Welk spul?quote:Op zondag 7 juni 2009 16:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom hoort dat? Kun je het niet leuk hebben zonder dat spul?
quote:Op zondag 7 juni 2009 22:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Welk spul?
(nicotine, sex, suiker, werken, alcohol, topsport, geld, tv kijken, eten, adrenaline, muziek, religie, coke, videogames, bungee jumpen, lezen, roddelen, dansen, macht, shoppen, schoonmaken, THC, LSD, TLC, muziek, mediteren, cafeine, ...)
Sorryquote:
Vreemd dat solvents zo laag staan? Dat zijn oplosmiddelen, dus dat komt neer op verf en lijm snuiven enzo.. Ik ging er altijd vanuit dat dat echt instantly je hersenen oplost =/quote:
quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:44 schreef -Datdus- het volgende:
bacardi ras met 7Upmaar bier is ook lekker
![]()
Gevaar bestaat niet alleen uit gevaar voor jezelfquote:Op zondag 7 juni 2009 23:15 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Vreemd dat solvents zo laag staan? Dat zijn oplosmiddelen, dus dat komt neer op verf en lijm snuiven enzo.. Ik ging er altijd vanuit dat dat echt instantly je hersenen oplost =/
Wiet is volgens die lijst nog gevaarlijker?
En ook zou ik LSD nou niet direct boven XTC plaatsen, aangezien MDMA een amphetamine verwante stof is, en ook geestelijk een veel zwaardere impact heeft dan LSD (imo..).
Kijk die documentaire eens zie ik postte (BBC Horizon)quote:Op zondag 7 juni 2009 23:15 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Vreemd dat solvents zo laag staan? Dat zijn oplosmiddelen, dus dat komt neer op verf en lijm snuiven enzo.. Ik ging er altijd vanuit dat dat echt instantly je hersenen oplost =/
En ook zou ik LSD nou niet direct boven XTC plaatsen, aangezien MDMA een amphetamine verwante stof is, en ook geestelijk een veel zwaardere impact heeft dan LSD (imo..).
Ja of nee graagquote:
Niets is een levensnoodzaak behalve brood, water, zuurstof en zonlicht.quote:Jullie doen alsof drugs een soort levensnoodzaak zijn.
Met trillende handen "hoi" tegen de kassamiep zeggen telt niet mee.quote:Op maandag 8 juni 2009 08:44 schreef de_boswachter het volgende:
Drugs is voor falers.
Echte playbois zien hun eigen adrenaline als drugs. Zoals ik.
LSD is geestelijk vele malen zwaarder dan mdmaquote:Op zondag 7 juni 2009 23:15 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Ja beetje vage lijst is het , LSD heeft trouwens sowieso een veel zwaardere impact als MDMA hoorquote:Op zondag 7 juni 2009 23:15 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 juni 2009 11:34 schreef deepart het volgende:
Drugs, maakt de samenleving kapot. Waarom staan wij Nederlanders bekend om de wiet? Ik schaam mij daar gewoon voor![]()
Als je wiet rookt ga je gewoon eerder dood en gaat je gewoon helemaal naar de klote. Bah, waarom vraag ik mij dan af. Je kan toch ook gewoon een lekker eindje gaan wanderen, daar word je ook heel vrolijk van. De mooie natuur en alles.
Iedereen die ik ken en ooit wiet heeft gerookt pleegt zelfmoord omdat ze constant waanbeelden hebben. Wiet is echt de ergste drugs die er bestaat. Mijn buurman had ooit eens zijn huis in de fik gestoken omdat hij stoned was, hij dag allemaal vreemde dingen in zijn huis dus had zijn huis in de fik gestoken.
Het is ook onderzocht, en gebleken is dat je als je 1 jaar wiet rookt nog maar de helft van je hersenen over hebt. En na 2 jaar nog maar 20%.
Ook krijgt iedereen die ooit eens een keer wiet heeft gerookt longkanker.
Iedereen weet het maar niemand durft het te zeggen. Waarom wil je je leven opgeven om een keer stoned te worden. ??????
quote:Op maandag 8 juni 2009 08:44 schreef de_boswachter het volgende:
Drugs is voor falers.
Echte playbois zien hun eigen adrenaline als drugs. Zoals ik.
quote:Op maandag 8 juni 2009 18:56 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
[..]
Een maat van mij is ook 100% anti-drugs, maar die heeft wel een coke-verslaving gehad.. dus daar kan ik dan nog met inkomen..
Maar MDMA een behoorlijke aanslag op je lichaam, en ontregelt je serotonineniveau compleet..quote:Op maandag 8 juni 2009 14:39 schreef NeverEatYellowSnow het volgende:
[..]
LSD is geestelijk vele malen zwaarder dan mdma
Doe eens onderbouwen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:04 schreef F04 het volgende:
Anno 2009 weten we allemaal best wel dat het ongezond is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |