14.gifquote:Op zondag 7 juni 2009 19:40 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind haar best knap, maar godsamme eet eens wat.
Yes yes, Hanna Beth.quote:
Ssssssht.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kijk hoe behulpzaam ze er zijn: http://forum.libelle.nl/forum/list_messages/43948
Dat is je zusje niet. Jammer, anders had ik haar kutje komen verwennen met een dosis kindersaus.quote:
Wat vind je dan van mijn haar?quote:Op zondag 7 juni 2009 19:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarom hebben kinderen tegenwoordig hun haar zo vies naar voren zitten?
Vies?quote:Op zondag 7 juni 2009 19:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarom hebben kinderen tegenwoordig hun haar zo vies naar voren zitten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Papgezicht? Ik mis iets zeker?quote:Op zondag 7 juni 2009 19:48 schreef Skylark. het volgende:
Hee, het papgezicht!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
How about no?quote:
Je mist zeker iets. Een piemel! Hahahahhahahahahah!quote:Op zondag 7 juni 2009 19:50 schreef McFearless het volgende:
[..]
Papgezicht? Ik mis iets zeker?![]()
[..]
How about no?
....quote:Op zondag 7 juni 2009 19:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je mist zeker iets. Een piemel! Hahahahhahahahahah!
En dat was geen vraag, maar een bevel.
Je moet doen alsof het daar allemaal lief en aardig is en dit soort sarcastische reacties niet bestaan.quote:
Die reactie was welgemeend! Zie jij een PI?quote:Op zondag 7 juni 2009 19:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je moet doen alsof het daar allemaal lief en aardig is en dit soort sarcastische reacties niet bestaan.
Boor haar de grond in vanwege het niet herkennen van obvious sarcasmequote:Op zondag 7 juni 2009 19:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die reactie was welgemeend! Zie jij een PI?
Hebben ze daar PI's dan? Of had je het over hier, ik ben in de warquote:Op zondag 7 juni 2009 19:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die reactie was welgemeend! Zie jij een PI?
Ik hoop voor je dat je intelligentie pas is ontsnapt ná je tentamens, BT'tje.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hebben ze daar PI's dan? Of had je het over hier, ik ben in de war
Ik ben gewoon nooit intelligent geweest.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je intelligentie pas is ontsnapt ná je tentamens, BT'tje.
Ik heb wel wat intelligentie over.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben gewoon nooit intelligent geweest.
Of ze lief is weet ik niet, knap vind ik haar niet.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:02 schreef Skylark. het volgende:
Dit is een voorbeeld van een niet-superknap, maar wél lief meisje:
[ afbeelding ]
Meisjes die aardbeien vasthouden zijn altijd lief.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:03 schreef McFearless het volgende:
[..]
Of ze lief is weet ik niet, knap vind ik haar niet.
Wat genereus van je.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb wel wat intelligentie over.Als de rest van de SC dan ook wat doneert, kun je in ieder geval HBO gaan doen.
Stormfront.orgquote:Op zondag 7 juni 2009 20:03 schreef Skylark. het volgende:
Heeft iemand de naam van een toffe semi-intellectueel voor een beetje rondklieren op andere fora?
Lief, nee daar heb je wat aan!quote:Op zondag 7 juni 2009 20:02 schreef Skylark. het volgende:
Dit is een voorbeeld van een niet-superknap, maar wél lief meisje:
[ afbeelding ]
Je moet toch om de zoveel tijd íéts aan je ouders kunnen laten zien.quote:
Daar hoeft ze niet lief voor te zijn.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je moet toch om de zoveel tijd íéts aan je ouders kunnen laten zien.
Ik kom niet met een sletje thuis.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:08 schreef McFearless het volgende:
[..]
Daar hoeft ze niet lief voor te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |