Ach, mannelijke competitiedrang, leer er maar mee leven.quote:
Klopt ook nog.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:45 schreef Fascination het volgende:
Aan Sara Gilbert (Darlene uit Roseanne) kon je het ook wel zien vind ik, al vond ik haar vroeger wel leuk.
Ik heb gelijk.quote:Op maandag 8 juni 2009 02:34 schreef Parafernalia het volgende:
Ach, mannelijke competitiedrang, leer er maar mee leven.
In een topic over lesbiennes die teveel mannelijk gedrag vertonen.quote:Op maandag 8 juni 2009 02:34 schreef Parafernalia het volgende:
Ach, mannelijke competitiedrang, leer er maar mee leven.
quote:Op maandag 8 juni 2009 02:47 schreef Emimich het volgende:
[..]
In een topic over lesbiennes die teveel mannelijk gedrag vertonen.
[..]
Wtf, rot eens op daarmee.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:14 schreef lidewyz het volgende:
Mannelijke lesbiennes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vrouwen kunnen niet lesbisch zijn ze hebben alleen de juiste fallus nog niet ontmoetquote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 01:49 schreef Emimich het volgende:
TS is nogal hypocriet en ik heb een hekel aan hypocriete mensen.
quote:Op maandag 8 juni 2009 00:42 schreef IQM het volgende:
Omdat het de lelijke vrouwen zijn die geen man kunnen krijgen en zich dan maar storten op hun eigen sekse.
[..]
Hmmm, daar zou ik wel bij wakker willen worden!quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:45 schreef godigita het volgende:
Kaki King is anders wel
[ afbeelding ]
Maar die Ellen is dan wel weer een manwijf.quote:Op maandag 8 juni 2009 00:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Portia de Rossi, getrouwd met Ellen Degeneres. Niet echt heel afstotelijk toch?
Toch zie ik niet of het nu een man of vrouw isquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:45 schreef godigita het volgende:
Kaki King is anders wel
[ afbeelding ]
Bwhehehehehehehehehehee. Na het zien van jouw foto word jij ook echt niet serieus meer genomen, met je grafhoofd.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:49 schreef Emimich het volgende:
TS is nogal hypocriet en ik heb een hekel aan hypocriete mensen.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:11 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Bwhehehehehehehehehehee. Na het zien van jouw foto word jij ook echt niet serieus meer genomen, met je grafhoofd.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Toch zie ik niet of het nu een man of vrouw is
Dat vind ik echt een mooie vrouw!quote:
Wat nee? Tis de waarheidquote:
Helaas pindakaas voor jou, jongen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:30 schreef maarten66 het volgende:
[..]
Daar wil ik wel bovenop hooralleen jammer dat het een crackhoer is
Een lesbo met een beetje zelfrespect zal nóóit een man doenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:57 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Wat nee? Tis de waarheidDat jij een uitzondering op de regel bent wil niet zeggen dat het niet zo is
Wat snap jij niet aan het woord Lesbischquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:57 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Wat nee? Tis de waarheidDat jij een uitzondering op de regel bent wil niet zeggen dat het niet zo is
Dat is zo waar.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:47 schreef Noodly het volgende:
[..]
Een lesbo met een beetje zelfrespect zal nóóit een man doen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |