Die reactie was welgemeend! Zie jij een PI?quote:Op zondag 7 juni 2009 19:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je moet doen alsof het daar allemaal lief en aardig is en dit soort sarcastische reacties niet bestaan.
Boor haar de grond in vanwege het niet herkennen van obvious sarcasmequote:Op zondag 7 juni 2009 19:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die reactie was welgemeend! Zie jij een PI?
Hebben ze daar PI's dan? Of had je het over hier, ik ben in de warquote:Op zondag 7 juni 2009 19:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die reactie was welgemeend! Zie jij een PI?
Ik hoop voor je dat je intelligentie pas is ontsnapt ná je tentamens, BT'tje.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hebben ze daar PI's dan? Of had je het over hier, ik ben in de war
Ik ben gewoon nooit intelligent geweest.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je intelligentie pas is ontsnapt ná je tentamens, BT'tje.
Ik heb wel wat intelligentie over.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben gewoon nooit intelligent geweest.
Of ze lief is weet ik niet, knap vind ik haar niet.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:02 schreef Skylark. het volgende:
Dit is een voorbeeld van een niet-superknap, maar wél lief meisje:
[ afbeelding ]
Meisjes die aardbeien vasthouden zijn altijd lief.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:03 schreef McFearless het volgende:
[..]
Of ze lief is weet ik niet, knap vind ik haar niet.
Wat genereus van je.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb wel wat intelligentie over.Als de rest van de SC dan ook wat doneert, kun je in ieder geval HBO gaan doen.
Stormfront.orgquote:Op zondag 7 juni 2009 20:03 schreef Skylark. het volgende:
Heeft iemand de naam van een toffe semi-intellectueel voor een beetje rondklieren op andere fora?
Lief, nee daar heb je wat aan!quote:Op zondag 7 juni 2009 20:02 schreef Skylark. het volgende:
Dit is een voorbeeld van een niet-superknap, maar wél lief meisje:
[ afbeelding ]
Je moet toch om de zoveel tijd íéts aan je ouders kunnen laten zien.quote:
Daar hoeft ze niet lief voor te zijn.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je moet toch om de zoveel tijd íéts aan je ouders kunnen laten zien.
Ik kom niet met een sletje thuis.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:08 schreef McFearless het volgende:
[..]
Daar hoeft ze niet lief voor te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |