Pas maar op, dit is al het tweede topic dat je opent vandaagquote:Op maandag 8 juni 2009 19:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoi jarige!
Bah, had ik de lapo, Gerts schuld.
Thanks Fluitertje !quote:Op maandag 8 juni 2009 09:45 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
qmail@Greetings.us
Goedemorgen.
Bij outlook express eventueel berichten aanklikken en afzender blokkeren.
Ja straks ga ik het nog leuk vindenquote:Op maandag 8 juni 2009 19:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Pas maar op, dit is al het tweede topic dat je opent vandaag
Denk je dat het blokkeren lukt?quote:
Ik heb het zojuist gedaan, even afwachten of het ook echt werktquote:Op maandag 8 juni 2009 19:23 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Denk je dat het blokkeren lukt?
Bij outlook express bovenin 5 opties:
bestand-bewerken--beeld-extra-berichten-help
bij opties berichten, de vijfde van onderen is -afzender blokkeren.
quote:Op maandag 8 juni 2009 19:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb het zojuist gedaan, even afwachten of het ook echt werkt
maakt geen fuck uit, tegen de tijd dat we die tonen doorhebben zijn we toch klotezatquote:Op maandag 8 juni 2009 19:19 schreef CarOnline het volgende:
Ah Guus.
Die vind ik zo stom. Bijna net zo stom als Blof.
Maakt ie een cd in de Abbey Road Studios in Londen, hele poeha er omheen, noemt z'n cd er naar en dan klinkt het nóg nergens naar
Jammer, ik heb ook zo een geintje...quote:Op maandag 8 juni 2009 19:31 schreef FANN het volgende:
Eten !!!
[..]
nee heeft niet gewerkt.... er komt er net weer ééntje binnen
Irritant.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:31 schreef FANN het volgende:
Eten !!!
nee heeft niet gewerkt.... er komt er net weer ééntje binnen
quote:Op maandag 8 juni 2009 19:19 schreef CarOnline het volgende:
Ah Guus.
Die vind ik zo stom. Bijna net zo stom als Blof.
Maakt ie een cd in de Abbey Road Studios in Londen, hele poeha er omheen, noemt z'n cd er naar en dan klinkt het nóg nergens naar
Die heb ik een keer gezien jaren terug in het voorprogramma van Black Sabbathquote:Op maandag 8 juni 2009 20:30 schreef remlof het volgende:
En vrijdag begint de voorverkoop voor Rammstein
ik geloof dat dat wel begint te werkenquote:Op maandag 8 juni 2009 19:33 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Irritant.
Wanneer het niet te veel gedoe is, kun je dit bericht ook weer laten blokkeren,
kan weer van een ander emailadres afkomen.
In 1823 ben ik nog naar een concert van ze geweestquote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 20:56 schreef CarOnline het volgende:
[..]
In 1823 ben ik nog naar een concert van ze geweest![]()
![]()
*onder tafel kruipt*
Ik nog nooit, maar iedereen zegt dat ik ze echt gezien moet hebben, dus ik ga maarquote:Op maandag 8 juni 2009 20:39 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Die heb ik een keer gezien jaren terug in het voorprogramma van Black Sabbath
quote:Op maandag 8 juni 2009 20:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik nog nooit, maar iedereen zegt dat ik ze echt gezien moet hebben, dus ik ga maar
Oh dat haat ik .. Of ik word oudquote:Op maandag 8 juni 2009 21:02 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja is lekker heftig de muziek dreunt door heel je lichaam heen
Dat vind ik nou juist nog wel lekker en ook ik word oudquote:Op maandag 8 juni 2009 21:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat haat ik .. Of ik word oudEn blof vind ik wel o.k maar dan op een manier dat ik vroeger Engelstalige liedjes leuk vond.. Het deuntje !! , maar qua tekst versta ik er geen bal van
quote:Op maandag 8 juni 2009 20:56 schreef CarOnline het volgende:
[..]
In 1823 ben ik nog naar een concert van ze geweest![]()
![]()
*onder tafel kruipt*
Ja maar ik heb er al jaren oprecht spijt vanquote:
En ik maar F5-en urenlang.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoi jarige!
Bah, had ik de lapo, Gerts schuld.
Kane ja, oh gruwel!!!quote:Op maandag 8 juni 2009 21:48 schreef Gert het volgende:
Nooit naar een concert van Bllof geweest, wel een keer in het vliegtuig met ze gezeten. Om te KOTSEN.![]()
En aub meteen Kane ook op de lijst van bands die het onderschijten nog niet waard zijn.![]()
O, en Milow. Ayooooo sterven moet hij, zo snel mogelijk.![]()
Dan heb ik nog liever Guus.
Waarom ben jij nog steeds mod?quote:
Haha ja écht hè!quote:Op maandag 8 juni 2009 21:57 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Kane ja, oh gruwel!!!
Collega is Kane fan en gooit elke keer die cd's in de spelert![]()
Hier in de buurt geven ze een gratis concert en ik zou dan wel meegaan, maar ik kán het gewoon niet.
Ik ga dus ook niet mee. Al is het gratis![]()
Al zou ik geld toe krijgen
Haha Pukkelpop?quote:Op maandag 8 juni 2009 22:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha ja écht hè!
Nou voor héél veel geld zou ik het wel doen, maar niet voor een paar tientjes, bekijk het maar met die smerige poser engnek kutlul van een DiNand
![]()
Ik heb dit weekend tickets gekocht voor een festival in België, dat wordt wel leuk. Deze komen ook: [ afbeelding ]
Nee die vind ik wel aardig hoorquote:Op maandag 8 juni 2009 22:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga de 27e naar krezip, dat is zeker ook ruk? Hebben we dat ook meteen gehad.
Oeh!quote:Op maandag 8 juni 2009 20:30 schreef remlof het volgende:
En vrijdag begint de voorverkoop voor Rammstein
quote:Op maandag 8 juni 2009 22:09 schreef Gert het volgende:Deze komen ook op Pukkelpop op vrijdag.
Deze komen ook op Pukkelpop op vrijdag.![]()
Ga je ook mee?quote:Op maandag 8 juni 2009 22:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Via wat gaat die voorverkoop? Ticketbox? Ik ga maar eens ff zoeken.
die waren toch gestopt??quote:Op maandag 8 juni 2009 22:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga de 27e naar krezip, dat is zeker ook ruk? Hebben we dat ook meteen gehad.
Eventim.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Via wat gaat die voorverkoop? Ticketbox? Ik ga maar eens ff zoeken.
HERHALING!!!!!quote:Op maandag 8 juni 2009 22:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Waarom ben jij nog steeds mod?
Lever die strepen 's in!
Hier dus ook een groot festival in de buurt. niet gratis, wel bijna. Vorig jaar Blöf als hoofdact, dus niet gegaan. dit jaar, kanequote:Op maandag 8 juni 2009 21:57 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Kane ja, oh gruwel!!!
Collega is Kane fan en gooit elke keer die cd's in de spelert![]()
Hier in de buurt geven ze een gratis concert en ik zou dan wel meegaan, maar ik kán het gewoon niet.
Ik ga dus ook niet mee. Al is het gratis![]()
Al zou ik geld toe krijgen
Ja, het is echt te erg, Kanequote:Op maandag 8 juni 2009 22:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hier dus ook een groot festival in de buurt. niet gratis, wel bijna. Vorig jaar Blöf als hoofdact, dus niet gegaan. dit jaar, kane*haren uittrekt* wéér niet geweest dus.
Waarom achter een boom?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
Hoorde jij iemand met een emmer rammelen dan?quote:
Om toch.quote:
Vooral dat die pukkel van een frontman zijn kakennietvanelkaardoetquote:
Afscheidstournee iddquote:Op maandag 8 juni 2009 22:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
die waren toch gestopt??
ik zag ze een keer op Beatstad in Den Haag, ik vond het wel grappig
Wie wat waar????quote:Op maandag 8 juni 2009 22:20 schreef CarOnline het volgende:
Oh Buuvie er zijn meer gegadigden voor onze Cheesecake meet trouwens
Bij mij valt niks te halen.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Om toch.![]()
Zeg Coos, mis jij toevallig wat huisraad sinds jij bezoek hebt gehad van een Hagenese mede-user?
Heb ze ook een keer live gezien, op Lowlands. Toen bleeft het bij het in de fik steken van z'n jas. Tegenwoordig gaat het wel anders, heb ik begrepen.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oeh!Heb ze al eens gezien. Live ook goed.
Ja maar ik ken dr niet! Dus dat doen we lekker nietquote:Op maandag 8 juni 2009 22:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wie wat waar????![]()
* Myat checken gaat
lolquote:
Ik ben geen kleptomaan ofzo?!quote:Op maandag 8 juni 2009 22:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Om toch.![]()
Zeg Coos, mis jij toevallig wat huisraad sinds jij bezoek hebt gehad van een Hagenese mede-user?
Weet je wat een kleptopedopyrofilatelist is?quote:
Ik wel. Ik prop altijd die roerstaafjes in mijn tas. Het is groter dan ik.quote:
Cc's zonnebrilquote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 22:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Weet je wat een kleptopedopyrofilatelist is?
Dat is iemand die gestolen kinderpostzegels in de brand steekt.quote:
Oh en dat plastic bestek en peper en zout en suiker gratis dingetjes van je werk !! Super voor op de camping ....quote:Op maandag 8 juni 2009 22:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik wel. Ik prop altijd die roerstaafjes in mijn tas. Het is groter dan ik.
Dagen later haal ik die kleffe zooi weer uit mijn tas en daarna gooi ik ze weg.
Als we dan toch gaan opbiechten.
Ik vind Blöf leuk en ik vind Pascal best wel een beetje geil.
HihiihiH
Van jou kunnen we dat wel hebben.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik wel. Ik prop altijd die roerstaafjes in mijn tas. Het is groter dan ik.
Dagen later haal ik die kleffe zooi weer uit mijn tas en daarna gooi ik ze weg.
Als we dan toch gaan opbiechten.
Ik vind Blöf leuk en ik vind Pascal best wel een beetje geil.
HihiihiH
Huhquote:Op maandag 8 juni 2009 22:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat is iemand die gestolen kinderpostzegels in de brand steekt.![]()
Douchen
Eerst nog van achteren likt toch?quote:Op maandag 8 juni 2009 22:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat is iemand die gestolen kinderpostzegels in de brand steekt.![]()
Douchen
Ja, jetzt Brennt sein Herz auchquote:Op maandag 8 juni 2009 22:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb ze ook een keer live gezien, op Lowlands. Toen bleeft het bij het in de fik steken van z'n jas. Tegenwoordig gaat het wel anders, heb ik begrepen.
Oh ja, die ook maar ik bedoel van die stampertjes eigenlijk, voor de citroen in de cola. Ik mik dat gewoon plakkerig in mijn tas omdat ik die wil en moet hebben. Daarna vergeet ik die plakzooi weer totdat die vastgekoekt aan mijn altijd lege telefoon zit en die ik dan net besluit op te laden.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh en dat plastic bestek en peper en zout en suiker gratis dingetjes van je werk !! Super voor op de camping ....
Ja! Daar denk ik ook aan als ik Dinand hoor. Of zie. In den bladen.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh ja, die ook maar ik bedoel van die stampertjes eigenlijk, voor de citroen in de cola. Ik mik dat gewoon plakkerig in mijn tas omdat ik die wil en moet hebben. Daarna vergeet ik die plakzooi weer totdat die vastgekoekt aan mijn altijd lege telefoon zit en die ik dan net besluit op te laden.![]()
Nee, Gert. Dinand is niet geil. Die vind ik dan weer zielig zo zonder Guus. Dat vond ik toch zoooo zielig dus blijft hij ook altijd zielig. Ik denk dan ook dat die altijd op het randje van huilen zit. Altijd en eeuwig. En dat is, juist, heel zielig.
Dat is de jat god !!!!quote:Op maandag 8 juni 2009 22:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh ja, die ook maar ik bedoel van die stampertjes eigenlijk, voor de citroen in de cola. Ik mik dat gewoon plakkerig in mijn tas omdat ik die wil en moet hebben. Daarna vergeet ik die plakzooi weer totdat die vastgekoekt aan mijn altijd lege telefoon zit en die ik dan net besluit op te laden.![]()
Nee, Gert. Dinand is niet geil. Die vind ik dan weer zielig zo zonder Guus. Dat vond ik toch zoooo zielig dus blijft hij ook altijd zielig. Ik denk dan ook dat die altijd op het randje van huilen zit. Altijd en eeuwig. En dat is, juist, heel zielig.
Ohw die roerstokjes! Ik dacht dat je van die koffieroerstokjes bedoelde, die moet ik altijd slopen, maar die stampertjes, ik had er een keer één met glittertjes.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh ja, die ook maar ik bedoel van die stampertjes eigenlijk, voor de citroen in de cola. Ik mik dat gewoon plakkerig in mijn tas omdat ik die wil en moet hebben.
Huh ?? Ben je een giraffe geweestquote:Op maandag 8 juni 2009 22:58 schreef CarOnline het volgende:
Ik had ze ooit als giraffe met een heeeeele lange nek.
Als je iets te fanatiek stampte in je citroen had je er 4 gebroken enkeltjes vast inzitten.
ik heb ze als zeemeermin (gewoon gekocht).quote:Op maandag 8 juni 2009 22:58 schreef CarOnline het volgende:
Als je iets te fanatiek stampte in je citroen had je er 4 gebroken enkeltjes vast inzitten.
Moet je weer zeuren?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:01 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik heb ze als zeemeermin (gewoon gekocht).
Haai poppert![]()
![]()
Die tt: "de week is weer begonia's". jezus, sla dan gewoon ff een paar rondjes over of zo![]()
en een avond, goedenavond
"wij"? waar schieten "wij" dan op? op negers?quote:Op maandag 8 juni 2009 22:56 schreef sp3c het volgende:
ja die plastic 'lepeltjes' voor je koffie!!
wij gaan er altijd mee schieten
Oh wachtquote:Op maandag 8 juni 2009 22:58 schreef CarOnline het volgende:
wij ... ik en mijn collega('s)quote:Op maandag 8 juni 2009 23:03 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
"wij"? waar schieten "wij" dan op? op negers?
Ja... zielig was dat wel ja. Alleen ook vóór die tijd zong hij al alsof ie z'n wijf verloren was. Nou ja, vooruit, zielig. OK. Dinand is zielig, deal.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:48 schreef Noek het volgende:
Dat vond ik toch zoooo zielig dus blijft hij ook altijd zielig. Ik denk dan ook dat die altijd op het randje van huilen zit. Altijd en eeuwig. En dat is, juist, heel zielig.
Haai liefjequote:Op maandag 8 juni 2009 23:01 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik heb ze als zeemeermin (gewoon gekocht).
Haai poppert![]()
![]()
Die tt: "de week is weer begonia's". jezus, sla dan gewoon ff een paar rondjes over of zo![]()
en een avond, goedenavond
oh gossie, bel ff dementor en cc wakker, kunnen ze het beamen, dieveggequote:
Ik ook bij de xenos !!! Met dolfijntjes maantjes zonnetjes enz...quote:Op maandag 8 juni 2009 23:08 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haai liefje![]()
Toe maar, jij koopt ze gewoon!
Wat een feest!
quote:Op maandag 8 juni 2009 23:08 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haai liefje![]()
Toe maar, jij koopt ze gewoon!
Wat een feest!
Ik zou die giraffen niet gebruiken als die er tussen zittenquote:Op maandag 8 juni 2009 23:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook bij de xenos !!! Met dolfijntjes maantjes zonnetjes enz... [ afbeelding ] Gebruik ze alleen nooit
Oh waarom misscien moet ik dat wel expres doenquote:Op maandag 8 juni 2009 23:17 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik zou die giraffen niet gebruiken als die er tussen zitten
Ik heb hem wel is meegemaakt op strandfeestjes in de Mecca en hij is inderdaad blehquote:Op maandag 8 juni 2009 23:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja... zielig was dat wel ja. Alleen ook vóór die tijd zong hij al alsof ie z'n wijf verloren was. Nou ja, vooruit, zielig. OK. Dinand is zielig, deal.
en een schmierende griezel
Zeemeerminnen met tietjes nog wel!quote:Op maandag 8 juni 2009 23:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
schatteboutje
hele mooie, met tietjes.
heb je btw in duitsland nog gestemd?
Als ik balans nodig heb dan steel ik het wel ergens joh, maar wel lief van je.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:11 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
oh gossie, bel ff dementor en cc wakker, kunnen ze het beamen, dievegge![]()
laat remlof je nou maar overladen met kusjes en lieve truttige dingen, dan zorg ik wel voor wat balans. balansdag, de week is weer begonnen
huh?
Ohhhh spappig Vertelquote:Op maandag 8 juni 2009 23:18 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik heb hem wel is meegemaakt op strandfeestjes in de Mecca en hij is inderdaad bleh
ja, nu gaat het al te lang over die lul, zo kan het wel weer, gertje. straks kruip ik met m'n vriend onder de wol en moet ik nog aan dienant denken zekerquote:Op maandag 8 juni 2009 23:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja... zielig was dat wel ja. Alleen ook vóór die tijd zong hij al alsof ie z'n wijf verloren was. Nou ja, vooruit, zielig. OK. Dinand is zielig, deal.
en een schmierende griezel
quote:Op maandag 8 juni 2009 23:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als ik balans nodig heb dan steel ik het wel ergens joh, maar wel lief van je.
Nou het was al heel vroeg de zon begon alweer te schijnen enquote:
Is dat allesquote:Op maandag 8 juni 2009 23:22 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nou het was al heel vroeg de zon begon alweer te schijnen enwe waren met ongeveer 20 man over na een superfeest
![]()
Trouwens ik kwam daar best vaak want hij was èèn van de eigenaren geweest van die strandtent maar toen hij doorbrak heeft hij zijn aandeel weggegeven aan zijn vorige liefje
ik zal is kijken of ik er 1 kan vinden op het i-net. een foto maken en tiny-picknicken vind ik te veel werk..quote:Op maandag 8 juni 2009 23:19 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Zeemeerminnen met tietjes nog wel!
Met of zonder schelpjes-beehaatje?![]()
Nee! Ik heb geen uitnodiging gekregen!
Van Duitsland niet én van Nederland niet.
Niemand wil me hebben![]()
Zal eens vragen hoe of dat zit. Voor de volgende keer.
Nou een gedetailleerde omschrijving met kleurcodes vind ik ook goed hoor!quote:Op maandag 8 juni 2009 23:24 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik zal is kijken of ik er 1 kan vinden op het i-net. een foto maken en tiny-picknicken vind ik te veel werk..
je mag toch wel altijd -gratis- blijven stemmen in nederland?![]()
ik wil je! maar dat zat er weer aan te komen natuurlijk
ik zat wel even te zoeken, maar kwam er eentje (zeemermaid) tegen die er niet op leek..quote:Op maandag 8 juni 2009 23:39 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou een gedetailleerde omschrijving met kleurcodes vind ik ook goed hoor!
Ja, ik mag wel stemmen in NL geloof ik. Maar ik kan moeilijk zonder stembiljet aankomen kakken.
Nou ja, dat kan wel maar zet weinig zoden aan de dijk.
Haha ja, weinig verrassend maar altijd hartverwarmend om te lezen![]()
Wanneer haal je me op met de brommert?![]()
En wat gaan we doen dan?
wat mot je nou weerquote:Op maandag 8 juni 2009 23:50 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, duhuh, dat zag ik ook wel in je fobo
Jaaa dat wil ik! Mét dirndlquote:Op maandag 8 juni 2009 23:48 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik zat wel even te zoeken, maar kwam er eentje (zeemermaid) tegen die er niet op leek..
moet je waarschijnlijk aanvragen. nah, je hebt nog een jaar of langer..
september vroeg genoeg? pakken we ff zo'n bierfest in munchen, leuk dorpje
een keer geweest in munchen, geloof dat het in september was, erg leuk!quote:Op maandag 8 juni 2009 23:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jaaa dat wil ik! Mét dirndl![]()
![]()
Ze hebben hier ook mini-oktoberfesten maar daar is het natuurlijk way tofferder
quote:Op maandag 8 juni 2009 23:56 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
een keer geweest in munchen, geloof dat het in september was, erg leuk!
lekker schreeuwen aan de bar "dreissig bier" een keer of dertig; dan blijven die mutti's gewoon doortappen! uiteindelijk die hele bar ganz voll mit bier, aber niemand ja gekauft
is niet mijn vensterbank en dat mag je nietquote:Op maandag 8 juni 2009 23:58 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
op je vensterbank liggen met zo'n hondje
jawohl!!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:06 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oke, doen we, september it is!
Ik ga vast uitzoeken hoe je zo'n drindl draagt![]()
Dan ga ik nu te bedde.
In Duitsland al dus vanaf hier is het nog maar een klein stukje op das Mopet!
liesje en remlof maken zo een raampje open voor me, dus jouw toestemming heb ik niet nodigquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:13 schreef evaxsis het volgende:
[..]
is niet mijn vensterbank en dat mag je niet
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
liesje en remlof maken zo een raampje open voor me, dus jouw toestemming heb ik niet nodig
Hehe ik heb nog mijn eigen motorpak inclusief helm dus dat zit wel snorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:14 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jawohl!!
ik ook dan. eentje van leer met kniekappen voor op de brommert. hij ken ubrigens 300, benne we d'r zo![]()
slaap lekker
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:16 schreef evaxsis het volgende:
[..]
lol...dan moet je eerst door de gesloten gedeelde poort
[..]
liesje en remlof maken zo een raampje open voor me, dus jouw toestemming heb ik niet nodig
ik raad je aan dan een ladder mee te nemen anders kom je er nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:22 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
liesje heeft alle lopers van alle sloten, peanuts..
ik klim gewoon tegen m'n eigen paal omhoogquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:24 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik raad je aan dan een ladder mee te nemen anders kom je er niet
Nou vooruit omdat je zo aandringtquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:30 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
schlafen sie gut, aber ohne sex, bitte!![]()
![]()
![]()
oow dat is wel heel hoog danquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:29 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik klim gewoon tegen m'n eigen paal omhoog![]()
Een fierljeppertje, hoe aandoenlijkquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:29 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik klim gewoon tegen m'n eigen paal omhoog![]()
zo ik moet wel 2x kijken wat daar nou staatquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Een fierljeppertje, hoe aandoenlijk
Oow dus je wil nog wel even blijven dan ga ik nog wel zoeken naar een chickbandquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:46 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ga je nog een muziekie draaien?
ikke wel, toffe meidenband, komen van terschelling:
rudiquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Een fierljeppertje, hoe aandoenlijk
tuurlijk, je denkt toch niet echt dat ik je gemeend liep op te naaien, klotewijf!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:47 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oow dus je wil nog wel even blijven dan ga ik nog wel zoeken naar een chickband
Ie is benissimo WJ, Leuk dat je nog af en toe aan me denktquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:48 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
rudi, hoe is ie?
dan gelijk die rondborstige rooie en die fragiele kween d'r maar ff in voor jou:
weet je jij bent niet meer dan een kloothommelquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:50 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
tuurlijk, je denkt toch niet echt dat ik je gemeend liep op te naaien, klotewijf!
Oow daar kan ik niet overheen toppenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:48 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
rudi, hoe is ie?
dan gelijk die rondborstige rooie en die fragiele kween d'r maar ff in voor jou:
Oeh, Eva, kick some assquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:52 schreef evaxsis het volgende:
[..]
weet je jij bent niet meer dan een kloothommel
Oow nu ben je ineens weer lievquote:
ben je er nog?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ie is benissimo WJ, Leuk dat je nog af en toe aan me denkt
hij is gaan slapen dus...quote:
nee joh, ik heb 'm nu op de webcam. hij heeft een jurk aan en ik een hipster. z'n hoofdje wordt steeds roder, 'ksnap er niets vanquote:
Ik zou niet weten waarom je zeikt me toch wel af dus waarom zou ik je nog een rede gevenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:14 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
weetje, volgens mij zou jij ff een muziekie plaatsen hier
doe maar een troonrede, dan lullen we nergens meer over..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:16 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom je zeikt me toch wel af dus waarom zou ik je nog een rede geven
das niet eerlijk want ik zou eerst met hem gaan cammen met plakband rondom het lichaam, weet nog niet precies hoe dat moet maar ga het wel even uitzoekenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee joh, ik heb 'm nu op de webcam. hij heeft een jurk aan en ik een hipster. z'n hoofdje wordt steeds roder, 'ksnap er niets van
ik laat me niks zeggen maar bij dezequote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:17 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
doe maar een troonrede, dan lullen we nergens meer over..![]()
muziek nu
Ja nou wat wil je dat ik zeg, goh wat geweldige muzieksmaak heb jij nou ofzoquote:
haha, geinig clippie. "i am a model"quote:
Ja het nummertje komt niet echt tot z'n recht hier maar ik vond het altijd wel heel erg goed die chickband in 2002 of 2003quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:29 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, geinig clippie. "i am a model"
nee hoor, hoeft niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:28 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja nou wat wil je dat ik zeg, goh wat geweldige muzieksmaak heb jij nou ofzo
Tuurlijk wel de Rollingstone had het toen der tijd wel.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee hoor, hoeft niet.
deze vind ik toppiebreezertjesgooooeeed, weetjewel:
en jij?
nee, kijk maar op vol. daar kwam ik nog dat ik niet zo stoer was..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:34 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Tuurlijk wel de Rollingstone had het toen der tijd wel.
Maar vertel jij loopt mij wel af te kraken en dat is je goed recht.
Nu kijk ik bij jou en geen foto te zien, hoe zit dat dan bang om ook afgekraakt te worden soms
Jaaa gewoon omdat ik dat kanquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:33 schreef willem-jozef het volgende:
nooit gehoord, zat ik in een vacuum waarschijnlijk..
edit: een beetje je verneukte quote lopen te herstellen, schandalig vind ik het
ach ja toen was electro punk nog niet hipquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:33 schreef willem-jozef het volgende:
nooit gehoord, zat ik in een vacuum waarschijnlijk..
edit: een beetje je verneukte quote lopen te herstellen, schandalig vind ik het
waarom zo moeilijk doen als het zo makkelijk kan?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:36 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee, kijk maar op vol. daar kwam ik nog dat ik niet zo stoer was..
durf ik niet,quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:39 schreef evaxsis het volgende:
[..]
waarom zo moeilijk doen als het zo makkelijk kan?
geef maar een link dan wil ik best kijken
ben je bang dat ik meer tegen jou heb dan jij tegen mij, al moet ik zeggen daar lijkt voor mij geen einde aan te komen pffffquote:
Oww geweldig ik wil jou wel is onder de tafel drinken met al dit soort muziekjes opquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:44 schreef willem-jozef het volgende:
toch is het origineel aanzienlijk beter:
zie 'nieuwe' tubejequote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:46 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oww geweldig ik wil jou wel is onder de tafel drinken met al dit soort muziekjes op
Ok ik neem um mee naar mijn waterbed want voor mij is het ook allang hoog tijd om te gaan slapenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:48 schreef willem-jozef het volgende:
zo bedtijd, maar ik gun jou dan wel de aankondiging tot afkondigen. dus neem nog effe en dan..
p.s. deze is qua audio nog iets beter, je moet 'm alleen wel liggend kijken![]()
okee! ondanks je dooie haarpunten; je outerspace hondje en die buitenissige muzieksmaak hebben we het best leuk gehadquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:51 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ok ik neem um mee naar mijn waterbed want voor mij is het ook allang hoog tijd om te gaan slapen
droom zacht
Hoe kan jij nou zeggen dat ik dooie haar punten hebquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:56 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okee! ondanks je dooie haarpunten; je outerspace hondje en die buitenissige muzieksmaak hebben we het best leuk gehad, nietwaar?
trusten![]()
[..]
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 07:25 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen
Komt vandaag je nieuwe laptop Manu?
Goedemorgen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 07:37 schreef Manu82 het volgende:hij staat nu in Ede
![]()
Hoop alleen wel dat ze een beetje bijtijds er zijn, zodat ik ook nog wat aan de rest van de dag heb
Neej, dat is dus dezelfde, maar duurt wat langer dan verwacht dat hij hier is.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 07:43 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Is de laptop die je vandaag binnen krijgt beter dan die laptop die je vorige week kocht?
Zal wel lukken, zolang die krengen eens langer dan 2 jaar blijven levenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 07:48 schreef tuinfluiter het volgende:
Veel plezier met de laptops.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 07:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]hij staat nu in Ede
![]()
Hoop alleen wel dat ze een beetje bijtijds er zijn, zodat ik ook nog wat aan de rest van de dag heb
Neuj, vandaag ga ik vertrouwen op de Deutsche punktlichheit van DPDquote:Op dinsdag 9 juni 2009 07:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Het wordt weer een: wachten op TNT-dagje?
Dat klinkt alleen al beter! En werken zij wel een tijdsindicatie?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Neuj, vandaag ga ik vertrouwen op de Deutsche punktlichheit van DPD
Volgens mij niet, maar de vorige keer waren ze vrij op tijd en als het zo droog is ga ik toch in het park zitten en dan zie ik ze wel aankomenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat klinkt alleen al beter! En werken zij wel een tijdsindicatie?
Je moet ze ook gewoon aanhouden, ook als je klaar bent.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Raad eens wiens schoenen zijn volgeregend tijdens het klaaroveren?!
Regen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Raad eens wiens schoenen zijn volgeregend tijdens het klaaroveren?!
Vanmorgen voor je neus als je wat eerder was opgestaanquote:
Maar goed dat ik dat niet gedaan heb danquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vanmorgen voor je neus als je wat eerder was opgestaan
Heus nietquote:
Die heeft mij net afgebeld voor morgenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:27 schreef Copycat het volgende:
Een stralende dinsdagmorgen! Niet in de laatste plaats vanwege mijn stralende gebit. Met dank aan de mondhygiëniste.
![]()
Durfde ze het niet aan?quote:
Was blijkbaar door d'r rug gegaan en dat was nou net m'n dagactiviteit voor morgenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Durfde ze het niet aan?
Ik mag eind september weer terug. Maar ze zag wel dat ik gestopt ben met roken. Mijn pockets waren niet verder weggezonken
.
Damn.quote:
Wat een ruggengraat hebben wij, hè?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:46 schreef Noek het volgende:
Ook niet één heel klein negertje?
Dag lieve mensen. Weten jullie wel dat Cc en IK al 3 maanden gestopt zijn. Voor de mensjes met de eerst zien, dan geloven dingen. HAHAHIHIHAHA! In jullie face.![]()
Dat is nasty hè, ik bedoel het liever hoor. Ah nee, da's ook niet waar. Jullie mogen nu Cc aanraken.
Ik wilde net Captain Jack postenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:37 schreef Gert het volgende:
SMORGENS![]()
Wie doet er ff een opwekkend muziekje.
En dan geen haha lache joh die foute NL shit, maar een écht leúk opwekkend muziekje. En zonder negers.
Ja, dat is ronduit knap, maar juich nu niet te hard, want het blijft een open zenuw, dat fucking roken.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:46 schreef Noek het volgende:
Dag lieve mensen. Weten jullie wel dat Cc en IK al 3 maanden gestopt zijn. Voor de mensjes met de eerst zien, dan geloven dingen. HAHAHIHIHAHA! In jullie face.![]()
Ik mis er helemaal niks aan. Totaal geen issue meer.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, dat is ronduit knap, maar juich nu niet te hard, want het blijft een open zenuw, dat fucking roken.
Ooit begon ik na zes maanden weer
quote:
Hoe? Oh ja, mijn zogenaamde placebo zeker? Met potpourriquote:
Da's toch niet opwékkend!quote:
Ik dacht al zoiets, negerlover die 'k ben.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:04 schreef Gert het volgende:
En dat met die negers was inderdaad voor jou bedoeld ja.![]()
Wat!?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe? Oh ja, mijn zogenaamde placebo zeker? Met potpourri.
Herken dat gevoel. Ik dacht werkelijk dat ik nooit meer zou roken. Taalde er niet meer naar, vond het vies, smerig en stinken. Daarnaast voelde ik mij ook nog beter, meer energie, meer kleur op mijn gezicht, betere conditie en heerlijk dat ik het allemaal niet meer hoefde.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik mis er helemaal niks aan. Totaal geen issue meer.
Gisteren een kettingrokend vriendinnetje op visite gehad en het enige wat ik dacht: "Wat rook jij veel!" en vanochtend stonk mijn woonkamer naar ouwe rook.
Ik heb de mythe voor mezelf ontkracht.
Ik heb me al zoveel omringd met rokende mensen. Met drank erbij, met zonnetje en gezelligheid. Maar geen enkel moment gedacht 'Nu zou ik wel ...' En al zeker niet voor de gezelligheid, want die zit niet in een peuk, weet ik nu.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Herken dat gevoel. Ik dacht werkelijk dat ik nooit meer zou roken. Taalde er niet meer naar, vond het vies, smerig en stinken. Daarnaast voelde ik mij ook nog beter, meer energie, meer kleur op mijn gezicht, betere conditie en heerlijk dat ik het allemaal niet meer hoefde.
Toen werd het april, boot in het water, zeilen, biertje of wat, vrienden die rookten, eentje meedoen voor de gezelligheid, het enorm smerig vinden en een uurtje later de tweede![]()
Trouwens, nog last gehad van bloedend tandvlees?
Het ruikt als het meezit naar dennengeur.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb me al zoveel omringd met rokende mensen. Met drank erbij, met zonnetje en gezelligheid. Maar geen enkel moment gedacht 'Nu zou ik wel ...' En al zeker niet voor de gezelligheid, want die zit niet in een peuk, weet ik nu.
Dan rook ik wel een jointje met mijn hippie tabaksvervanger die ruikt naar een dennenbos.
Nee, ook geen last van bloedend tandvlees gehad. Buiten net bij de mondhygiëniste, maar dat is een beulin.
Ik ben heel erg trots op jequote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:07 schreef Gert het volgende:
Ik ben 6 maart helemaal gestopt met roken en sindsdien nog maar vijf keer in de fout gegaan, alle vijf keer onder invloed van shitloads booz. Da's toch ook best knap?
Ja, als je zo gaat beginnen. Dan kan ik nergens meer komen. En jij ook niet, for that matter.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:07 schreef Dementor het volgende:
Wat!?
Nee ik bedoel dat gerook van iemand anders in dezelfde ruimte.
Dan rook je toch stiekem mee?
Ik neem vrijdag m'n gasmasker wel mee.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, als je zo gaat beginnen. Dan kan ik nergens meer komen. En jij ook niet, for that matter.
Ik heb nieuwe. Dat is echt net potpourri. Met boomschors.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:11 schreef Dementor het volgende:
Het ruikt als het meezit naar dennengeur.
Geef me nog een week en ik kan leveren uit eigen tuin.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb nieuwe. Dat is echt net potpourri. Met boomschors.
Ik ben er nu al!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:15 schreef Manu82 het volgende:
Gaan jullie vrijdag ook allemaal naar Eindhoven?
Tuurlijk!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:15 schreef Manu82 het volgende:
Gaan jullie vrijdag ook allemaal naar Eindhoven?
Durf jij hier wél zomaar te posten?quote:
quote:
Wat is de draintrend zomer 2009 eigenlijk? Glitters? Denim? Krokodillenleer? Of back to basic?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:27 schreef Noek het volgende:
Kom maar hoor, Laysa. Niemand gaat het hebben over jouw drain. We vinden het zelfs een hele mooie accessoire. Heus!
Glitters uiteraardquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is de draintrend zomer 2009 eigenlijk? Glitters? Denim? Krokodillenleer? Of back to basic?
Poederroze.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is de draintrend zomer 2009 eigenlijk? Glitters? Denim? Krokodillenleer? Of back to basic?
Don Diego is dus ook weer helemaal hip. En daar is ie blij om.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:33 schreef Noek het volgende:
Poederroze.
Alles met poeder eigenlijk. Poeder!![]()
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Don Diego is dus ook weer helemaal hip. En daar is ie blij om.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Durf jij hier wél zomaar te posten?
Held!
Kom maar hoor, Laysa. Niemand gaat het hebben over jouw drain. We vinden het zelfs een hele mooie accessoire. Heus!
Hey Lassie, als je je nú al vast inlikt hier, kun je straks lekker meedoen met het bashen van die ex TBO SC'ers zodra het forum daar dichtgaat.quote:
dat heeft weinig met lef te maken!!!quote:
Hoe lang blijft dat eigenlijk nog open? tot de tweede serie af is?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Hey Lassie, als je je nú al vast inlikt hier, kun je straks lekker meedoen met het bashen van die ex TBO SC'ers zodra het forum daar dichtgaat.
Vrijdag t/m zondag is er evaluaatsie in Eindhoven, kan zijn dat daar nog wat uit naar voren komt waar nog wat over gesteggeld kan worden op het forum, en (is mijn inschatting maar daar denken admins misschien anders over) dan kan het TBO de archieven echt wel in, want het is op sterven na dood.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hoe lang blijft dat eigenlijk nog open? tot de tweede serie af is?
Dat Laysa ff in kan schatten op welk tempo ze moet werken![]()
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Hey Lassie, als je je nú al vast inlikt hier, kun je straks lekker meedoen met het bashen van die ex TBO SC'ers zodra het forum daar dichtgaat.
Neu.. het is linker om je handtasje uit het oog te verliezen terwijl je dronken bij Liesje in de trein zit.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat heeft weinig met lef te maken!!!
meer met naiviteit ... is het hier zo link dan?
ach...werkt ut niet...dan maar nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hoe lang blijft dat eigenlijk nog open? tot de tweede serie af is?
Dat Laysa ff in kan schatten op welk tempo ze moet werken![]()
Kleptomaantje dat het is.quote:
Ghi, Gert heeft een handtasjequote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Neu.. het is linker om je handtasje uit het oog te verliezen terwijl je dronken bij Liesje in de trein zit.
Jij wél denk ik, met je "ghi"quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:10 schreef hondjes het volgende:
[..]
Maar je had hem wel, maar die bedoel ik![]()
en ik heb mijn CD, en heb jij al je comp.
Die doos komt hier vandaag of morgen binnen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]hij wordt nu geinstalleerd
![]()
En de Senseo is ook weer terug gebracht
Dan krijg je ook een pak echte koffiequote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die doos komt hier vandaag of morgen binnen.
In wat voor een espresso-apparaat passen die? Of is daar wat kunst- en vliegwerk aan te pas gekomen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:17 schreef hondjes het volgende:
Heb die Senseo pads in een espresso-apparaat gedaan, en dan krijg je toch lekker koffie.
Dat is al geweestquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:20 schreef Manu82 het volgende:
En je hebt die zakken niet meegenomen voor moederdag?
Mijn Senseo heb ik weg gegooid, niemand lustte die koffie.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
In wat voor een espresso-apparaat passen die? Of is daar wat kunst- en vliegwerk aan te pas gekomen?
Hier konden we zakken Senseo meenemen. Gratis. En drie maanden over de tht datum. Ik heb gelukkig geen Senseo.
Zo'n kreng wil ik ook wel, maar dat duurt waarschijnlijk nog een paar jaarquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:23 schreef Dementor het volgende:
Ik ben niet zo'n super koffiedrinker dus af en toe senseo is wel te doen.
Het liefst heb ik een perfectdraft maar die mag ik niet.
Ken wel meer mensen die zo'n ding hebben, het gaat volgens mij om welk merk bier je drinkt of je dan de PerfectDraft of die andere koopt...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik moest even zoeken, maar zo'n PerfectDraft is toch een biertap? Lijkt mij wel lollig om daar de morgen mee te beginnen, maar vermoedelijk ben ik dan wel de enige
Ja klopt, tenzij je dat Duitse ding koopt (Wunderbar).quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ken wel meer mensen die zo'n ding hebben, het gaat volgens mij om welk merk bier je drinkt of je dan de PerfectDraft of die andere koopt...
Ik heb hem ooit aan mijn vader gegeven. Hij vond én vindt het nog steeds een sieraad voor de keuken.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zo'n kreng wil ik ook wel, maar dat duurt waarschijnlijk nog een paar jaar
Een heetwaterkraan leert Google mij. Ja, everything I ever dreamed of, and more.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:07 schreef Dementor het volgende:
Vrouwen hebben doorgaans meer met een Quooker.
Je wist het niet!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een heetwaterkraan leert Google mij. Ja, everything I ever dreamed of, and more.
Oh wij gaan Weeds season 3 afkijken en misschien beginnen aan 4.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:27 schreef Copycat het volgende:
Ik ga vanavond de finale kijken van Lost. Hoop dat het beter is dan de finale van Heroes.
Die heb ik, en werkt prima, zijn geld waard.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een heetwaterkraan leert Google mij. Ja, everything I ever dreamed of, and more.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |