hahaha woon jij in een grot ofzo??? of in oude pekela...quote:Op zondag 7 juni 2009 12:09 schreef deepart het volgende:
Mocht ik mij vergissen hoor ik het graag. Maar zover ik weet word je stoned van de antistoffen die je lichaam aanmaakt tegen de stof THC (?)..
ANTISTOFFEN ZIJN OOK VOOR ZIEKTEN EN DERGELIJKEN!
Dus als je veel wiet rookt heb je na 3 jaar al je antistoffen voor de rest van je leven opgebruikt!!!!!!!
Ik hoef niks goed te praten nog grotere dan grote debielquote:
Koffie verbieden!quote:Op zondag 7 juni 2009 12:00 schreef Joey_Kindt het volgende:
[..]
Als je rond 11 uur in de ochtend al aan de drugs zit dan ben je toch echt een vieze junk
quote:Op zondag 7 juni 2009 12:09 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Hahahahahaha
hahahahaha
hahaha
haha
ha...ha..ha
Kanker toch op vieze junk als je rond 12 uur al alleen op je kamertje al aan de drugs zit dan ben je gewoon een junkquote:Op zondag 7 juni 2009 12:14 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
Ik hoef niks goed te praten nog grotere dan grote debiel![]()
ik sta volledig achter wat ik doe en heb totaal schijt aan wat jij zegt en denkt.
Jij weet gewoon niet beter dan dat wat Papa en Mama je verteld hebben.Kan jij ook niks aan doen toch?
Hey, jij bent die vatsige teringmongoolquote:Op zondag 7 juni 2009 12:20 schreef Joey_Kindt het volgende:
[..]
Kanker toch op vieze junk als je rond 12 uur al alleen op je kamertje al aan de drugs zit dan ben je gewoon een junk
Me pilsje komt erbij nu ben ik ook nog een alcoholist.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:20 schreef Joey_Kindt het volgende:
[..]
Kanker toch op vieze junk als je rond 12 uur al alleen op je kamertje al aan de drugs zit dan ben je gewoon een junk
Maar als je in gezelschap harddrugs gebruikt op een terras is het wel ok?quote:Op zondag 7 juni 2009 12:20 schreef Joey_Kindt het volgende:
[..]
Daar begint het mee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en met harddrugs bedoel je zeker alcohol?quote:Op zondag 7 juni 2009 12:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maar als je in gezelschap harddrugs gebruikt op een terras is het wel ok?
Hey, goed dat je er bent! Zou jij dit topic even kunnen nalopen op typvauten?quote:
Mensen die er onverantwoord mee omgaan maken de samenleving kapot.quote:Op zondag 7 juni 2009 11:34 schreef deepart het volgende:
Drugs, maakt de samenleving kapot. Waarom staan wij Nederlanders bekend om de wiet? Ik schaam mij daar gewoon voor![]()
quote:Op zondag 7 juni 2009 12:31 schreef Houniet het volgende:
[..]
Mensen die er onverantwoord mee omgaan maken de samenleving kapot.
Bron?quote:Op zondag 7 juni 2009 12:33 schreef Houniet het volgende:
Dat ook.
En die hele OP klopt voor geen meter.
Captain obviousquote:Op zondag 7 juni 2009 12:26 schreef onderscheid het volgende:
[..]
en met harddrugs bedoel je zeker alcohol?
Je gehele OP.quote:
Alleen als het Heroïne betreftquote:Op zondag 7 juni 2009 12:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maar als je in gezelschap harddrugs gebruikt op een terras is het wel ok?
Inderdaad, want Heroine is (mits zuiver) een van de minst schadelijke drugs waar men verslaafd aan kan rakenquote:
Zeg dat maar tegen de tevreden klanten van Air-France vlucht 447quote:Op zondag 7 juni 2009 11:47 schreef deepart het volgende:
[..]
Dat is toch heel erg!! Net of 2 mensen niks uitmaakt![]()
En alcohol is gewoon niet erg want vocht is niet erg vor je lichaam man. Rook wel, anders zouden brandweer mannen geen luchtflessen mee dragen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |