lolquote:
Ik ben geen kleptomaan ofzo?!quote:Op maandag 8 juni 2009 22:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Om toch.![]()
Zeg Coos, mis jij toevallig wat huisraad sinds jij bezoek hebt gehad van een Hagenese mede-user?
Weet je wat een kleptopedopyrofilatelist is?quote:
Ik wel. Ik prop altijd die roerstaafjes in mijn tas. Het is groter dan ik.quote:
Cc's zonnebrilquote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 22:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Weet je wat een kleptopedopyrofilatelist is?
Dat is iemand die gestolen kinderpostzegels in de brand steekt.quote:
Oh en dat plastic bestek en peper en zout en suiker gratis dingetjes van je werk !! Super voor op de camping ....quote:Op maandag 8 juni 2009 22:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik wel. Ik prop altijd die roerstaafjes in mijn tas. Het is groter dan ik.
Dagen later haal ik die kleffe zooi weer uit mijn tas en daarna gooi ik ze weg.
Als we dan toch gaan opbiechten.
Ik vind Blöf leuk en ik vind Pascal best wel een beetje geil.
HihiihiH
Van jou kunnen we dat wel hebben.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik wel. Ik prop altijd die roerstaafjes in mijn tas. Het is groter dan ik.
Dagen later haal ik die kleffe zooi weer uit mijn tas en daarna gooi ik ze weg.
Als we dan toch gaan opbiechten.
Ik vind Blöf leuk en ik vind Pascal best wel een beetje geil.
HihiihiH
Huhquote:Op maandag 8 juni 2009 22:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat is iemand die gestolen kinderpostzegels in de brand steekt.![]()
Douchen
Eerst nog van achteren likt toch?quote:Op maandag 8 juni 2009 22:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat is iemand die gestolen kinderpostzegels in de brand steekt.![]()
Douchen
Ja, jetzt Brennt sein Herz auchquote:Op maandag 8 juni 2009 22:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb ze ook een keer live gezien, op Lowlands. Toen bleeft het bij het in de fik steken van z'n jas. Tegenwoordig gaat het wel anders, heb ik begrepen.
Oh ja, die ook maar ik bedoel van die stampertjes eigenlijk, voor de citroen in de cola. Ik mik dat gewoon plakkerig in mijn tas omdat ik die wil en moet hebben. Daarna vergeet ik die plakzooi weer totdat die vastgekoekt aan mijn altijd lege telefoon zit en die ik dan net besluit op te laden.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh en dat plastic bestek en peper en zout en suiker gratis dingetjes van je werk !! Super voor op de camping ....
Ja! Daar denk ik ook aan als ik Dinand hoor. Of zie. In den bladen.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh ja, die ook maar ik bedoel van die stampertjes eigenlijk, voor de citroen in de cola. Ik mik dat gewoon plakkerig in mijn tas omdat ik die wil en moet hebben. Daarna vergeet ik die plakzooi weer totdat die vastgekoekt aan mijn altijd lege telefoon zit en die ik dan net besluit op te laden.![]()
Nee, Gert. Dinand is niet geil. Die vind ik dan weer zielig zo zonder Guus. Dat vond ik toch zoooo zielig dus blijft hij ook altijd zielig. Ik denk dan ook dat die altijd op het randje van huilen zit. Altijd en eeuwig. En dat is, juist, heel zielig.
Dat is de jat god !!!!quote:Op maandag 8 juni 2009 22:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh ja, die ook maar ik bedoel van die stampertjes eigenlijk, voor de citroen in de cola. Ik mik dat gewoon plakkerig in mijn tas omdat ik die wil en moet hebben. Daarna vergeet ik die plakzooi weer totdat die vastgekoekt aan mijn altijd lege telefoon zit en die ik dan net besluit op te laden.![]()
Nee, Gert. Dinand is niet geil. Die vind ik dan weer zielig zo zonder Guus. Dat vond ik toch zoooo zielig dus blijft hij ook altijd zielig. Ik denk dan ook dat die altijd op het randje van huilen zit. Altijd en eeuwig. En dat is, juist, heel zielig.
Ohw die roerstokjes! Ik dacht dat je van die koffieroerstokjes bedoelde, die moet ik altijd slopen, maar die stampertjes, ik had er een keer één met glittertjes.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh ja, die ook maar ik bedoel van die stampertjes eigenlijk, voor de citroen in de cola. Ik mik dat gewoon plakkerig in mijn tas omdat ik die wil en moet hebben.
Huh ?? Ben je een giraffe geweestquote:Op maandag 8 juni 2009 22:58 schreef CarOnline het volgende:
Ik had ze ooit als giraffe met een heeeeele lange nek.
Als je iets te fanatiek stampte in je citroen had je er 4 gebroken enkeltjes vast inzitten.
ik heb ze als zeemeermin (gewoon gekocht).quote:Op maandag 8 juni 2009 22:58 schreef CarOnline het volgende:
Als je iets te fanatiek stampte in je citroen had je er 4 gebroken enkeltjes vast inzitten.
Moet je weer zeuren?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:01 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik heb ze als zeemeermin (gewoon gekocht).
Haai poppert![]()
![]()
Die tt: "de week is weer begonia's". jezus, sla dan gewoon ff een paar rondjes over of zo![]()
en een avond, goedenavond
"wij"? waar schieten "wij" dan op? op negers?quote:Op maandag 8 juni 2009 22:56 schreef sp3c het volgende:
ja die plastic 'lepeltjes' voor je koffie!!
wij gaan er altijd mee schieten
Oh wachtquote:Op maandag 8 juni 2009 22:58 schreef CarOnline het volgende:
wij ... ik en mijn collega('s)quote:Op maandag 8 juni 2009 23:03 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
"wij"? waar schieten "wij" dan op? op negers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |