Vind deze dan weer wat minder bijzonder.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mee eens, heel onschuldig.
Ben benieuwd, is dit nu jouw smaak of niet?
[ afbeelding ]
Pwny.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:16 schreef Breathtaking het volgende:
Ze heeft mooi haar trouwensik wilde m'n kapsel ook altijd met zo'n pony maar daar dacht mn haar zelf anders over
!
Jij wilde toch zoiets?quote:Op zondag 7 juni 2009 19:16 schreef Breathtaking het volgende:
Ze heeft mooi haar trouwensik wilde m'n kapsel ook altijd met zo'n pony maar daar dacht mn haar zelf anders over
!
Sommige meisjes zijn nou eenmaal onzeker, ook al zijn ze nagenoeg perfectquote:Op zondag 7 juni 2009 19:18 schreef Fascination het volgende:
Dat meisje uit de OP heeft een perfect gezicht, gaat ze zeuren dat haar gezicht te papperig is. Waar gaat het heen met deze wereld.
Dat moeten ze niet zijn.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sommige meisjes zijn nou eenmaal onzeker, ook al zijn ze nagenoeg perfect.
Ik las dat laatst nog ergens, dat mensen die totaal niet in de buurt komen van perfectie er ook niet naar streven omdat ze weten dat het niet haalbaar is, maar dat mensen die al knap zijn alleen nog maar knapper willen wordenquote:Op zondag 7 juni 2009 19:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sommige meisjes zijn nou eenmaal onzeker, ook al zijn ze nagenoeg perfect.
Ja dat is weer het andere uiterste.quote:
Poets je tanden eens!quote:Op zondag 7 juni 2009 19:25 schreef Skylark. het volgende:
* Skylark. blaast liefdevol weer een zuchtje wind in dit topic.
Dat moet je dus niet tegen mij zeggen. De koning van het gebit, de hertog van de tandpasta, de jonker van de Listerine.quote:
Ik geloof er niets van. Bewijsquote:Op zondag 7 juni 2009 19:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat moet je dus niet tegen mij zeggen. De koning van het gebit, de hertog van de tandpasta, de jonker van de Listerine.
Soms overweeg ik ook om naar een vriendelijker (sub)forum te verhuizenquote:Op zondag 7 juni 2009 19:29 schreef LudoSanders het volgende:
De sfeer op het Libelle forum is veel aangenamer dan op FOK!, gemoedelijk en gastvrij.
Ja.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:29 schreef Syb-rund. het volgende:
bestaat er eigenlijk een vrouw die zelfverzekerd is, maar niet hoog van de toren afblaast?
ik ben ze tot deze dag nog niet tegengekomen om eerlijk te zijn
R&P?quote:Op zondag 7 juni 2009 19:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Soms overweeg ik ook om naar een vriendelijker (sub)forum te verhuizen
Sandstorm ! ander nostalgisch trance nummer uit de jaren 90quote:
Ik ken er genoeg!quote:Op zondag 7 juni 2009 19:29 schreef Syb-rund. het volgende:
bestaat er eigenlijk een vrouw die zelfverzekerd is, maar niet hoog van de toren afblaast?
ik ben ze tot deze dag nog niet tegengekomen om eerlijk te zijn
Nee bah, eerder F&F ofzo!quote:
Ja, maar ik ben heel divers. Ik val meestal op brunettes, maar ook blond als het uitkomt.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:33 schreef 3lmo het volgende:
Dit meisje.![]()
Skylark, jij hebt 't gepost - is het ook jouw type?
Ga je mond spoelen!quote:Op zondag 7 juni 2009 19:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Is zij wel 18+?quote:Op zondag 7 juni 2009 19:33 schreef 3lmo het volgende:
Dit meisje.![]()
Ze zijn daar best gemeen als je er per ongeluk een CULtopic post.quote:
Het is m'n type niet, maar ik zou haar kankerhard geven.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:33 schreef 3lmo het volgende:
Dit meisje.![]()
quote:Op zondag 7 juni 2009 19:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja.
@ Skylark.: Dat is nog een leuk nummer ook![]()
![]()
![]()
![]()
.
quote:
gelukkig, er is nog hoop!quote:Op zondag 7 juni 2009 19:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ken er genoeg!
[..]
Nee bah, eerder F&F ofzo!
Kijk hoe behulpzaam ze er zijn: http://forum.libelle.nl/forum/list_messages/43948quote:Op zondag 7 juni 2009 19:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 juni 2009 19:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kijk hoe behulpzaam ze er zijn: http://forum.libelle.nl/forum/list_messages/43948
Sterker, mijn zusje is ouder dan haar.quote:
Hanna?quote:Op zondag 7 juni 2009 19:40 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind haar best knap, maar godsamme eet eens wat.
Pics.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Sterker, mijn zusje is ouder dan haar.
14.gifquote:Op zondag 7 juni 2009 19:40 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind haar best knap, maar godsamme eet eens wat.
Yes yes, Hanna Beth.quote:
Ssssssht.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kijk hoe behulpzaam ze er zijn: http://forum.libelle.nl/forum/list_messages/43948
Dat is je zusje niet. Jammer, anders had ik haar kutje komen verwennen met een dosis kindersaus.quote:
Wat vind je dan van mijn haar?quote:Op zondag 7 juni 2009 19:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarom hebben kinderen tegenwoordig hun haar zo vies naar voren zitten?
Vies?quote:Op zondag 7 juni 2009 19:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarom hebben kinderen tegenwoordig hun haar zo vies naar voren zitten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Papgezicht? Ik mis iets zeker?quote:Op zondag 7 juni 2009 19:48 schreef Skylark. het volgende:
Hee, het papgezicht!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
How about no?quote:
Je mist zeker iets. Een piemel! Hahahahhahahahahah!quote:Op zondag 7 juni 2009 19:50 schreef McFearless het volgende:
[..]
Papgezicht? Ik mis iets zeker?![]()
[..]
How about no?
....quote:Op zondag 7 juni 2009 19:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je mist zeker iets. Een piemel! Hahahahhahahahahah!
En dat was geen vraag, maar een bevel.
Je moet doen alsof het daar allemaal lief en aardig is en dit soort sarcastische reacties niet bestaan.quote:
Die reactie was welgemeend! Zie jij een PI?quote:Op zondag 7 juni 2009 19:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je moet doen alsof het daar allemaal lief en aardig is en dit soort sarcastische reacties niet bestaan.
Boor haar de grond in vanwege het niet herkennen van obvious sarcasmequote:Op zondag 7 juni 2009 19:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die reactie was welgemeend! Zie jij een PI?
Hebben ze daar PI's dan? Of had je het over hier, ik ben in de warquote:Op zondag 7 juni 2009 19:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die reactie was welgemeend! Zie jij een PI?
Ik hoop voor je dat je intelligentie pas is ontsnapt ná je tentamens, BT'tje.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hebben ze daar PI's dan? Of had je het over hier, ik ben in de war
Ik ben gewoon nooit intelligent geweest.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je intelligentie pas is ontsnapt ná je tentamens, BT'tje.
Ik heb wel wat intelligentie over.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben gewoon nooit intelligent geweest.
Of ze lief is weet ik niet, knap vind ik haar niet.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:02 schreef Skylark. het volgende:
Dit is een voorbeeld van een niet-superknap, maar wél lief meisje:
[ afbeelding ]
Meisjes die aardbeien vasthouden zijn altijd lief.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:03 schreef McFearless het volgende:
[..]
Of ze lief is weet ik niet, knap vind ik haar niet.
Wat genereus van je.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb wel wat intelligentie over.Als de rest van de SC dan ook wat doneert, kun je in ieder geval HBO gaan doen.
Stormfront.orgquote:Op zondag 7 juni 2009 20:03 schreef Skylark. het volgende:
Heeft iemand de naam van een toffe semi-intellectueel voor een beetje rondklieren op andere fora?
Lief, nee daar heb je wat aan!quote:Op zondag 7 juni 2009 20:02 schreef Skylark. het volgende:
Dit is een voorbeeld van een niet-superknap, maar wél lief meisje:
[ afbeelding ]
Je moet toch om de zoveel tijd íéts aan je ouders kunnen laten zien.quote:
Daar hoeft ze niet lief voor te zijn.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je moet toch om de zoveel tijd íéts aan je ouders kunnen laten zien.
Ik kom niet met een sletje thuis.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:08 schreef McFearless het volgende:
[..]
Daar hoeft ze niet lief voor te zijn.
?quote:
je ging naar italy?quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 20:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
http://forum.libelle.nl/forum/list_messages/19312/12
Waarschijnlijk heeft je account een ban, en kun je - als je uitlogt - het wel gewoon zien. Tenzij je een IP-ban hebt.quote:
maakt niet uitquote:Op zondag 7 juni 2009 20:22 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft je account een ban, en kun je - als je uitlogt - het wel gewoon zien. Tenzij je een IP-ban hebt.
das best tofjesssquote:
voor hoelangquote:
Weekje!quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 20:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Weekje!
Met een vriend, hij heeft een speedboot, ofja, zijn ouders maar hij heeft ook een vaarbewijs. Dus we gaan wakeboarden en shit.!
Gooische meisjes en daarna Alberto.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:28 schreef Skylark. het volgende:
Maar goede vrindjes, er is een leuke film op TV dus ik ga.
Groetjes!
Is deze aan te raden?quote:
Warm hier...quote:
Welk onderwerp is het vanavond? Want afhangende van het onderwerp kan die uitspraak wel een paar keertjes voorbij komen vanavondquote:
Volg je het nieuws niet? Iets met hondenfokken, hij zat er van de week nog voor in de bak.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Welk onderwerp is het vanavond? Want afhangende van het onderwerp kan die uitspraak wel een paar keertjes voorbij komen vanavond
Honden tegen zwijnen idd. Lijkt me wel cool om zelf te gaan doen.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:04 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Volg je het nieuws niet? Iets met hondenfokken, hij zat er van de week nog voor in de bak.
Nee, ik kom onder een steen vandaanquote:Op zondag 7 juni 2009 21:04 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Volg je het nieuws niet? Iets met hondenfokken, hij zat er van de week nog voor in de bak.
Geen ideequote:Op zondag 7 juni 2009 21:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Welk onderwerp is het vanavond? Want afhangende van het onderwerp kan die uitspraak wel een paar keertjes voorbij komen vanavond
Dekbed.quote:
Is wel markt voor, hier in Nederland.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:05 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Honden tegen zwijnen idd. Lijkt me wel cool om zelf te gaan doen.
Cavia-gevechten.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:05 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Honden tegen zwijnen idd. Lijkt me wel cool om zelf te gaan doen.
Iedereen is nogal onder de indruk.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:14 schreef Emimich het volgende:
Kaste, kaste, kaste!
Sprakeloos.quote:
Je hoeft niet verlegen te zijn.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Sprakeloos.
What women want...?quote:Op zondag 7 juni 2009 20:28 schreef Skylark. het volgende:
Maar goede vrindjes, er is een leuke film op TV dus ik ga.
Groetjes!
Ben ik welquote:
Beter is het morgen mooi weerquote:
I could care less.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:35 schreef Emimich het volgende:
[..]
Je bent je leidende positie aan het verliezen.
Klopt, zonder haar was Within Temptation ook nooit wat geworden.quote:
Dan kan ik weer met zonnebril rondlopen.quote:
quote:
Ik kom er later nog op terug.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:36 schreef Breathtaking het volgende:
I could care less.
Mensen die op quotes van vorige topics reagerenquote:
Zelfkennis, wat een wijsheid.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mensen die op quotes van vorige topics reageren![]()
Dat achtergrondmuziekje...quote:Op zondag 7 juni 2009 21:37 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Dan kan ik weer met zonnebril rondlopen.![]()
Oh, SBS6. 'In het Oosten van het land'. Wie weet wel in mijn woonplaats!DAT DIT KAN!!
So truequote:Op zondag 7 juni 2009 21:37 schreef Emimich het volgende:
[..]
Klopt, zonder haar was Within Temptation ook nooit wat geworden.
Doe ik ook wel eens als ik nog een leuke quote lees waar ik per se op wil reagerenquote:Op zondag 7 juni 2009 21:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mensen die op quotes van vorige topics reageren![]()
quote:Op zondag 7 juni 2009 21:41 schreef LudoSanders het volgende:
War doesn't determine who's right, just who's left.
Ohohoh wat lollig.
Theatrale herrie, dat is het.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:40 schreef onlogisch het volgende:
So true
Ik ben alleen maar fan van Within Temptation vanwege haar
Dit lijkt me ook wel wat:quote:Op zondag 7 juni 2009 21:40 schreef Lakitu het volgende:
Ik ben trouwens tegen pony's, BT. Dus doe dat maar niet met je haar.
Voor zo'n kapsel, moet je geen bad-hairday hebben.quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 21:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Doe ik ook wel eens als ik nog een leuke quote lees waar ik per se op wil reageren! Het is oké!
quote:Op zondag 7 juni 2009 21:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dit lijkt me ook wel wat:
[ afbeelding ]
Bohhh.quote:
Het lijkt me ook niet wind-proof. Als ik van huis naar het station fiets, vliegt het ook alle kanten op. Wax en zulks. Maar het valt altijd uitstekend terug in model, zoals mijn haar betaamt.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor zo'n kapsel, moet je geen bad-hairday hebben.
Nee inderdaadquote:Op zondag 7 juni 2009 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor zo'n kapsel, moet je geen bad-hairday hebben.
SC's teruglezenquote:Op zondag 7 juni 2009 21:40 schreef Breathtaking het volgende:
Doe ik ook wel eens als ik nog een leuke quote lees waar ik per se op wil reageren! Het is oké!
Hou ik je aan hoor!quote:Op zondag 7 juni 2009 21:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Bohhh.Als je dat kapsel voor elkaar krijgt, doe ik je een aanzoek.
Ik heb lang haar, dus het waait in mijn gezicht.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:47 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Het lijkt me ook niet wind-proof. Als ik van huis naar het station fiets, vliegt het ook alle kanten op. Wax en zulks. Maar het valt altijd uitstekend terug in model, zoals mijn haar betaamt.
Verstandigquote:Op zondag 7 juni 2009 21:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee inderdaaden dat staat me dus tegen.
Graag.quote:
Ja, dat heb ik gelukkig niet. Verder dan mijn wenkbrauwen komt het niet.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb lang haar, dus het waait in mijn gezicht.
Niets irritanters dan dat...
Het komt ergens tot mijn elleboog.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:50 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik gelukkig niet. Verder dan mijn wenkbrauwen komt het niet.
Nee.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:48 schreef Emimich het volgende:
[..]
SC's teruglezen
Ok, ik maak me er ook wel eens schuldig aan.![]()
Kap trouwens eens met al die kansloze plaatjes.
Good luckquote:Op zondag 7 juni 2009 21:51 schreef Lakitu het volgende:
Kuttentamens, ik moet weer leren mensen. Later.
Stoer.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:50 schreef 3lmo het volgende:
Ja, dat heb ik gelukkig niet. Verder dan mijn wenkbrauwen komt het niet.
Doe een Britney-coup!quote:Op zondag 7 juni 2009 21:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het komt ergens tot mijn elleboog.![]()
Dus ik krijg de volle laag.
Hahaha dat had ik ook altijdquote:Op zondag 7 juni 2009 21:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het komt ergens tot mijn elleboog.![]()
Dus ik krijg de volle laag.
No thxquote:
Haarbandenquote:Op zondag 7 juni 2009 21:56 schreef Breathtaking het volgende:
Hahaha dat had ik ook altijdhet was een jaar terug ofzo bijna tot op m'n kont en als het waaide dan zag ik hélemaal niets
haar uit je gezicht proberen te strijken is dan ook nutteloos.
quote:Op zondag 7 juni 2009 21:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha dat had ik ook altijdhet was een jaar terug ofzo bijna tot op m'n kont en als het waaide dan zag ik hélemaal niets
haar uit je gezicht proberen te strijken is dan ook nutteloos.
Met of zonder sierbolletjes?quote:
Whatever you please.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Met of zonder sierbolletjes?
Alhoewel, misschien kan een verlegen meisje beter zonder.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:59 schreef Emimich het volgende:
Whatever you please.
Een voorstel tot seks.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:00 schreef Breathtaking het volgende:
Vraagje trouwens aan de mannen hier, ik was vannacht aan het smsen met een jongen die ik ken.. Op een gegeven moment zei ik dat ik ging slapen, waarop hij zegt: Slaap lekker. Binnenkort ff filmpje kijken ofzo. x
Wat moet dat voorstellen, een vraag, een bevel, een opmerking?
Ja het ging de hele tijd ontzettend klitten, dus toen ben ik maar naar de kapper gegaan om er een flink stuk af te laten halenquote:Op zondag 7 juni 2009 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lijkt me trouwens best lastig, als het bijna over je kont valt.
Hahahahaquote:Op zondag 7 juni 2009 22:01 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb in het verleden ook een haarband gedragen tijdens het voetballen.
Dat is de subtiele manier van jongens om mee te delen dat ze wel interesse hebben. Hierop antwoord jij positief, en na enkele malen lig je op je rug.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:00 schreef Breathtaking het volgende:
Vraagje trouwens aan de mannen hier, ik was vannacht aan het smsen met een jongen die ik ken.. Op een gegeven moment zei ik dat ik ging slapen, waarop hij zegt: Slaap lekker. Binnenkort ff filmpje kijken ofzo. x
Wat moet dat voorstellen, een vraag, een bevel, een opmerking?
Ja en dan lekker peentjes oranje of brandweer rood kleuren?quote:
Ik ken een jongen die altijd haarbandjes draagt, en die heb ik een keer op de mannenwc betrapt met z'n broek omlaag samen met een andere jongen, en ze waren niet aan het urineren.. Maar dat hoeft natuurlijk niets te zeggen hoorquote:
Ja anders val ik teveel op.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:00 schreef Emimich het volgende:
[..]
Alhoewel, misschien kan een verlegen meisje beter zonder.
Uiteraard. Lekker veel gel er in!quote:Op zondag 7 juni 2009 22:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en dan lekker peentjes oranje of brandweer rood kleuren?
quote:
Wat zijn we weer romantischquote:Op zondag 7 juni 2009 22:02 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Dat is de subtiele manier van jongens om mee te delen dat ze wel interesse hebben. Hierop antwoord jij positief, en na enkele malen lig je op je rug.
Niets mis mee.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:01 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb in het verleden ook een haarband gedragen tijdens het voetballen.
Even iets anders, hoe lang ben je?quote:Op zondag 7 juni 2009 22:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja anders val ik teveel op.
Das ist verboten.
Stekeltjeskapsel bij vrouwenquote:
Omdat het een jongen is. Je houdt van zelverzekerde jongens, of was je dat soms vergeten?quote:Op zondag 7 juni 2009 22:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Wat zijn we weer romantischmaar waarom zet 'ie er dan geen vraagteken achter?
Wij moeten de gedachtegang van een VMBO'er gaan uitleggen?quote:Op zondag 7 juni 2009 22:03 schreef Breathtaking het volgende:
Wat zijn we weer romantischmaar waarom zet 'ie er dan geen vraagteken achter?
Kort, maar dat weet jij ookquote:
Gast..quote:Op zondag 7 juni 2009 22:05 schreef 3lmo het volgende:
Omdat het een jongen is. Je houdt van gelverzekerde jongens, of was je dat soms vergeten?
Wie weet speelt dat dan ook een rol, dat je je altijd kan verbergen. Een soort van vluchtgedrag dat je verlegenheid alleen maar in de kaart speelt.quote:
Een standaard muts gaat na zo'n sms giegelen en met vriendinnen bellen. BT zou een uitzondering zijn.quote:
Die wordt inderdaad spontaan nat. Volgens mij bestaat haar leven uit niet veel meer dan flirten in de SC, opgeilen op MSN en wachten op dat ene SMS'je.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:07 schreef 3lmo het volgende:
Een standaard muts gaat na zo'n sms giegelen en met vriendinnen bellen. BT zou een uitzondering zijn.
Ojaquote:Op zondag 7 juni 2009 22:05 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Omdat het een jongen is. Je houdt van zelverzekerde jongens, of was je dat soms vergeten?
Ja graagquote:Op zondag 7 juni 2009 22:05 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wij moeten de gedachtegang van een VMBO'er gaan uitleggen?
Mijn vriendinnen zouden het niet waarderen als ik ze om half 3 nog bel omdat ik niet kan slapen en een zoooo spannend smsje heb gekregenquote:Op zondag 7 juni 2009 22:07 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Een standaard muts gaat na zo'n sms giegelen en met vriendinnen bellen. BT zou een uitzondering zijn.
Misschien is de verlegenheid ook wel een deel desinteressequote:Op zondag 7 juni 2009 22:06 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wie weet speelt dat dan ook een rol, dat je je altijd kan verbergen. Een soort van vluchtgedrag dat je verlegenheid alleen maar in de kaart speelt.
Zaterdagnacht. Weekend. Dan kan dat.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oja
[..]
Ja graag
[..]
Mijn vriendinnen zouden het niet waarderen als ik ze om half 3 nog bel omdat ik niet kan slapen en een zoooo spannend smsje heb gekregen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg wel leukere smsjesquote:Op zondag 7 juni 2009 22:09 schreef Emimich het volgende:
[..]
Die wordt inderdaad spontaan nat. Volgens mij bestaat haar leven uit niet veel meer dan flirten in de SC, opgeilen op MSN en wachten op dat ene SMS'je.
Ik draag zelf een haarband tijdens voetbal.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:11 schreef LudoSanders het volgende:
De meningen over het dragen van een haarband zijn dus verdeeld.
quote:Op zondag 7 juni 2009 22:10 schreef Zotheid het volgende:
Sms eens terug joh!
Ik doe het zelf regelmatig.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:11 schreef LudoSanders het volgende:
Jullie smsen elkaar?quote:Op zondag 7 juni 2009 22:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik krijg wel leukere smsjes
'Ilse, met je pronte tieten is 't altijd genieten. Aan jouw lippen kunnen geen enkele tippen.'
Copyright @ Fascination
Subtiel?quote:Op zondag 7 juni 2009 22:02 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Dat is de subtiele manier van jongens om mee te delen dat ze wel interesse hebben. Hierop antwoord jij positief, en na enkele malen lig je op je rug.
Misschien wel, maar je kunt er niet zomaar van uit gaan dat iemand maar wakker is midden in de nachtquote:
Hangt af van degene die hem draagt.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:11 schreef LudoSanders het volgende:
Ja.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij ook al? Ik krijg het nog druk.
Oke. Domperidon werkt.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Staat uit in de slaapkamer en ik ben in de huiskamer ziek te wezen
Desinteresse? Waar zou je dan niet in geïnteresseerd zijn, de wereld om je heen?quote:Op zondag 7 juni 2009 22:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Misschien is de verlegenheid ook wel een deel desinteresse
Maar..
Vanwaar deze analyse?
Ik niet meer, ik heb mijn wilde haren verloren.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:13 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik draag zelf een haarband tijdens voetbal.
Kom maar op!quote:Op zondag 7 juni 2009 22:14 schreef Emimich het volgende:
[..]
Desinteresse? Waar zou je dan niet in geïnteresseerd zijn, de wereld om je heen?![]()
Het is mijn taak om de geheimen der SC-users te ontrafelen.
Mmm, dan ben je in het dagelijks leven ook gewoon echt met FOK! bezig. Een beangstigend idee.quote:
Als je kaal bent is een haarband inderdaad overbodige luxe.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik niet meer, ik heb mijn wilde haren verloren.
Dat valt wel mee hoorquote:Op zondag 7 juni 2009 22:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mmm, dan ben je in het dagelijks leven ook gewoon echt met FOK! bezig. Een beangstigend idee.
Ik ben niet kaal!quote:Op zondag 7 juni 2009 22:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als je kaal bent is een haarband inderdaad overbodige luxe.
Bewust of gedwongen?quote:Op zondag 7 juni 2009 22:15 schreef LudoSanders het volgende:
Ik niet meer, ik heb mijn wilde haren verloren.
Egoisme.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:14 schreef Emimich het volgende:
[..]
Desinteresse? Waar zou je dan niet in geïnteresseerd zijn, de wereld om je heen?![]()
Het is mijn taak om de geheimen der SC-users te ontrafelen.
Pm ze maar!quote:Op zondag 7 juni 2009 22:18 schreef Emimich het volgende:
[..]
Op jouw grote geheim heb ik al haarfijn op het oog.
Voor zover een jongen met dergelijk intellect het kan.quote:
Hmm, bij 'ons' acht men dat normaal.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Misschien wel, maar je kunt er niet zomaar van uit gaan dat iemand maar wakker is midden in de nacht
Ik heb het een beetje gemist. Een vmbo'er toch?quote:Op zondag 7 juni 2009 22:20 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Voor zover een jongen met dergelijk intellect het kan.
Bewust, ik was het ooit eens beu en dacht ik doe eens gek en laat de schaar er in zetten.quote:
Die zin klopt niet.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:18 schreef Emimich het volgende:
[..]
Op jouw grote geheim heb ik al haarfijn op het oog.
Ik deel altijd de mensen die ik tegen kom in kasten in.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:16 schreef LudoSanders het volgende:
Mmm, dan ben je in het dagelijks leven ook gewoon echt met FOK! bezig. Een beangstigend idee.
De dag waarop men mij kaal ziet kunnen ze er vanuit gaan dat het een van de laatste keren is geweest dat ze mij gezien hebben.quote:
En dan komen ze er later zo uit zodat jij een subtiel grapje kunt maken?quote:Op zondag 7 juni 2009 22:22 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik deel altijd de mensen die ik tegen kom in kasten in.
Mooi!quote:
Ik heb een keer gebeld met de vader van afcajos.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:22 schreef Emimich het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon een toupetje kopen.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De dag waarop men mij kaal ziet kunnen ze er vanuit gaan dat het een van de laatste keren is geweest dat ze mij gezien hebben.
Oké, oké. Eerlijk toegegeven plak ik altijd een username op mensen die ik tegen kom. Zo van dat is een swarmahoertje, dat is een phpmystyle figuur etc.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:22 schreef Emimich het volgende:
[..]
Kan je bij die turk van je gaan kopen.quote:
Dat was de aanname ja.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb het een beetje gemist. Een vmbo'er toch?
Die kunnen ook heus wel slim zijn.
Je draagt een toupet?quote:Op zondag 7 juni 2009 22:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De dag waarop men mij kaal ziet kunnen ze er vanuit gaan dat het een van de laatste keren is geweest dat ze mij gezien hebben.
Zonde man, ik vind in ieder geval vanuit esthetisch oogpunt lange haren er stuk beter uitzien dan zo'n kort kapsel. Al kan het in jouw geval ook een symbolische keuze geweest zijn.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:21 schreef LudoSanders het volgende:
Bewust, ik was het ooit eens beu en dacht ik doe eens gek en laat de schaar er in zetten.
Toch niet dat ze slim kunnen zijn?quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 22:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon een toupetje kopen.
quote:
Ik heb geen turk in mijn eigendom.quote:
De papa van Joske, wat schattig.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:23 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb een keer gebeld met de vader van afcajos.![]()
Ya can't beat that.
Zonde, zou je goed staan.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb geen turk in mijn eigendom.
Dus jij hebt een sexy halflange coupequote:Op zondag 7 juni 2009 22:25 schreef Emimich het volgende:
[..]
Zonde man, ik vind in ieder geval vanuit esthetisch oogpunt lange haren er stuk beter uitzien dan zo'n kort kapsel. Al kan het in jouw geval ook een symbolische keuze geweest zijn.
Liever niet.quote:
Daar leek de schrijfwijze inderdaad verdacht veel op.quote:
Symbolisch, nee.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:25 schreef Emimich het volgende:
[..]
Zonde man, ik vind in ieder geval vanuit esthetisch oogpunt lange haren er stuk beter uitzien dan zo'n kort kapsel. Al kan het in jouw geval ook een symbolische keuze geweest zijn.
Of het was BT's invloed.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Daar leek de schrijfwijze inderdaad verdacht veel op.
Klopt, dat kan Tom wel.quote:
Je moet even doorbijten bij die tussenlengtequote:Op zondag 7 juni 2009 22:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Symbolisch, nee.
Soms denk ik nog wel eens ik laat het weer groeien, alleen op den duur kom je op zo'n tussenlengte en dan kun je er niets meer mee. Met als gevolg dat ik toch maar weer naar de kapper ga.
Ja, als ik zeg eyooo skatjuhh alles gucci ofnie dn? Dan ga je natuurlijk geen intellectuele reactie terug sturenquote:
Kort is wel lekker makkelijk ook.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je moet even doorbijten bij die tussenlengtehet is het waard.
Ik moest heel hard lachenquote:Op zondag 7 juni 2009 22:33 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Ja, maar dat heb ik verkeerd ingevoerd bij het maken van de snelkoppeling.
Wholla, wholla.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, als ik zeg eyooo skatjuhh alles gucci ofnie dn? Dan ga je natuurlijk geen intellectuele reactie terug sturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |