Die mensen genieten gewoon van hun bier. Een goed biertje gooi je ook niet binnen 10 seconden naar binnenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:59 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Waarom zou je willen chillen met drank? En anders neem je toch een mix drankje. Ik haat het zo he, die paupers die op de dansvloer staan met een biertje, en daar een halfuur over doen. Tequila, binnen 10 sec weg.
Juist!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:29 schreef Yoda87 het volgende:
[..]
Die mensen genieten gewoon van hun bier. Een goed biertje gooi je ook niet binnen 10 seconden naar binnen
Nee meestal zijn het pubers die stoer willen doen: 'Kijk mij bier drinken, stoer he!' Om het een kwartier later weer uit te kotsen op de WC.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:29 schreef Yoda87 het volgende:
[..]
Die mensen genieten gewoon van hun bier. Een goed biertje gooi je ook niet binnen 10 seconden naar binnen
Je leert het nog wel te drinken zonder het weer uit te kotsen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:34 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Nee meestal zijn het pubers die stoer willen doen: 'Kijk mij bier drinken, stoer he!' Om het een kwartier later weer uit te kotsen op de WC.
Haha ja inderdaad. Wat een reactie...quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:36 schreef Annnet het volgende:
[..]
Je leert het nog wel te drinken zonder het weer uit te kotsen.Rustig maar.
Als je eenmaal in de puberteit komt, leer je wel iets anders drinken dan ranja. Heb geduld.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:37 schreef appelsjap het volgende:
Ik blijf bij mijn standpunt: Bier is goorrrr.
Per ongeluk.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:03 schreef Paul het volgende:
Ik drink voor 95 procent bier en soms dan iets anders per ongeluk als wijn ofzo
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:03 schreef Paul het volgende:
Ik drink voor 95 procent bier en soms dan iets anders per ongeluk als wijn ofzo
Dat vind jij. Anderen niet. En nu optiefen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:37 schreef appelsjap het volgende:
Ik blijf bij mijn standpunt: Bier is goorrrr.
Je gaat? doei!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:10 schreef miodzio het volgende:
[..]
Dat vind jij. Anderen niet. En nu optiefen.
Ja jeweets dat je dan ergens bent en dat iedereen wijn drinkt, ja dan drink ik wel mee weetsquote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:05 schreef 33 het volgende:
[..]
Per ongeluk.
TS: ik hoop echt dat je een geintje maakt.
Dat dus. Babies lusten alleen maar zoet.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:50 schreef Quir het volgende:
De smaakpapillen ontwikkelen zich iets later in de puberteit.
Ik snap serieus niet wat er lekker is aan een biertje op een terras.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:26 schreef Fip het volgende:
Als jij de kracht niet snapt van chillen met je maten of heerlijk in de zon liggen onder het genot van een heerlijk koud biertje... dan betekent dat nog niet dat bier overrated is. Anderen genieten er wel van.
Ik schaam me dat jij mijn zoon bentquote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:30 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ik snap serieus niet wat er lekker is aan een biertje op een terras.Serieus niet.
Ik kom ook vaak genoeg mensen tegen die dan echt keihard gewerkt hebben en die zeggen dan: pff, ff lekker een koud biertje om de dorst te lessen', en dan denk ik wtfis toch niet lekker enzulks!1!
Deze quote gaat je nog lang achtervolgenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:30 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ik snap serieus niet wat er lekker is aan een biertje op een terras.Serieus niet.
Ik kom ook vaak genoeg mensen tegen die dan echt keihard gewerkt hebben en die zeggen dan: pff, ff lekker een koud biertje om de dorst te lessen', en dan denk ik wtfis toch niet lekker enzulks!1!
Stil maar knul, je leert het nog welquote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:30 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Dat vind ik zelfs lekker, een koud biertje in de zon.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:40 schreef Fip het volgende:
[..]
Stil maar knul, je leert het nog welOoit. Hoop ik.
Heb jij na werk wel eens gedacht, goh ik heb nu zo'n dorst en ik heb gewerkt, hey de zon schijnt ook nog, laat ik es een goeie malibu-cola bestellen?Nee? Welnu, daarom drinkt men bier.
Sos is wel oké als je aangeschoten bentquote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:19 schreef appelsjap het volgende:
bierr is trouwens wel oké als je aangeschoten bent.
Drugs is voor losers. Bier is voor echte mannen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:40 schreef Compomotive155 het volgende:
[..]
Sos is wel oké als je aangeschoten bent![]()
of gay.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:43 schreef n8n het volgende:
TS is vrouwelijk, 12, incompetent of een opsomming van de genoemde opties.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:44 schreef -Datdus- het volgende:
bacardi ras met 7Upmaar bier is ook lekker
![]()
Krijg zelf kanker, debiel.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:49 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Wat een kanker topic is dit trouwens, met een nog erger verkankerde TS
Hij draait al bij.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:19 schreef appelsjap het volgende:
bierr is trouwens wel oké als je aangeschoten bent.
er zijn ook mensen van 18 die bier WEL lekker vindenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:02 schreef -skippybal- het volgende:
Oh, TS is pas 18 ofzo.
Das verklaring is gefünden!!
Nop, geen van beide.quote:
Nja dan proef je het niet meer, dus boeiendquote:
Hoezo Limburgs bier? Limburgers drinken vaak schuss ofzo, bruin en normaal bier door elkaar. Dat krijg je toch ook niet bedachtquote:
waarom wordt er zo veralgemeend?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:58 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
en ik maar denken dat het een vrouw was
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |