Het ligt gewoon aan het feit dat ze jou kennen en niet aan de wiet.quote:Op zondag 7 juni 2009 11:34 schreef deepart het volgende:
Iedereen die ik ken en ooit wiet heeft gerookt pleegt zelfmoord omdat ze constant waanbeelden hebben.
quote:Op zondag 7 juni 2009 11:38 schreef Tristessa het volgende:
[ afbeelding ].
TS mag niet blowen van z'n mama.
En jij denkt dat ie alleen wiet gerookt heeft?quote:Op zondag 7 juni 2009 11:34 schreef deepart het volgende:
Mijn buurman had ooit eens zijn huis in de fik gestoken omdat hij stoned was, hij dag allemaal vreemde dingen in zijn huis dus had zijn huis in de fik gestoken.
quote:Het is ook onderzocht, en gebleken is dat je als je 1 jaar wiet rookt nog maar de helft van je hersenen over hebt. En na 2 jaar nog maar 20%.
Ook krijgt iedereen die ooit eens een keer wiet heeft gerookt longkanker.
Iedereen weet het maar niemand durft het te zeggen. Waarom wil je je leven opgeven om een keer stoned te worden. ??????
Bron?quote:Op zondag 7 juni 2009 11:34 schreef deepart het volgende:
Het is ook onderzocht, en gebleken is dat je als je 1 jaar wiet rookt nog maar de helft van je hersenen over hebt. En na 2 jaar nog maar 20%.
quote:Op zondag 7 juni 2009 11:38 schreef deepart het volgende:
Hasj is goed te doen.. Maar wiet jonges, als je rookt dan brand het door in je longen voor een week. Dat zuur tast je lever en je nieren aan!!!!!!!
NEE ECHT NIET!!!! Ik ben carriere aan het maken, dat geef ik niet op voor 1 keer wietquote:Op zondag 7 juni 2009 11:39 schreef Plums het volgende:
[..]
Dude. Echt, chill. Rook een jointje, dan lijkt t allemaal minder erg.
Dan heb ik dus geen hersenen meer over nu. Ben ik blij dat je zonder hersenen nog kan blijven leven en een goede baan kan hebbenquote:Het is ook onderzocht, en gebleken is dat je als je 1 jaar wiet rookt nog maar de helft van je hersenen over hebt. En na 2 jaar nog maar 20%
quote:Op zondag 7 juni 2009 11:40 schreef deepart het volgende:
[..]
NEE ECHT NIET!!!! Ik ben carriere aan het maken, dat geef ik niet op voor 1 keer wiet![]()
![]()
quote:Op zondag 7 juni 2009 11:34 schreef deepart het volgende:
Iedereen die ik ken en ooit wiet heeft gerookt pleegt zelfmoord omdat ze constant waanbeelden hebben. Wiet is echt de ergste drugs die er bestaat. Mijn buurman had ooit eens zijn huis in de fik gestoken omdat hij stoned was, hij dag allemaal vreemde dingen in zijn huis dus had zijn huis in de fik gestoken.
Het is ook onderzocht, en gebleken is dat je als je 1 jaar wiet rookt nog maar de helft van je hersenen over hebt. En na 2 jaar nog maar 20%.
BULLSHITquote:Op zondag 7 juni 2009 11:34 schreef deepart het volgende:
Iedereen die ik ken en ooit wiet heeft gerookt pleegt zelfmoord omdat ze constant waanbeelden hebben. Wiet is echt de ergste drugs die er bestaat. Mijn buurman had ooit eens zijn huis in de fik gestoken omdat hij stoned was, hij dag allemaal vreemde dingen in zijn huis dus had zijn huis in de fik gestoken.
Als dat gebeurt dan emigreer ik naar een drugs vrij land!!!!!!!!!!!quote:
Nou die wiet van tegenwoordig is anders ook niet meer t softe wat t geweest is.quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 11:39 schreef Joey_Kindt het volgende:
Hij zal Nederland veranderen
[ afbeelding ]
Je eigen Plantage hebben telt niet als goede baan. Dat heet zwartwerkquote:Op zondag 7 juni 2009 11:41 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
[..]
Dan heb ik dus geen hersenen meer over nu. Ben ik blij dat je zonder hersenen nog kan blijven leven en een goede baan kan hebben
Veel plezier in Kirgizstanquote:Op zondag 7 juni 2009 11:44 schreef deepart het volgende:
[..]
Als dat gebeurt dan emigreer ik naar een drugs vrij land!!!!!!!!!!!
Dat is toch heel erg!! Net of 2 mensen niks uitmaaktquote:Op zondag 7 juni 2009 11:43 schreef Appelknaller het volgende:
En alcohol dan![]()
Daar zijn duizenden mensen aan verslaafd, gaat ook nog een behoorlijk aantal aan dood aan. Terwijl aan hasj of wiet wereldwijd maar 2 mensen dood zijn gegaan, dit was de conclusie van een VN onderzoek naar de legalisatie van wiet.
Soft drugs![]()
Hard drugs daarentegen![]()
![]()
Dus wat je eigenlijk bedoelt te zeggen is dat je een bitch ben, die zeikt over branderige longen?quote:Op zondag 7 juni 2009 11:38 schreef deepart het volgende:
Hasj is goed te doen.. Maar wiet jonges, als je rookt dan brand het door in je longen voor een week. Dat zuur tast je lever en je nieren aan!!!!!!!
Het THC niveau is tegenwoordig juist even hoog als die van de planten uit 1970. Dat de kwaliteit zo hard omlaag is gegaan de laatste decennia is jammer.quote:Op zondag 7 juni 2009 11:45 schreef Plums het volgende:
[..]
Nou die wiet van tegenwoordig is anders ook niet meer t softe wat t geweest is.![]()
Bestaat niet.quote:Op zondag 7 juni 2009 11:44 schreef deepart het volgende:
[..]
Als dat gebeurt dan emigreer ik naar een drugs vrij land!!!!!!!!!!!
Mijn papa krijgt door de alcohol zn pielemans niet meer omhoog, zei zn vriendin.quote:Op zondag 7 juni 2009 11:47 schreef deepart het volgende:
[..]
Dat is toch heel erg!! Net of 2 mensen niks uitmaakt![]()
En alcohol is gewoon niet erg want vocht is niet erg vor je lichaam man. Rook wel, anders zouden brandweer mannen geen luchtflessen mee dragen!
Sauce? Links? Heeeeel benieuwd over hoe je daaraan kan doodgaan..quote:Op zondag 7 juni 2009 11:43 schreef Appelknaller het volgende:
En alcohol dan![]()
Terwijl aan hasj of wiet wereldwijd maar 2 mensen dood zijn gegaan, dit was de conclusie van een VN onderzoek naar de legalisatie van wiet.
Laatst, proefde ik zelfs de extra voeding of wat die dude had gebruikt.quote:Op zondag 7 juni 2009 11:48 schreef Icosahedron. het volgende:
[..]
Het THC niveau is tegenwoordig juist even hoog als die van de planten uit 1970. Dat de kwaliteit zo hard omlaag is gegaan de laatste decennia is jammer.
Is goed, zet ik wel thee van hasj, of maak ik een spacecakequote:Op zondag 7 juni 2009 11:47 schreef deepart het volgende:
[..]
Dat is toch heel erg!! Net of 2 mensen niks uitmaakt![]()
En alcohol is gewoon niet erg want vocht is niet erg vor je lichaam man. Rook wel, anders zouden brandweer mannen geen luchtflessen mee dragen!
quote:Op zondag 7 juni 2009 11:49 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Sauce? Links? Heeeeel benieuwd over hoe je daaraan kan doodgaan..
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | Tobacco 435,000 Poor Diet and Physical Inactivity 365,000 Alcohol 85,000 1 Microbial Agents 75,000 Toxic Agents 55,000 Motor Vehicle Crashes 26,347 Adverse Reactions to Prescription Drugs 32,000 Suicide 30,622 Incidents Involving Firearms 29,000 Homicide 20,308 Sexual Behaviors 20,000 All Illicit Drug Use, Direct and Indirect 17,000, Non-Steroidal Anti-Inflammatory Drugs Such As Aspirin 7,600 Marijuana 0 |
*stuurt een pm*quote:Op zondag 7 juni 2009 11:51 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Is goed, zet ik wel thee van hasj, of maak ik een spacecake
quote:Op zondag 7 juni 2009 11:34 schreef deepart het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |