Het ligt gewoon aan het feit dat ze jou kennen en niet aan de wiet.quote:Op zondag 7 juni 2009 11:34 schreef deepart het volgende:
Iedereen die ik ken en ooit wiet heeft gerookt pleegt zelfmoord omdat ze constant waanbeelden hebben.
quote:Op zondag 7 juni 2009 11:38 schreef Tristessa het volgende:
[ afbeelding ].
TS mag niet blowen van z'n mama.
En jij denkt dat ie alleen wiet gerookt heeft?quote:Op zondag 7 juni 2009 11:34 schreef deepart het volgende:
Mijn buurman had ooit eens zijn huis in de fik gestoken omdat hij stoned was, hij dag allemaal vreemde dingen in zijn huis dus had zijn huis in de fik gestoken.
quote:Het is ook onderzocht, en gebleken is dat je als je 1 jaar wiet rookt nog maar de helft van je hersenen over hebt. En na 2 jaar nog maar 20%.
Ook krijgt iedereen die ooit eens een keer wiet heeft gerookt longkanker.
Iedereen weet het maar niemand durft het te zeggen. Waarom wil je je leven opgeven om een keer stoned te worden. ??????
Bron?quote:Op zondag 7 juni 2009 11:34 schreef deepart het volgende:
Het is ook onderzocht, en gebleken is dat je als je 1 jaar wiet rookt nog maar de helft van je hersenen over hebt. En na 2 jaar nog maar 20%.
quote:Op zondag 7 juni 2009 11:38 schreef deepart het volgende:
Hasj is goed te doen.. Maar wiet jonges, als je rookt dan brand het door in je longen voor een week. Dat zuur tast je lever en je nieren aan!!!!!!!
NEE ECHT NIET!!!! Ik ben carriere aan het maken, dat geef ik niet op voor 1 keer wietquote:Op zondag 7 juni 2009 11:39 schreef Plums het volgende:
[..]
Dude. Echt, chill. Rook een jointje, dan lijkt t allemaal minder erg.
Dan heb ik dus geen hersenen meer over nu. Ben ik blij dat je zonder hersenen nog kan blijven leven en een goede baan kan hebbenquote:Het is ook onderzocht, en gebleken is dat je als je 1 jaar wiet rookt nog maar de helft van je hersenen over hebt. En na 2 jaar nog maar 20%
quote:Op zondag 7 juni 2009 11:40 schreef deepart het volgende:
[..]
NEE ECHT NIET!!!! Ik ben carriere aan het maken, dat geef ik niet op voor 1 keer wiet![]()
![]()
quote:Op zondag 7 juni 2009 11:34 schreef deepart het volgende:
Iedereen die ik ken en ooit wiet heeft gerookt pleegt zelfmoord omdat ze constant waanbeelden hebben. Wiet is echt de ergste drugs die er bestaat. Mijn buurman had ooit eens zijn huis in de fik gestoken omdat hij stoned was, hij dag allemaal vreemde dingen in zijn huis dus had zijn huis in de fik gestoken.
Het is ook onderzocht, en gebleken is dat je als je 1 jaar wiet rookt nog maar de helft van je hersenen over hebt. En na 2 jaar nog maar 20%.
BULLSHITquote:Op zondag 7 juni 2009 11:34 schreef deepart het volgende:
Iedereen die ik ken en ooit wiet heeft gerookt pleegt zelfmoord omdat ze constant waanbeelden hebben. Wiet is echt de ergste drugs die er bestaat. Mijn buurman had ooit eens zijn huis in de fik gestoken omdat hij stoned was, hij dag allemaal vreemde dingen in zijn huis dus had zijn huis in de fik gestoken.
Als dat gebeurt dan emigreer ik naar een drugs vrij land!!!!!!!!!!!quote:
Nou die wiet van tegenwoordig is anders ook niet meer t softe wat t geweest is.quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 11:39 schreef Joey_Kindt het volgende:
Hij zal Nederland veranderen
[ afbeelding ]
Je eigen Plantage hebben telt niet als goede baan. Dat heet zwartwerkquote:Op zondag 7 juni 2009 11:41 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
[..]
Dan heb ik dus geen hersenen meer over nu. Ben ik blij dat je zonder hersenen nog kan blijven leven en een goede baan kan hebben
Veel plezier in Kirgizstanquote:Op zondag 7 juni 2009 11:44 schreef deepart het volgende:
[..]
Als dat gebeurt dan emigreer ik naar een drugs vrij land!!!!!!!!!!!
Dat is toch heel erg!! Net of 2 mensen niks uitmaaktquote:Op zondag 7 juni 2009 11:43 schreef Appelknaller het volgende:
En alcohol dan![]()
Daar zijn duizenden mensen aan verslaafd, gaat ook nog een behoorlijk aantal aan dood aan. Terwijl aan hasj of wiet wereldwijd maar 2 mensen dood zijn gegaan, dit was de conclusie van een VN onderzoek naar de legalisatie van wiet.
Soft drugs![]()
Hard drugs daarentegen![]()
![]()
Dus wat je eigenlijk bedoelt te zeggen is dat je een bitch ben, die zeikt over branderige longen?quote:Op zondag 7 juni 2009 11:38 schreef deepart het volgende:
Hasj is goed te doen.. Maar wiet jonges, als je rookt dan brand het door in je longen voor een week. Dat zuur tast je lever en je nieren aan!!!!!!!
Het THC niveau is tegenwoordig juist even hoog als die van de planten uit 1970. Dat de kwaliteit zo hard omlaag is gegaan de laatste decennia is jammer.quote:Op zondag 7 juni 2009 11:45 schreef Plums het volgende:
[..]
Nou die wiet van tegenwoordig is anders ook niet meer t softe wat t geweest is.![]()
Bestaat niet.quote:Op zondag 7 juni 2009 11:44 schreef deepart het volgende:
[..]
Mijn papa krijgt door de alcohol zn pielemans niet meer omhoog, zei zn vriendin.quote:Op zondag 7 juni 2009 11:47 schreef deepart het volgende:
[..]
Dat is toch heel erg!! Net of 2 mensen niks uitmaakt![]()
En alcohol is gewoon niet erg want vocht is niet erg vor je lichaam man. Rook wel, anders zouden brandweer mannen geen luchtflessen mee dragen!
Sauce? Links? Heeeeel benieuwd over hoe je daaraan kan doodgaan..quote:Op zondag 7 juni 2009 11:43 schreef Appelknaller het volgende:
En alcohol dan![]()
Terwijl aan hasj of wiet wereldwijd maar 2 mensen dood zijn gegaan, dit was de conclusie van een VN onderzoek naar de legalisatie van wiet.
Laatst, proefde ik zelfs de extra voeding of wat die dude had gebruikt.quote:Op zondag 7 juni 2009 11:48 schreef Icosahedron. het volgende:
[..]
Het THC niveau is tegenwoordig juist even hoog als die van de planten uit 1970. Dat de kwaliteit zo hard omlaag is gegaan de laatste decennia is jammer.
Is goed, zet ik wel thee van hasj, of maak ik een spacecakequote:Op zondag 7 juni 2009 11:47 schreef deepart het volgende:
[..]
En alcohol is gewoon niet erg want vocht is niet erg vor je lichaam man. Rook wel, anders zouden brandweer mannen geen luchtflessen mee dragen!
quote:Op zondag 7 juni 2009 11:49 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Sauce? Links? Heeeeel benieuwd over hoe je daaraan kan doodgaan..
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | Tobacco 435,000 Poor Diet and Physical Inactivity 365,000 Alcohol 85,000 1 Microbial Agents 75,000 Toxic Agents 55,000 Motor Vehicle Crashes 26,347 Adverse Reactions to Prescription Drugs 32,000 Suicide 30,622 Incidents Involving Firearms 29,000 Homicide 20,308 Sexual Behaviors 20,000 All Illicit Drug Use, Direct and Indirect 17,000, Non-Steroidal Anti-Inflammatory Drugs Such As Aspirin 7,600 Marijuana 0 |
*stuurt een pm*quote:Op zondag 7 juni 2009 11:51 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Is goed, zet ik wel thee van hasj, of maak ik een spacecake
quote:Op zondag 7 juni 2009 11:34 schreef deepart het volgende:
Eh.. TS is een troll van gigantische proporties.. Waarschijnlijk sabbelt die knul zelf op het moment ook aan het einde van zn pijp of stick..quote:Op zondag 7 juni 2009 11:55 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
TS komt uit een dorp en word door mede-christenen gebruikt om wiet de grond in te trappen.
Nou ga gerust door vriendje het maakt ons allemaal niks uit.
Wij stampen onze zaadjes in de grond, want dat is ook puur natuur en geniet van wat god mij gegeven heeft.
Dus? Dat maakt het nog geen drugsvrij landquote:Op zondag 7 juni 2009 11:53 schreef Joey_Kindt het volgende:
[..]
Zweden staat er om bekend dat er maar heel weinig mensen drugs gebruiken
Duh, maar dat neemt niks van het amusement van een drugsdiscussie af. Anyway, zijn shops open op zondag? Zin in wat hasj.quote:Op zondag 7 juni 2009 11:57 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Eh.. TS is een troll van gigantische proporties.. Waarschijnlijk sabbelt die knul zelf op het moment ook aan het einde van zn pijp of stick..
Ik zou het maar niet doen anders verdwijnt 75% van je hersenenquote:Op zondag 7 juni 2009 11:53 schreef Plums het volgende:
Hee TS, ik zal vanavond een jointje op je roken.
Succes met zoeken!quote:Op zondag 7 juni 2009 11:44 schreef deepart het volgende:
[..]
Als je rond 11 uur in de ochtend al aan de drugs zit dan ben je toch echt een vieze junkquote:Op zondag 7 juni 2009 11:55 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Had me waterpijp met hash gevuld toen ik dit topic zag.
''Drugs''
Hmmm kay is wat door me heenging, dan maar eerst even lezen.
Drugs drugs, zal het over coke of speed gaan? Misschien wel heftigermisschien is wel iemand dood
Gaat het over wiet![]()
TS komt uit een dorp en word door mede-christenen gebruikt om wiet de grond in te trappen.
Nou ga gerust door vriendje het maakt ons allemaal niks uit.
Wij stampen onze zaadjes in de grond, want dat is ook puur natuur en geniet van wat god mij gegeven heeft.
Bhutan is een drugsvrij land.quote:Op zondag 7 juni 2009 11:58 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dus? Dat maakt het nog geen drugsvrij land
Ja als het niet meer is!quote:Op zondag 7 juni 2009 11:59 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik zou het maar niet doen anders verdwijnt 75% van je hersenen
Flink dooreten denk ikquote:Op zondag 7 juni 2009 11:49 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Sauce? Links? Heeeeel benieuwd over hoe je daaraan kan doodgaan..
Ja die zijn open.quote:Op zondag 7 juni 2009 11:58 schreef Icosahedron. het volgende:
[..]
Duh, maar dat neemt niks van het amusement van een drugsdiscussie af. Anyway, zijn shops open op zondag? Zin in wat hasj.
Is toch al weg.quote:Op zondag 7 juni 2009 11:59 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik zou het maar niet doen anders verdwijnt 75% van je hersenen
Had ik een keer ergens gelezen maar het betekend niet dat niemand daar drugs gebruikt. Ongeveer hetzelfde als dit: http://www.africanloft.com/nigeria-a-drug-free-country-usa/quote:
Het is 12 uur grote debiel !!quote:Op zondag 7 juni 2009 12:00 schreef Joey_Kindt het volgende:
[..]
Als je rond 11 uur in de ochtend al aan de drugs zit dan ben je toch echt een vieze junk
Feyenoord is ook een drug want als je ze ziet spelen krijg je spontane lachkick of je wordt aggresiefquote:
Haha, die waanbeelden en schrizofrenie komt niet door de wiet maar door incest door uithuwelijken. Die hebben een veel grotere kans op schrizofrenie dan "normale" mensen.quote:Op zondag 7 juni 2009 11:34 schreef deepart het volgende:
Drugs, maakt de samenleving kapot. Waarom staan wij Nederlanders bekend om de wiet? Ik schaam mij daar gewoon voor![]()
Als je wiet rookt ga je gewoon eerder dood en gaat je gewoon helemaal naar de klote. Bah, waarom vraag ik mij dan af. Je kan toch ook gewoon een lekker eindje gaan wanderen, daar word je ook heel vrolijk van. De mooie natuur en alles.
Iedereen weet het maar niemand durft het te zeggen. Waarom wil je je leven opgeven om een keer stoned te worden. ??????
Probeer het maar goed te pratenquote:Op zondag 7 juni 2009 12:06 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
Het is 12 uur grote debiel !!
Hahahahahahaquote:Op zondag 7 juni 2009 12:06 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Feyenoord is ook een drug want als je ze ziet spelen krijg je spontane lachkick of je wordt aggresief
Google?quote:Op zondag 7 juni 2009 12:10 schreef Icosahedron. het volgende:
[..]
Allright, iemand een recept voor een culinair iets? Koekjes, gebak, milkshakes?
http://www.counsellingcenterchanges.nl/drugsverslaving_test.phpquote:Op zondag 7 juni 2009 12:10 schreef Icosahedron. het volgende:
[..]
Mok warme choco, gram goedkope kruimige hash. Drinken, tadaa..quote:Op zondag 7 juni 2009 12:10 schreef Icosahedron. het volgende:
[..]
hahaha woon jij in een grot ofzo??? of in oude pekela...quote:Op zondag 7 juni 2009 12:09 schreef deepart het volgende:
Mocht ik mij vergissen hoor ik het graag. Maar zover ik weet word je stoned van de antistoffen die je lichaam aanmaakt tegen de stof THC (?)..
ANTISTOFFEN ZIJN OOK VOOR ZIEKTEN EN DERGELIJKEN!
Dus als je veel wiet rookt heb je na 3 jaar al je antistoffen voor de rest van je leven opgebruikt!!!!!!!
Ik hoef niks goed te praten nog grotere dan grote debielquote:
Koffie verbieden!quote:Op zondag 7 juni 2009 12:00 schreef Joey_Kindt het volgende:
[..]
Als je rond 11 uur in de ochtend al aan de drugs zit dan ben je toch echt een vieze junk
quote:Op zondag 7 juni 2009 12:09 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Hahahahahaha
hahahahaha
hahaha
haha
ha...ha..ha
Kanker toch op vieze junk als je rond 12 uur al alleen op je kamertje al aan de drugs zit dan ben je gewoon een junkquote:Op zondag 7 juni 2009 12:14 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
Ik hoef niks goed te praten nog grotere dan grote debiel![]()
ik sta volledig achter wat ik doe en heb totaal schijt aan wat jij zegt en denkt.
Jij weet gewoon niet beter dan dat wat Papa en Mama je verteld hebben.Kan jij ook niks aan doen toch?
Hey, jij bent die vatsige teringmongoolquote:Op zondag 7 juni 2009 12:20 schreef Joey_Kindt het volgende:
[..]
Kanker toch op vieze junk als je rond 12 uur al alleen op je kamertje al aan de drugs zit dan ben je gewoon een junk
Me pilsje komt erbij nu ben ik ook nog een alcoholist.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:20 schreef Joey_Kindt het volgende:
[..]
Kanker toch op vieze junk als je rond 12 uur al alleen op je kamertje al aan de drugs zit dan ben je gewoon een junk
Maar als je in gezelschap harddrugs gebruikt op een terras is het wel ok?quote:Op zondag 7 juni 2009 12:20 schreef Joey_Kindt het volgende:
[..]
Daar begint het mee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en met harddrugs bedoel je zeker alcohol?quote:Op zondag 7 juni 2009 12:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maar als je in gezelschap harddrugs gebruikt op een terras is het wel ok?
Hey, goed dat je er bent! Zou jij dit topic even kunnen nalopen op typvauten?quote:
Mensen die er onverantwoord mee omgaan maken de samenleving kapot.quote:Op zondag 7 juni 2009 11:34 schreef deepart het volgende:
Drugs, maakt de samenleving kapot. Waarom staan wij Nederlanders bekend om de wiet? Ik schaam mij daar gewoon voor![]()
quote:Op zondag 7 juni 2009 12:31 schreef Houniet het volgende:
[..]
Mensen die er onverantwoord mee omgaan maken de samenleving kapot.
Bron?quote:Op zondag 7 juni 2009 12:33 schreef Houniet het volgende:
Dat ook.
En die hele OP klopt voor geen meter.
Captain obviousquote:Op zondag 7 juni 2009 12:26 schreef onderscheid het volgende:
[..]
en met harddrugs bedoel je zeker alcohol?
Je gehele OP.quote:
Alleen als het Heroïne betreftquote:Op zondag 7 juni 2009 12:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maar als je in gezelschap harddrugs gebruikt op een terras is het wel ok?
Inderdaad, want Heroine is (mits zuiver) een van de minst schadelijke drugs waar men verslaafd aan kan rakenquote:
Zeg dat maar tegen de tevreden klanten van Air-France vlucht 447quote:Op zondag 7 juni 2009 11:47 schreef deepart het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |