Iddquote:Kutfransen, leer Engels
Zeker, had ik niet van 'm verwacht na wat zaken uit het verleden, vooral na Wimbledon 2008 tegen Nadal.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:20 schreef SCH het volgende:
Leuke toespraak van Soderling.
Heerlijke vechter, ik houd gewoon meer van dat soort tennissers. Mag toch?quote:Op zondag 7 juni 2009 17:21 schreef erkel het volgende:
[..]
Prachtige techniek had/heeft hij toch hè.
2007quote:Op zondag 7 juni 2009 17:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zeker, had ik niet van 'm verwacht na wat zaken uit het verleden, vooral na Wimbledon 2008 tegen Nadal.
2007quote:Op zondag 7 juni 2009 17:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zeker, had ik niet van 'm verwacht na wat zaken uit het verleden, vooral na Wimbledon 2008 tegen Nadal.
Ja, zeker, mooi dat hj dat van die tennisles zei.quote:
Nee, hij valt toch best mee al vond ik dat toen wel grappig.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, ik voel mij soms echt zo'nquote:
Oeh dan groupie ik meequote:Op zondag 7 juni 2009 17:23 schreef maril het volgende:
[..]
Ja, ik voel mij soms echt zo'nsportsletje man of vrouw als het mooi is....
Heb ik ook hoor, alleen hier voel ik dan weer niks bij. Gisteren bij dat cricket had ik het veel meer. Ik huil nog iedere dag om de pingel van Sibon.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:23 schreef maril het volgende:
[..]
Ja, ik voel mij soms echt zo'nsportsletje man of vrouw als het mooi is....
Natuurlijk. Maar door Federer weg te zetten als een saaineus getuigt niet van veel tennisverstand.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Heerlijke vechter, ik houd gewoon meer van dat soort tennissers. Mag toch?
Ik ben het weer niet met je eens SCH, vind dat het mooiste tennistournooi.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:23 schreef SCH het volgende:
Nou op naar Wimbledon al is dat toch wat minder qua tennis.
Dat weet je maar nooit. Stel je voor er komt dadelijk zo een kleine Monfils uit ofzoquote:
Dat dacht ik ook.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
Marcella Mesker lult ook weer lekker, met d'r tien jaar. Nadal die redt het echt wel eerder.
Had ze het over het record van Federer breken of 14 GS winnen?quote:Op zondag 7 juni 2009 17:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
Marcella Mesker lult ook weer lekker, met d'r tien jaar. Nadal die redt het echt wel eerder.
quote:Op zondag 7 juni 2009 17:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
Nee SCH houdt van beidequote:Op zondag 7 juni 2009 17:26 schreef Brahimov het volgende:
SCH houdt meer van de rellen dan van de sport
Nadal is net 23 gewordenquote:Op zondag 7 juni 2009 17:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Hopelijk einde van Nadal en nu Federer nog een paar titels pakken
Nadal speelt Powertennis.quote:
US Open, Australië won hij 4,5 maand geleden nog.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:29 schreef maril het volgende:
Nadal heeft volgens mij alleen USO niet. of Australie?
UO, australië dit jaarquote:Op zondag 7 juni 2009 17:29 schreef maril het volgende:
Nadal heeft volgens mij alleen USO niet. of Australie?
Neuh, maar ik houd wel heel erg van temperament en bevlogenheid en emotie. Dat kun je relllen noemen maar zo ervaar ik dat niet. Maar het is ook niet consequent, ik was wel enorm van Sampras, en die was nog saaier dan Federer. Het is gevoelsmatig.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:26 schreef Brahimov het volgende:
SCH houdt meer van de rellen dan van de sport
Het behalen van een career grand slam. Nadal heeft alleen de US Open nog nodig, dat zou volgens Mesker nog tien jaar moeten duren...quote:Op zondag 7 juni 2009 17:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Had ze het over het record van Federer breken of 14 GS winnen?
14 GS heeft 'ie zeker binnen 10 jaar ja, het record van Federer wordt lastiger want dit zal niet z'n laatste zijn.
Dan is het nog een dommere opmerking dan ik dachtquote:Op zondag 7 juni 2009 17:30 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Het behalen van een career grand slam. Nadal heeft alleen de US Open nog nodig, dat zou volgens Mesker nog tien jaar moeten duren...
Goede tipquote:Op zondag 7 juni 2009 17:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kies ik toch voor de nabeschouwing op de BBC.
Dat is beter ja, komende 3 weken sowieso BBCquote:Op zondag 7 juni 2009 17:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kies ik toch voor de nabeschouwing op de BBC.
Begint Queens volgende week al?quote:Op zondag 7 juni 2009 17:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is beter ja, komende 3 weken sowieso BBC.
Of weer zo'n finale als vorig jaarquote:Op zondag 7 juni 2009 17:33 schreef maril het volgende:
Voor mij mag nu iemand anders als Nadal of Federer Wimbledon winnen, ik bedoel de geschiedenis is geschreven op na de nex generation,. En hopen dat er een nederlander tussen zit.
En hopen dat Net 5 weer zo'n relaxte streamsite heeft als vorig jaarquote:Op zondag 7 juni 2009 17:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 juni 2009 17:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Yep, dan een week niet en dan Wimbledon.quote:
Zoals eerder geschreven. Nadal is pas 23. Hij is helaas die generatie die nog wel een jaartje of 5 zal meegaan...quote:Op zondag 7 juni 2009 17:33 schreef maril het volgende:
Voor mij mag nu iemand anders als Nadal of Federer Wimbledon winnen, ik bedoel de geschiedenis is geschreven op na de nex generation,. En hopen dat er een nederlander tussen zit.
Zie er je op toe dat het goed is gedaan, want wiki wiki toch.quote:
Vorig jaar heb ik van Wimbledon genoten.quote:
Laat Federer dan eerst nog even nummer 15 winnen.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:33 schreef maril het volgende:
Als je knie nu al zo kapot is op zo'n jonge leeftijd, zie ik hem niet echt een lange carrière maken.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:35 schreef LeonH het volgende:
Zoals eerder geschreven. Nadal is pas 23. Hij is helaas die generatie die nog wel een jaartje of 5 zal meegaan...
En de Ttour de Francequote:Op zondag 7 juni 2009 17:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Yep, dan een week niet en dan Wimbledon.![]()
Ja, en hopelijk wint Armstrong daar.quote:
Die is een kilo of 300 zwaarderquote:Op zondag 7 juni 2009 17:38 schreef Federer-fan het volgende:
Ililie Nastase.Ik dacht dat ik naar Han Peekel zat te kijken in Wordt Vervolgd.
quote:
Je hoort er pas bij als je alle 4 de Grand Slams hebt gewonnenquote:Op zondag 7 juni 2009 17:40 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een slappe opmerking van Wilander zeg dat je niet moet zeggen dat Federer de grootste ooit is en dat het niet om cijfers gaat.Dus ik zou ook de grootste tennisser aller tijden kunnen zijn.
Bedankt, Mats.
Nee, want het gaat niet om cijfers.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:41 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Je hoort er pas bij als je alle 4 de Grand Slams hebt gewonnen
Hij spreekt zich zelf tegen dus?quote:Op zondag 7 juni 2009 17:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, want het gaat niet om cijfers.
Interview met Kohl nog gelezen in de Volkskrant, gisteren?quote:
De finale was epischquote:Op zondag 7 juni 2009 17:36 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik van Wimbledon genoten.
Nee, maar ik vond het een suffe opmerking. Waar moet je nou anders naar kijken dan naar cijfers.quote:
Ja, wat een onzin kraamt hij allemaal uit.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:56 schreef stefan92 het volgende:
Kwam hier toevallig op uit,
[ afbeelding ]
foutje
Edit:
Mats zegt nu dat als Federer de beste wilt zijn hij Nadal moet verslaan in een Grand Slam en dat het niet uitmaakt in welke ronde, omdat hij voor de rest alles al heeft.
alsof Federer nog nooit Nadal heeft verslagen tijdens een grand slam.![]()
![]()
Hij krijg misschien een bonus van 1.000 euro per onzinnige opmerking.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:50 schreef stefan92 het volgende:
Haha, volgens Mats moet Nadal eens goed kijken naar zijn spel, omdat hij het aanvallende spel van Soderling en Del Potro niet aankan.
Misschien moet jij daar ook eens solliciteren!quote:Op zondag 7 juni 2009 18:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij krijg misschien een bonus van 1.000 euro per onzinnige opmerking.
Touché.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Misschien moet jij daar ook eens solliciteren!
quote:Ik vind hem na Martin Verkerk inderdaad de beste speler ooit. Chapeau!
quote:Op zondag 7 juni 2009 18:37 schreef Susi het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)_GARROS__.html?p=2,1
Tweede reactie :
[..]
En terechtquote:Op zondag 7 juni 2009 18:37 schreef Susi het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)_GARROS__.html?p=2,1
Tweede reactie :
[..]
Geen streaker. Gewoon een idioot die aandacht wilde.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:24 schreef wolfrolf het volgende:
Ik wens een filmpje van de streaker
Kan ik die finale niet zien, is er een streakerIemand filmpje??
Ja, precies. Dan hadden we nu een dag van rouw gehad.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:14 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
![]()
Stel je voor dat hij een mes of zo bij zich zou hebben ...![]()
![]()
Da's toch belachelijk. Het is nou niet alsof dit voor het eerst gebeurt.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:20 schreef Platina het volgende:
Ik vind ook dat de bewaking erg langzaam reageerde. Of ze staan te ver weg om snel te kunnen ingrijpen.
Ja, maar hij deed niks.quote:
quote:props to fed.... thats an unreal accomplishment and puts and end to the GOAT question in my humble opinion
Leuk!quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 20:53 schreef wolfrolf het volgende:
En vind Roddick Fed een geit? [ afbeelding ] whehehwhewhehhwwhhehw
he, eigenlijk wel leukquote:Op zondag 7 juni 2009 18:45 schreef maril het volgende:
Ik dacht dat het een Zwitser was ,maar hij had zich vekleed.
Belager Federer blijkt ervaren ordeverstoorder PARIJS - De man die zondagmiddag de finale van de Open Franse tenniskampioenschappen verstoorde is herkend als zijnde 'Jimmy Jump', een recidivist als het gaat om het verstoren van sportwedstrijden. De man, gehuld in een shirt van Zwitserland en zwaaiend met een vlag van voetbalclub Barcelona, probeerde Roger Federer een baret op te zetten.
Vijf jaar geleden al kwam dezelfde man tijdens het EK voetbal in Portugal het veld opgerend waar hij de Portugese international Luis Figo lastig viel. In hetzelfde jaar verstoorde hij ook al een formule 1-race, in 2005 betrad hij het speelveld tijdens de klassieker Real Madrid-Barcelona.
Andere 'wapenfeiten' van de man zijn het verstoren van de Champions League-finale in 2007, de WK-finale rugby tussen Engeland en Zuid-Afrika en het EK-voetbalduel in 2008 tussen Duitsland en Turkije. Bij die laatste wedstrijd droeg hij een spandoek met de tekst 'Tibet is geen China'
waar baseer je dit opquote:Op zondag 7 juni 2009 19:23 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb overigens ook een traantje gelaten. Ik vind hem als tenniser geniaal maar als mens heb ik gewoon respect voor hem. Hij is gewoon een supersympathieke gozer en ik denk dat de combinatie tussen hem en Nadal het tennissen voor zoveel mensen weer aantrekkelijk heeft gemaakt.
Ik vind het op zich ook niet erg zo'n figuur. Maar ik vind dat je wel met je klauwen van de spelers moet afblijven.quote:
Amen.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:15 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik vind het op zich ook niet erg zo'n figuur. Maar ik vind dat je wel met je klauwen van de spelers moet afblijven.
Wie is Mina?quote:Op zondag 7 juni 2009 22:15 schreef wimderon het volgende:
Wordt nog wat als Mina een keer tegen Monfils moet![]()
[ afbeelding ]
quote:
Hey, die lijkt verdacht veel op Monfilsquote:Op maandag 8 juni 2009 18:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
De runner-up bij de junioren, die ook op de afbeelding bij het bericht staat.
Schiet z'n arm hier uit de kom ofzoquote:Op maandag 8 juni 2009 18:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
De runner-up bij de junioren, die ook op de afbeelding bij het bericht staat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |