!
pi_70519542
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 13:02 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Zie dat is het kutte van mensen die het minder hebben, die moeten nog meer slikken, nog meer e oties verwerken, zich nog meer inhouden. Nog meer verzonnen moraal en ethiek uit de lucht pikken, En waarvoor? Tuurlijk is de praktijk ook zwart-wit. Die single vrouwen willen maar een handjevol begeerlijke mannen.. Daar heeft een lelijkerd of andere mislukkeling nog niks aan. je moet dus veel verwerken en uiteindelijk moet je maar 'hoop' putten uit *insert dom uit de lucht gegrepen verzinsel dat ethisch klinkt*
Ik vind het BS.
Dude wat een onzin....kruip toch niet in een slachtofferrol...je moet wel blijven geloven in je eigen maakbaarheid.

Zoals boven iemand al opmerkte:
Alsof elke vrouw een hele knappe meid is met een enorm eisenpakket.
Dat is maar een klein percentage van de hele vrouwenbevolking. Misschien helpt het door niet enkel daarop te focussen?
Geen wonder dan dat je continu wordt afgewezen, hele knappe meiden krijgen zoveel aandacht dat ze bijna niet anders doen. Er zal een lucky guy bij zitten die ja krijgt, thats it.

Daarom kun je ook niet generaliseren. Jij zit niet in een luxe-positie. Maar guess what. Er zijn ook een hele hoop meiden die dat ook niet hebben. Het is waar dat meiden het makkelijker hebben omdat zij benaderd worden, ipv zelf het iniatief hoeven te nemen, en dus in eerste instantie niet kwetsbaar zijn voor een afwijzing, maar dat is het enige verschil.
En verder, vrouwen takelen snel af in hun 30'er jaren, dus ze moeten het sowieso hebben in hun 20'er jaren. Daarna houdt het feestje op. Mannen gaan veel langer mee, dat is het voordeel voor ons ;-) Just stay in shape....
pi_70520132
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 17:18 schreef Arvid het volgende:

[..]

Dude wat een onzin....kruip toch niet in een slachtofferrol...je moet wel blijven geloven in je eigen maakbaarheid.

Zoals boven iemand al opmerkte:
Alsof elke vrouw een hele knappe meid is met een enorm eisenpakket.
Dat is maar een klein percentage van de hele vrouwenbevolking. Misschien helpt het door niet enkel daarop te focussen?
Geen wonder dan dat je continu wordt afgewezen, hele knappe meiden krijgen zoveel aandacht dat ze bijna niet anders doen. Er zal een lucky guy bij zitten die ja krijgt, thats it.

Daarom kun je ook niet generaliseren. Jij zit niet in een luxe-positie. Maar guess what. Er zijn ook een hele hoop meiden die dat ook niet hebben. Het is waar dat meiden het makkelijker hebben omdat zij benaderd worden, ipv zelf het iniatief hoeven te nemen, en dus in eerste instantie niet kwetsbaar zijn voor een afwijzing, maar dat is het enige verschil.
En verder, vrouwen takelen snel af in hun 30'er jaren, dus ze moeten het sowieso hebben in hun 20'er jaren. Daarna houdt het feestje op. Mannen gaan veel langer mee, dat is het voordeel voor ons ;-) Just stay in shape....
Precies en het mooie is dus dat wij extra ervaring op kunnen doen in die tijd waardoor we wel een pareltje kunnen opduiken .
pi_70522564
quote:
Het belangrijkste is volgens mij dat je in staat bent complimentjes te geven op een natuurlijke manier.. dan ben je al voor 50% binnen.

Ze willen heel graag AANDACHT.. de rest is ondergeschikt.
pi_70567151
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 19:13 schreef AntiShock het volgende:

[..]

Het belangrijkste is volgens mij dat je in staat bent complimentjes te geven op een natuurlijke manier.. dan ben je al voor 50% binnen.

Ze willen heel graag AANDACHT.. de rest is ondergeschikt.
Hangt van het type meisje af. Complimentjes kunnen verkeerd uitpakken bij meisjes die zichzelf geweldig vinden. Daar moet je juist koeltjes blijven, not impressed.
  donderdag 2 juli 2009 @ 13:14:45 #270
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_70577755
Wat een hoofdpijn dan als dat waar is.
pi_70578392
Misschien een beetje crux, maar ik denk ook dat het heel veel te maken heeft met 'willen'. Waarschijnlijk wil de topicstarter niet echt. Natuurlijk is er een beetje een grijs gebied m.b.t. wel willen niet durven, maar ik denk dat als je echt zo graag wil dat je ook wel op je bek durft te gaan.

Misschien dat ik mezelf dit voorhoud omdat ik zelf ook langdurig single ben. Als je om je heen kijkt zul je echter ook zien dat er een heel aantal 'koos'n kansloos' wel succes hebben met vrouwen.
pi_70587229
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 13:34 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Misschien een beetje crux, maar ik denk ook dat het heel veel te maken heeft met 'willen'. Waarschijnlijk wil de topicstarter niet echt. Natuurlijk is er een beetje een grijs gebied m.b.t. wel willen niet durven, maar ik denk dat als je echt zo graag wil dat je ook wel op je bek durft te gaan.

Misschien dat ik mezelf dit voorhoud omdat ik zelf ook langdurig single ben. Als je om je heen kijkt zul je echter ook zien dat er een heel aantal 'koos'n kansloos' wel succes hebben met vrouwen.
Wat is echt willen? Ik zou het heel graag hebben, dat meen ik. Maar heb er niet alles voor over.
Als ik ga stappen of er op uit ben, laat ik niet m'n uitstapje verknallen omdat ik geen vrouw kan krijgen. Dan ga ik gewoon voor de lol met m'n vrienden, al zie je zo af en toe wel dingen waar je jaloers van wordt

Ik wil dus wel, maar ik durf niet. Wil er iig niet mijn avond/dag door laten verpesten. Misschien is dat ook wel waarom "dates" zo goed gaan: ik moet wel, heb niets anders dus enige manier om een leuke avond te hebben is door er met elkaar iets van te maken. Denk dat ik anders misschien teveel zoiets heb van "lukt het niet meteen? Jammer dan, heb nog vrienden met me mee"
  donderdag 2 juli 2009 @ 19:13:02 #273
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_70587761
Mijn propbleem is echt gewoon mijn uiterlijk.

Ik kwam vandaag prompt dat leuke blonde meisje weer tegen in het stadje net toen ik op mijn slechtst was. Sta ik zo bij de bakker bart te wachten op mijn vette ranzige frikandel-broodje. Ziet zij mij in de verte en komt ze mijn richting op wandelen. Ik zo 'o shit no escape' ik kijk desperaat om mij heen en nergens waar ik mijn ugly face kan verstoppen. ik kijk nog weg maar het baat niet. 'ze heeft me al gezien'.

Dus zij de FRS in met een klein meisje en ik sneak langs dr heen het kerkpleintje op. Ik ga nog expres schuin het pleintje over helemaal achter een kerkje staan in de schaduw om mijn broodje als een tasmaanse duivel op te vreten. Komt ze in de verte aangewandeld en jahoor ze komt weer mijn richting op. Ik sta daar nog zo van 'ze ziet me niet ze ziet me niet' en draai me weg maar dan ziet ze mijn dikke lelijke kont natuurlijk. Dus Ik draai me weer om en DAMNIT! ze kijkt me zelfs aan terwijl ik dat broodje in me lelijke vraatmuil stop

Ik haat mezelf, kan wel door de grond zakken
pi_70590589
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 19:13 schreef Schenkstroop het volgende:

Ik kwam vandaag prompt dat leuke blonde meisje weer tegen in het stadje net toen ik op mijn slechtst was. Sta ik zo bij de bakker bart te wachten op mijn vette ranzige frikandel-broodje. Ziet zij mij in de verte en komt ze mijn richting op wandelen. Ik zo 'o shit no escape' ik kijk desperaat om mij heen en nergens waar ik mijn ugly face kan verstoppen. ik kijk nog weg maar het baat niet. 'ze heeft me al gezien'.

Dus zij de FRS in met een klein meisje en ik sneak langs dr heen het kerkpleintje op. Ik ga nog expres schuin het pleintje over helemaal achter een kerkje staan in de schaduw om mijn broodje als een tasmaanse duivel op te vreten. Komt ze in de verte aangewandeld en jahoor ze komt weer mijn richting op. Ik sta daar nog zo van 'ze ziet me niet ze ziet me niet' en draai me weg maar dan ziet ze mijn dikke lelijke kont natuurlijk. Dus Ik draai me weer om en DAMNIT! ze kijkt me zelfs aan terwijl ik dat broodje in me lelijke vraatmuil stop

Denk dat jij eerder een probleem hebt met jezelf dan met 'de dames' .. Wat maakt 't nou uit dat ze niet op je valt als je anders nieteens je hoofd aan haar kan laten zien
Probeer eerder gewoon vriendelijk te doen en er een 'hey ' uit te persen

Kwam ze nog met je praten dan?
pi_70591060
quote:

Jij hebt wel een erg negatief zelfbeeld zeg Volgens mij vind jij jezelf inderdaad lelijker dan vrouwen erover denken. Als je daar nou eens wat aan gaat doen.
pi_70592250
quote:

Jij hebt een probleem met jezelf.
Verder, kwestie van vertrouwen in jezelf opbouwen.
Punt uit. Clear ?
pi_70592454
Doe gewoon je ding...
pi_70594570
quote:

je uiterlijk is misschien een probleem, maar je karakter is het zeker!

wat een ongelofelijke zeur ben jij zeg. Die slachtofferrol gaat je echt niet goed af trouwens. Je overdrijft.
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  donderdag 2 juli 2009 @ 22:35:18 #279
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_70594784
Schenkstroop, van wie ben jij een kloon? Dat je iedere meisje in US probeert te fixen en hier zo'n triest lulverhaal houdt waar een paar mensen serieus op in gaan.
  donderdag 2 juli 2009 @ 22:57:39 #280
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_70595665
Wie van US probeer ik te fixen volgens jou/jullie? Ik probeer helemaal niemand te fixen hoor, lijkt wat ik doe op fixen? De vrouwen walgen bij voorbaat al van me door mijn uitlatingen (vraag me niet waarom ze zo fijngevoelig zijn over een didgitale persoonlijkheid - ik ben in het echt helemaal niet ergelijk om mee te zijn behalve mijn uiterlijk dan), en dan kan ik het gewoon niet laten om ze te zeiken. Ze kennen me nieteens. Ik ken ze nieteens. Ik zou ze nieteens meeten al zouden ze me pm-en en vragen 'hey zullen we meeten?' Dat zou ik niet durven.

OMG. je zou toch echt wat beter moeten wteen omtrent mijn persoon. En anders bij deze.
pi_70595791
Schenkstroop, zeg je nou dat vrouwen bij voorbaat al niks van je moeten hebben?
  donderdag 2 juli 2009 @ 23:06:15 #282
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_70595966
Als het er staat zou het wel zo zijn toch. Hoezo?

*schensktroop is expecting the obvious replies again *
pi_70596113
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 23:06 schreef Schenkstroop het volgende:

*schensktroop is expecting the obvious replies again *
tja, als je steeds hetzelfde blijft herhalen... dan kan je ook dezelfde reacties verwachten uiteraard.
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  donderdag 2 juli 2009 @ 23:17:05 #284
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_70596342
Wat kan je nou gebeuren?

Ik kom ook genoeg mooie vrouwen tegen, en ben ook niet moeders mooiste stap gewoon op dr af en zeg hoi!
pi_70597729
"Mijn propbleem is echt gewoon mijn uiterlijk."
"De vrouwen walgen bij voorbaat al van me door mijn uitlatingen"

Ga naar de hoeren en zit niet de aandacht van TS af te leiden, aan hem valt nog wat te doen.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 00:05:03 #286
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_70597932
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 23:58 schreef solaire het volgende:
"Mijn propbleem is echt gewoon mijn uiterlijk."
"De vrouwen walgen bij voorbaat al van me door mijn uitlatingen"

Ga naar de hoeren en zit niet de aandacht van TS af te leiden, aan hem valt nog wat te doen.
O wat ben je gevat zeg. goh..
pi_70597989
Scherp he!
  vrijdag 3 juli 2009 @ 00:09:31 #288
246112 nopes
e-mail staat in profiel
pi_70598065
Jongen26,

Je had toch het boek Denk je sterk en denk je zeker gelezen
Als ik me goed herinner, in iedergeval vroeg ik me af of het je niet geholpen heeft
Als je het nog niet gelezen hebt, raad ik het je zeker aan!
pi_70598296
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 23:06 schreef Schenkstroop het volgende:
Als het er staat zou het wel zo zijn toch. Hoezo?
omdat ik dat redelijk onvoorstelbaar vind
pi_70599982
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 22:57 schreef Schenkstroop het volgende:
De vrouwen walgen bij voorbaat al van me door mijn uitlatingen
Dit rijmt niet met:
quote:
ik ben in het echt helemaal niet ergelijk om mee te zijn behalve mijn uiterlijk

Serieus, ik dacht dat ik een niet al te florisant zelfbeeld had maar jij bent echt nog veel erger.

En nee, DAT maakt dat vrouwen je niet willen. Ieder mens heeft namelijk wel iets moois.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 02:02:56 #291
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_70600063
op het internet walgen ze van me. dat snap ik dus niet. irl is mijn persoon een ander verhaal.
pi_70600090
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 02:02 schreef Schenkstroop het volgende:
op het internet walgen ze van me. dat snap ik dus niet. irl is mijn persoon een ander verhaal.
Ik waag het te betwijfelen. Als je in het echt maar half zo verzuurd bent als hier gaan de meeste vrouwen inderdaad graag een blokje om als ze je tegen komen.
pi_70603881
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 00:09 schreef nopes het volgende:
Jongen26,

Je had toch het boek Denk je sterk en denk je zeker gelezen
Als ik me goed herinner, in iedergeval vroeg ik me af of het je niet geholpen heeft
Als je het nog niet gelezen hebt, raad ik het je zeker aan!
Ik ben inderdaad met dat boek bezig en ik herken veel van m'n fouten daarin. Ik wil het niet allemaal in een keer lezen want dat schiet niet op, krijg ik denk ik te veel dingen tegelijk om mee te gaan werken. Tot op heden denk ik zeker dat het boek kan helpen aan je eigen waardering. Je zal er wel moeite voor moeten doen en ook de dingen die je leest meenemen als je het boek dichtgeslagen hebt.

Het komt soort van neer op "verander je denkpatroon". Veel mensen die negatief zijn over zichzelf kunnen iets OF goed OF fout doen, de twee extreemste bewoordingen. Echter moet je met behulp van het boek gaan zorgen dat je er tussenin gaat denken.

"Ik doe iets fout, maar ik heb m'n best gedaan, ervan geleerd en neem dat mee om mezelf te perfectioneren"
in plaats van
"ik doe iets fout, zie je wel, ik kan niks".

Ik zou het boek zeker aanraden, of sowieso aanraden om een boek te lezen over de "dingen" achter je negatieve gedachtes. Wat is ¤ 25 als je je daarmee (wat) beter gaat voelen?
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 01:56 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dit rijmt niet met:
[..]

Serieus, ik dacht dat ik een niet al te florisant zelfbeeld had maar jij bent echt nog veel erger.

En nee, DAT maakt dat vrouwen je niet willen. Ieder mens heeft namelijk wel iets moois.
Ik sluit me bij RealZeus aan. Ik heb vaak over mezelf gezeurd, maar er kan nog wel iets positiefs/goeds vanaf, maar dat lijkt bij jou, schenkstroop, totaaal niet te kunnen. Waarom haal je jezelf zo naar beneden? Zelfs Herman (Idols) bereikt dingen omdat hij het gewoon DOET. Hij is zeker niet knap (tenminste, ik denk zo) maar hij doet gewoon wat hij wil, benadrukt zijn sterke kanten (al moet ik zeggen dat dat dansen en zingen niet echt heel sterk zijn, maar hij doet het).

Ik vond mezelf altijd afgrijselijk om te zien, maar als ik daaraan vastklampte en al de gedachten van andere mensen om me heen aan het invullen was, dan ging het niet beter. Op de momenten dat je die gedachten aan de kant zet en gewoon je ding doet, ga je jezelf anders voelen. Dan zie je je positieve kanten, en ondanks je teksten hier, geloof ik zeker dat je die toch wel hebt.

als dat mooie meisje je niets vindt, jammer. Maar als je je altijd verschuild, zal het nooit iets worden! Wat moeten de overige meiden die toevallig ook in die buurt staan niet denken? OK, als dat mooie meisje je niets vindt, jammer, maar zo lijk je je ook voor lul te zetten tegenover de andere vrouwen.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 11:06:28 #294
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_70605609
Ik ben zelf een laatbloeier (in veel opzichten)

Het punt is gewoon dat je mentaal een stap moet nemen. Soms moet je initiatief nemen om haar hand vast te pakken...en kijken hoe ze reageert. De eerste kus was toen ik 21 was en dat was met een meisje wat ook een laatbloeister was.

Achteraf had ik mischien wel eerder een relatie kunnen hebben maar ik was teveel met mezelf bezig om op te merken dat meisjes mij wel degelijk leuk vonden.

Het maakt niet uit. Ben nu getrouwd en heb daarvoor ruimschoots "mijn verloren tijd in kunnen halen"

Het is niet moeilijk om een meisje (of jongen) tot vriend(in) te nemen...het moeilijkste is om een relatie goed te houden.

Ga in het begin vooral niet te hoog richten (maar ook niet te laag!!)...ga om met mensen met wie je goed kunt praten en met wie je een connectie voelt en meestal komt het vanzelf wel.
Modus Vivendi!
Beetje aan het werk @ Lao P.D.R.
Soda water en Earl Grey :-)
  vrijdag 3 juli 2009 @ 13:02:54 #295
196697 Heathen.
Its No Game
pi_70609343
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 02:02 schreef Schenkstroop het volgende:
Je begrijpt zelf ook wel waarom ze van je walgen?
  vrijdag 3 juli 2009 @ 14:40:24 #296
246112 nopes
e-mail staat in profiel
pi_70613003
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 10:12 schreef jongen26 het volgende:

[..]

Ik ben inderdaad met dat boek bezig en ik herken veel van m'n fouten daarin. Ik wil het niet allemaal in een keer lezen want dat schiet niet op, krijg ik denk ik te veel dingen tegelijk om mee te gaan werken. Tot op heden denk ik zeker dat het boek kan helpen aan je eigen waardering. Je zal er wel moeite voor moeten doen en ook de dingen die je leest meenemen als je het boek dichtgeslagen hebt.

Het komt soort van neer op "verander je denkpatroon". Veel mensen die negatief zijn over zichzelf kunnen iets OF goed OF fout doen, de twee extreemste bewoordingen. Echter moet je met behulp van het boek gaan zorgen dat je er tussenin gaat denken.

"Ik doe iets fout, maar ik heb m'n best gedaan, ervan geleerd en neem dat mee om mezelf te perfectioneren"
in plaats van
"ik doe iets fout, zie je wel, ik kan niks".

Ik zou het boek zeker aanraden, of sowieso aanraden om een boek te lezen over de "dingen" achter je negatieve gedachtes. Wat is ¤ 25 als je je daarmee (wat) beter gaat voelen?

Ik vindt het ook een zeer goed boek.
Wat ik zelf doe is eerst het hele boek lezen. Daarna ga ik het weer opnieuw lezen maar dan ga ik de technieken echt toepassen.
Ik denk dat de stof daardoor ook makkelijker doordringt.
En je uiteindelijk makkelijker de technieken op jezelf toe kan passen in het dagelijkse leven. Zonder daarbij naar het boek te hoeven grijpen en pen papier erbij te halen.

, lijkt mij het beste. Ik ben op de helft nu dus kan er nog niet veel over zeggen.

Ik geloof er wel echt in dat dit jouw probleem kan oplossen, gebaseerd op wat je in dit topic hebt vertelt.
Ook mijn probleem kan ik ermee oplossen. Ik geloof er echt in. dit alleen al vindt een steuntje in de rug:)
  vrijdag 3 juli 2009 @ 15:14:59 #297
206164 Gibson88
Ongekend.
pi_70614331
Slotje doe maar. TS is voorzien van genoeg tips en triks.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 16:28:37 #298
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_70616938
Als je gemiddeld to goede looks hebt als persoon, heb je al dit gezeik niet.

Positief denken ha.

Utopie!

Vooral positief denken dat je kunt stoppen met roken,
Blijvend Afvallen,
Dat er op ieder potje een dekseltje past.

Ach nederlanders.
Jeezus.

[ Bericht 1% gewijzigd door Schenkstroop op 03-07-2009 18:29:29 ]
  vrijdag 3 juli 2009 @ 17:15:51 #299
196697 Heathen.
Its No Game
pi_70618654
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 16:28 schreef Schenkstroop het volgende:

Positief denken ha.

Utopie!

Vooral positief dneken dat je kunt stoppen met roken
Blijvend Afvallen
Dat ero pieder potje een dekseltje past.

Ach nederlanders.
Jeezus.
Waarom maak je jezelf neit van kant?
pi_70646863
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 16:28 schreef Schenkstroop het volgende:

Positief denken ha.

Utopie!

Vooral positief denken dat je kunt stoppen met roken,
Blijvend Afvallen,
Dat er op ieder potje een dekseltje past.

Ach nederlanders.
Jeezus.
Ja, het is inderdaad beter om zo min mogelijk van het leven te genieten en alleen maar negatief te zijn.

En mensen met goede looks hebben weer andere problemen (Het gaat alleen om mijn uiterlijk)

Het prob;eem bij jou is dat het of zwart of wit is. Als je nou van jezelf weet dat je geen vriendin krijgen kunt probeer dan op zijn minst wat van je leven te maken. Geniet van het mooie weer, van onverwachte dingen die op je pad komen en die je nooit had kunnen doen als je een vrouw en/of kind thuis had zitten.

Maar jij zit alleen maar te genieten van je eigen zelfkastijding. Echt , jij bent zuurder dan ik in mijn zwartste periode ooit geweest ben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')