SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Nee man, zij is vet aantrekkelijk.quote:Op maandag 8 juni 2009 00:38 schreef Breathtaking het volgende:
Zij ziet er ook al veel te pittig/stoer uit, die rechter.
Hier daar heb je het al.quote:Op maandag 8 juni 2009 00:38 schreef Crack_ het volgende:
Onze over buurvrouwen zijn ook lesbie, en echt van die mannelijke lesbiesMet tuinbroek aan en al!
Ook een uitzondering.quote:Op maandag 8 juni 2009 00:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Portia de Rossi, getrouwd met Ellen Degeneres. Niet echt heel afstotelijk toch?
Ik ken eigenlijk vrij weinig lesbo's, misschien ligt het daaraan.quote:Op maandag 8 juni 2009 00:42 schreef NanKing het volgende:
Je verkeert duidelijk in de verkeerde lesbo-kringen.
Godverdomme, dit pik ik niet!quote:Op maandag 8 juni 2009 00:42 schreef IQM het volgende:
Omdat het de lelijke vrouwen zijn die geen man kunnen krijgen en zich dan maar storten op hun eigen sekse.
Ach, op ieder potje past een . . . euhhquote:Op maandag 8 juni 2009 00:42 schreef IQM het volgende:
Omdat het de lelijke vrouwen zijn die geen man kunnen krijgen en zich dan maar storten op hun eigen sekse.
ander potje EINS!!!quote:Op maandag 8 juni 2009 00:45 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Ach, op ieder potje past een . . . euhh
Dôh.quote:Op maandag 8 juni 2009 00:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk vrij weinig lesbo's, misschien ligt het daaraan.![]()
Maar Portia is ook duidelijk het vrouwtje in de relatiequote:Op maandag 8 juni 2009 00:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Nee laten we dat maar niet doen.quote:Op maandag 8 juni 2009 00:46 schreef Hoogstaande het volgende:
Toch vraagt dit topic om pics van jezelf Fas!!
Picca van jou?quote:
En JIJ denkt dat die lesbisch zijn?quote:Op maandag 8 juni 2009 00:48 schreef ASroma het volgende:
ik mag lesbiennes wel.......... heb er in ieder geval een shitload aan dvds van....
Volgens mij bedoelde TS echte lesbiennes. Niet van die types die voor wat grijpstuivers, valse beloftes of een exhibitionistiche kick datgene doen wat jij leuk vindt om te zien.quote:Op maandag 8 juni 2009 00:48 schreef ASroma het volgende:
ik mag lesbiennes wel.......... heb er in ieder geval een shitload aan dvds van....
hmmm goed punt. Ik ben ook weleens gay for pay, dus wat dat betreft...quote:Op maandag 8 juni 2009 01:00 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde TS echte lesbiennes. Niet van die types die voor wat grijpstuivers, valse beloftes of een exhibitionistiche kick datgene doen wat jij leuk vindt om te zien.
Jij ziet er anders bést lekker uit!quote:Op maandag 8 juni 2009 00:37 schreef Fascination het volgende:
Serieus, waarom zijn bijna alle lesbiennes lelijk?
Veel toegevoegde waarde heeft deze post.quote:
Hilarisch.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:05 schreef 49R het volgende:
[..]
Jij ziet er anders bést lekker uit!
[ afbeelding ]
Of wat dacht je van t.A.t.U.quote:
Zo foutquote:
Doe het nietquote:Op maandag 8 juni 2009 01:14 schreef lidewyz het volgende:
Mannelijke lesbiennes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
posten van zoenende vrouwen mag wel, en van zoenende mannen niet?quote:Op maandag 8 juni 2009 01:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Doe het nietik kreeg ooit een note voor het posten van heel veel plaatjes van homo's.
Belachelijk
Hmhm, werkelijk asociaal.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:23 schreef lidewyz het volgende:
[..]
posten van zoenende vrouwen mag wel, en van zoenende mannen niet?![]()
is dit opeens een SGP forum geworden dan..
quote:Op maandag 8 juni 2009 01:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Doe het nietik kreeg ooit een note voor het posten van heel veel plaatjes van homo's.
Belachelijk
Heel raar maar ik kan 'm niet vinden, wijs eens aan danquote:
Ik zat serieus ook al te zoekenquote:Op maandag 8 juni 2009 01:38 schreef NanKing het volgende:
[..]
[..]
Heel raar maar ik kan 'm niet vinden, wijs eens aan dan.
Echt nietquote:Op maandag 8 juni 2009 01:38 schreef NanKing het volgende:
[..]
[..]
Heel raar maar ik kan 'm niet vinden, wijs eens aan dan.
Lijkt me erg stug dat die note zomaar weggetieft isquote:Op maandag 8 juni 2009 01:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Echt niet? Hm, ik dacht van wel. Misschien is 'ie verwijderd ofzo
! M'n post werd in ieder geval wel ge-edit
Nee het was niet offtopic, het was in een slowchat waar het op dat moment ging over homo'squote:Op maandag 8 juni 2009 01:41 schreef NanKing het volgende:
[..]
Lijkt me erg stug dat die note zomaar weggetieft is. Zou het niet kunnen komen omdat de post gewoon erg offtopic was?
Ik klaag indirect een beetje over mezelf.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:49 schreef Emimich het volgende:
TS is nogal hypocriet en ik heb een hekel aan hypocriete mensen.
Zo, ik heb de vinger op de zere plek gelegd. Nu nog iemand vinden die dat bij jou wilt doen.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:52 schreef Fascination het volgende:
Ik klaag indirect een beetje over mezelf.
Emimich, het is "wil".quote:Op maandag 8 juni 2009 01:54 schreef Emimich het volgende:
[..]
Zo, ik heb de vinger op de zere plek gelegd. Nu nog iemand vinden die dat bij jou wilt doen.
Ik vond 'm wel leuk bedacht hoor, hihi.quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 01:58 schreef Fascination het volgende:
Ik vond 'm wel leuk bedacht hoor, hihi.
Ik trek mij kruipend terug.quote:Op maandag 8 juni 2009 02:10 schreef BigKahuna het volgende:
Ondersteunende bron: http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/384
Maar eigenlijk zou het feit dat een Limburger A zegt al genoeg bewijs moeten zijn dat het juiste antwoord B is.
Ah, is dit de Limburgse derde persoon enkelvoud?quote:Op maandag 8 juni 2009 02:10 schreef BigKahuna het volgende:
Ondersteunende bron: http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/384
Maar eigenlijk zou het feit dat een Limburger A zegt al genoeg bewijs moeten zijn dat het juiste antwoord B is.
quote:Op maandag 8 juni 2009 01:54 schreef Emimich het volgende:
Zo, ik heb de vinger op de zere plek gelegd. Nu nog iemand vinden die dat bij jou wilt doen.
Snap je het niet meer, knul? Iemand is een hij-vorm. Ik citeer:quote:Op maandag 8 juni 2009 02:12 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ah, is dit de Limburgse derde persoon enkelvoud?
[..]
Eindelijk kunnen we tot een fraaie conclusie komen: ik ben hypercorrect.quote:Op maandag 8 juni 2009 02:14 schreef BigKahuna het volgende:
Snap je het niet meer, knul? Iemand is een hij-vorm. Ik citeer:
Vraag
Is het hij wilt of hij wil?
Antwoord
Correct is: hij wil.
Toelichting
Bij de meeste werkwoorden krijgt de vorm van de tegenwoordige tijd voor de derde persoon enkelvoud de uitgang -t. De onregelmatige werkwoorden kunnen, zullen, mogen en willen zijn uitzonderingsgevallen, evenals het werkwoord zijn (hij is). De vorm voor de derde persoon enkelvoud is bij kunnen, zullen, mogen en willen gelijk aan die voor de eerste persoon: hij kan, hij zal, hij mag, hij wil.
In die delen van het taalgebied waar de uitgang -t vaak komt te vervallen (hij heef, hij blijf enz.), is wel eens sprake van verwarring en wordt de -t soms hypercorrect toegevoegd: hij wilt.
Hypercorrectie is wel vet btwquote:Op maandag 8 juni 2009 02:16 schreef Emimich het volgende:
[..]
Eindelijk kunnen we tot een fraaie conclusie komen: ik ben hypercorrect.
quote:Op maandag 8 juni 2009 02:16 schreef Emimich het volgende:
[..]
Eindelijk kunnen we tot een fraaie conclusie komen: ik ben hypercorrect.
Wat ons leidt tot de conclusie dat ik gelijk heb, en jij niet.quote:Hypercorrectie betreft het verschijnsel dat een taalgebruiker een taalfout maakt doordat hij probeert een fout te vermijden. Hypercorrectie komt voort uit de vrees dezelfde fout te maken als in een ander geval, dat ten onrechte als overeenkomstig wordt beschouwd. Bekende voorbeelden zijn kopje kofje (koppie koffie), beeldhouder voor beeldhouwer (omdat men houden 'netter' vindt dan houwen).
Gast, ben je echt zo dom?quote:Op maandag 8 juni 2009 02:18 schreef Emimich het volgende:
[..]
Daarom, laat het voetvolk maar zwoegen in een wanhopige poging ons ongelijk aan te tonen.
Ach, het simpele volk op FOK ziet een pleonasme ook eerder als een stijlfout dan een stijlfiguur. Zelfs terwijl ik er eén in deze post verstopt heb.quote:Op maandag 8 juni 2009 02:18 schreef BigKahuna het volgende:
Wat ons leidt tot de conclusie dat ik gelijk heb, en jij niet.
oepsquote:Op maandag 8 juni 2009 02:19 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ach, het simpele volk op FOK ziet een pleonasme ook eerder als een stijlfout dan een stijlfiguur. Zelfs terwijl ik er eén in deze post verstopt heb.
Waarom begin je daar ineens over? Je hebt een grammaticale fout gemaakt en meerdere malen beweerd dat het geen fout was. Of vind je dat ook een stijlfiguur?quote:Op maandag 8 juni 2009 02:19 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ach, het simpele volk op FOK ziet een pleonasme ook eerder als een stijlfout dan een stijlfiguur. Zelfs terwijl ik er eén in deze post verstopt heb.
quote:Op maandag 8 juni 2009 02:21 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Waarom begin je daar ineens over? Je hebt een grammaticale fout gemaakt en meerdere malen beweerd dat het geen fout was. Of vind je dat ook een stijlfiguur?
Ik ben niet geïnteresseerd in wie er gelijk heeft.quote:Op maandag 8 juni 2009 02:21 schreef BigKahuna het volgende:
Waarom begin je daar ineens over? Je hebt een grammaticale fout gemaakt en meerdere malen beweerd dat het geen fout was. Of vind je dat ook een stijlfiguur?
En dan tegen mij iets zeggen over discussiëren op internet.quote:Op maandag 8 juni 2009 02:21 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Emimich op een fout wijzenquote:Op maandag 8 juni 2009 02:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En dan tegen mij iets zeggen over discussiëren op internet.
Al was het incorrect.quote:Op maandag 8 juni 2009 02:24 schreef BigKahuna het volgende:
Gast, het is correct.
Het is moeilijk voor je om je ongelijk toe te geven he? Hier sla je trouwens wederom de plank mis:quote:
Of denk je dat 'beweerd' met een t geschreven moet worden?quote:
Neem wat van mij aan BK, Emimich gaat zijn fout niet toegeven. IQM en ik hebben daar een hele SC aan gewijd.quote:Op maandag 8 juni 2009 02:25 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Het is moeilijk voor je om je ongelijk toe te geven he? Hier sla je trouwens wederom de plank mis:
[..]
Of denk je dat 'beweerd' met een t geschreven moet worden?
quote:Op maandag 8 juni 2009 02:26 schreef Parafernalia het volgende:
Nope, * Parafernalia zat helemaal fout.
Kuthasj
Ik wil het van hem horenquote:Op maandag 8 juni 2009 02:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Neem wat van mij aan BK, Emimich gaat zijn fout niet toegeven. IQM en ik hebben daar een hele SC aan gewijd.
Wij weten dat jij gewonnen hebt.
Nogmaals: ik ben niet geïnteresseerd in de vraag wie er gelijk heeft. Laat staan dat gelijk überhaupt bestaat.quote:Op maandag 8 juni 2009 02:25 schreef BigKahuna het volgende:
Het is moeilijk voor je om je ongelijk toe te geven he?
Wat een enorm slechte reactie.quote:Op maandag 8 juni 2009 02:27 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nogmaals: ik ben niet geïnteresseerd in de vraag wie er gelijk heeft. Laat staan dat gelijk überhaupt bestaat.
Een waardeoordeel.quote:Op maandag 8 juni 2009 02:29 schreef BigKahuna het volgende:
Wat een enorm slechte reactie.
Ach, mannelijke competitiedrang, leer er maar mee leven.quote:
Klopt ook nog.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:45 schreef Fascination het volgende:
Aan Sara Gilbert (Darlene uit Roseanne) kon je het ook wel zien vind ik, al vond ik haar vroeger wel leuk.
Ik heb gelijk.quote:Op maandag 8 juni 2009 02:34 schreef Parafernalia het volgende:
Ach, mannelijke competitiedrang, leer er maar mee leven.
In een topic over lesbiennes die teveel mannelijk gedrag vertonen.quote:Op maandag 8 juni 2009 02:34 schreef Parafernalia het volgende:
Ach, mannelijke competitiedrang, leer er maar mee leven.
quote:Op maandag 8 juni 2009 02:47 schreef Emimich het volgende:
[..]
In een topic over lesbiennes die teveel mannelijk gedrag vertonen.
[..]
Wtf, rot eens op daarmee.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:14 schreef lidewyz het volgende:
Mannelijke lesbiennes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vrouwen kunnen niet lesbisch zijn ze hebben alleen de juiste fallus nog niet ontmoetquote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 01:49 schreef Emimich het volgende:
quote:Op maandag 8 juni 2009 00:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Hmmm, daar zou ik wel bij wakker willen worden!quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:45 schreef godigita het volgende:
Kaki King is anders wel
[ afbeelding ]
Maar die Ellen is dan wel weer een manwijf.quote:Op maandag 8 juni 2009 00:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Toch zie ik niet of het nu een man of vrouw isquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:45 schreef godigita het volgende:
Kaki King is anders wel
[ afbeelding ]
Bwhehehehehehehehehehee. Na het zien van jouw foto word jij ook echt niet serieus meer genomen, met je grafhoofd.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:49 schreef Emimich het volgende:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:11 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Bwhehehehehehehehehehee. Na het zien van jouw foto word jij ook echt niet serieus meer genomen, met je grafhoofd.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Toch zie ik niet of het nu een man of vrouw is
Dat vind ik echt een mooie vrouw!quote:
Wat nee? Tis de waarheidquote:
Helaas pindakaas voor jou, jongen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:30 schreef maarten66 het volgende:
[..]
Daar wil ik wel bovenop hooralleen jammer dat het een crackhoer is
Een lesbo met een beetje zelfrespect zal nóóit een man doenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:57 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Wat nee? Tis de waarheidDat jij een uitzondering op de regel bent wil niet zeggen dat het niet zo is
Wat snap jij niet aan het woord Lesbischquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:57 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Wat nee? Tis de waarheidDat jij een uitzondering op de regel bent wil niet zeggen dat het niet zo is
Dat is zo waar.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:47 schreef Noodly het volgende:
[..]
Een lesbo met een beetje zelfrespect zal nóóit een man doen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |