UO, australië dit jaarquote:Op zondag 7 juni 2009 17:29 schreef maril het volgende:
Nadal heeft volgens mij alleen USO niet. of Australie?
Neuh, maar ik houd wel heel erg van temperament en bevlogenheid en emotie. Dat kun je relllen noemen maar zo ervaar ik dat niet. Maar het is ook niet consequent, ik was wel enorm van Sampras, en die was nog saaier dan Federer. Het is gevoelsmatig.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:26 schreef Brahimov het volgende:
SCH houdt meer van de rellen dan van de sport
Het behalen van een career grand slam. Nadal heeft alleen de US Open nog nodig, dat zou volgens Mesker nog tien jaar moeten duren...quote:Op zondag 7 juni 2009 17:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Had ze het over het record van Federer breken of 14 GS winnen?
14 GS heeft 'ie zeker binnen 10 jaar ja, het record van Federer wordt lastiger want dit zal niet z'n laatste zijn.
Dan is het nog een dommere opmerking dan ik dachtquote:Op zondag 7 juni 2009 17:30 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Het behalen van een career grand slam. Nadal heeft alleen de US Open nog nodig, dat zou volgens Mesker nog tien jaar moeten duren...
Goede tipquote:Op zondag 7 juni 2009 17:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kies ik toch voor de nabeschouwing op de BBC.
Dat is beter ja, komende 3 weken sowieso BBCquote:Op zondag 7 juni 2009 17:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kies ik toch voor de nabeschouwing op de BBC.
Begint Queens volgende week al?quote:Op zondag 7 juni 2009 17:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is beter ja, komende 3 weken sowieso BBC.
Of weer zo'n finale als vorig jaarquote:Op zondag 7 juni 2009 17:33 schreef maril het volgende:
Voor mij mag nu iemand anders als Nadal of Federer Wimbledon winnen, ik bedoel de geschiedenis is geschreven op na de nex generation,. En hopen dat er een nederlander tussen zit.
En hopen dat Net 5 weer zo'n relaxte streamsite heeft als vorig jaarquote:Op zondag 7 juni 2009 17:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 juni 2009 17:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Yep, dan een week niet en dan Wimbledon.quote:
Zoals eerder geschreven. Nadal is pas 23. Hij is helaas die generatie die nog wel een jaartje of 5 zal meegaan...quote:Op zondag 7 juni 2009 17:33 schreef maril het volgende:
Voor mij mag nu iemand anders als Nadal of Federer Wimbledon winnen, ik bedoel de geschiedenis is geschreven op na de nex generation,. En hopen dat er een nederlander tussen zit.
Zie er je op toe dat het goed is gedaan, want wiki wiki toch.quote:
Vorig jaar heb ik van Wimbledon genoten.quote:
Laat Federer dan eerst nog even nummer 15 winnen.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:33 schreef maril het volgende:
Als je knie nu al zo kapot is op zo'n jonge leeftijd, zie ik hem niet echt een lange carrière maken.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:35 schreef LeonH het volgende:
Zoals eerder geschreven. Nadal is pas 23. Hij is helaas die generatie die nog wel een jaartje of 5 zal meegaan...
En de Ttour de Francequote:Op zondag 7 juni 2009 17:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Yep, dan een week niet en dan Wimbledon.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |