Kom maar op!quote:Op zondag 7 juni 2009 22:14 schreef Emimich het volgende:
[..]
Desinteresse? Waar zou je dan niet in geïnteresseerd zijn, de wereld om je heen?![]()
Het is mijn taak om de geheimen der SC-users te ontrafelen.
Mmm, dan ben je in het dagelijks leven ook gewoon echt met FOK! bezig. Een beangstigend idee.quote:
Als je kaal bent is een haarband inderdaad overbodige luxe.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik niet meer, ik heb mijn wilde haren verloren.
Dat valt wel mee hoorquote:Op zondag 7 juni 2009 22:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mmm, dan ben je in het dagelijks leven ook gewoon echt met FOK! bezig. Een beangstigend idee.
Ik ben niet kaal!quote:Op zondag 7 juni 2009 22:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als je kaal bent is een haarband inderdaad overbodige luxe.
Bewust of gedwongen?quote:Op zondag 7 juni 2009 22:15 schreef LudoSanders het volgende:
Ik niet meer, ik heb mijn wilde haren verloren.
Egoisme.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:14 schreef Emimich het volgende:
[..]
Desinteresse? Waar zou je dan niet in geïnteresseerd zijn, de wereld om je heen?![]()
Het is mijn taak om de geheimen der SC-users te ontrafelen.
Pm ze maar!quote:Op zondag 7 juni 2009 22:18 schreef Emimich het volgende:
[..]
Op jouw grote geheim heb ik al haarfijn op het oog.
Voor zover een jongen met dergelijk intellect het kan.quote:
Hmm, bij 'ons' acht men dat normaal.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Misschien wel, maar je kunt er niet zomaar van uit gaan dat iemand maar wakker is midden in de nacht
Ik heb het een beetje gemist. Een vmbo'er toch?quote:Op zondag 7 juni 2009 22:20 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Voor zover een jongen met dergelijk intellect het kan.
Bewust, ik was het ooit eens beu en dacht ik doe eens gek en laat de schaar er in zetten.quote:
Die zin klopt niet.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:18 schreef Emimich het volgende:
[..]
Op jouw grote geheim heb ik al haarfijn op het oog.
Ik deel altijd de mensen die ik tegen kom in kasten in.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:16 schreef LudoSanders het volgende:
Mmm, dan ben je in het dagelijks leven ook gewoon echt met FOK! bezig. Een beangstigend idee.
De dag waarop men mij kaal ziet kunnen ze er vanuit gaan dat het een van de laatste keren is geweest dat ze mij gezien hebben.quote:
En dan komen ze er later zo uit zodat jij een subtiel grapje kunt maken?quote:Op zondag 7 juni 2009 22:22 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik deel altijd de mensen die ik tegen kom in kasten in.
Mooi!quote:
Ik heb een keer gebeld met de vader van afcajos.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:22 schreef Emimich het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon een toupetje kopen.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De dag waarop men mij kaal ziet kunnen ze er vanuit gaan dat het een van de laatste keren is geweest dat ze mij gezien hebben.
Oké, oké. Eerlijk toegegeven plak ik altijd een username op mensen die ik tegen kom. Zo van dat is een swarmahoertje, dat is een phpmystyle figuur etc.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:22 schreef Emimich het volgende:
[..]
Kan je bij die turk van je gaan kopen.quote:
Dat was de aanname ja.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb het een beetje gemist. Een vmbo'er toch?
Die kunnen ook heus wel slim zijn.
Je draagt een toupet?quote:Op zondag 7 juni 2009 22:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De dag waarop men mij kaal ziet kunnen ze er vanuit gaan dat het een van de laatste keren is geweest dat ze mij gezien hebben.
Zonde man, ik vind in ieder geval vanuit esthetisch oogpunt lange haren er stuk beter uitzien dan zo'n kort kapsel. Al kan het in jouw geval ook een symbolische keuze geweest zijn.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:21 schreef LudoSanders het volgende:
Bewust, ik was het ooit eens beu en dacht ik doe eens gek en laat de schaar er in zetten.
Toch niet dat ze slim kunnen zijn?quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 22:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon een toupetje kopen.
quote:
Ik heb geen turk in mijn eigendom.quote:
De papa van Joske, wat schattig.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:23 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb een keer gebeld met de vader van afcajos.![]()
Ya can't beat that.
Zonde, zou je goed staan.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb geen turk in mijn eigendom.
Dus jij hebt een sexy halflange coupequote:Op zondag 7 juni 2009 22:25 schreef Emimich het volgende:
[..]
Zonde man, ik vind in ieder geval vanuit esthetisch oogpunt lange haren er stuk beter uitzien dan zo'n kort kapsel. Al kan het in jouw geval ook een symbolische keuze geweest zijn.
Liever niet.quote:
Daar leek de schrijfwijze inderdaad verdacht veel op.quote:
Symbolisch, nee.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:25 schreef Emimich het volgende:
[..]
Zonde man, ik vind in ieder geval vanuit esthetisch oogpunt lange haren er stuk beter uitzien dan zo'n kort kapsel. Al kan het in jouw geval ook een symbolische keuze geweest zijn.
Of het was BT's invloed.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Daar leek de schrijfwijze inderdaad verdacht veel op.
Klopt, dat kan Tom wel.quote:
Je moet even doorbijten bij die tussenlengtequote:Op zondag 7 juni 2009 22:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Symbolisch, nee.
Soms denk ik nog wel eens ik laat het weer groeien, alleen op den duur kom je op zo'n tussenlengte en dan kun je er niets meer mee. Met als gevolg dat ik toch maar weer naar de kapper ga.
Ja, als ik zeg eyooo skatjuhh alles gucci ofnie dn? Dan ga je natuurlijk geen intellectuele reactie terug sturenquote:
Kort is wel lekker makkelijk ook.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je moet even doorbijten bij die tussenlengtehet is het waard.
Ik moest heel hard lachenquote:Op zondag 7 juni 2009 22:33 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Ja, maar dat heb ik verkeerd ingevoerd bij het maken van de snelkoppeling.
Wholla, wholla.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, als ik zeg eyooo skatjuhh alles gucci ofnie dn? Dan ga je natuurlijk geen intellectuele reactie terug sturen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |