Pas maar op, dit is al het tweede topic dat je opent vandaagquote:Op maandag 8 juni 2009 19:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoi jarige!
Bah, had ik de lapo, Gerts schuld.
Thanks Fluitertje !quote:Op maandag 8 juni 2009 09:45 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
qmail@Greetings.us
Goedemorgen.
Bij outlook express eventueel berichten aanklikken en afzender blokkeren.
Ja straks ga ik het nog leuk vindenquote:Op maandag 8 juni 2009 19:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Pas maar op, dit is al het tweede topic dat je opent vandaag
Denk je dat het blokkeren lukt?quote:
Ik heb het zojuist gedaan, even afwachten of het ook echt werktquote:Op maandag 8 juni 2009 19:23 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Denk je dat het blokkeren lukt?
Bij outlook express bovenin 5 opties:
bestand-bewerken--beeld-extra-berichten-help
bij opties berichten, de vijfde van onderen is -afzender blokkeren.
quote:Op maandag 8 juni 2009 19:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb het zojuist gedaan, even afwachten of het ook echt werkt
maakt geen fuck uit, tegen de tijd dat we die tonen doorhebben zijn we toch klotezatquote:Op maandag 8 juni 2009 19:19 schreef CarOnline het volgende:
Ah Guus.
Die vind ik zo stom. Bijna net zo stom als Blof.
Maakt ie een cd in de Abbey Road Studios in Londen, hele poeha er omheen, noemt z'n cd er naar en dan klinkt het nóg nergens naar
Jammer, ik heb ook zo een geintje...quote:Op maandag 8 juni 2009 19:31 schreef FANN het volgende:
Eten !!!
[..]
nee heeft niet gewerkt.... er komt er net weer ééntje binnen
Irritant.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:31 schreef FANN het volgende:
Eten !!!
nee heeft niet gewerkt.... er komt er net weer ééntje binnen
quote:Op maandag 8 juni 2009 19:19 schreef CarOnline het volgende:
Ah Guus.
Die vind ik zo stom. Bijna net zo stom als Blof.
Maakt ie een cd in de Abbey Road Studios in Londen, hele poeha er omheen, noemt z'n cd er naar en dan klinkt het nóg nergens naar
Die heb ik een keer gezien jaren terug in het voorprogramma van Black Sabbathquote:Op maandag 8 juni 2009 20:30 schreef remlof het volgende:
En vrijdag begint de voorverkoop voor Rammstein
ik geloof dat dat wel begint te werkenquote:Op maandag 8 juni 2009 19:33 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Irritant.
Wanneer het niet te veel gedoe is, kun je dit bericht ook weer laten blokkeren,
kan weer van een ander emailadres afkomen.
In 1823 ben ik nog naar een concert van ze geweestquote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 20:56 schreef CarOnline het volgende:
[..]
In 1823 ben ik nog naar een concert van ze geweest![]()
![]()
*onder tafel kruipt*
Ik nog nooit, maar iedereen zegt dat ik ze echt gezien moet hebben, dus ik ga maarquote:Op maandag 8 juni 2009 20:39 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Die heb ik een keer gezien jaren terug in het voorprogramma van Black Sabbath
quote:Op maandag 8 juni 2009 20:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik nog nooit, maar iedereen zegt dat ik ze echt gezien moet hebben, dus ik ga maar
Oh dat haat ik .. Of ik word oudquote:Op maandag 8 juni 2009 21:02 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja is lekker heftig de muziek dreunt door heel je lichaam heen
Dat vind ik nou juist nog wel lekker en ook ik word oudquote:Op maandag 8 juni 2009 21:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat haat ik .. Of ik word oudEn blof vind ik wel o.k maar dan op een manier dat ik vroeger Engelstalige liedjes leuk vond.. Het deuntje !! , maar qua tekst versta ik er geen bal van
quote:Op maandag 8 juni 2009 20:56 schreef CarOnline het volgende:
[..]
In 1823 ben ik nog naar een concert van ze geweest![]()
![]()
*onder tafel kruipt*
Ja maar ik heb er al jaren oprecht spijt vanquote:
En ik maar F5-en urenlang.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoi jarige!
Bah, had ik de lapo, Gerts schuld.
Kane ja, oh gruwel!!!quote:Op maandag 8 juni 2009 21:48 schreef Gert het volgende:
Nooit naar een concert van Bllof geweest, wel een keer in het vliegtuig met ze gezeten. Om te KOTSEN.![]()
En aub meteen Kane ook op de lijst van bands die het onderschijten nog niet waard zijn.![]()
O, en Milow. Ayooooo sterven moet hij, zo snel mogelijk.![]()
Dan heb ik nog liever Guus.
Waarom ben jij nog steeds mod?quote:
Haha ja écht hè!quote:Op maandag 8 juni 2009 21:57 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Kane ja, oh gruwel!!!
Collega is Kane fan en gooit elke keer die cd's in de spelert![]()
Hier in de buurt geven ze een gratis concert en ik zou dan wel meegaan, maar ik kán het gewoon niet.
Ik ga dus ook niet mee. Al is het gratis![]()
Al zou ik geld toe krijgen
Haha Pukkelpop?quote:Op maandag 8 juni 2009 22:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha ja écht hè!
Nou voor héél veel geld zou ik het wel doen, maar niet voor een paar tientjes, bekijk het maar met die smerige poser engnek kutlul van een DiNand
![]()
Ik heb dit weekend tickets gekocht voor een festival in België, dat wordt wel leuk. Deze komen ook: [ afbeelding ]
Nee die vind ik wel aardig hoorquote:Op maandag 8 juni 2009 22:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga de 27e naar krezip, dat is zeker ook ruk? Hebben we dat ook meteen gehad.
Oeh!quote:Op maandag 8 juni 2009 20:30 schreef remlof het volgende:
En vrijdag begint de voorverkoop voor Rammstein
quote:Op maandag 8 juni 2009 22:09 schreef Gert het volgende:Deze komen ook op Pukkelpop op vrijdag.
Deze komen ook op Pukkelpop op vrijdag.![]()
Ga je ook mee?quote:Op maandag 8 juni 2009 22:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Via wat gaat die voorverkoop? Ticketbox? Ik ga maar eens ff zoeken.
die waren toch gestopt??quote:Op maandag 8 juni 2009 22:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga de 27e naar krezip, dat is zeker ook ruk? Hebben we dat ook meteen gehad.
Eventim.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Via wat gaat die voorverkoop? Ticketbox? Ik ga maar eens ff zoeken.
HERHALING!!!!!quote:Op maandag 8 juni 2009 22:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Waarom ben jij nog steeds mod?
Lever die strepen 's in!
Hier dus ook een groot festival in de buurt. niet gratis, wel bijna. Vorig jaar Blöf als hoofdact, dus niet gegaan. dit jaar, kanequote:Op maandag 8 juni 2009 21:57 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Kane ja, oh gruwel!!!
Collega is Kane fan en gooit elke keer die cd's in de spelert![]()
Hier in de buurt geven ze een gratis concert en ik zou dan wel meegaan, maar ik kán het gewoon niet.
Ik ga dus ook niet mee. Al is het gratis![]()
Al zou ik geld toe krijgen
Ja, het is echt te erg, Kanequote:Op maandag 8 juni 2009 22:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hier dus ook een groot festival in de buurt. niet gratis, wel bijna. Vorig jaar Blöf als hoofdact, dus niet gegaan. dit jaar, kane*haren uittrekt* wéér niet geweest dus.
Waarom achter een boom?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
Hoorde jij iemand met een emmer rammelen dan?quote:
Om toch.quote:
Vooral dat die pukkel van een frontman zijn kakennietvanelkaardoetquote:
Afscheidstournee iddquote:Op maandag 8 juni 2009 22:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
die waren toch gestopt??
ik zag ze een keer op Beatstad in Den Haag, ik vond het wel grappig
Wie wat waar????quote:Op maandag 8 juni 2009 22:20 schreef CarOnline het volgende:
Oh Buuvie er zijn meer gegadigden voor onze Cheesecake meet trouwens
Bij mij valt niks te halen.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Om toch.![]()
Zeg Coos, mis jij toevallig wat huisraad sinds jij bezoek hebt gehad van een Hagenese mede-user?
Heb ze ook een keer live gezien, op Lowlands. Toen bleeft het bij het in de fik steken van z'n jas. Tegenwoordig gaat het wel anders, heb ik begrepen.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oeh!Heb ze al eens gezien. Live ook goed.
Ja maar ik ken dr niet! Dus dat doen we lekker nietquote:Op maandag 8 juni 2009 22:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wie wat waar????![]()
* Myat checken gaat
lolquote:
Ik ben geen kleptomaan ofzo?!quote:Op maandag 8 juni 2009 22:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Om toch.![]()
Zeg Coos, mis jij toevallig wat huisraad sinds jij bezoek hebt gehad van een Hagenese mede-user?
Weet je wat een kleptopedopyrofilatelist is?quote:
Ik wel. Ik prop altijd die roerstaafjes in mijn tas. Het is groter dan ik.quote:
Cc's zonnebrilquote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 22:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Weet je wat een kleptopedopyrofilatelist is?
Dat is iemand die gestolen kinderpostzegels in de brand steekt.quote:
Oh en dat plastic bestek en peper en zout en suiker gratis dingetjes van je werk !! Super voor op de camping ....quote:Op maandag 8 juni 2009 22:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik wel. Ik prop altijd die roerstaafjes in mijn tas. Het is groter dan ik.
Dagen later haal ik die kleffe zooi weer uit mijn tas en daarna gooi ik ze weg.
Als we dan toch gaan opbiechten.
Ik vind Blöf leuk en ik vind Pascal best wel een beetje geil.
HihiihiH
Van jou kunnen we dat wel hebben.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik wel. Ik prop altijd die roerstaafjes in mijn tas. Het is groter dan ik.
Dagen later haal ik die kleffe zooi weer uit mijn tas en daarna gooi ik ze weg.
Als we dan toch gaan opbiechten.
Ik vind Blöf leuk en ik vind Pascal best wel een beetje geil.
HihiihiH
Huhquote:Op maandag 8 juni 2009 22:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat is iemand die gestolen kinderpostzegels in de brand steekt.![]()
Douchen
Eerst nog van achteren likt toch?quote:Op maandag 8 juni 2009 22:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat is iemand die gestolen kinderpostzegels in de brand steekt.![]()
Douchen
Ja, jetzt Brennt sein Herz auchquote:Op maandag 8 juni 2009 22:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb ze ook een keer live gezien, op Lowlands. Toen bleeft het bij het in de fik steken van z'n jas. Tegenwoordig gaat het wel anders, heb ik begrepen.
Oh ja, die ook maar ik bedoel van die stampertjes eigenlijk, voor de citroen in de cola. Ik mik dat gewoon plakkerig in mijn tas omdat ik die wil en moet hebben. Daarna vergeet ik die plakzooi weer totdat die vastgekoekt aan mijn altijd lege telefoon zit en die ik dan net besluit op te laden.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh en dat plastic bestek en peper en zout en suiker gratis dingetjes van je werk !! Super voor op de camping ....
Ja! Daar denk ik ook aan als ik Dinand hoor. Of zie. In den bladen.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh ja, die ook maar ik bedoel van die stampertjes eigenlijk, voor de citroen in de cola. Ik mik dat gewoon plakkerig in mijn tas omdat ik die wil en moet hebben. Daarna vergeet ik die plakzooi weer totdat die vastgekoekt aan mijn altijd lege telefoon zit en die ik dan net besluit op te laden.![]()
Nee, Gert. Dinand is niet geil. Die vind ik dan weer zielig zo zonder Guus. Dat vond ik toch zoooo zielig dus blijft hij ook altijd zielig. Ik denk dan ook dat die altijd op het randje van huilen zit. Altijd en eeuwig. En dat is, juist, heel zielig.
Dat is de jat god !!!!quote:Op maandag 8 juni 2009 22:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh ja, die ook maar ik bedoel van die stampertjes eigenlijk, voor de citroen in de cola. Ik mik dat gewoon plakkerig in mijn tas omdat ik die wil en moet hebben. Daarna vergeet ik die plakzooi weer totdat die vastgekoekt aan mijn altijd lege telefoon zit en die ik dan net besluit op te laden.![]()
Nee, Gert. Dinand is niet geil. Die vind ik dan weer zielig zo zonder Guus. Dat vond ik toch zoooo zielig dus blijft hij ook altijd zielig. Ik denk dan ook dat die altijd op het randje van huilen zit. Altijd en eeuwig. En dat is, juist, heel zielig.
Ohw die roerstokjes! Ik dacht dat je van die koffieroerstokjes bedoelde, die moet ik altijd slopen, maar die stampertjes, ik had er een keer één met glittertjes.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh ja, die ook maar ik bedoel van die stampertjes eigenlijk, voor de citroen in de cola. Ik mik dat gewoon plakkerig in mijn tas omdat ik die wil en moet hebben.
Huh ?? Ben je een giraffe geweestquote:Op maandag 8 juni 2009 22:58 schreef CarOnline het volgende:
Ik had ze ooit als giraffe met een heeeeele lange nek.
Als je iets te fanatiek stampte in je citroen had je er 4 gebroken enkeltjes vast inzitten.
ik heb ze als zeemeermin (gewoon gekocht).quote:Op maandag 8 juni 2009 22:58 schreef CarOnline het volgende:
Als je iets te fanatiek stampte in je citroen had je er 4 gebroken enkeltjes vast inzitten.
Moet je weer zeuren?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:01 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik heb ze als zeemeermin (gewoon gekocht).
Haai poppert![]()
![]()
Die tt: "de week is weer begonia's". jezus, sla dan gewoon ff een paar rondjes over of zo![]()
en een avond, goedenavond
"wij"? waar schieten "wij" dan op? op negers?quote:Op maandag 8 juni 2009 22:56 schreef sp3c het volgende:
ja die plastic 'lepeltjes' voor je koffie!!
wij gaan er altijd mee schieten
Oh wachtquote:Op maandag 8 juni 2009 22:58 schreef CarOnline het volgende:
wij ... ik en mijn collega('s)quote:Op maandag 8 juni 2009 23:03 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
"wij"? waar schieten "wij" dan op? op negers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |