Ik denk dat het daar dus bij veel mannen misgaat. Als je beter begrjpt wat er in vrouwen omgaat, kun je ook beter met ze omgaan....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:20 schreef jongen26 het volgende:
[..]
Gezien het gebrek aan contact met vrouwen denk ik niet dat ik daar veel vanaf weet eigenlijk...
Ja daar ben ik het wel met je eens natuurlijk. Ze denken voor een groot deel anders dan mannen en vinden andere dingen belangrijk, maar de benodigde kennis zal ik zomaar niet op kunnen doen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:29 schreef Onvervalst het volgende:
[..]
Ik denk dat het daar dus bij veel mannen misgaat. Als je beter begrjpt wat er in vrouwen omgaat, kun je ook beter met ze omgaan....
Geloof mij, dat doe je sowieso nooit..quote:Op zondag 28 juni 2009 19:40 schreef jongen26 het volgende:
[..]
Ja daar ben ik het wel met je eens natuurlijk. Ze denken voor een groot deel anders dan mannen en vinden andere dingen belangrijk, maar de benodigde kennis zal ik zomaar niet op kunnen doen.
Ach, als jij je nog maar 10, nee 5%, in het echt gedraagt zoals hier op Fok! kan ik mij voorstellen dat niemand iets met je wil beginnen...quote:Op zondag 28 juni 2009 20:34 schreef Schenkstroop het volgende:
'k wil het topic niet naar me toetrekken maar ik kom tot de conclusie dat ik waarshcijnlijk gewoon NIET met vrouwen/meisjes om kan gaan. Anderen maken een dom babbeltje en ze hebben beet met uitzicht op meer contact. Ik zeg iets (en nee mijn fotoboek is geen goede graadmeter), en ik krijg te maken met een stenen muur. "Hoe pijnlijk".
Ik snap het niet meer. best naar als je altijd met die shit te maken krijgt en je weet niet waar het aan ligt. Meisjes zijn voor mijn gevoel erg saddistisch. En ik weet niet hoeveel langer ik die onzin nog pik. Dat bessef is er na jaren eindelijk. De pijn is er al veel langer.
Dit soort reacties komen echt van gefrustreerde mannetjes..quote:Op maandag 29 juni 2009 00:18 schreef KirkLazarus het volgende:
Je kunt nóg zo spontaan, creatief, humoristisch, etc etc zijn, je legt het altijd af tegen een rijke stinkerd of een retard met een 'goede' kop (in die volgorde).
Zorgen dus dat je OF een beter uiterlijk krijgt, OF meer geld OF allebei.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:18 schreef KirkLazarus het volgende:
Pfff, laat 'm, hij heeft een punt. Vrouwen zijn ook ongelooflijk oppervlakkige wezens.
Boyfriend Checklist
O Money
O Looks
O More money
Je kunt nóg zo spontaan, creatief, humoristisch, etc etc zijn, je legt het altijd af tegen een rijke stinkerd of een retard met een 'goede' kop (in die volgorde).
Omdat jij nergens ergens van bakt hoef je niet direct aan te geven dat vrouwen oppervlakkige wezens zijn. In deze situatie lijkt het mij duidelijk dat jij simpelweg kortzichtig bent en je hoogstwaarschijnlijk ook geen enkele vorm van zelfvertrouwen hebt.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:18 schreef KirkLazarus het volgende:
Pfff, laat 'm, hij heeft een punt. Vrouwen zijn ook ongelooflijk oppervlakkige wezens.
Boyfriend Checklist
O Money
O Looks
O More money
Nog een gefrustreerde FOK!er die niet aan de vrouw komt.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:18 schreef KirkLazarus het volgende:
Boyfriend Checklist
O Money
O Looks
O More money
Jij bent ook een nog 31-jarige maagd?quote:Op maandag 29 juni 2009 00:18 schreef KirkLazarus het volgende:
Boyfriend Checklist
O Money
O Looks
O More money
Of je bent een 'fapper' dat ruiken vrouwen ook.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:18 schreef KirkLazarus het volgende:
Boyfriend Checklist
O Money
O Looks
O More money
Als je die instelling nou ook krijgt bij vrouwen dan ben je er.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:20 schreef jongen26 het volgende:
[..]
Ik denk een soort angst van "ik moet het goed doen, me goed laten zien". Misschien wel dom, want nu is het zo dat ik me voornamelijk niet laat zien dus net zoveel bereik als dat ik op m'n bek zou gaan (nee heb je, ja kan je krijgen). Misschien ook wel de angst dat als ik een vrouw aanspreek ze me uitlacht/minderwaardig vindt en me dat laat voelen. Terwijl dat bijv. het afgelopen weekend totaal niet zo geweest is, werd zelfs door de vrouwen gewaardeerd...
Met mannen kan ik wel zonder angst contact maken, niet zo'n probleem. Maar daar kom je denk ik ook in andere situaties in contact mee en het is gewoon makkelijker. Niets te vrezen, als ze me niet moeten, dan niet, jammer.
Ik heb wel eens 'masterflirt' gelezen. Aanrader. Niet dat je daarmee nou gelijk een pick up artist wordt of een vrouwenverslinder maar het geeft je wel een heel aardig inzicht in de denkpatronen van vrouwen (die best wel afwijken van wat wij mannen denken) en in de dingen die vrouwen in mannen zoeken. Leuk om te lezen en interessante psychologische achtergronden over vrouwen.quote:Op zondag 28 juni 2009 19:40 schreef jongen26 het volgende:
[..]
Ja daar ben ik het wel met je eens natuurlijk. Ze denken voor een groot deel anders dan mannen en vinden andere dingen belangrijk, maar de benodigde kennis zal ik zomaar niet op kunnen doen.
Bullshit, ik heb niet veel geld, ik heb niet de meest amazing looks en heb sociaal gezien zeker niet vooraan gestaan maar toch heb ik best veel vrouwen gehad en met veel vrouwen gedate en heb momenteel ook alweer 2,5 jaar een relatie.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:18 schreef KirkLazarus het volgende:
Boyfriend Checklist
O Money
O Looks
O More money
Had dan 'Smooth"criminal geplaatst :-pquote:
QFT.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:01 schreef Onvervalst het volgende:
Het probleem zit hem ook vaak in de body language. Je kan heel veel geld en kwaliteiten hebben, maar als je de lichaamstaal van een vaatdoek hebt vindt een vrouw je echt niet aantrekkelijk. Mannen met geld hebben toch vaak goede, overtuigende lichaamstaal. Vrouwen willen een vent, geen mietje wat altijd ja knikt....
Jij daarentegen zou vast wel een beschuitje met Susan Boyle willen eten..quote:Op maandag 29 juni 2009 00:18 schreef KirkLazarus het volgende:
Boyfriend Checklist
O Money
O Looks
O More money
Toch bljkt telkens maar weer dat status, geld en lengte een belangrijke rol spelen in de partnerkeuze bij vrouwen. Hij formuleert het wat zwart-wit, maar hij heeft zeker weten een punt. En volgens mij vallen vrouwen op lengte omdat het vaak gepaard gaat met meer natuurlijk overwicht en dus ook een verhoogde kans op meer status en geld.quote:Op maandag 29 juni 2009 04:17 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Omdat jij nergens ergens van bakt hoef je niet direct aan te geven dat vrouwen oppervlakkige wezens zijn. In deze situatie lijkt het mij duidelijk dat jij simpelweg kortzichtig bent en je hoogstwaarschijnlijk ook geen enkele vorm van zelfvertrouwen hebt.
Een trieste manier van uiten dat je zelf eigenlijk gewoon faalt.
Je hebt iig het topic goed doorgelezen, zag veel van wat ik verteld heb terug.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:55 schreef nopes het volgende:
[..]
Misschien heb je hier helemaal niks aan hoor, maar ik heb een cognitieve gedrags therapie schema ingevuld met de informatie die ik van jouw weet.
Eigenlijk moet je dit zelf invullen, ik heb dit uit het boek cognitieve gedrags therapie voor dummy's.
Misschien boeid het je en kan je het boek zelf kopen,waar je eigenlijk soort van “eigen therapeut wordt”.
Op deze manier leer je je eigen denkfouten te vervangen voor gezonde gedachten.
Emotie: Angst
Gedrag: sociale interacties met vrouwen.
Daarom trek ik mij terug en ontwijk ik vrouwen.
De Prikkel: vrouwen ontmoeten tijdens het uitgaan.
Gedachten:
De vrouw zal me wel uitlachen, stom vinden.
(toekomst voorspellen)(etiketteren)
Ik voel me minderwaardig tijdens het gesprek met een vrouw
(lage zelf tolerantie) (emotioneel redeneren)
Tegen bewijs voor je eigen gedachten:
Of de vrouw me niet zal moeten weet ik helemaal niet ik heb haar nog niets eens gesproken. De toekomst voorspellen kan ik ook niet, dat kan niemand. Ik kan niet stom zijn aan de hand van 1 enkele gebeurtenis, ook al wordt ik uitgelachen kan dat mij nooit stom maken. Ik besta uit meer dan enkel die ene keer dat ik uitgelachen werd.
Mijn minderwaardig voelen omdat ik die vrouw op een voetstuk plaats is totaal onrealistisch
Mijn eigenwaarde hangt niet af van andere mensen, eigenwaarde heb je altijd. Dat maakt je mens.
Ook die vrouw heeft geen invloed op mijn eigenwaarde.
Vroeger heb ik vaker vrouwen aangesproken, zij hebben mij zeker niet allemaal stom genoemd. Of allemaal uitgelachen.
Ook mijn vrienden vinden mij een OK persoon. Een vrouw is van het andere geslacht, maar gewoon mens en zal echt niet zoveel verschillen met de mening van mijn vrienden.
Het is mogelijk dat een vrouw mij zal uitlachen, dit betekent niet direct dat dat terecht was. Zij kan mij uitlachen, net als alle andere mensen dat zouden kunnen doen.
Een gesprek aanknopen met een vrouw betekent niet dat ik verhoogde kans maak om uitgelachen te worden.
Ik ben nog steeds diezelfde persoon die ook niet uitgelachen werd voordat ik die vrouw aansprak.
Emoties,
voel je nog dezelfde emotie? (angst), is dat minder geworden , meer, gelijk?
Hoeveel minder, hoeveel procent?
Bedenkt alternatief gedrag,
bijvoorbeeld:
Vrouwen niet uit de weg gaan, minder vaak terug trekken.
Stoppen met het etiketteren van mij zelf(zoals zeggen dat je stom bent, lelijk bent, hopeloos bent)
Stoppen met pogingen om de toekomst te voorspellen, dat kan je niet, niemand niet.
Stoppen met emotioneel redeneren( je gaat dan teveel op je intuïtieve gevoelens in plaats van objectief naar de feiten te kijken)
Het lijkt haast of je hier mee wilt suggereren dat alle vrouwen zo zijn.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:41 schreef Onvervalst het volgende:
[..]
Toch bljkt telkens maar weer dat status, geld en lengte een belangrijke rol spelen in de partnerkeuze bij vrouwen. Hij formuleert het wat zwart-wit, maar hij heeft zeker weten een punt. En volgens mij vallen vrouwen op lengte omdat het vaak gepaard gaat met meer natuurlijk overwicht en dus ook een verhoogde kans op meer status en geld.
Ik wil hier niet mee zeggen dat vrouwen golddiggers zijn, maar mannen hebben een zwak voor looks en vrouwen voor status/leiderschap/geld.
Denk het niet, ik ook niet. Maar wel schrikbarend veel heb ik gemerkt. Ik hoop dat ik de uitzondering op de regel nog eens tegen het lijf loop, maar tot op heden wordt ik alleen maar teleurgesteld, de ene keer wat sneller dan de andere keer... maar uiteindelijk laten ze allemaal hun ware aard zien.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:58 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Het lijkt haast of je hier mee wilt suggereren dat alle vrouwen zo zijn.
En jij bent een leuke jongen, want...?quote:Op maandag 29 juni 2009 20:02 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Denk het niet, ik ook niet. Maar wel schrikbarend veel heb ik gemerkt. Ik hoop dat ik de uitzondering op de regel nog eens tegen het lijf loop, maar tot op heden wordt ik alleen maar teleurgesteld, de ene keer wat sneller dan de andere keer... maar uiteindelijk laten ze allemaal hun ware aard zien.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:52 schreef C.L.Werner het volgende:
Sjezus man lekker belangrijk een vrouw... er zijn belangrijkere dingen in het leven dan het hebben van een relatie. Tegenwoordig 'moet' iedereen een relatie hebben en voelt men zich alleen zonder relatie. Vergeet deels dat dit door de maatschappelijke druk komt, zoals je zelf zegt zie je dat iedereen gelukkig is met een vriendin.
Geloof mij maar, ik zie sommige vrienden in een relatie die er echt niet gelukkiger op geworden zijn. Geniet van het vrijgezelle leven en doe waar je lekker zin in hebt. Uiteindelijk komt er wel iets op je pad (vooral niet op zoek gaan, dan kom je ze tegen... raar maar waar).
Ik vermoed dat bij vrouwen dit soort factoren een even belangrijke rol spelen als uiterlijk bij mannen. Het heeft simpelweg dezelfde aantrekkingskracht voor een vrouw. Maar zeker weten kan ik dat niet uiteraard.Ik kan er ook voor 'kiezen' om een supertoffe niet zo knappe meid als vriendin te hebben, maar de praktijk wijst er op uit dat ik dat niet doe en ik zou mezelf zeker niet als een oppervalkkig iemand bestempelen. Misschien ben ik dat wel danquote:Op maandag 29 juni 2009 19:58 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Het lijkt haast of je hier mee wilt suggereren dat alle vrouwen zo zijn.
Nou.. fora-persona hoeven zich irl. niet hetzelfde uittepakken als de digitale alter-ego merk ik hoor. Op een forum waar je het over de kwesties hebt die je dwars zitten komen de frustraties logischerwijs naar voren.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:15 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En jij bent een leuke jongen, want...?
Je klinkt zo enorm gefrustreerd dat als je irl zo bent ik me kan voorstellen dat je niemand aan de haak slaat.
Maar als je door het leven gaat met de gedachte dat het allemaal aan de vrouwen ligt, en het allemaal hun schuld is, lijkt het me niet meer dan logisch dan niemand zin in je heeft.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:18 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nou.. fora-persona hoeven zich irl. niet hetzelfde uittepakken als de digitale alter-ego merk ik hoor. Op een forum waar je het over de kwesties hebt die je dwars zitten komen de frustraties logischerwijs naar voren.
Ik kan me hier eigenlijk deels wel in vinden... Maak het regelmatig mee dat vrouwen uiteindelijk een stuk minder aardig blijken te zijn/toch niet geinteresseerd zijn. Het is natuurlijk hun eigen keuze, en ik kan de gedachten niet lezen waarom ze dan opeens bijdraaien, maar kan me wel vinden in het feit dat mensen (niet alleen vrouwen) vaak uiteindelijk (heel) anders blijken dan ze in eerste instantie willen doen overkomen.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:02 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Denk het niet, ik ook niet. Maar wel schrikbarend veel heb ik gemerkt. Ik hoop dat ik de uitzondering op de regel nog eens tegen het lijf loop, maar tot op heden wordt ik alleen maar teleurgesteld, de ene keer wat sneller dan de andere keer... maar uiteindelijk laten ze allemaal hun ware aard zien.
Gaat het zich nu toch maar eens afvragen: ben ik wel vruchtbaar?quote:Op maandag 29 juni 2009 21:12 schreef Onvervalst het volgende:
[..]
Ik vind het jammer, iedereen doet tegenwoordig alsof we vrij zijn om te houden van wie we willen. Dat is niet waar, er zijn nog steeds evolutionair gevormde processen op de achtergrond aan de gang die er voor zorgen dat we op een bepaald type vrouwen vallen. Mannen vinden grofweg gezegd vrouwen aantrekkelijk die kenmerken van vruchtbaarheid vertonen. Een vrouw die op oudere leeftijd er nog jong uit ziet, is over het algemeen vruchtbaarder.
Hier heb je zeker gelijk in. Ik denk van mezelf dat ik op internet makkelijker contact leg/praat dan in het echt. Dat in het real life komt ook wel hoor, maar dan moet ik me eerst op m'n gemak voelen, iets dat je via internet sneller doet. Helaas krijg ik nog niet de kans van een vrouw om m'n ware ik te laten zien, een persoon die tijd neemt me te leren kennen (wat wel de moeite waard isquote:Op maandag 29 juni 2009 21:18 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nou.. fora-persona hoeven zich irl. niet hetzelfde uittepakken als de digitale alter-ego merk ik hoor. Op een forum waar je het over de kwesties hebt die je dwars zitten komen de frustraties logischerwijs naar voren.
Ik denk dat ik in deze de schuld kan zoeken bij EN mezelf EN bij vrouwen. Een van de twee enkel en alleen de schuld geven zou niet eerlijk zijn. Vrouwen stellen andere eisen aan een jongen dan ik kan bieden, maar aan de andere kant zijn er (genoeg) jongens die wel aan de eisen van vrouwen voldoen, dus dan ligt het weer aan mijquote:Op maandag 29 juni 2009 21:24 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Maar als je door het leven gaat met de gedachte dat het allemaal aan de vrouwen ligt, en het allemaal hun schuld is, lijkt het me niet meer dan logisch dan niemand zin in je heeft.
De schuld leggen bij een enorm grote groep mensen (in dit geval van het vrouwelijke geslacht) is te makkelijk. Je bereikt er ook niets mee. Het is te makkelijk en veels te generaliserend. Het klopt gewoon niet.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:16 schreef jongen26 het volgende:
Ik denk dat ik in deze de schuld kan zoeken bij EN mezelf EN bij vrouwen. Een van de twee enkel en alleen de schuld geven zou niet eerlijk zijn. Vrouwen stellen andere eisen aan een jongen dan ik kan bieden, maar aan de andere kant zijn er (genoeg) jongens die wel aan de eisen van vrouwen voldoen, dus dan ligt het weer aan mij![]()
Zie dat is het kutte van mensen die het minder hebben, die moeten nog meer slikken, nog meer e oties verwerken, zich nog meer inhouden. Nog meer verzonnen moraal en ethiek uit de lucht pikken, En waarvoor? Tuurlijk is de praktijk ook zwart-wit. Die single vrouwen willen maar een handjevol begeerlijke mannen.. Daar heeft een lelijkerd of andere mislukkeling nog niks aan. je moet dus veel verwerken en uiteindelijk moet je maar 'hoop' putten uit *insert dom uit de lucht gegrepen verzinsel dat ethisch klinkt*quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:40 schreef Arvid het volgende:
[..]
De schuld leggen bij een enorm grote groep mensen (in dit geval van het vrouwelijke geslacht) is te makkelijk. Je bereikt er ook niets mee. Het is te makkelijk en veels te generaliserend. Het klopt gewoon niet.
Waar je hoop uit moet putten is dat er ook enorm veel single vrouwen zijn in Nederland. Die moeten toch een keer aan de man.
Als ik een beetje kijk op die datingsites zie ik enorme eisenpakketten. Maar wat hebben ZIJ te bieden aan jou?
Het is een wisselwerking. Vraag en aanbod van beide kanten. Je mag best vragen aan een meisje wat zij te bieden heeft.
Of heb je wel eens gedacht aan een buitenlandse meid?
Ach, net alsof elke vrouw in Nederland een Scarlett Johanssen is die enkel iets met een Brad Pitt wil. Er zijn gewoon vrouwen in ieder z'n "league". Als je zoveel moeite hebt met vrouwen moet je misschien ook niet gelijk een of ander supermodel willen regelen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:02 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Die single vrouwen willen maar een handjevol begeerlijke mannen.. Daar heeft een lelijkerd of andere mislukkeling nog niks aan. je moet dus veel verwerken en uiteindelijk moet je maar 'hoop' putten uit *insert dom uit de lucht gegrepen verzinsel dat ethisch klinkt*
Precies, begin eerst gewoon te flirten met de lelijke meisjes dan kun je je vanzelf omhoogwerken naar de echte pareltjes =)quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:13 schreef Bolter het volgende:
[..]
Ach, net alsof elke vrouw in Nederland een Scarlett Johanssen is die enkel iets met een Brad Pitt wil. Er zijn gewoon vrouwen in ieder z'n "league". Als je zoveel moeite hebt met vrouwen moet je misschien ook niet gelijk een of ander supermodel willen regelen.
precies!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:42 schreef Onvervalst het volgende:
[..]
Precies, begin eerst gewoon te flirten met de lelijke meisjes dan kun je je vanzelf omhoogwerken naar de echte pareltjes =)
Of anders spreek je ze gewoon aan. Gewoon in het park, dat is de reden dat ze daar zitten. Neem een fles rosé mee, spreek ze aan. Als ze leuk genoeg is drink je een drankje en neem je haar mee naar huis. En anders, op naar de volgende, succesquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:22 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik neem mij voor vandaag minstens tien keer 'hey!' te zegen tegen leuke vrouwen, hoeft niet perfekt maar gewoon leuke..
Ik ben weg
Dude wat een onzin....kruip toch niet in een slachtofferrol...je moet wel blijven geloven in je eigen maakbaarheid.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:02 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Zie dat is het kutte van mensen die het minder hebben, die moeten nog meer slikken, nog meer e oties verwerken, zich nog meer inhouden. Nog meer verzonnen moraal en ethiek uit de lucht pikken, En waarvoor? Tuurlijk is de praktijk ook zwart-wit. Die single vrouwen willen maar een handjevol begeerlijke mannen.. Daar heeft een lelijkerd of andere mislukkeling nog niks aan. je moet dus veel verwerken en uiteindelijk moet je maar 'hoop' putten uit *insert dom uit de lucht gegrepen verzinsel dat ethisch klinkt*
Ik vind het BS.
Precies en het mooie is dus dat wij extra ervaring op kunnen doen in die tijd waardoor we wel een pareltje kunnen opduikenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:18 schreef Arvid het volgende:
[..]
Dude wat een onzin....kruip toch niet in een slachtofferrol...je moet wel blijven geloven in je eigen maakbaarheid.
Zoals boven iemand al opmerkte:
Alsof elke vrouw een hele knappe meid is met een enorm eisenpakket.
Dat is maar een klein percentage van de hele vrouwenbevolking. Misschien helpt het door niet enkel daarop te focussen?
Geen wonder dan dat je continu wordt afgewezen, hele knappe meiden krijgen zoveel aandacht dat ze bijna niet anders doen. Er zal een lucky guy bij zitten die ja krijgt, thats it.
Daarom kun je ook niet generaliseren. Jij zit niet in een luxe-positie. Maar guess what. Er zijn ook een hele hoop meiden die dat ook niet hebben. Het is waar dat meiden het makkelijker hebben omdat zij benaderd worden, ipv zelf het iniatief hoeven te nemen, en dus in eerste instantie niet kwetsbaar zijn voor een afwijzing, maar dat is het enige verschil.
En verder, vrouwen takelen snel af in hun 30'er jaren, dus ze moeten het sowieso hebben in hun 20'er jaren. Daarna houdt het feestje op. Mannen gaan veel langer mee, dat is het voordeel voor ons ;-) Just stay in shape....
Het belangrijkste is volgens mij dat je in staat bent complimentjes te geven op een natuurlijke manier.. dan ben je al voor 50% binnen.quote:Op zondag 28 juni 2009 19:40 schreef jongen26 het volgende:
Hangt van het type meisje af. Complimentjes kunnen verkeerd uitpakken bij meisjes die zichzelf geweldig vinden. Daar moet je juist koeltjes blijven, not impressed.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:13 schreef AntiShock het volgende:
[..]
Het belangrijkste is volgens mij dat je in staat bent complimentjes te geven op een natuurlijke manier.. dan ben je al voor 50% binnen.
Ze willen heel graag AANDACHT.. de rest is ondergeschikt.
Wat is echt willen? Ik zou het heel graag hebben, dat meen ik. Maar heb er niet alles voor over.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:34 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Misschien een beetje crux, maar ik denk ook dat het heel veel te maken heeft met 'willen'. Waarschijnlijk wil de topicstarter niet echt. Natuurlijk is er een beetje een grijs gebied m.b.t. wel willen niet durven, maar ik denk dat als je echt zo graag wil dat je ook wel op je bek durft te gaan.
Misschien dat ik mezelf dit voorhoud omdat ik zelf ook langdurig single ben. Als je om je heen kijkt zul je echter ook zien dat er een heel aantal 'koos'n kansloos' wel succes hebben met vrouwen.
Denk dat jij eerder een probleem hebt met jezelf dan met 'de dames' .. Wat maakt 't nou uit dat ze niet op je valt als je anders nieteens je hoofd aan haar kan laten zienquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:13 schreef Schenkstroop het volgende:
Mijn propbleem is echt gewoon mijn uiterlijk.
Ik kwam vandaag prompt dat leuke blonde meisje weer tegen in het stadje net toen ik op mijn slechtst was. Sta ik zo bij de bakker bart te wachten op mijn vette ranzige frikandel-broodje. Ziet zij mij in de verte en komt ze mijn richting op wandelen. Ik zo 'o shit no escape' ik kijk desperaat om mij heen en nergens waar ik mijn ugly face kan verstoppen. ik kijk nog weg maar het baat niet. 'ze heeft me al gezien'.
Dus zij de FRS in met een klein meisje en ik sneak langs dr heen het kerkpleintje op. Ik ga nog expres schuin het pleintje over helemaal achter een kerkje staan in de schaduw om mijn broodje als een tasmaanse duivel op te vreten. Komt ze in de verte aangewandeld en jahoor ze komt weer mijn richting op. Ik sta daar nog zo van 'ze ziet me niet ze ziet me niet' en draai me weg maar dan ziet ze mijn dikke lelijke kont natuurlijk. Dus Ik draai me weer om en DAMNIT! ze kijkt me zelfs aan terwijl ik dat broodje in me lelijke vraatmuil stop
Ik haat mezelf, kan wel door de grond zakken
Jij hebt wel een erg negatief zelfbeeld zegquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:13 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik kwam vandaag prompt dat leuke blonde meisje weer tegen in het stadje net toen ik op mijn slechtst was. Sta ik zo bij de bakker bart te wachten op mijn vette ranzige frikandel-broodje. Ziet zij mij in de verte en komt ze mijn richting op wandelen. Ik zo 'o shit no escape' ik kijk desperaat om mij heen en nergens waar ik mijn ugly face kan verstoppen. ik kijk nog weg maar het baat niet. 'ze heeft me al gezien'.
Dus zij de FRS in met een klein meisje en ik sneak langs dr heen het kerkpleintje op. Ik ga nog expres schuin het pleintje over helemaal achter een kerkje staan in de schaduw om mijn broodje als een tasmaanse duivel op te vreten. Komt ze in de verte aangewandeld en jahoor ze komt weer mijn richting op. Ik sta daar nog zo van 'ze ziet me niet ze ziet me niet' en draai me weg maar dan ziet ze mijn dikke lelijke kont natuurlijk. Dus Ik draai me weer om en DAMNIT! ze kijkt me zelfs aan terwijl ik dat broodje in me lelijke vraatmuil stop
Jij hebt een probleem met jezelf.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:13 schreef Schenkstroop het volgende:
je uiterlijk is misschien een probleem, maar je karakter is het zeker!quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:13 schreef Schenkstroop het volgende:
tja, als je steeds hetzelfde blijft herhalen... dan kan je ook dezelfde reacties verwachten uiteraard.quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:06 schreef Schenkstroop het volgende:
*schensktroop is expecting the obvious replies again*
O wat ben je gevat zeg. goh..quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:58 schreef solaire het volgende:
"Mijn propbleem is echt gewoon mijn uiterlijk."
"De vrouwen walgen bij voorbaat al van me door mijn uitlatingen"
Ga naar de hoeren en zit niet de aandacht van TS af te leiden, aan hem valt nog wat te doen.
omdat ik dat redelijk onvoorstelbaar vindquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:06 schreef Schenkstroop het volgende:
Als het er staat zou het wel zo zijn toch. Hoezo?
Dit rijmt niet met:quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:57 schreef Schenkstroop het volgende:
De vrouwen walgen bij voorbaat al van me door mijn uitlatingen
quote:ik ben in het echt helemaal niet ergelijk om mee te zijn behalve mijn uiterlijk
Ik waag het te betwijfelen. Als je in het echt maar half zo verzuurd bent als hier gaan de meeste vrouwen inderdaad graag een blokje om als ze je tegen komen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 02:02 schreef Schenkstroop het volgende:
op het internet walgen ze van me. dat snap ik dus niet. irl is mijn persoon een ander verhaal.
Ik ben inderdaad met dat boek bezig en ik herken veel van m'n fouten daarin. Ik wil het niet allemaal in een keer lezen want dat schiet niet op, krijg ik denk ik te veel dingen tegelijk om mee te gaan werken. Tot op heden denk ik zeker dat het boek kan helpen aan je eigen waardering. Je zal er wel moeite voor moeten doen en ook de dingen die je leest meenemen als je het boek dichtgeslagen hebt.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:09 schreef nopes het volgende:
Jongen26,
Je had toch het boek Denk je sterk en denk je zeker gelezen
Als ik me goed herinner, in iedergeval vroeg ik me af of het je niet geholpen heeft
Als je het nog niet gelezen hebt, raad ik het je zeker aan!
Ik sluit me bij RealZeus aan. Ik heb vaak over mezelf gezeurd, maar er kan nog wel iets positiefs/goeds vanaf, maar dat lijkt bij jou, schenkstroop, totaaal niet te kunnen. Waarom haal je jezelf zo naar beneden? Zelfs Herman (Idols) bereikt dingen omdat hij het gewoon DOET. Hij is zeker niet knap (tenminste, ik denk zo) maar hij doet gewoon wat hij wil, benadrukt zijn sterke kanten (al moet ik zeggen dat dat dansen en zingen niet echt heel sterk zijn, maar hij doet het).quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dit rijmt niet met:
[..]
Serieus, ik dacht dat ik een niet al te florisant zelfbeeld had maar jij bent echt nog veel erger.
En nee, DAT maakt dat vrouwen je niet willen. Ieder mens heeft namelijk wel iets moois.
Je begrijpt zelf ook wel waarom ze van je walgen?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 02:02 schreef Schenkstroop het volgende:
op het internet walgen ze van me. dat snap ik dus niet. irl is mijn persoon een ander verhaal.
Ik vindt het ook een zeer goed boek.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:12 schreef jongen26 het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad met dat boek bezig en ik herken veel van m'n fouten daarin. Ik wil het niet allemaal in een keer lezen want dat schiet niet op, krijg ik denk ik te veel dingen tegelijk om mee te gaan werken. Tot op heden denk ik zeker dat het boek kan helpen aan je eigen waardering. Je zal er wel moeite voor moeten doen en ook de dingen die je leest meenemen als je het boek dichtgeslagen hebt.
Het komt soort van neer op "verander je denkpatroon". Veel mensen die negatief zijn over zichzelf kunnen iets OF goed OF fout doen, de twee extreemste bewoordingen. Echter moet je met behulp van het boek gaan zorgen dat je er tussenin gaat denken.
"Ik doe iets fout, maar ik heb m'n best gedaan, ervan geleerd en neem dat mee om mezelf te perfectioneren"
in plaats van
"ik doe iets fout, zie je wel, ik kan niks".
Ik zou het boek zeker aanraden, of sowieso aanraden om een boek te lezen over de "dingen" achter je negatieve gedachtes. Wat is ¤ 25 als je je daarmee (wat) beter gaat voelen?
Waarom maak je jezelf neit van kant?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:28 schreef Schenkstroop het volgende:
Als je gemiddeld to goede looks hebt als persoon, heb je al dit gezeik niet.
Positief denken ha.
Utopie!
Vooral positief dneken dat je kunt stoppen met roken
Blijvend Afvallen
Dat ero pieder potje een dekseltje past.
Ach nederlanders.
Jeezus.
Ja, het is inderdaad beter om zo min mogelijk van het leven te genieten en alleen maar negatief te zijn.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:28 schreef Schenkstroop het volgende:
Als je gemiddeld to goede looks hebt als persoon, heb je al dit gezeik niet.
Positief denken ha.
Utopie!
Vooral positief denken dat je kunt stoppen met roken,
Blijvend Afvallen,
Dat er op ieder potje een dekseltje past.
Ach nederlanders.
Jeezus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |