Heb ik ook hoor, alleen hier voel ik dan weer niks bij. Gisteren bij dat cricket had ik het veel meer. Ik huil nog iedere dag om de pingel van Sibon.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:23 schreef maril het volgende:
[..]
Ja, ik voel mij soms echt zo'nsportsletje man of vrouw als het mooi is....
Natuurlijk. Maar door Federer weg te zetten als een saaineus getuigt niet van veel tennisverstand.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Heerlijke vechter, ik houd gewoon meer van dat soort tennissers. Mag toch?
Ik ben het weer niet met je eens SCH, vind dat het mooiste tennistournooi.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:23 schreef SCH het volgende:
Nou op naar Wimbledon al is dat toch wat minder qua tennis.
Dat weet je maar nooit. Stel je voor er komt dadelijk zo een kleine Monfils uit ofzoquote:
Dat dacht ik ook.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
Marcella Mesker lult ook weer lekker, met d'r tien jaar. Nadal die redt het echt wel eerder.
Had ze het over het record van Federer breken of 14 GS winnen?quote:Op zondag 7 juni 2009 17:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
Marcella Mesker lult ook weer lekker, met d'r tien jaar. Nadal die redt het echt wel eerder.
quote:Op zondag 7 juni 2009 17:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
Nee SCH houdt van beidequote:Op zondag 7 juni 2009 17:26 schreef Brahimov het volgende:
SCH houdt meer van de rellen dan van de sport
Nadal is net 23 gewordenquote:Op zondag 7 juni 2009 17:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Hopelijk einde van Nadal en nu Federer nog een paar titels pakken
Nadal speelt Powertennis.quote:
US Open, Australië won hij 4,5 maand geleden nog.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:29 schreef maril het volgende:
Nadal heeft volgens mij alleen USO niet. of Australie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |