Jij hebt een probleem met jezelf.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:13 schreef Schenkstroop het volgende:
Mijn propbleem is echt gewoon mijn uiterlijk.
Ik kwam vandaag prompt dat leuke blonde meisje weer tegen in het stadje net toen ik op mijn slechtst was. Sta ik zo bij de bakker bart te wachten op mijn vette ranzige frikandel-broodje. Ziet zij mij in de verte en komt ze mijn richting op wandelen. Ik zo 'o shit no escape' ik kijk desperaat om mij heen en nergens waar ik mijn ugly face kan verstoppen. ik kijk nog weg maar het baat niet. 'ze heeft me al gezien'.
Dus zij de FRS in met een klein meisje en ik sneak langs dr heen het kerkpleintje op. Ik ga nog expres schuin het pleintje over helemaal achter een kerkje staan in de schaduw om mijn broodje als een tasmaanse duivel op te vreten. Komt ze in de verte aangewandeld en jahoor ze komt weer mijn richting op. Ik sta daar nog zo van 'ze ziet me niet ze ziet me niet' en draai me weg maar dan ziet ze mijn dikke lelijke kont natuurlijk. Dus Ik draai me weer om en DAMNIT! ze kijkt me zelfs aan terwijl ik dat broodje in me lelijke vraatmuil stop
Ik haat mezelf, kan wel door de grond zakken
je uiterlijk is misschien een probleem, maar je karakter is het zeker!quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:13 schreef Schenkstroop het volgende:
Mijn propbleem is echt gewoon mijn uiterlijk.
tja, als je steeds hetzelfde blijft herhalen... dan kan je ook dezelfde reacties verwachten uiteraard.quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:06 schreef Schenkstroop het volgende:
*schensktroop is expecting the obvious replies again*
O wat ben je gevat zeg. goh..quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:58 schreef solaire het volgende:
"Mijn propbleem is echt gewoon mijn uiterlijk."
"De vrouwen walgen bij voorbaat al van me door mijn uitlatingen"
Ga naar de hoeren en zit niet de aandacht van TS af te leiden, aan hem valt nog wat te doen.
omdat ik dat redelijk onvoorstelbaar vindquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:06 schreef Schenkstroop het volgende:
Als het er staat zou het wel zo zijn toch. Hoezo?
Dit rijmt niet met:quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:57 schreef Schenkstroop het volgende:
De vrouwen walgen bij voorbaat al van me door mijn uitlatingen
quote:ik ben in het echt helemaal niet ergelijk om mee te zijn behalve mijn uiterlijk
Ik waag het te betwijfelen. Als je in het echt maar half zo verzuurd bent als hier gaan de meeste vrouwen inderdaad graag een blokje om als ze je tegen komen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 02:02 schreef Schenkstroop het volgende:
op het internet walgen ze van me. dat snap ik dus niet. irl is mijn persoon een ander verhaal.
Ik ben inderdaad met dat boek bezig en ik herken veel van m'n fouten daarin. Ik wil het niet allemaal in een keer lezen want dat schiet niet op, krijg ik denk ik te veel dingen tegelijk om mee te gaan werken. Tot op heden denk ik zeker dat het boek kan helpen aan je eigen waardering. Je zal er wel moeite voor moeten doen en ook de dingen die je leest meenemen als je het boek dichtgeslagen hebt.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:09 schreef nopes het volgende:
Jongen26,
Je had toch het boek Denk je sterk en denk je zeker gelezen
Als ik me goed herinner, in iedergeval vroeg ik me af of het je niet geholpen heeft
Als je het nog niet gelezen hebt, raad ik het je zeker aan!
Ik sluit me bij RealZeus aan. Ik heb vaak over mezelf gezeurd, maar er kan nog wel iets positiefs/goeds vanaf, maar dat lijkt bij jou, schenkstroop, totaaal niet te kunnen. Waarom haal je jezelf zo naar beneden? Zelfs Herman (Idols) bereikt dingen omdat hij het gewoon DOET. Hij is zeker niet knap (tenminste, ik denk zo) maar hij doet gewoon wat hij wil, benadrukt zijn sterke kanten (al moet ik zeggen dat dat dansen en zingen niet echt heel sterk zijn, maar hij doet het).quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dit rijmt niet met:
[..]
Serieus, ik dacht dat ik een niet al te florisant zelfbeeld had maar jij bent echt nog veel erger.
En nee, DAT maakt dat vrouwen je niet willen. Ieder mens heeft namelijk wel iets moois.
Je begrijpt zelf ook wel waarom ze van je walgen?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 02:02 schreef Schenkstroop het volgende:
op het internet walgen ze van me. dat snap ik dus niet. irl is mijn persoon een ander verhaal.
Ik vindt het ook een zeer goed boek.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:12 schreef jongen26 het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad met dat boek bezig en ik herken veel van m'n fouten daarin. Ik wil het niet allemaal in een keer lezen want dat schiet niet op, krijg ik denk ik te veel dingen tegelijk om mee te gaan werken. Tot op heden denk ik zeker dat het boek kan helpen aan je eigen waardering. Je zal er wel moeite voor moeten doen en ook de dingen die je leest meenemen als je het boek dichtgeslagen hebt.
Het komt soort van neer op "verander je denkpatroon". Veel mensen die negatief zijn over zichzelf kunnen iets OF goed OF fout doen, de twee extreemste bewoordingen. Echter moet je met behulp van het boek gaan zorgen dat je er tussenin gaat denken.
"Ik doe iets fout, maar ik heb m'n best gedaan, ervan geleerd en neem dat mee om mezelf te perfectioneren"
in plaats van
"ik doe iets fout, zie je wel, ik kan niks".
Ik zou het boek zeker aanraden, of sowieso aanraden om een boek te lezen over de "dingen" achter je negatieve gedachtes. Wat is ¤ 25 als je je daarmee (wat) beter gaat voelen?
Waarom maak je jezelf neit van kant?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:28 schreef Schenkstroop het volgende:
Als je gemiddeld to goede looks hebt als persoon, heb je al dit gezeik niet.
Positief denken ha.
Utopie!
Vooral positief dneken dat je kunt stoppen met roken
Blijvend Afvallen
Dat ero pieder potje een dekseltje past.
Ach nederlanders.
Jeezus.
Ja, het is inderdaad beter om zo min mogelijk van het leven te genieten en alleen maar negatief te zijn.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:28 schreef Schenkstroop het volgende:
Als je gemiddeld to goede looks hebt als persoon, heb je al dit gezeik niet.
Positief denken ha.
Utopie!
Vooral positief denken dat je kunt stoppen met roken,
Blijvend Afvallen,
Dat er op ieder potje een dekseltje past.
Ach nederlanders.
Jeezus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |