Wat vind je dan van mijn haar?quote:Op zondag 7 juni 2009 19:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarom hebben kinderen tegenwoordig hun haar zo vies naar voren zitten?
Vies?quote:Op zondag 7 juni 2009 19:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarom hebben kinderen tegenwoordig hun haar zo vies naar voren zitten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Papgezicht? Ik mis iets zeker?quote:Op zondag 7 juni 2009 19:48 schreef Skylark. het volgende:
Hee, het papgezicht!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
How about no?quote:
Je mist zeker iets. Een piemel! Hahahahhahahahahah!quote:Op zondag 7 juni 2009 19:50 schreef McFearless het volgende:
[..]
Papgezicht? Ik mis iets zeker?![]()
[..]
How about no?
....quote:Op zondag 7 juni 2009 19:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je mist zeker iets. Een piemel! Hahahahhahahahahah!
En dat was geen vraag, maar een bevel.
Je moet doen alsof het daar allemaal lief en aardig is en dit soort sarcastische reacties niet bestaan.quote:
Die reactie was welgemeend! Zie jij een PI?quote:Op zondag 7 juni 2009 19:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je moet doen alsof het daar allemaal lief en aardig is en dit soort sarcastische reacties niet bestaan.
Boor haar de grond in vanwege het niet herkennen van obvious sarcasmequote:Op zondag 7 juni 2009 19:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die reactie was welgemeend! Zie jij een PI?
Hebben ze daar PI's dan? Of had je het over hier, ik ben in de warquote:Op zondag 7 juni 2009 19:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die reactie was welgemeend! Zie jij een PI?
Ik hoop voor je dat je intelligentie pas is ontsnapt ná je tentamens, BT'tje.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hebben ze daar PI's dan? Of had je het over hier, ik ben in de war
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |